Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4484 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sraka / 2016-01-12 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    firma zupełnie niekompetentna zostało ponad 20 000 abonentów bez sygnału telewizji w miejscowości Głogów kompletnie nieprofesjonalni
    Zaletybrak
    Wadyolewają klienta
    3
  • ~Gal Anonim / 2016-01-10 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak KATE skladalem reklamacje z 15x wysylajac im dowody w postaci zdjec, przy czym takze porownanie z darmowego internetu do ktorego mam dostep. Pingi na darmowy bymy wrecz znakomite przy czym na VECTRZE brak slow, zrywa polaczenie uciekaja pingi, predkosc spada tak drastycznie, ze nawet stron nie chce wczytywac. Oni mimo niezbitych dowodow twierdza, ze wszystko jest ok. Sprawa zgloszona do prezesa UKE. Powolalem sie rowniez na lamanie regulaminu z ich strony i zadanie wypowiedzenia umowy za porozumieniem stron ze wzgledu na niedotrzymywanie warunkow umowy o swiadczeniu uslug. Zobaczymy co to da. Najgorszy syf jaki tylko mozna wyobrazic. Kpina, totalna ignorancja. Skrupulatni sa w momencie kiedy spoznie sie z oplata o 1-2 dni, bydlaki naliczaja odsetki ale juz za nieprawidlowe dzialanie internetu nie potrafia zwrocic kasy. ZLODZIEJE I OSZUSCI. Przestrzegam wszystkich przed tym operatorem. Same problemy nic wiecej. Dobrzy sa w momencie podpisania umowy. Juz brak mi slow! Mam ochote przejsc sie po blokach i poucinac tym bydlakom kable, zeby mieli co robic! Mam nadzieje, ze zbankrutuja! Bo to co wyczyniaja to juz przechodzi wszelkie granice !
    ZaletyABSOLUTNIE NIE MA
    WadyINTERNET to porazka, BOK porazka - ignoruja klienta, nie naprawiaja problemu, ktory wkolko sie pojawia
    kilka miesiecy
  • ~kate / 2016-01-07 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    witam
    jestem klientem vectry,przedłużaliśmy umowę ponoć na lepszych warunkach i już po tygodniu sromotnie tego żałuje,płacąc za 100 mb/s
    nie potrafię nawet obejrzeć filmu,jednym słowem nie zawaham się użyć stwierdzenia że to banda złodziei i oszustów.Nadmienię że składaliśmy reklamację a oni twierdzą że wszystko u nich ok.
    Zaletybrak
    Wadycałość działalności firmy
    ponad 2 lata/ 59 zł
  • ~Żółta Czapla / 2016-01-07 12:16
    Kontakt z Vectrą to masakra. Cały czas świetnie działają wszystkie telefony z "promocjami", "zakupami" i innymi bzdetami marketingowymi, ale pomocy technicznej ZERO.
    Przez 3 godziny non stop leci tam zegarynka z muzyczką z jakiejś zdartej płyty (sprawdzone dzisiaj). Gdybym nie potrafił samodzielnie zbudować nietypowego zasilacza do modemu Vectry, to od miesiąca nie miałbym telefonu i internetu :(. Jeśli strzeli modem (co się przecież może zdarzyć, ma swoje lata) natychmiast wypowiem umowę.

    Pozdrawiam
    WadyCałkowity brak kontaktu
    Kilka lat
  • ~alexxx / 2016-01-06 20:46
    Ludzie co Wy wypisujecie. Zastanówcie sie najpierw czy w danym problemie na pewno wyczerpaliscie temat. Ja jakos mam od czterech lat usługi i żadnych problemów. Obecnie mam setkę i osiągam 97. Trzeba miec sprawne i odpowiednio skonfigurowane urządzenie do odbioru danej prędkości. Jak może wypowiedziec sie ktos na temat prędkości 100 jak korzysta ze slabego starego lapka w dodatku po wifi a do tego nie rozumie ze po wifi są spadki z uwagi na zaklocenia lub ktos kto sam sobie grebie w instalacji. Ja Sam na sobie ptekonalem sie ze slabej jakości instalacja po moich przeróbkach spowodowala wiele niespodianek. Osobiscie polecam Vectrę. Skupcie na tym jak sprawdzić czy to napewno jest z czymś wina operatora czy może własnego sprzętu niż wypisywać różne dziwne opinie. Pozdrawiam
    Zaletydobra predkosc brak awarii dobre ceny
    Wadyw zasadzie nie ma
    4 lata
  • ~Quintaro / 2016-01-06 18:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Mateusz to chyba w Vectrze pracuje więc co może napisać. Mam ich już dość długo ale tylko dlatego, że nie mam dobrej alternatywy. Płacę 220 zł na miesiąc. W zamian oni dają mi kupę nerwów. Nie ma dnia żebym z gwarantowanych 100 Mb przez powtarzają starą śpiewkę: sprawdzić kable , zresetować modem i oczywiście nie ich wina. Szczerze odradzam internet w Vectrze przynajmniej w Zabrzu. Telewizja w sumie ok.
    ZaletyTelewizja
    WadyDostajesz prawie non stop 30% transferu za jaki płacisz. Częste awarie.
    Z 10 lat.
  • ~oli / 2016-01-05 19:03
    Vectra S.A powinna się nazywać KANTPOL tylko potrafią wciskać telefonicznie niby oferty a potem jak co do czego to to telefonicznie po upływie terminu nie można nic załatwić tylko osobiście w salonie. Mnie poinformowali że w styczniu można złożyć rezygnację a teraz się okazało że w styczniu to ja muszę już zapłacić 34 zł. I niby rozmowy mają nagrywane a jak co do czego to się okazuje że tej nie ma. OSZUŚCIII.
    Wady10
  • ~prawie były klient / 2016-01-05 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wątpliwą przyjemność być nowym klientem VECTRY, ponieważ moja osiedlowa telewizja została przez nich przejęta. Najpierw zmienili mi listę kanałów, teraz odcieli internet. Umowę mam aktywną i nikt jej nie wypowiedział, w ramach represji i skłaniania do podpisania nowej umowy internet był wielokrotnie odcinany. Właściwie przestali mi świadczyć część usług, ciekawe jak pójdzie rozwiązywanie umowy.
    Zaletybrak
    Wady6 mieś
    84
  • ~depotop / 2016-01-04 17:25
    Ocena: 2.25 / 5
    ...Najpierw miałem problemy z rozwiązaniem umowy (chociaż umowa była na 2 lata) i rozwiazałem ją w przewidywanym terminie,zdałem sprzęt a łobuzy dalej przysyłali mi faktury do zapłacenia,W końcu po wielu perypetiach uznano mi wypowiedzenie ,ale teraz czekam już kilkanaście tygodni na zwrot nadpłat-bezskutecznie,pomimo kilkakrotnych monitów.Sprawa wyląduje w końcu w sądzie,jednym słowem naciągacze i złodzieje (podaj dalej)
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    2 lata (opłaty od 160,0 - 220,0PLN )
  • ~Lipa / 2016-01-04 09:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Od jakiegoś czasu internet działa wolno, traci pakiety podczas połączenia, a o graniu w gry w sieci nie wspomnę, ping podskoczył o 100%. Kiedyś wszystko działało bardzo dobrze i stabilnie. Jednym słowem obniżyli poziom usług. Problem ten występuje w Słupsku.
    Internet z Vectry posiadam od ponad 10 lat.
  • ~Andy / 2016-01-03 17:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Niewiem gdzie mieszkacie ale odkąd zrezygnowałem z neostrady która była beznadziejna Vectra ma najlepszy internet i dobrą TV !internet szybki w miare za dobra cene wogóle sie nie rozłancza a tv złoty pakiet zpremium c+ w dobrym obrazie wiec jak na razie jestem zadowolony.
    ZaletyDobry internet i niezły TV
    Wadynarazie niema
  • ~prawiemecenas / 2016-01-03 11:46
    na przykładzie wściekłego mamy przykład dzialania tych hochsztaplerów i powód do rozwiązania wczesniej umowy bez ponoszenia kar umownych
    Zaletybrak
    Wadytylko takie
  • ~wściekły / 2016-01-02 11:36
    Brak internetu Wrocław od około g19.00 31.12.15 do g22.00 01.01.16 . Infolinia "pomoc" nie wie kiedy ma być koniec usterki, niegrzeczne, wręcz napastliwe uwagi z ich strony. Wielokrotne nieprawdziwe info o porze usunięcia usterki. Kilkukrotne rozłączanie się podczas rozmowy. Traktowanie nas klientów z pogardą. Propozycje składani reklamacji przez internet,który nie działa. Rezygnuję i będę to polecał innym.
    WadyBrak szacunku dla klienta. Opryskliwa i niekompetentna infolinia-pseudopomoc.
  • ~Marek / 2016-01-01 14:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Jedno wielkie oszustwo i naciągactwo
    1. Pakiet srebrny , niby 69 kanałów , a faktycznie - wiele się powtarza SD/HD , oni biorą to za dwa kanały , kilka programów obcojęzycznych , nieprzydatnych dla osób nie znających angielskiego i francuskiego , kilka programów typu mango.
