Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4486 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mietek kaminski / 2015-10-12 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    fatalny dostawca usług, czestę "prace konserwacyjnie" powodowały ze internet nie działał, 15 minut oczekiwania na konsultanta call centre, w oddziale czeka sie w dlugich kolejkach, konsultanci podają sprzeczne informacje, wprowadzaja w błąd. przez niekompetencje konsultanta musiałem płacić dodatkowy miesiac mimo tego ze wyslalem wypowiedzenie z 1,5 miesiecznym wypowiedzeniem. jeszcze do tego wyslali mi dokumenty rezygnacyjne na stary adres mimo tego ze wilokrotnie wspominałem ze zmieniam miejsce zamieszkania i ze ma to być wziete pod uwage. Nie polecił bym nikomu
    Zaletybrak
    Wadywiele
    1 rok
  • ~intermaniak / 2015-10-11 11:26
    Identyczną problem mialem z Vectrą miałem ja.W długotrwalej korespondencji COK wykazywal sie indolencja albo cwaniactwem.Dopier skarga do Urzędu Kontroli Elektronicznej spowodowała ,że pozbyłJako kuriozum mogę dodaćem się problemu.Słowa przepraszamy jednak nie.Jako kuriozum mogę dodać,że trzykrotna skarga zlożona do Prezes spółki ,w tym jedna "Do rąk wlasnych"została przemilczana.Może świadczyć o arogancji firmy,szczególnie zarzadu
    Zaletybrak
    Wadytylko takie
  • ~Fifi / 2015-10-10 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    No jakaś pomyłka! Ta "firma" nie powinna w ogóle istnieć! Zawarłam umowę z nimi w 2008. Najpierw nie mogłam się doprosić o terminowe wystawianie faktur. Jak z tym się "uporali", ciągłe "problemy techniczne", brak dostępu do internetu bez sensownej przyczyny, kontakt z obsługą techniczną "W pani rejonie nie ma awarii. Powinno działać. Nie działa? To ja nie wiem.". Telewizja: początkowy zestaw kanałów nie miał nic wspólnego z późniejszym, oferowali coraz to gorsze. PO licznych problemach mając ich dość wypowiedziałam w tym roku umowę zarówno na telewizję jak i internet. I co? Nikt z tych niekompetentnych osób nie raczył tego odnotować, wysyłają smsy z przypomnieniem o płatności, dzwonią z windykacji i straszą komornikiem. Windykacja odsyła w mojej sprawie do działu obsługi klienta. Dział obsługi klienta jak doszedł już do tego, że faktycznie, mam dawno wypowiedzianą umowę jedną i drugą, "przestał mnie słyszeć": halo, halo? Proszę zadzwonić ponownie. I TO SIĘ POWTARZA! Jeszcze raz dostanę jakieś wezwanie, idę z tym o sądu. TRZYMAJCIE SIĘ JAK NAJDALEJ OD TEJ PSEUDO-FIRMY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁOKSZTAŁT
    Miałam 7 lat, o 7 za długo
  • ~mea / 2015-10-09 20:10
    Ta firma to istna kpina,dwie doby nie ma internetu,zero reakcji na zgloszenia.Dodzwonienie się do konsultanta od usterek to cud,natomiast bez problemu telefony odbierają konsultanci od nowych zamówień.Dno totalne,dziwi mnie,że coś takiego istnieje na rynku w dzisiejszych czasach.
  • ~www / 2015-10-08 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to oszuści i kłamcy. Uważajcie na tą firmę. Jeśli podpisujesz mowę i tylko twoja rola kończy się na płaceniu rachunków to wszędzie jest ok.
    -Często brakuje internetu, telewizja przerywa a serwis przez miesiąc nie potrafi naprawić
    -Często dopisują usługi do umowy- NA TO UWAŻAJCIE-bo ubudzicie się z ręką w nocniku- mały druczek wszystko przyjmie
    Zaletyciężko u mnie o konkurencję w mojej okolicy
    Wadyobsługa klienta dno, reklamacje nigdy nie uwzględniają. Nawet tych oczywistych. Każą Ci iść do sądu.
    4 lata
  • ~sara3535@tlen.pl / 2015-10-07 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy mam przerwy w nadawaniu tv , jedyne co się wyświetla to "brak sygnału" , usilnie dzwonię do Vectry a w końcu jak po kilku godzinach się dodzwonię i z technikiem ustawimy ten sygnał to za kilka dni znowu się powtarza cała historia. Czy tej firmie naprawdę nie zależy na odbiorcach? ale telefonicznie dostaję od nich ankietę czy jestem zadowolona z ich usług na najwyższym poziomie, nie wiem czy śmiać się czy złościć bo "brak sygnału" nadal mnie prześladuje.
