WadyOSZUŚCI!!
strona 187 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »
-
~uzytkownik / 2016-03-17 12:02
Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego operatora. Umowa jest tak skonstruowana, ze w przypadku rezygnacji przed koncem umowy kara wynosi praktycznie tyle co zaplacenie abonamentu za wszystkie brakujace miesiace. Ponadto pomimo zwrotu kompletnego sprzetu na czas kara i tak zostala naliczona. Teraz musimy walczyc o jej anulacje. -
-
~czesław z radomia / 2016-03-16 17:48
Nie podzielam treści bardzo złych opinii.Korzystam z usług Vectry od kilku lat.Przed chwilą sprawdzałem szybkość internetu,była 58 na umowne 60.Jedyną wadą jest zdarzający się casami brak dostępu do internetu i wtedy trzeba włączyć tryb rozwiązywania problemów i jest OK.Pozdrawiam.
-
~kociz / 2016-03-15 18:24
Zdecydowanie NIE POLECAM. "Naganiacz" podpisał ze mną "Zamówienie" na kwotę 106 zł. Po podłączeniu urządzeń, żona podpisała papiery, które podsuną jej instalator i okazało się, że jest to "Umowa". W umowie abonament był już o 6 zł wyższy. Gdy spytałem w BOK dlaczego tak jest ?, poradzili, żeby napisać reklamację do centrali. Z centrali odpowiedzieli mi, że obowiązuje Umowa a nie Zamówienie, nie tłumacząc dlaczego dostarczony towar jest niezgodny z Zamówieniem. Jak wszyscy piszący na forum potwierdzam, że prędkość internetu jest nawet 50 procent mniejsza niż deklarowana. Oprócz tego Vectra celowo uniemożliwia nagrywanie programów telewizyjnych prze moduł CI. Nagrywać można tylko za pośrednictwem dekodera zewnętrznego za dodatkową opłatą. U poprzedniego dostawcy żadnych tego typu ograniczeń nie było. Na marginesie dodam, że poprzedniego dostawcę przejęła właśnie Vectra. W telewizorze często pojawia się komunikat "Program zaszyfrowany" mimo, że jest on w pakiecie. Lekarstwem na ten komunikat jest resetowanie telewizora. Ale wyciąganie wtyczki z gniazdka co chwilę jest mocno irytujące.
Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jeśli ktoś nie ma innej alternatywy, to przynajmniej nich przed podpisaniem UMOWY, a nie Zamówienia, dokładnie przeczyta papiery, które podsuną do podpisania.ZaletybrakWadywymienione wyżej -
~ziutka / 2016-03-14 19:46
odradzam usługi vectry przedłużanie umowy wiąże się z podwyżką , przy rozwiązaniu umowy cały czas robią problemy. Mają ludzi za kretynów . Nawet wrogowi nie poleciłbym usług tej firmy ZaletybrakWadywszystko -
~Scinek / 2016-03-13 14:40
Jeżeli chodzi o internet i telewizje to jest jakieś nieporozumienie. Internet jest nawet o jakieś 40 mb/s wolniejszy niż na umowie, ping skacze jak szalony z 30 do 220 (SICK!), sygnał routera beznadzieja, 5 metrów od routera mam LEDWO, powtarzam LEDWO 2 kreski zasięgu na laptopie. Telewizja- kolejny shit, zacinające się programy niezależnie od pory dnia, jakbym chciał oglądać programy jako pokaz slajdów znalazłbym zapewne tańszą opcje... NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA< TO BYŁA PIERWSZA I OSTATNIA UMOWA Z TYM DOSTAWCĄ, WRACAM DO UPC. Pozdrawiam! Marcin z Katowic ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO CO OFERUJĄ JEST JEDNĄ WIELKĄ WADĄ! Najpierw niech zmodernizują infrastrukturę całego tego syfu który tam mają...1,5roku, płace 120zł na miesiąc, Katowice -
~Piotr PB / 2016-03-12 21:56
Liczne przerwy w dostawie internetu raz działa raz nie - idą na ilość , a nie na jakość . Jestem rozczarowany nie podpiszę dalej umowy ODRADZAM . ZaletybrakWadyJak wyżej intrrnet NIE działa jak trzeba .korzystam pół roku -
~teresa / 2016-03-12 21:43
Również mam zamiar zrezygnować z usług VECTRY. Ostatnio na moje pisemne pytania nie uzyskuję konkretnych odpowiedzi.Internet działa ze zmniejszoną szybkością. Żadnych rzetelnych rozliczeń. Dodzwonić się trudno - dyżurujący niczego nie potrafią wyjaśnić. -
~Renwar / 2016-03-11 20:11
Niestety zawiodłam się na tej "firmie". Po 2 letniej umowie przedłużono w pierwszej kolejności umowę na lepszy internet / drożej/. Potem zaproponowano na dalsze 2 lata i w ramach odnowienia Hbo na 2 miesiće za 1 gr. To było od 14,01,2016 r. Poszłam do Biura Obsługi aby nie płacić za dalsze przedłużenia HBO , bo tego nie oglądam. 10 marca przysłąno mi rachunek o 80 złotych droższy, bo chciałam mieć przedłuzona umowę z HBO do 30 marca. Nie wiem za co i za ile miesięcy zapłaciłam i po co poszłam do biura aby nie płacić. Pani mnie w tym Biurze tak poinformowała. Dodam, że internet działa gorzej niż żle a to co oferują to nic ciekawego, gdzie indziej jest taniej . Promocje dla obecnych abonentów jakby nie słyszeli , że istnieją. Oszustwo powinni być sprawdzani za naciąganie i za to, że nie można przerwać umowy. Na infolinię czekałam prawie 20 minut. Przecież chyba mam prawo wyboru tak jak każdego innego urządzenie, Nie podoba mi się to wymieniam. ZaletyBrakWadyJak wyżej. Na włączenie i wyłaczenie oraz ukazanie się TV i Internetu czeka się ponad minutę. -