    Praktycznie do oglądania jest ok. 30 kanałów - odejmując kanały tv naziemnej pozostaje kilkanaście kanałów za które trzeba płacić abonament.
    2. Od 1.01.2016 zmienili listę kanałów gwarantowanych i obcięli najatrakcyjniejsze - TLC , Discovery , cbsdrama , cbs reality, może jeszcze więcej , nie informując wcześniej o tym abonenta.
    3. Dziwna praktyka z telefonem - podczas instalacji zostałem poinformowany , że w abonamencie mam telefon przez 3 miesiące gratis , ale nie otrzymałem telefonu , ani numeru i mam czas 3 miesiące na rezygnację z niego , jeśli nie zrezygnuję , będę płacił 20 zł miesięcznie.
    Po dwóch miesiącach przychodzi faktura z opłata za telefon.
    Jestem w trakcie reklamacji.
    4.Treść umowy nie jest zgodna z ofertą , na ten temat wypowiadał się przedstawiciel
    Urzędu Ochrony Konsumentów , twierdząc , że jest to podstawa do rozwiązania umowy bez konsekwencji.
    5.Tylko internet można uznac za pozytywny
    Zaletydobry internet i przyzwoita jakość telewizji
    WadyWymieniłem w treści opinii
    od 24.09.2015 , 39.99
  • ~jan / 2016-01-01 11:48
    natychmiast rozwiązuję umowę z VECTRA. Sylwester i Nowy Rok bez telewizji, po prostu brak sygnału.
  • ~Anna / 2015-12-31 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam tylko na ostatni dzień do rozwiązania umowy z vectra. było tak sobie, rachunki za usługi kolosalne. w tej chwili ani tv ani internetu.
    inne firmy usuwają awarie nawet w święta, chociażby telekomunikacja i Orange.
    ale vectra? oni maja klientów w poważaniu, gdybyście widzieli ich odpowiedzi na reklamacje to o kant du py potłuc.
    życzę vectrze, by już przestała istnieć na rynku.
    kłania się Wrocław
    Wadymasa
    1,5 roku
  • ~Użytkownik / 2015-12-29 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny badziew
    Zapomnijcie o rozwiązaniu umowy nawet na kilka miesięcy przed końcem umowy dopierd...ci kare nie obchodzi ich tłumaczenie, że właścicielka mieszkania wypowiedziała wam umowę najmu.
    Omijajcie szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadysame
    za długo
  • ~Mateusz / 2015-12-28 16:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z Vectry od ponad 5 a nawet chyba 6 lat, do końca nie pamiętam. Mam u nich wykupiony pakiet z internetem 100mb/s, do tego zwiększony wysył do 10mb/s. Oprócz tego telefon i telewizja. Wszystko przez te całe lata działa bez zarzutu (wcześniej miałem pakiety kolejno 512kb/s, 1mb/s, 8mb/s, 16mb/s, 24mb/s, 60mb/s, i teraz 100mb/s), prędkość pobierania nie odbiegała i nie odbiega od ustalonych, czasami nawet jest większa, brak awarii, jeżeli jest to od razu wyjaśniają bądź szybko naprawiają. Cenowo też wszystko super, często przysyłają oferty przedłużenia z niewielką bo do 10zł np dopłatą i do tego jakieś super pakiety, ekstra!
    ZaletyZnikoma awaryjność, stałe łącze, stała prędkość pobierania i wysyłania, dobra cena w porównaniu do oferty, znajomi zazdroszczą :P
    WadyŻadne
    +6 lat
  • ~użytkownik / 2015-12-27 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam korzystać z jakichkolwiek usług tej psełdo firmy. Przekręty na fakturach oraz na szybkości internetu. Nie do pomyślenia żeby w dzisiejszych czasach tak okradać klientów. TRAGEDIA
    Zaletybrak!!!
    Wadyszybkość mniejsza od deklarowanej, wysoka cena,
    3 lata
  • ~Dziady z vectry / 2015-12-27 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma pożal się panie Boże żadnej informacji na stronie że jest awaria w okolicy dodzwonić się graniczy z cudem obiecanie że awaria będzie usunięta do 12 a tu nic się nie robi święta bez tv masakra ale oczywiście rachunek trzeba hujozom zapłacić normalny bo oczywiście nie odlicza jutro idę rezygnuje z usług tak dziadoskiego dostawcy
    ZaletyNie ma wcale
    WadyOgromne
    3
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023