    Zaletybrak
    Wadybrak sygnału, pilot nie zawsze włącza decoder
    ok roku
  • ~Mick / 2015-10-06 05:53
    Jeszcze w życiu nie miałem do czynienia z tak spektakularnym traktowaniem klienta,jak to robi Vectra w Gdyni ul.Al.Zwycięstwa 253
    Już 10 miesięcy jestem poddany próbie wymuszenia oszustwa na mnie za rzekome najpierw nie zwrócenie dekodera/ a po reklamacji ,kiedy posiadam ewidentne dokumenty świadczące o przedterminowym zwrocie dekodera/ wmawia mi się na siłę ,że dekoder zwróciłem nie w terminie.Mając wspomniane dokumenty zwrotu dekodera próba wyłudzenia spadła ze 120 zł na 60zł.W tej rozpaczliwej bezradności i walce o swoją godność nie mam innego wyjścia ,jak czekać aż zostanę wezwany przed oblicze sądu ,aby tam udowodnić swoją niewinność.Tej firmy nie polecam i proszę omijać ją szerokim łukiem.
    Zaletyżadne
    Wadynieustanne próby wtłudzenia nienależnych opłat z nadzieją ,że głupi emeryt dla świętego spokoju zapłaci .
  • ~klient / 2015-10-05 20:28
    Nieprofesjonalne podejście do klienta. Mimo wielokrotnie zgłaszanych problemów z internetem dotyczących niskiej prędkości na łączu 100Mb/s gdy ta wynosiła 0,21 Mb/s.Wysyłanie wyników testów na ich skrzynki mailowe nie przyniosła żadnej reakcji z Vectry. Prośba o wizytę serwisanta też bez efektu.Dopiero negatywna opinia ich ruszyła i przysłali Serwisanta który potwierdził usterki na łączu i wymienił modem.Uszkodzenie trwało 2 miesiące a bonifikatę uznali za 3 dni !!!. Brak przekazywania informacji między komórkami Vectry o podejmowanych czynnościach wydłużał czas lokalizacji i usunięcia uszkodzenia.
    Zaletybrak
    WadyBrak komunikacji miedzy komórkami Vectry wydłuża czas lokalizacji i usunięcia uszkodzenia.
    3 lata
  • ~do tivitrwam / 2015-10-04 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkiego, a już zwłaszcza reklam należy słuchać ze zrozumieniem, bo potem same pretensje :). Vectra sprzedaje "wszystko" nie ZA tylko PO 10zł. Czyli TV - 10zł, internet - 10zł i telefon też 10zł. Czyli "pakiet" to już 20-30 zł. Na dodatek tylko przez te miesiące, co zostały do końca roku... Od stycznia 2016 wszystko wróci na "normalny" poziom cenowy. I przez pozostałe 20 miesięcy trzeba będzie bulić słoną kasę. Taka promocja :/
    Zaletyśmieszne reklamy :)
    Wadymasa nabitych w butelkę Klientów
    nie mam i nie kupię
  • ~Turk / 2015-10-03 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Prędkość internetu to kpina
  • ~waldi / 2015-10-01 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectrę mam 5 lat i jest to 5 lat walki z tym operatorem. Ciągłe modernizacje i nagminny brak tv i 2x częściej brak internetu. Dodzwonienie się do biura obsługi - całkowicie niemożliwe. Konsultanci wiecznie zajęci (co świadczy o ilości zgłoszeń awaryjnych). Co chwilę dzwonią na komórkę próbując wcisnąć albo większą prędkość internetu, albo więcej kanałów (oczywiście nie za darmo).To hipokryzja wciskać ludziom więcej jak nie można wywiązać się z tego co się już zadeklarowało
    Zaletyżadnych
    Wadybrak tv i internetu (nagminnie !)
    5 lat
  • ~golus / 2015-10-01 11:23
    Ocena: 5.00 / 5
    niewiem co sie uwas tam dzieje z vectrą,ja mieszkam w morągu,zamowiłem montaz przez internet,wypełniłem formularz,monter pojawił sie w umowionym terminie,podłączył instalacje do modemu,zainstalował karte abonencka w tv i wszystko smiga jak nalezy,przy pakiecie 30mbs mam 15-20 mbs taką predkosc mam tez w iplus lte.według mnie polecam.
