Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Laqe / 2015-12-18 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę ani jednego dobrego zdania powiedzieć o tej firmie
    Wadywszystko
    długo
  • ~iwona / 2015-12-13 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo zła jakosc internetu ciagle przerywa, ciagle awarie które nie sa naprawiany , lekceważenie klienta po podpisaniu umowy. odradzam wszystkim
    Zaletyżdnych zalet
    Wadybardzo dużo , nie ma czsu na wymienianie ich , siec do niczego , telewizja okropna biuro obsługi aroganckie
    od 1,5 roku i jeszcze pół roku i koniec horroru
  • ~pieseł / 2015-12-13 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet od miesiąca. Router cisco epc3928. Nie było dnia aby nie zrywalo kilka razy połączenia. Z tak niestabilnym internetem jeszcze się nigdy nie spotkałem. ma byc 100 mb a często schodzi do kilkudziesięciu kb/s. Zrywanie łącz podczas gier online to norma( średnio co 15 min. Aha uwaga na umowe cwaniaki wpisały date nie podpisu umowy a date kiedy poraz pierwszy do nich zadzwoniłem. Koniec końców jak podłączono mi interet to zostały mi może 4 dni na wypowiedzenie zamiast 14. Przez 10 lat mieszkałem w 6 róznych miejscach miałem różnych dostawców internetu od lokalnych po gigantów. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak beznadziejną firmą. Problem techniczny próbowałem rozwiązać telefonicznie ale po 16 minutach wiszenia na słuchawce odpuściłem.
    Zaletybrak
    Wadyczęste zrywanie internetu,ciągłe spadki prędkości poniżej 1 mb. ciągłe wachania. BOK nie istnieje.
    ponad miesiąc
  • ~Pixel / 2015-12-12 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porazka, pingi na ich serwer wynosza regularnie 150-400ms, czasem dochodzi do 3000. Zglaszalem juz 5x reklamacje, za kazdym razem dostaje pismo, ze niby nie zglaszany byl problem wczesniej i reklamacji nie ma. Co chwile pingi uciekaja. Przy dobrych warunkach chwilami jest ok 15ms-16ms ale na co dzien to porazka. Po podpisaniu umowy jestem wrecz zbywany przez to firme, mam placic i koniec, niedlugo zglaszam sprawe do Prezesa UKE z prosba o interwencje, gdyz jestem igorowany, takze PRZESTRZEGAM kazdego przed ta firma. Na GSMie starym mam lepsze i stabilne pingi. Odradzam totalnie. Juz nie wiem jak z nimi walczyc. Ponadto nie mam dostepu do ustawien modemu, gdyz nadpisuja haslo i ustawienia. NIE POLECAM ABSOLUTNIE. Firma to KANT I OSZUST. Obsluga zenujaca, czuje sie okradany przez ta FIRME. Lubie pograc sobie w gierki online, jednak przy tym internecie to niemozliwe !!!!
    ZaletyNIE MA, same problemy
    Wadynie szanuja klienta, oszukuja ludzi, po podpisaniu umowy masz placic i tyle, zadnych reklamacji nie przyjmuja ZENADA TOTALNA
    kilka miesiecy
  • ~sebastian / 2015-12-12 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    2 tygodnie się proszę montaż, dwa razy się umawiali i nikt nie przyszedł nawet nie raczyli zadzwonić. Firma to jedne wielkie dno.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Nowy klient / 2015-12-10 01:00
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja tam nie narzekam.
    Płaciłem jak za zboże za upc mając beznadziejną nagrywarkę z netem 60.
    Przesiadłem się na lepsze urządzenie bo mniejsze a z większym dyskiem - 500gb - tak jak w horizonie tylko że horizona chcieli 2 x tyle! O_o
    Net jest wolniejszy ... ale szybszy ;) na 60mb z upca sciągałem średnio niecałe 3MB/s a teraz na 50mb ściągam prawie 6MB/s (mega bajtów).
    Przygód z infolinią jeszcze nie miałem ale zakładam że upc-a już nic nie przebije - ostatnia awaria skończyłą się 4 telefonami gdzie w ciągu pierwszych 3 rozmów odrzuciła mnie sieć przez długość połączenia.
    Ja tam mogę polecić :D
    ZaletyCena.
    WadyNa razie brak.
    od maja, 65zł za tv z netem i nagrywarką
  • ~Kisiel / 2015-12-09 23:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet to porażka , mam do tych 50 mb/s do godziny 19:00.. po 20:00 spada mi do 5 i nie buferuje mi sie YT.
    Co to ma być..
    Często miałem tak, że nie było internetu przez weekendy. Powód ? nieznany.. nie ma wytłumaczenia.
    WadySłaby internet..
  • ~Patrycja / 2015-12-09 20:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak słów.. Średnio razna miesiąc znikają programy i zostaje mi sam pakiet podstawowy. I żeby jeszcze tego było mało to jeden telefon w tej sprawie to za mało nieraz zdażyło mi sie ze dopiero za czwartym czy piątym ktoś łaskawie naprawił usterkę. Kilka razy nawet nie wiedzieli o tym ze mam drugi dekoder. standardowo nie wystarczyło jednokrotne sprostowanie tego. Wybitnie nierzetelna firma.

    Jakby tego było mało przy podpisywaniu umowy na dane kanały szanowny pan zza biurka NIE RACZYŁ POINFORMOWAĆ MNIE o tym ze po jakimś okresie ich nie będę miała. Dopiero jak zniknęły dowiedziałam sie ze była to promocja...

    ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    WadyZawodność, oszukiwanie i ignorowanie klienta, niekompetencja.
    Rok
  • ~niezadowolony użytkownik / 2015-12-09 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!! Internet minimum dwa razy dziennie znika na pare minut, tak samo jak i kanały. Pani mnie poinformowała że to nic wielkiego i te kanały były tylko na próbę, gdzie nikt mi o tym nic nie wspomniał podczas podpisania umowy, oraz nie mam tego zawartego w owej umowie (i oczywiście mogę sobię wykupić pakiety żeby mieć te głupie pare kanałów, czyli tradycyjne naciąganie klient
    ZaletyŻADNYCH
    WadyJest ich zbyt wiele żeby to opisać
    Produkt mam od 14.09.2015 i do tej pory mam z tym problem
  • ~bolek / 2015-12-07 16:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem problem z wi-fi bo mogłem korzystać tylko z jednego kanału poprosiłem o zamianę rutera na więcej kanałów.Po wymianie okazało się że nie mogę odbierać wi-fi na żadnym kanale , sygnał jest tak słaby że nawet przy ruterze nie może otworzyć się przeglądarka.Poprzedni jedno kanałowy odbierał nawet w drugim pokoju.Serwisant powiedział mi od razu że te rutery z Vectry to szajs i lepiej nie będzie.Taka jest oto Vectra.Po zakończeniu umowy przechodzę do innego operatora.
    Zalety.............
    Wadyniech vectra instaluje lepsze rutery
    miesiąc
  • ~es / 2015-12-07 16:05
    najgorsza firma w tej branży !!! nigdy więcej umowy z nimi !!!
    wybrałem pakiet przez internet , a faktury przychodzą na inną kwotę , ciągle zmieniają pakiety żeby nie można było udowodnić, a wszystko co obiecują jest na krótki czas albo trzeba płacić słono ...tak czy inaczej zawsze cię wydymają - wystarczy przyjść do biura obsługi i posłuchać -uszy więdną i zawsze to samo : nie , podpisał pan (pani) inną opcje ... żenada ,
    dołączają różne usługi i zanim człowiek się kapnie za co to trzeba bulić za kilka miesięcy .
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    od pół roku
  • ~Maciej / 2015-12-05 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepsko - niby wszystkie parametry ok i przy testach wykazuje że prędkość ok ale jak trzeba korzystać to ciągle coś nie tak - fb się wiesza, strony nie wchodzą, klipy i filmy się zatrzymują po minucie czy dwóch - skype tak samo
    Zaletyniezauważyłem czegoś specjalnego na plus
    Wadyciągłe problemy z łączem
    6 miesięcy
  • ~darek / 2015-12-03 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca chcę podpisać umowę telefonicznie i nikt nie przychodzi na montaż. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyNIE SŁOWNI
  • ~Yodzia / 2015-12-02 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłaszajcie tych oszustów do UOKiK. Zamienili mi pakiet nie informując mnie, zablokowali mi część kanałów i dali podwyżkę. Miałam Prestige, zamienili na Canal+Select. Mimo,że chciałam nadal mieć Prestige.Teraz,,żeb mić ten pakiet muszę im sporo dopłacić, a ja już im płacę 250 zł na miesiąc, okazało się,że dla nich za mało. Jak widzę reklamę Vectry po 10 zł szlag mnie trafia. Wykorzystują pozycję monopolisty zgłaszam do UOKiK.