-
~Wiciu / 2016-03-10 22:04
Tragedia, chciałem podpisać nowa umowę z nimi, a oni maja tak chamskie i aroganckie podejście, ze w obecnej sytuacji pozostaje mi zerwanie dotychczasowej umowy z ich winy ZaletyBrakWadyPrędkość internetu, liczne awarie -
~Tomasz N / 2016-03-10 14:43
Odradzam zdecydowanie. Przedłużyłem umowę i rachunki przychodzą o 20 zł droższe niż zostałem poinformowany przez telefon. Wcześniej byłem zadowolony ale po przedłużeniu umowy zdecydowanie odradzam. Zaletyszybki internetWadyczęste przerwy w dostępie, niekompetencja pracowników3 lata, płaciłem 45 zł teraz 80zł -
~Nie powiem / 2016-03-10 13:24
Przerwy w dostawie internetu średnio raz na 10 minut. Nie można nic robić bo strach, że zaraz rozłączy internet. Od początku 2016 dzwoniłem już 8 razy na infolinię i nikt nie rozwiązał mojego problemu, chociaż zapewniano mnie, że już powinno być dobrze. Znajomi narzekają na to samo. Nie chce mówić ile już wydałem na rozmowy na infolinii. Wadyprzerwy w dostawie internetu, brak naprawy pomimo kilkukrotnych próśb z mojej strony, majątek wydany na rozmowie z pomocą techniczną -
~aktywny / 2016-03-08 13:32
Przestrzegam wszystkich przed tą firmą, byłem w telewizji azart - vectra ją przejęła wyłączyła nam 80% programów bez żadnej informacji od 2 miesięcy proszę się o dekoder wydzwaniam chodzę po ich biurach i ZERO reakcji ale rachunki nam przesyłają i musimy za nie płacić - jak dla mnie zwykli OSZUŚCI -
~szkocki7@wp.pl / 2016-03-07 18:11
Beznadziejny internet, beznadziejny router, beznadziejna obsługa, zawsze ten sam problem zgłaszany i zawsze odbijam się jak od ściany, maja gdzieś klientów. NIE POLECAM NAJWIĘKSZEMU WROGOWI!!!!!!!! ZaletybrakWadyrozłącza łacze kilka razy na dobe, wg Panów z obsługi to nie ich winnaNIGDY NIE KUPOWAĆ!!!!!!!! -
~Szymon / 2016-03-07 18:10
Najgorszy i najbardziej niekompetentny dostawca internetu z jakim kiedykolwiek miałem wątpliwą przyjemność współpracować. Gdy widzę ich ogłoszenia to nie mogę powstrzymać się od śmiechu. "stabilny i komfortowy dostęp do internetu" przeklęci oszuści!!! Dzień w dzień dostęp do internetu zanika (o ile w ogóle ten dostęp jest ). Na samo dodzwonienie się do tych baranów idzie na start 10-20 zł bo wiecznie zajęci , najlepiej im tam kawusie i ciasteczko zanieść... ZaletybrakWadyniekometencjao rok za dużo -
~Basia / 2016-03-07 08:13
Koszmarna banda złodziei i oszustów. Wymuszają umowy na jedną z usług, żeby dłużej ściągać kasę. Kara u nich to trzykrotność abonamentu (za każdy nie wykorzystany miesiąc!).
Internet coraz słabszy, wolniejszy z ciągłymi awariami.
Będę przestrzegała przed umową z nimi absolutnie każdego.ZaletybrakWadysłaby internet z ciągłymi awariami, wymuszanie umów3 lata -
~monia / 2016-03-06 13:15
Vectra jest żałosna, wieczne awarie i problemy z internetem, nawet filmiku na YT nie można załadować. Na samym początku, parę lat temu, chodził jak burza, w niecałe 5 min ściągało się 1 GB, później zaczęto systematycznie zwalniać mi ten internet... Może przydałby się pozew zbiorowy? Ta firma nas tylko oszukuje, płacimy za 'dobry' internet, a dostajemy jakieś gówno! Zaletytelewizja jest okWadywszystko oprócz telewizjikilka lat -
-
~tt / 2016-03-05 22:41
Ciągłe awarię i spowolnienia przesyłu. -
~Radir / 2016-03-05 21:14
Ten internet jest nic niewarty : jedna wielka kupa ZaletybrakWadywszystkoKorzystam z niego przez pare lat -
~Mariusz / 2016-03-02 16:33
Dziękuję wszystkim za zamieszczone opinie. Praktycznie nie ma pozytywnych (pewnie poza kilkoma zamieszczonymi przez pracowników operatora:) Ustrzegliście mnie przed wpakowaniem się w umowę z nierzetelną firmą. Doceniam to, bo kiedyś przechodziłem podobne do opisywanych przez Was historie z innym operatorem. Pamiętam bezradność, nerwy...
Jeszcze raz dziękuję:) -
~rydzyk41 / 2016-03-02 14:14
Totalna porażka. Dodzwonienie się do działu technicznego graniczy z cudem. ZaletybrakWadywszystko10m-cy
strona 187 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »