Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nukleon / 2015-11-27 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku są problemy z internete. Pakiety giną.. Infolinnia niedostępna. Na facebooku konsultacji każą restartować modem co jest kompletnie nie adekwatne.
    Proszę przykład z rana.
    WinMTR statistics |
    | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
    |------------------------------------------------|------|------|------|------| ------|------|
    | 192.168.0.1 - 0 | 14 | 14 | 0 | 0 | 1 | 0 |
    | 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 11 | 8 |
    | 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 10 | 9 |
    | 172.17.0.149 - 0 | 14 | 14 | 16 | 19 | 21 | 19 |
    | 172.17.0.126 - 10 | 10 | 9 | 0 | 23 | 51 | 19 |
    | 172.17.28.22 - 34 | 6 | 4 | 0 | 33 | 61 | 23 |
    | 172.17.28.22 - 10 | 10 | 9 | 0 | 25 | 52 | 21 |
    |037008193018.p2p.business.static.vectranet.pl - 34 | 6 | 4 | 0 | 32 | 60 | 23 |
    Zaletybrak
    Wadynie działający internet
    prawie rok
  • ~Grzes / 2015-11-24 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    miałem Vectrę na czas nieokreślony, już 3 miesiące temu wymówiłem umowę i zwróciłem urządzenia a oni chcą mnie naciągnąć żebym dalej im płacił, uważajcie na tych oszustów. Prędkość internetu zamiast 50 Mb, 2-7 Mb. Zwykli oszuści!
    Zaletybrak
    Wadypróbują naciągać na płacenie pomimo zerwanej umowy,prędkość skandalicznie niska
  • ~Daniel / 2015-11-19 22:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa dość wolno, zanika plus dosyć częste przerwy techniczne. Dodatkowo jak dla mnie skandaliczne podejście do klienta - ponieważ naliczono mi kilka groszy odsetek karnych za KILKUDNIOWE opóźnienie w płatności poprosiłem aby pomniejszyli rachunek za nieświadczenie usługi w czasie kilku dni awarii. Odpowiedź - nie stwierdzono awarii w podanym rejonie i terminie LOL Mimo, że awaria faktycznie miała miejsce i nawet na infolinii puszczali automatyczny komunikat, że w takim a takim rejonie jest duża awaria i technicy pracują nad jej jak najszybszym usunięciem. Inna reklamacja również potraktowana po macoszemu. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywolny, rwie, dosyć częste przerwy techniczne
    3 lata
  • ~Adrian / 2015-11-18 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z Vectry to po prostu jedna WIELKA TRAGEDIA. Powiedzieć, że jest źle to tak, jakby powiedzieć, że jest bardzo dobrze. Mam pakiet 100mb/s, a wchodząc na jakikolwiek Speed Test prędkość przeważnie jest w przedziale 1-10 mb. Heh, raz pokazało mi 80, ale to wtedy jak miły pan z obsługi przyszedł podłączyć internet i przy nim robiłem test :D Gdy wyszedł, czar prysł ! Dzwoniąc do obsługi klienta miła pani zawsze klepie tą samą formułkę, że to wina WIFI, że to, że tamto, że prędkość nigdy nie powinna spaść poniżej 20% pakietu. No ludzie, ja rozumiem, że przy WIFI nigdy nie osiągnę pełnej prędkości, ale bez przesady. Ogromnie nie polecam tej firmy, oszuści, wyłudzacze. Szkoda tracić nerwów, czasu i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co tylko można sobie wyobrazić.
    3 miesiące.
  • ~istanu / 2015-11-18 13:20
    największy syf na rynku nie dajcie się nabrać na oferty co z tego ze maja dobre promocje jak każdego miesiąca kilka dni jesteś bez internetu albo telewizji a jak NET juz jest to chodzi jak by chciał a niemogl raz podkreślał raz udało mi się połączyć z działem technicznym to babka po kilku próbach zrobienia czegoś tam po prostu się rozlaczyla... Zenada uwierzcie komentarze te to nie jest chęć za reklamowania konkurencji tylko odrodzenia Vectry może jak będą znacząco tracić klientów to zaczną p nich dbać
    ...
    Zaletybrak
  • ~pliszewski / 2015-11-17 19:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, jestem abonentem vectry od paru dobrych lat i mogę stwierdzić, że wszystko ogólnie gra, czasem są drobne usterki z telewizją cyfrową ale z reguły zostają szybko usuwane, internet po kablu działa całkiem w porządku, nie miałem z nim nigdy kłopotów. Prędkości internetu po wifi nie są zadowalające ale każda osoba znająca się chociaż troche w tych sprawach wie o tym żeby mieć lepsze połączenie po wifi to trzeba zaopatrzyć się w swój router, żadna firma Wam nie jest w stanie zagwarantować szybkości sieci bezprzewodowej więc takie problemy moim zdaniem są nieuzasadnione. Pozdrawiam
    Zaletycałkiem miła obsługa
    Wadydługie kolejki na infolinii
  • ~Anna / 2015-11-17 12:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Umowę mam już jakiś czas i wszystko działa poprawnie, nie mogę na nic narzekać.
    Zaletykorzystnie cenowo, sprawnie, uprzejmi pracownicy w biurze
    Wadynie wiem
  • ~rozżalony / 2015-11-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    problem ze stabilnością internetu od dwóch miesięcy, zamiast usunąć usterkę tylko kłamią. każdy konsultant mówi co innego. na maile nie odpowiadają rozmowy telefoniczne rozłączają.
    Zaletykończy mi się umowa
    Wadykłamstwa i niekompetencja pracowników, olewanie klientów
    za długo, za dużo
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2015-11-13 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Vecrtry. Zbyt często zdarzają się dni kiedy internet jest wolny.
    Mam internet DO 100mb i w moim pokoju przez wi-fi jest zwykle ok. 30mb, ale bardzo często prędkość spada do 3mb... Ja nie wiem co oni kombinują z tym internetem ale to bardzo przeszkadza. Vectra chyba myśli, że ok. 23-24:00 wszyscy już śpią i nikt nie używa internetu. No i jeszcze czasami nie ma telewizji i internetu jednocześnie.
    Cena może nie jest zła ale cała reszta to porażka.
    Zaletyw sumie to nie ma zalet
    Wadyza dużo wad
    2 lata
  • ~Warszawa długosza 6 / 2015-11-10 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Z utęsknieniem czekam na koniec umowy!!!!!!!.
    Niemożliwośc dodzwonienia się na infolinię tylko utwierdza w bardzo słabą jakośc usług oferowanych przez Vectre.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyBeznadziejny internet ,robienie z klientów bebili...
    18 mc. , 90 zł
  • ~Paweł D / 2015-11-10 11:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z obsługi VECTRA SA. Router napotkał jakieś problemy z sygnałem WIFI, już następnego dnia był u mnie Pan z obsługi klienta i wymienił go na nowy razem z kablem, który przedłużałem sam po zakupie w Castoramie :)
    ZaletySzybko
    WadyBrak
    18 miesięcy
  • ~anika / 2015-11-10 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problemy z rozwiązaniem umowy z Vectrą. Umowa wygasła w styczniu, wypowiedzenie złożyłam w czerwcu. Po przyjęciu przez Vectrę wypowiedzenia otrzymałam dwa telefony z propozycją nowej oferty. Odmówiłam. Pani przez telefon poinformowała mnie że w takim razie obowiązuje mnie dwumiesięczny okres wypowiedzenia więc za dwa miesiące muszę jeszcze zapłacić. Opłatę uiściłam od razu za dwa miesiące żeby mieć spokój. Ze sprzętu rozliczyłam się w terminie. Zapytałam przy okazji Pana z obsługi klienta czy to wszystko z mojej strony, czy mam wszystkie płatności uregulowane. Otrzymałam informację że tak. Jakież było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo o zapłaceniu kary za zerwanie umowy. Ponownie pojechałam do firmy aby wyjaśnić tą sytuację. Otrzymałam odpowiedź że po złożeniu wypowiedzenia przedłużono mi umowę nawet nie informując mnie o tym. Pan z obsługi klienta powiadomił mnie że wysłano do mnie pismo. Na pytanie gdzie mają potwierdzenie że otrzymałam nową umowę usłyszałam że zgodnie z prawem nie mają obowiązku wysyłać listem poleconym. Powołując się na wcześniejszą rozmowę z pracownikiem że sprawdzał i nie miałam żadnych zaległości usłyszałam że to nie ma dla nich znaczenia. Nie mam tego na piśmie. Poprosiłam o odsłuchanie rozmów telefonicznych. Pani poinformowała mnie że kto§ się ze mną skontaktuje bo muszą odszukać. Czekałam na kontakt prawie dwa miesiące. Niestety nikt się nie odezwał za to dostałam dzisiaj smsa ponaglającego do zapłacenia kary. Czy ktoś miał podobną sytuację? Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
    Wadyniekompetetni i niesłowni pracownicy
    w styczniu minęły dwa lata
  • ~Natalia / 2015-11-09 19:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Biorąc Internet z Vectry myślałam,ze nie może być tak źle,jak ludzie piszą. Niestety,ocena jest zasłużona. Internet rozłącza się kilka/kilkanaście razy dziennie. Przynajmniej raz w miesiącu nie działa przez kilka godzin albo cały dzień. Nie można się dodzwonić po pomoc, co zresztą kosztuje mnóstwo pieniędzy,bo 62 gr za minutę. Numer specjalny,więc nieważne,że macie w abonamencie minuty wszędzie za darmo... Czyli pół godziny czekania na rozmowę z konsultantem kosztuje prawie 20 zł :) NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    1 rok
  • ~jert / 2015-11-08 20:50
    Ocena: 2.25 / 5
    umowa terminowa skończona, mój telefon do biura - czekam 2 tygodnie na kontakt, nie doczekałem się - więc mail do biura - czekam mija już prawie 2-gi tydzień .... pewnie złożę wypowiedzenie.
    Kontakt z biurem - tragedia
    Zaletytrudno powiedzieć
    Wadykontak z biurem obsługi - poniżej krytyki
    2 lata za 99 zł
  • ~tezniezadowolony / 2015-11-08 10:48
    Nie radzę też korzystać z Vectra VOD.Filmy nie atrakcyjne i bardzo drogie
    Zaletybrak
    Wadybez zalet
  • ~Irek / 2015-11-08 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja jestem z Vectry mega niezadowolony. Przedstawiciel perfidnie mnie oszukał. Obiecał jedno a wyszło zupełnie co i innego i w efekcie płacę drożej niż dotychczas za uboższy pakiet.
    Zdecydowanie nie polecam!
    Oszuści jakich mało.
    Zaletybrak
    Wadysame
    1,5 m-ca
  • ~solaris51 / 2015-11-07 20:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Wszyscy tylko nażekają a ja jestem z Vectry bardzo zadowolony. 6 miesięcy jak podpisałem umowe i żadnych problemów. Raz tylko pojawiły się problemy z TV i po dwóch godzinach od momentu zgłoszenia zjawił się monter i usterkę naprawił. Mieszkam w Warszawie.
    ZaletyWszystko zgodne z umową.
    WadyBrak możliwości opłat przez polecenie zapłaty.
  • ~sandra / 2015-11-06 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej vectry,4 miesiac mam z nia same problemy,każą sobie płacić za nieterminowe oddanie sprzętu ,za każdą rzecz modem i dekoder oddzielnie.Oszusci i naciągacze.Za kazdym razem jak dzwonią,że mam u nich dług to inna kwota do zapłaty,nie mozna dojsc prawdy,może ktos może podpowie czy mają takie prawo?moze ktos mial podobne problemy,odpowiedzi na reklamacje są wymijajace i niekompetentne osoby w obsludze,oddałam dobry sprzęt a wmawiają,że zepsuty,na szczęscie mam potwierdzenie ,że oddałam dobry.Trzeba ostrzegać innych by omijali ich dalekim lukiem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    od 4 lat
  • ~Ron / 2015-11-05 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu instalacji 50 Mb notorycznie przeglądarka wyświetla brak połączenia.
    Zaletybrak
    WadyCiągle zrywa. strony otwiera wolniej niz 10 Mb w Netii Koszmar
  • ~lucky / 2015-11-04 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    ja jestem zadowolona. zupełnie inna bajka w porównaniu do upc
    Zaletycena, jakość
    Wadynie wiem
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017