Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4521 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zadowolony klient / 2016-03-23 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    od stycznia niejestem klientem vectry,rozliczylem sie tak jak powinno byc,a dalej otrzymuje faktury za kolejne miesiace
    Zaletyzalety były na początku,internet śmigał ekstra pół roku pózniej porażka mobilny mam szybszy niż ten co oni oferowali
    Wadywady kontakt,a raczej brak kontaktu,infolinia przeciążana e-mail nie odpowiada pełna olewka klienta,płać płacz i mają ciebie w głębokim poważaniu.3 miesiące otrzymuje faktury za usługi których nie mam
    10 lat korzystania kupa przepłaconej kasy
  • ~adent / 2016-03-22 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    internet przyśpiesza tylko w dniu reklamacji po rozmowie z konsultantem. mam 160 mbt ma umowie a w rzeczywistości 15mbt skandal .telefon nie działa.
    Wadybrak kontaktu z serwisem
  • ~pi= / 2016-03-22 10:32
    vectra to dziadowska firma,zrywa połączenie internetowe bardzo często, nie można z nimi połączyć się czekam pół godziny i nie odbierają połączenia. Umowa kończy mi się za parę miesięcy i mam dość tej dziadowskiej firmy odchodzę od tych partaczy
    Zaletysame minusy
    Wadysame minusy
  • ~pumba / 2016-03-22 10:05
    nie polecam przenoszenia się do vectry z powodu obsługi jaka tam maja. chcieliśmy z narzeczonym zapytać się o moduł CI+ w vectrze podaliśmy adres zamieszkania i zostaliśmy bardzo arogancko potraktowani. Pani z siedziby była bardzo niemiła i chamska. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEMIŁA OBSŁUGA
  • ~Kasia S. / 2016-03-21 20:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa, nie można się dodzwonić, dziś ponad 50 min. na połączenie czekałam. Nie wspominając już o nieuzasadnionej windykacji 30 zł, które zostały zafakturowane na moje nazwisko, choć abonentem jest mój mąż. Totalna porażka. Omijajcie tę firmę z daleka!
  • ~p42pau / 2016-03-20 21:43
    najgorszy pakiet internetu. Internet przez połowę dnia nie działa. Brak kontaktu z obsługą klienta. Brak reakcji ze strony Vectry.
  • ~Żako / 2016-03-20 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem nie zadowolona z przedstawicieli którzy potrafią dwa razy w ciagu godziny i w weekend mnie nachodzić oraz kilka razy w tygodniu ze swoją ofertą,pzrecież umiem czytać i skoro będę zainteresowana to zadzwonie i coś wybiorę,nie rozumiem jak można tak bezczelnie nachodzić ludzi.Mówię gościowi ze mam noworodka i nie mam czasu się zapoznać z ofertą a ten przychodzi c chwilę do domu i chce gadać,no jakiś debil.Pozdrawiam [usunięte dane osobowe] z vectry z Sosnowca,dzieki któremu starcił klienta,nie nawidze takiego zachowania!
    Zaletytanie pakiety
    Wadypzredstawiciele
    jeszcze nie zaczełam
  • ~wiesław / 2016-03-19 14:55
    Przed chwilą miła pani z Vectry powiedziała mi że proponuje dla stałych klientów platynowy pakiet za 74 zł.Kiedy sprawdzi się obecną ofertę dla nowych klientów to ten pakiet kosztuje 64 zł a z internetem 87 zł z tym że pierwsze 5 miesięcy 60 zł.Tak więc Vectra kłamie ,oszukuje i naciąga naiwnych.Chyba zmienie ich na Netiie
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyDrogo
    6 lat
  • ~Lukasz / 2016-03-18 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Problemy z internetem, szybciej dodzwonić się można do prezydenta niż do obsługi
    ZaletyCena myślę że ok
    WadyInfolinia
    Od stycznia
  • ~Dyzio / 2016-03-18 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    brak możliwości umawiania wizyt za pośrednictwem internetu-to do czego służy internet w/g Vectry- -ciemnogród. niemożliwość porozumienia telefonicznego z najbliższym punktem obsługi klienta to już wiem ,że i tam rządzi pis blokada info. wyścig szczurów w osobach przedstawicieli handlowych bo tydzień temu padłem ofiarą nierzetelnej informacji na podstawie, której podjąłem niekorzystną dla siebie decyzję z której zaraz się wycofam na mocy prawa. Ogólnie rzecz biorąc jestem Waszym klientem od początku istnienia Vectry korzystam z Waszych usług w 2 mieszkaniach w Radomiu i powoli mam Was dosyć. Mimo wszystko pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadysame
    od początku istnienia Vecry w Radomiu
  • ~Krzysiek / 2016-03-17 20:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy wcześniej nie miałem internetu o tak słabych parametrach jak od nich. ODRADZAM!
    Zalety-brak
    Wady-prędkość -cena -niezawodność
  • ~uzytkownik / 2016-03-17 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego operatora. Umowa jest tak skonstruowana, ze w przypadku rezygnacji przed koncem umowy kara wynosi praktycznie tyle co zaplacenie abonamentu za wszystkie brakujace miesiace. Ponadto pomimo zwrotu kompletnego sprzetu na czas kara i tak zostala naliczona. Teraz musimy walczyc o jej anulacje.
    WadyOSZUŚCI!!
  • ~czesław z radomia / 2016-03-16 17:48
    Nie podzielam treści bardzo złych opinii.Korzystam z usług Vectry od kilku lat.Przed chwilą sprawdzałem szybkość internetu,była 58 na umowne 60.Jedyną wadą jest zdarzający się casami brak dostępu do internetu i wtedy trzeba włączyć tryb rozwiązywania problemów i jest OK.Pozdrawiam.
  • ~kociz / 2016-03-15 18:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM. "Naganiacz" podpisał ze mną "Zamówienie" na kwotę 106 zł. Po podłączeniu urządzeń, żona podpisała papiery, które podsuną jej instalator i okazało się, że jest to "Umowa". W umowie abonament był już o 6 zł wyższy. Gdy spytałem w BOK dlaczego tak jest ?, poradzili, żeby napisać reklamację do centrali. Z centrali odpowiedzieli mi, że obowiązuje Umowa a nie Zamówienie, nie tłumacząc dlaczego dostarczony towar jest niezgodny z Zamówieniem. Jak wszyscy piszący na forum potwierdzam, że prędkość internetu jest nawet 50 procent mniejsza niż deklarowana. Oprócz tego Vectra celowo uniemożliwia nagrywanie programów telewizyjnych prze moduł CI. Nagrywać można tylko za pośrednictwem dekodera zewnętrznego za dodatkową opłatą. U poprzedniego dostawcy żadnych tego typu ograniczeń nie było. Na marginesie dodam, że poprzedniego dostawcę przejęła właśnie Vectra. W telewizorze często pojawia się komunikat "Program zaszyfrowany" mimo, że jest on w pakiecie. Lekarstwem na ten komunikat jest resetowanie telewizora. Ale wyciąganie wtyczki z gniazdka co chwilę jest mocno irytujące.

    Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jeśli ktoś nie ma innej alternatywy, to przynajmniej nich przed podpisaniem UMOWY, a nie Zamówienia, dokładnie przeczyta papiery, które podsuną do podpisania.
    Zaletybrak
    Wadywymienione wyżej
  • ~ziutka / 2016-03-14 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam usługi vectry przedłużanie umowy wiąże się z podwyżką , przy rozwiązaniu umowy cały czas robią problemy. Mają ludzi za kretynów . Nawet wrogowi nie poleciłbym usług tej firmy
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Scinek / 2016-03-13 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o internet i telewizje to jest jakieś nieporozumienie. Internet jest nawet o jakieś 40 mb/s wolniejszy niż na umowie, ping skacze jak szalony z 30 do 220 (SICK!), sygnał routera beznadzieja, 5 metrów od routera mam LEDWO, powtarzam LEDWO 2 kreski zasięgu na laptopie. Telewizja- kolejny shit, zacinające się programy niezależnie od pory dnia, jakbym chciał oglądać programy jako pokaz slajdów znalazłbym zapewne tańszą opcje... NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA< TO BYŁA PIERWSZA I OSTATNIA UMOWA Z TYM DOSTAWCĄ, WRACAM DO UPC. Pozdrawiam! Marcin z Katowic
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO CO OFERUJĄ JEST JEDNĄ WIELKĄ WADĄ! Najpierw niech zmodernizują infrastrukturę całego tego syfu który tam mają...
    1,5roku, płace 120zł na miesiąc, Katowice
  • ~Piotr PB / 2016-03-12 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczne przerwy w dostawie internetu raz działa raz nie - idą na ilość , a nie na jakość . Jestem rozczarowany nie podpiszę dalej umowy ODRADZAM .
    Zaletybrak
    WadyJak wyżej intrrnet NIE działa jak trzeba .
    korzystam pół roku
  • ~teresa / 2016-03-12 21:43
    Również mam zamiar zrezygnować z usług VECTRY. Ostatnio na moje pisemne pytania nie uzyskuję konkretnych odpowiedzi.Internet działa ze zmniejszoną szybkością. Żadnych rzetelnych rozliczeń. Dodzwonić się trudno - dyżurujący niczego nie potrafią wyjaśnić.
  • ~Renwar / 2016-03-11 20:11
    Niestety zawiodłam się na tej "firmie". Po 2 letniej umowie przedłużono w pierwszej kolejności umowę na lepszy internet / drożej/. Potem zaproponowano na dalsze 2 lata i w ramach odnowienia Hbo na 2 miesiće za 1 gr. To było od 14,01,2016 r. Poszłam do Biura Obsługi aby nie płacić za dalsze przedłużenia HBO , bo tego nie oglądam. 10 marca przysłąno mi rachunek o 80 złotych droższy, bo chciałam mieć przedłuzona umowę z HBO do 30 marca. Nie wiem za co i za ile miesięcy zapłaciłam i po co poszłam do biura aby nie płacić. Pani mnie w tym Biurze tak poinformowała. Dodam, że internet działa gorzej niż żle a to co oferują to nic ciekawego, gdzie indziej jest taniej . Promocje dla obecnych abonentów jakby nie słyszeli , że istnieją. Oszustwo powinni być sprawdzani za naciąganie i za to, że nie można przerwać umowy. Na infolinię czekałam prawie 20 minut. Przecież chyba mam prawo wyboru tak jak każdego innego urządzenie, Nie podoba mi się to wymieniam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej. Na włączenie i wyłaczenie oraz ukazanie się TV i Internetu czeka się ponad minutę.
  • ~Wiciu / 2016-03-10 22:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, chciałem podpisać nowa umowę z nimi, a oni maja tak chamskie i aroganckie podejście, ze w obecnej sytuacji pozostaje mi zerwanie dotychczasowej umowy z ich winy
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu, liczne awarie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306