    ZaletyBrak
    WadyKłamią!
    Za długo, ale jest monopolistą.
  • ~Oszukana / 2015-12-01 12:05
    Niestety, w Vectrze pracują ludzie których można podzielić na 2 grupy: przedstawiciele - którzy celowo wprowadzają ludzi w błąd czyli po prostu oszukają (po podpisaniu umowy nie ma już z nimi kontaktu, bo przestają odbierać telefony) i cała reszta, która pracuje w biurze obsługi i robi wszystko, żeby "złowionego" klienta wkurzyć: nie można się do nich dodzwonić w razie problemów, a jeśli się już dodzwonisz, to nie licz, że Ci pomogą. Oni wszyscy mają jedną wspólną cechę: pogardę dla ludzi, bo wydaje mi się, że są tak szkoleni.Unikajcie więc podpisywania umów w tym operatorem!
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySame wady
    Długo
  • ~Tommy / 2015-11-30 17:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra spadła na psy nie POLECAM podpisywania umów,BOK to grupa ludzi która nic nie może załatwić przyjmie głoszenie i na tym koniec za dwa dni znów dzwonisz i to samo i taka dalej,z innymi działami np: z działem utrzymania nie ma jak się kontaktować w moim przypadku próbowałem przez( mozliwość tylko przez BOK):( 1,5 tygodnia i nic nie szanują klientów których mają
    ZaletyCoraz mniej
    WadyBOK, brak kontaktu z osobami kompetentymi które mogą cokolwiek załatwić
    w sumie około 6 lat
  • ~Grzegorz / 2015-11-30 01:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że Vectra jest najgorszym operatorem na rynku, z wielu powodów: 1)przed zawarciem umowy ich przedstawiciel podał nieprawdziwą informacje czyli najzwyczajniej mnie oszukał, twierdząc że umowa na internet może być zawarta do 30.60.2016 r.Po zainstalowaniu okazało się, że nie mogę jej bez kary rozwiązać przed 01.09.2016 r.I będę musiał płacić mimo tego, że nie będę korzystać z internetu
    2) po podpisaniu umowy, przedstawiciel Vectry przestał odbierać telefon i odpowiadać na moje sms, najważniejsze że dostał już swoją prowizję (umowa miała błędne dane)
    3)kiedy są problemy z internetem, nie można się do nich dodzwonić a kiedy ktoś wreszcie odbierze, przełącza do innego działu i znowu czeka się na rozmowę kilkanaście do nawet kilkadziesiąt minut
    4)jest to firma, kto wyjątkowo lekceważy swoich klientów - po podpisaniu umowy już im nie zależy, zakładając że zawsze znajdą frajerów (np.za duplikat faktury, którą wysłali na błędny adres życzą sobie 5 zł)
    5) negatywna opinię o tej firmie mają prawie wszyscy moi znajomi, którzy podpisali umowę z tym operatorem.
    Rada dla ewentualnych klientów jest taka, aby poszukać innego operatora na rynku, jeśli chce mieć się zdrowe nerwy
    ZaletyNie za wysoką cena ale za to fatalna jakość obsługi
    WadyLekceważenie klienta po podpisaniu umowy
    6 miesięcy
  • ~prawiemecenas / 2015-11-28 11:03
    Mnie przybyły technik vectry nie potrafiący usunąć usterki, doradził kupienie nowego telewizora,mimo ,że w drugim pokoju nowy,parodniowy telewizor też odbierał żle.
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
  • ~kerog / 2015-11-27 23:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Totalna porażka z obsługą klienta, konsultant wcisnął mi pakiet hbo w promocji, poczym zlecenie wykonania usługi zniknęło z ich systemu. Każdy kontakt z tą firmą to oczekiwanie około 30 minut na infolinii
    Zaletycena usług, brak dodatkowych opłat za dzielenie internetu w lokalu.
    Wadyobsługa klienta, cas oczekiwania na infoliniii
    3 lata/ 120 pln
  • ~Dash / 2015-11-27 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Ciągłe mówienie, że u nich jest wszystko ok i zwalanie wszystkiego na klienta. Niby odpowiadają na zgłoszenia, przyjeżdzają technicy, którzy sami nie wiedzą co robią.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017