strona 19 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~mags / 2024-01-23 18:36
Obsługa klienta - najgorsza z jaką się spotkałam. Na stronie nie ma adresu email by wysłąć dokument ( zgonu rodzica). Gdy w końcu otrzymuję adres email, co nie jest łatwe bo rozmawiam z wirtualną asystentką, po zadzwonieniu na wszystkie numery na stronie, po godzinie lub dwóch. wysyłam dokument na podany mi adres - i co MAIL DELIVERY, sprawdzam adres wysyłam ponownie to samo, wysyłam z innej poczty to samo MAIL DELIVERY. Dzwonię na numer do działu sprzedaży mając na dzieję,że porozmawiam z konsultantem a nie wirtualną asystentką. I rozmawiam z konsultantem, który mówi,że adres email mam dobry i że on nie może mi pomóc po czym się rozłącza. Gratuluję Klient nasz Pan!!!!! -
-
~Mango / 2024-01-23 16:53
Dramat. Mobilny Orange działa lepiej... Obsługa gorsza niż w niejednej chamskiej restauracji ZaletyNerwicaWadyInternetMiejscowośćMalinie -
~Teresa z domu Bąk / 2024-01-23 14:00
Przed podpisaniem umowy z Vectrą powinienem był tu najpierw zajrzeć, wtedy bym sobie zaoszczędził nerwów.
Dział serwisu nie potrafi rozwiązać mojego problemu, zrzuca winę na hosting. Po stronie hostingu nie widzę żadnego problemu, sam ich dział serwisu także kategorycznie temu zaprzecza aby problem był po ich stronie, w co jestem w stanie uwierzyć, bo problem dotyczy tylko mojego internetu stacjonarnego od Vectry, na mocy którego nie mogę dostać się na witryny od w/w hostingodawcy.
Złożyłem wypowiedzenie, to w ten sam dzień zadzwoniono do mnie w celach negocjacji i przedstawieniu nowej umowy. Zostały mi zaproponowane warunki o wiele lepsze, niż te, które były podpisane na umowie. Dodam, że otrzymałem wcześniej (przed wypowiedzeniem) telefon od konsultanta i 'żadna inna' oferta nie była dla mnie przygotowana i nic nie dało się negocjować.
Następnej sprawy dotyczą awarie sieci. Vectra informuje o tym, że nastąpiły "chwilowe" przerwy w dostawie internetu, po 30 godzinach i skontaktowaniu się z BOK otrzymałem informację, że problemy potrwają jeszcze co najmniej 24 godziny. Jest to dla mnie nie do pomyślenia. Wcześniej mieszkałem na przedmieściach, gdzie korzystałem z internetu od lokalnych dostawców, jeśli jakiekolwiek problemy występowały, to były usuwane w zaledwie kilka godzin. A tutaj 'duża' firma, jaką jest Vectra nie potrafi sobie poradzić z ot po prostu awarią na pewno przez 2 dni, a co jeśli data prognozowanej naprawy się wydłuży?
Kolejną sprawą jest ping, a w zasadzie jego chwilowe wzrosty. Zdarza się, że podczas grania online, ping mocno wyskoczy na około minutę i wtedy nic się nie da zrobić. Następnie skutkuje to chwilowym zerwaniem połączenia i po chwili już jest ok, ale tak w zasadzie sytuacja raz się powtórzy, a raz już nie i nic nie wiadomo. Dział serwisu także nie jest w stanie zlokalizować źródła problemu.MiejscowośćCzęstochowa -
~Krzych / 2024-01-22 20:51
Vectra to najgorszy dostawca internetu, wyrzuca go co parę minut, wyskakuje po 15000 pingu i tak w kółko. Nie polecam. -
~Tomek / 2024-01-22 20:19
Vectra, po zmianie dekodera z cyftowego na internetowy, to rodząca się złość i bezsilność na obsługę, która nic nie zawiniła. Dekoder jest do bani! Nie dziala. Potrafi sam się włączyć o 3 w nocy. Sam się wyłącza, sam zmienia programy, albo przechodzi do aplikacji. Resetuje się przy zmianie kanalow. Obsluga wzywa technika, ktory wymienia dekoder, ale to nic nie daje! Dzisiaj po wymianie kolejnego dekodera ( to juz6ty dekoder), po 20 monutach od wyjscia technika, resetuje sie 2x! Dzwoniac do obslugi informacja, ze mogą wyslac na jutro technika.... i tak w kółko. Odliczam dni do zakończenia umowy. Nigdy vectry. Pomylka. Nie podpisujcie umowy! Miejscowośćwarszawa -
~Stelle / 2024-01-22 16:34
Bardzo zła jakość wykonania usługi i beznadziejna obsługa klienta. Tydzień temu Vektra podłączyła w moim domu internet stacjonarny i tv. Codziennie dzwonię i zgłaszam reklamację ponieważ nic nie działa. Dodzwonić się, to trzeba poświęcić kilka godzin. Pracownicy, telefonicznie udzielają mi porad. Przekładam więc kable. Resetuję i mam wrażenie, że jestem ich pracownikiem społecznym, a nie klientem. Szczerze odradzam tę firmę. -