    Zaletyszybkosc realizacji,cena zgodna z reklama 10zł,parametry techniczne.
    Wadybrak
    5dni,10zł
  • ~JA / 2015-10-01 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie mała ilość programów, internet nie posiada nawet 5% z 100mb/s kontakt nieuprzejmy, awarie systematycznie.

    NIE POLECAM JEŚLI CI ŻYCIE MIŁE!
    ZaletyIż kończy mi się umowa.
    WadyBrak zalet
    1 ROK
  • ~Andrzej / 2015-09-30 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Moc tylko na papierze w rzeczywistości straszne dziadostwo. Co chwila wywala i trzeba to zgłaszać, wymieniają mi tylko modem .Mam już chyba dziesiąty. Nikomu nie polecam
    Zaletyżadne
    WadyCo chwila wyrzuca,dziadowskie modemy
    2 lata
  • ~SajukK / 2015-09-29 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra - czyt. oszuści olewający klienta. Ogólnie pozwolę sobie zacytować znanego wieszcza h** dupa i kamieni kupa. Zgłaszane awarie mają głęboko w dupieee! Prośba o wymianę dekodera ( bo chę korzystać z VOD) dupaaa! Klientów mają totalnie gdzieś!!, a spróbujcie się dodzwonić na infolinii do pomocy technicznej ha 20-25 minut o każdej porze dnia! SYF TOTALNY! NETIA w porównaniu z nimi to cudo.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    11 miesięcy 65zł
  • ~Nick / 2015-09-29 15:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak naciąga się klientów. Podczas rozmowy o podniesieniu szybkości internetu, przy okazji przemycono telefon-mam wszystkie rozmowy bezpłatnie u obecnego operatora GSM. Zareklamowałem i otrzymałem odpowiedź : "Witamy, Uprzejmie informujemy, że rozmowa została odsłuchana. Podczas zawierania telefonicznego aneksu do umowy został Pan poinformowany o wzroście łącznej opłaty za usługi oraz o dostępie do planu telefonicznego. [Bartek] Pozdrawiamy, Zespół Vectra ------------------------------------------------------------------------------ Pewnie abym sam mógł odsłuchać zapis, muszę udać się do Warszawy?
    ZaletyKompletn brak...
    WadyOszustwa i wyłudzenia.
    5 lat
  • ~rikardo / 2015-09-25 19:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Jednym słowem dramat. Jestem abonentem Vectry od ok. 7 lat, wcześniej był to mały lokalny provider (ze znakomitą jakością obsługi) który został "wciągnięty" przez tego molocha. Jakość usług jest fatalna! Notoryczne przerwy w dostawie sygnału TV oraz internetu. Nie ma tygodnia bez kilku awarii. Czasami trwa to godzinę, dwie a czasami pół dnia. Składanie reklamacji nic nie zmienia. Olewają temat. "Bardzo nam przykro" itd.,itp., ble ble ble. Jeżeli awaria trwa krócej niż 12h to odszkodowanie Wam się nie należy, bo taki regulamin. Płacisz za coś z czego nie możesz korzystać i wg. operatora jest O.K. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada to ta firemka
    7 lat. abonament ~80 zł.
  • ~lew / 2015-09-25 13:33
    STANOWCZO ODRADZAM. groza i probuja zastraszac. przez telefon na poczatku mili a potem bardzo agresywni, jesli sie nie chce skorzystac z ich oferty.
    WSPOLNOTY, ktore nie chca korzystac z ich uslug powinny podjac uchwale i przeglosowac ja wiekszoscia glosow na NIE. wtedy sprawa jest zamknieta. Drodzy Panstwo nie dajcie sie zastraszac i czytajcie komentarze innych uzytkownikow sieci oraz pytajcie znajomych.
    moich kilku znajomych czuje sie naciagnietych

    groza i probuja zastraszac.
  • ~Łukasz / 2015-09-24 08:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja jestem Abonentem Vectry od 5 lat i jestem bardzo zadowolony wszystko pięknie działa net super mała awaryjność co prawda trochę mało kanałów tv ale da się żyć z tym.
    Ja polecam
    5 Lat
  • ~jagoda / 2015-09-23 18:13
    Bardzo niekompetentna i arogancka obsługa nie można się dodzwonić nie można sie do gadać. Nie wystawiają faktury a każą płacić a to już jest przestępstwem podatkowym. nie wiem dlaczego urzędy skarbowe to tolerują.
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4486
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023