Wadysame wady
strona 196 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- nastepna »
-
~jagoda / 2015-09-23 18:13
Bardzo niekompetentna i arogancka obsługa nie można się dodzwonić nie można sie do gadać. Nie wystawiają faktury a każą płacić a to już jest przestępstwem podatkowym. nie wiem dlaczego urzędy skarbowe to tolerują. -
-
~R-rz / 2015-09-23 14:24
Ofertę mają beznadziejną. Niestety ze względu na lokalizację skorzystałam z usług VECTRY. Nie jestem zadowolona. Nie mają w swoich pakietach nic do zaoferowania, mało kanałów za te ceny. Obsługa marna. WadyWysokie ceny pakietów, mała różnorodność kanałów, brak fachowej obsługi.3 lata -
~Said / 2015-09-23 12:58
Kompletna nie kompetencja , dwa dni zmarnowałem na czekanie na Pana instalatora karty do telewizora , wszystko maja gdzieś nawet nie łaskawie nie powiadomią ze nikogo nie będzie. Druga sprawa to technologia w firmie która przejęli miałem światłowód a od V.... mam stary koncentryk ale instalator wkręcał ze jest lepszy. Nie polecam szkoda nerwów. ZaletyBrakWadyTak jak napisałem -
~Gcis / 2015-09-18 19:22
Przeszło 10 lat jestem z tą telewizją ale takiej żenady jeszcze nie widziałem
Koszmar
Koszmarna obsługa
a komunikat o formularzu zgłoszenia to kpina żeby klienta jeszcze poirytowaćZaletyzalet brak zniszczyli opinie o sobieWadyto jedna wielka wada że podpisałem zu nich umow10 lat -
~szopa / 2015-09-17 12:50
Zgłoszenie spadku transferu, szybka reakcja serwisu, wymiana kabla i przywrócenie parametrów internetu. Zaletyszybka reakcja, bardzo dobre parametry sieci tylko minimalnie odbiegające od maksymalnychWadybrak5 lat, ostatnio około 90 zł -
~Julka / 2015-09-17 10:13
Obsługa klienta jest FATALNA (!!!) Dostosowałam się do wstępnego terminu wizyty u mnie kogoś z serwisu, biorąc specjalnie urlop w pracy tego dnia. Miałam podpisać nową, korzystniejszą umowę. Mimo, że dzień wcześniej dostałam SMSa przypominającego datę i godz wizyty, nikt się jednak nie pojawił. Nikt nie zadzwonił, nie przeprosił.Dziś już od rana próbuję nawiązać kontakt. Bez rezultatu. Nie byłabym pewnie na to aż tak wściekła, gdyby nie to, że dodzwonić się do firmy w celu spokojnego wyjaśnienia sprawy, graniczy z cudem. Tak się nie postępuje ze swoimi klientami. -
~Ryszard / 2015-09-15 23:23
Odradzam VECTRĘ jeżeli masz inny wybór. Zupełnie nie dbają o klientów i mają ich w nosie . Mam z nimi umowę czwarty rok i jest coraz gorzej . WI-FI szczególnie wieczorami zupełnie zanika i praktycznie nie można korzystać z internetu . Dzwoniłem kilka razy bez efektu. Wielce "elokwentny" pan poradził mi że mam się podłączyć kablem bo oni w umowie nie obiecują że WI-FI będzie działać poprawnie :). Porada godna mędrca. Do telewizji nie mam zastrzeżeń ale internet ŻENADA !!! Jeżeli więc komuś zależy na dobrym połączeniu z siecią w VECTRZE niech na to nie liczy ! ZaletyDobrze działający TVWadyKiepska obsługa klienta . Długie oczekiwanie na połączenie . FATALNY INTERNET .od 4 lat , 90 pln m-c -
~Dario / 2015-09-15 17:40
Odradzam. Obsługa klienta coraz gorsza!. Zupełnie nie zależy im na klientach, olewka i ruski cyrk.
Wielokrotnie zgłaszam awarie, twierdzą, że naprawili, ale nieskutecznie.
Poza tym czas oczekiwania na konsultanta na infolinii trzeba liczyć w dniach, długie godziny zanim ktoś podniesie słuchawkę. Dziadostwo!Zaletyw promocji można dostać dobrą cenęWadyinfolinia, serwis i obsługa klienta tragiczne4 lata -
-
~gosc ii / 2015-09-14 16:29
Najdelikatniej mówiąc Vectra to arogancka firma z jej prezesemn a czele.Trzykrotnie pisalem zazalenie na jego ręce o niekompetencji pracowników,traktujących problemy jak tematy tabu i...nic.Odszedlem w lipcu po wielun latach Zaletytrudno wykazaćWadytylko -
~Marcin / 2015-09-14 10:45
Bardzo bardzo odradzam. Jest to niekompetentna firma, zupełnie nie panują nad obsługą klienta. Tyle w skrócie, poniżej szczegółowa historia moich doświadczeń.
Umowę podpisałem 27.07.2015. Handlowiec ułożył ofertę (TV + internet), tłumaczył, że musi mi dać telefon voip na 2 miesiące za darmo (później się okazało że za 20 zł/m-c) i że z tego voipa od razu mogę zrezygnować. 28.07 wysłałem im rezygnację z usługi telefonicznej mailem, zadzwoniłem do nich nazajutrz żeby potwierdzić - potwierdzają że rezygnacja dotarła. Kilka dni później dzwonią, żeby potwierdzić, że na pewno rezygnuję tylko z telefonu - potwierdzam. Do 23.08, kiedy wyjechałem na urlop wszystko działało. 2.09 wracam - nic nie działa. Dzwonię, mówią mi że umowa jest rozwiązana z końcem lipca bo wysłałem rezygnację. Gość mówi że widzi, że wysyłałem rezygnację z telefonu, przyznaje się do błędu. Mam czekać na nową umowę. Nie czekałem, zadzwoniłem do UPC i 4.09 miałem już TV i Internet od nich. Vectra odezwała się po tygodniu (11.09), że chce naprawić błąd. Podziękowałem.
Należy nadmienić, że w owym czasie (koniec lipca 2015) Vectra wprowadzała zmiany w Regulaminie, co uprawniało do rozwiązania umowy w trakcie trwania promocji ale to nie usprawiedliwa niczego.ZaletyCenaWadyjakość usług, kompetencja pracowników -
~seba / 2015-09-13 16:22
Bardzo niemiła obsługa,wprowadzają człowieka w błąd a później się wszystkiego wypierają.
Oszukują nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania.Nic nie można u nich załatwić każą zawsze dzwonić do biura obsługi gdzie na zgłoszenie kogokolwiek trzeba czekać 30 minut. Internet oraz telewizja raz jest raz nie ma (więcej nie ma). Nie polecam tego salonu ani nawet tego dostawce.
Bardzo ciężko się jest dogadać!!!!ZaletyBrakWadyWszystko od obsługi po internet2 Lata 50 zł porażka -
~Uwaga Odradzam!! / 2015-09-12 19:31
Odradzam odradzam odradzam podpisujac umowe wszystko jest jak najlepdzym pozadku pierwszy maly problem z internetem niestety ale zostajecue z tym sami piszac formulaze czy proby polaczenia z dzialem technicznym porazka 30 minut na polaczenie z konsultantem poziom firmy ohap Zaletykilka programow w hdWadybraknie rubryki na pisanie o wadach w pomocy technicznejrok -
~kruczek / 2015-09-12 12:38
Nie polecam tej firmy umówione wizyta montażu poniedziałek godzina 17 Pan dzwoni o 12 mówi że może być o 13 bo o 17 ma inny montaż gdzie ja w pracy jestem po czym przełożenie wizyty na sobotę oczywiście nikt nie przyszedł nikt nie odbiera tel i pół dnia straconego pogratulować tylko podejścia i obsługi klienta -
~Wojtek / 2015-09-11 10:02
Firma dla której liczy się tylko kasa,dla klienta są mili dopóki nie podpisze on umowy,brak rzetelnych informacji,brak programów które miały być w pakiecie,obiecują cuda a potem maja cie gdzies ZaletybrakWadyfirma nastawiona na zysk2 lata -
~Viki / 2015-09-08 10:52
Po dwóch i pół miesiąca bez internetu z winy Vectry dostałam bonifikatę. Bonifikata jednorazowa za przerwę w świadczeniu usług 5,90 zł. HURA!!! Za internet płacę miesięcznie 59 zł, więc teoretycznie powinno być bonifikata 148 zł za czas braku internetu, a oni dali mi niecałe 6 zł i jak tu ich nie kochać. ;) ZaletyPewnie jakieś są. :)WadyLekceważenie i usuneli moje ulubione kanały np. DOMODługo bo są u mnie monopolistą -
~ktos / 2015-09-07 20:37
napisalam e-mail I od tygodnia nie ma odpowiedzi. Firma nie dbajaca o klienta tylko nastawiona na zysk. Porazka I nie polecam -
-
~Grzegorz / 2015-09-05 13:58
Tylko czekają na to, aż sie z czymś spóźnisz, żeby naliczyć ci karę za nieterminowość. Rozwiązałem umowę przed końcem lipca. Fakt - nie byłem świadomy, że w takiej sytuacji umowa kończy się z końcem lipca. Okazało się, że do 14 sierpnia miałem zwrócić modem internetowy. Spóźniłem się kilka dni - nie ma litości - wezwanie do uiszczenia kary umownej przyszło natychmiast. Tutaj tłumaczenie moje nie pomogło - odpowiedzieli mi, że oni nie mają żadnego obowiązku o informowaniu o terminie zwrotu sprzętu - jak nie wczytałem się dokładnie w zapisy regulaminu, to niestety to już mój problem.
Na początku tej usługi sami się spóźnili [UWAGA] CAŁY MIESIĄC z uruchomieniem usługi. Nie pomagały moje reklamacje - na rozpatrzenie reklamacji mają przecież 1 miesiąc... Dopiero jak wystosowałem pismo prawnicze z zagrożeniem rozwiązania umowy, to dopiero poskutkowało. Tutaj nie mieli zamiaru ponosić odpowiedzialności - jedynie nie zostałem obciążony za ten okres, bo tak stanowił regulamin..WadyObsługa klientamam od 4 lat -
~skołowany / 2015-09-04 10:50
Kolejny koncert gry Vectry.Firma ta domaga się ode mnie zapłacenia należności -nie przysyłając jednocześnie faktury,a jedynie pogróżki o naliczaniu odsetek.Faktury jednoznacznie okreslającej obciązenie.Nie jest to także miesieczna oplata abonamentowa.Czy nie jest to próba wyłudzenia ?Czekam na liczne opinie szanownych forumowiczow ZaletybrakWadybrak zalet -
~Nobody / 2015-08-31 16:07
VECTRĘ mam od 6 lipca, przejęła ona lokalną TV. W umowie mam 50 mb a tak naprawdę poziom klaruje się od 0,27 mb do 5 czasami wskoczy na 15 mg. Ciągłe dzwonienie i zgłaszanie nie przynosi rezultatów, zero powiadomień o dokonanej naprawie. ZaletybrakWadyjak w opisieponad miesiąc -
~delfin / 2015-08-31 11:20
Mam umowę na internet do 100 MB to porażka działa jak ślimak, cały czas mam problem z graniem na BBO bo albo spowalnia albo zanika. Wcześniej miałam 1 MB, później 2 MB internet działał doskonale. Interwencje w punkcie vectry nie odnoszą skutku. Załatwiają sprawę przez telefon udowadniając że białe jest czarne a czarne jest białe. od roku
strona 196 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- nastepna »