~Uj / 2024-01-22 09:14
Nie powazna siec. W biurze jedno, przez telefon drugie. Nikt nic nie wie. Walcie się na m9rde :) ZaletyTotalny brakWadyWszystkoMiejscowośćRuda Śląska -
~ernest / 2024-01-21 16:27
dramat internet! w ciagu dnia pare razy rozlacza internet oprocz tego skacze ping. Po zgloszeniu do dzialu techniczego niby zmiana parametrow modemu czyli zmiana kanalu nadawania - krotkotrwaly efekt. Na nastepny dzien znowu to samo i tak w kolko. Tv tez sie zacina ZaletynicWadywszystko co mozkiweMiejscowośćGłogów -
-
~siemson / 2024-01-21 14:56
Jakiś dramat, internet działa jakby go właściwie nie było. W domu muszę korzystać z LTE bo inaczej nic nie włącze na telefonie...w skrócie nie polecam z całego serca, mam nadzieję że Vectra skończy swoją działalność jak najszybciej:) WadyWszystkoMiejscowośćSłupsk -
~siemson / 2024-01-21 14:55
Jakiś dramat, internet działa jakby go właściwie nie było. W domu muszę korzystać z LTE bo inaczej nic nie włącze na telefonie...w skrócie nie polecam z całego serca, mam nadzieję że Vectra skończy swoją działalność jak najszybciej:) WadyWszystkoMiejscowośćSłupsk -
~Ksa / 2024-01-21 13:15
Gówno totalne internet działa jak mu się podoba ale nigdy na maksymalnej prędkości która jest w ofercie MiejscowośćInowrocław -
~Sylwester / 2024-01-20 19:56
Dekoder Smart,to jakaś kpina! Ciągle buforuje i się zawiesza.Będę musiał zrezygnować.LEGNICA MiejscowośćLegnica -
~Kacper / 2024-01-20 15:13
Internet ma regularne przerwy kilka razy na dobę, codziennie, od zawsze. Kontakt z obsługa klienta taki, że jeśli chodzi o sprzedaż 5/5, cokolwiek potem rozmawia się z automatem. Automat dzwoni tez do ciebie jak nie zapłacisz faktury na czas, do późnego wieczora. Dekoder przedpotopowy, wolny i toporny w obsłudze. Usługa telefonu nie została aktywowana a mimo to jest fakturowana. Na złożona w tej kwestii reklamacje pani managerka w dużym skrócie kazała się pocałować w 4 litery i odesłała do UOKiK. Serio. Korpo krzak, odradzam wszystkim. MiejscowośćGdansk -
~Dario / 2024-01-20 11:19
Obsługa klienta to dramat! chodzi o automat, który bełkocze od rzeczy, rejestrujesz się, ciągle pyta o to samo, ogromna strata czasu. Pochowali konsultantów za ten firewall, który ciągle przelącza cię po działach.
Jakośc obsługi nawet jak się dodzwonisz to dramat. Natychmiast zrzucenie, pod byle pretekstem. Długie oczekiwanie.
Internet bardzo powolny, nie trzymają parametrów. TV to bzdura, mnóstwo kanałów, gdzie idą te same programy. Po 3 mcach można odłączyć.Zaletyod biedy internet, jak nie masz innej opcjiWadyWszystko, a właściwie polityka odstraszania klientów od samego początku.MiejscowośćWarszawa -
~Ewunia 78 / 2024-01-19 18:57
internet tragedja telewizja również porażka niepolecam tej firmy ZaletybrakWadywszystko internet obsługa tragedjaMiejscowośćRogoźno -
~Kamil / 2024-01-19 13:59
Masakra, nie polecam ani internetu ani telewizji.
Dałem się namówić na dekoder Smart, działa tak że ciągle muli i zacina jak zmieniasz kanał to się ładuje długo, ogólnie tylko nerwy niepotrzebneZaletyBrakWadyNie działaMiejscowośćPolkowice -
-
~anonym / 2024-01-18 18:58
internet muli nie da sie nic zrobic oni chyba go wlaczaja i wyłaczaja kiedy chca Zaletyzadne nie polecamWadywszystkoMiejscowośćtorun -
~Logos / 2024-01-18 11:38
Vectra żąda zapłaty po zerwaniu umowy za miesiąc, w którym nie świadczyła żadnych usług. Nie polecam współpracy z tą firmą. ZaletyNicWadyChcą pieniędzy bez świadczenia usług.
Ciągle dzwonią po zerwaniu umowy, próbując narzucić nowy.MiejscowośćWarszawa -
~Anioł / 2024-01-17 14:03
Brak szacunku do klienta, infolinia totalnie źle zoorganizowana nastawiona na oszczędności w zasobach ludzkich a nie rzetelną obsługę klienta. Działanie dekodera przypomina żółwia. MiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2024-01-17 10:26
Czwarty dzień bez internetu zrobiłem restart i dalej nie działa,nie ma sygnału na ruterze i na dekoderze. ZaletyBrakMiejscowośćPyskowice
strona 19 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »