Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4463 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek Warszawa / 2016-03-30 11:57
    Ocena: 4.50 / 5
    Na wstępie: Korzystam u nich TYLKO z internetu. TV i tak nie oglądam :) Przyznam szczerze, że wg. mnie będzie to najlepiej ocecniony dostawca Internetu w Warszawie. Owszem, dzwonią czasem z nową ofertą, ale zawsze odpowiadam krótko: czy jest mi Pani polecić coś tańszego niż mam aktualnie? Przerwy w dostawie Internetu zdarzają się 1 na pół roku, przy czym o planowanych zawsze informują e-mailem. Według mnie jest OK.
    ZaletyNiezawodność łącza, niska cena
    WadySam nie wiem, może obsługa klienta? Widzę, że wszyscy narzekają, sam nie musiałem jeszcze korzystać
    Korzystam od 2013 roku
  • ~Katarynka / 2016-03-30 08:50
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM i odradzc bede. Koszmar jakich malo! Jak ktos ma bardzo spokojne zycie a chcialby sie pow.urwiac to jak najbardziej brac. Az sie sama dziwie co ja tak dlugo tu robie. Internet smigal jak ta lala do czasu jego zwiekszenia i wymiany modemu. Odkad mam nowy modem wiesza sie ze az strach. Juz sie boje kompa wlaczac bo wiadomo ze sie bedzie cielo. Wymieniany modem mialam 3 razy. I dzis chyba znow pan do mnie zawitac bedzie musial. Nie daruje. Zlodzieje i oszusci. Nie zaplace faktury, bo niby z jakiej racji.
    Zaletyze co???
    Wadywylacznie
  • ~Wilczur / 2016-03-29 23:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Na wstępie - oceniłem ostatnie miesiące (ostatnie przed zerwaniem umowy, która kończy się całe szczęście w maju), bo początkowo internet działał sprawnie. Do czasu. Po jakimś roku zaczęły się u mnie problemy z internetem Vectry. To DNSy się traciły, to problemy z protokołami, zrywanie połączenia na 5-10 minut, kilka razy w ciągu dnia i REGULARNIE co godzinę, jak w zegarku od ok. 22:00 do 8:00 rano. Wydanych pieniędzy na dzwonienie do biura obsługi, zmarnowanych darmowych minut nawet nie liczę. Ostatni problem z internetem jaki mam, to właśnie zrywanie połączenia, który zaczął się od 24-godzinnej awarii, podczas której nie było możliwości dodzwonienia się do Vectry, i dopiero po kilku "ciepłych" słowach Konsultantka od faktur i umów, przyciśnięta do ściany, oznajmiła, że jest jakaś awaria. Wcześniej przy dzwonieniu do biura obsługi była podawana informacja przez automat, że w moim rejonie wystąpiła awaria, teraz to czeski film, nikt nic nie wie i film niemy, w którym nikt nic nie mówi. No więc, kontynuując, dzwonię od miesiąca do biura obsługi żeby zażegnać w końcu usterkę ze zrywaniem internetu. Miejscowy technik mnie już chyba nienawidzi. Wymieniał modem 2 razy, kable, złączki, cuda niewidy. Złoty człowiek, złego słowa nie powiem, ale co zrobić jak firma szemrana. W końcu, po miesiącu zgłaszania usterki, niezliczonych telefonów i tej samej ilości głupich porad i pytań konsultantów, typu "proszę wprowadzić dnsy google", "a modem pan restartował?", "czy firewall ma pan dobrze skonfigurowany", w końcu przekazano problem do "techników" z Vectry, którzy, jak zapewniał ostatni konsultant, na pewno problem naprawią "jeszcze dzisiaj". Minęły 3 dni. Problemu nie naprawili, mimo, że usterka została rozpatrzona jako rozwiązana. Od jutra znów dalszy ciąg przygód z biurem obsługi. DOBRA RADA DLA OBECNYCH I PRZYSZŁYCH (którym współczuję) KLIENTÓW VECTRY: Trzymajcie wszystkie kwitki za wpłaty z każdego miesiąca, bo vectra lubi gubić potwierdzenia zapłaty, przez co raz odłączyli mi internet, bez ostrzeżenia i słowa wyjaśnienia, mimo, że płacę regularnie, co miesiąc.
    ZaletyWkleiłbym jakiś obrazek z kotem, albo Di Caprio z oscarem jakby się dało, bo głupio tak zostawiać pole puste.
    Wady(Podane w opinii powyżej). Łatwiej byłoby wypisać zalety, których brak, niż wady, jakich pełno.
    Rok i osiem miesięcy. Zachodniopomorskie.
  • ~vectrabadziewmm / 2016-03-29 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do kitu, cały czas się rozłącza. Na telewizorze nie mam 80 % kanałów które były w umowie. P.S internet strasznie wolny nie polecam tego shitu.
    ZaletyBrak
    WadyZly internet i wiele innych
  • ~modrzej / 2016-03-25 18:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, korzystam od 2013 i od jakiś 2 mies. internet to masakra w umowie 52mb/s a na testach ledwo 5 mb/s. KPINA. BTW od początku znikneło chyba z 50 kanałów, może nie znikneło ale zamienili je na jakieś totalne szity których sie nie da oglądać. Chyba przed zmianą wypadało by zapytac o zgode do zmiany pakietu kanałów. Nie polecam. U konkurencji niby drożej ale jak płace za 52 mb/s to mam przynajmniej 30 mb/s
    ZaletyBRAK
    WadyJedna wielka wada.
    Od 2013
  • ~Dago / 2016-03-24 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta cała Vectra to jest jakaś kpina. W zeszłym tygodniu zamówiłem przez internet ojcu tv, z terminem montażu na 22.03.2016 między 10-12. Ojciec czekał i czekał ... Postanowiłem zadzwonić z pytaniem co jest grane. Pan przez telefon powiedział, że faktycznie jest zlecenie złożone ale niestety nie wie co jest grane więc przekaże informację dalej i poprosi, by ktoś zadzwonił do ojca z wyjaśnieniem. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Zatem postanowiłem drugi raz zadzwonić z pytaniem czy ktoś się pojawi. Tym razem Pani poinformowała mnie, że co prawda widzi zlecenie, niestety nie widzi w jakich godzinach instalacja usługi miała nastąpić więc zapewne nikt dzisiaj do ojca nie przyjdzie. Po kilku 'ciepłych' słowach z mej strony Pani zaproponowała nowy termin założenia tv. Poprosiłem ją oto, by umówiła monterów na dzisiaj, między 10-12 ... Przed momentem dzwoniłem na infolinię, dlaczego ? No otóż znowu nikt nie przyszedł. Pan, który odebrał potwierdził, że zamówienie widnieje w systemie, no niemniej był to wtorek między 10-12. Także pozdrawiam Vectrę i apeluje do szybkiego zwinięcia interesu. Zresztą przy takim sposobie funkcjonowania interes się zapewne sam rychło zwinie.
    Zaletybrak
    Wadyw zasadzie całokształt, po mojej przygodzie z nimi, pytałem znajomych, którzy mają tę telewizję o opinie. W zasadzie jeden wielki "żal". Omijać z daleka szerokim łukiem
  • ~Człowiek Sąsiad / 2016-03-23 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez pierwszy rok od momentu podpisania umowy wszystko działało jak należy. W umowie miałem do 100 mb/s, w rzeczywistości miałem 30-50 mb/s czasem 90 mb/s, co jest całkiem dobrym wynikiem. W tym roku - totalna porażka Ze 100 mega w umowie, realnie widziałem max 12, a zazwyczaj to raczej 9-10, w szczególne dni nawet mniej niż 2 widziałem :) do tego co jakiś czas internet sam wyłącza się i trzeba czekać 3-5 minut póki znowu zacznie działać. Napisałem reklamację - dostałem odpowiedź że u nich wszystko działa sprawnie, że to są zakłócenia WIFI w moim mieszkaniu, a zgodnie z umową za taki rodzaj problemów oni nie odpowiadają (Co jest najlepsze, kiedy podłączam bezpośrednio kablem - sytuacją wygląda analogicznie, tak że to na 100 procent nie problem z zakłóceniem w sieci WIFI)
    ZaletyCena (mniej niż 50 zł za 100 mb/s internet oraz Srebrny pakiet kanałów)
    WadyObsługa klienta 17 minut czekania na konsultanta, agresywna sprzedaż dodatkowych usług (co miesiąc dzwonią z propozycją droższego abonamentu oraz dodatkowych nikomu nie potrzebnych usług) Jakość internetu
    korzystam od końca 2014 roku
  • ~musamp / 2016-03-23 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. W sumie nie wiem czy mam coś do dopisania. Internet masakra średnio polowa deklarowanej w umowie predkości do tego nalezy doliczyć liczne zawisy i braki w dostępie do usług (weekendy to już standard). Infolinia - masakra - nawet jak się uda dodzwonić ....
    ZaletyJest na rynku
    WadyWszystko inne
  • ~pokrzywdzony / 2016-03-23 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    każda inna stacja tylko nie vectra będziecie traktowani jak przedmioty usługa jest biedna,nie pomocna,a jak będziecie nie zadowoleni i spróbujecie odejść do konkurencji to was będą straszyć komornikiem.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadywady wszystkie możliwe od a do z szkoda wymieniać straciłem tylko nerwy i pieniądze ich postępowanie w stosunku do ludzi jest nie ludzkie.
    od 4 lat
  • ~zadowolony klient / 2016-03-23 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    od stycznia niejestem klientem vectry,rozliczylem sie tak jak powinno byc,a dalej otrzymuje faktury za kolejne miesiace
    Zaletyzalety były na początku,internet śmigał ekstra pół roku pózniej porażka mobilny mam szybszy niż ten co oni oferowali
    Wadywady kontakt,a raczej brak kontaktu,infolinia przeciążana e-mail nie odpowiada pełna olewka klienta,płać płacz i mają ciebie w głębokim poważaniu.3 miesiące otrzymuje faktury za usługi których nie mam
    10 lat korzystania kupa przepłaconej kasy
  • ~adent / 2016-03-22 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    internet przyśpiesza tylko w dniu reklamacji po rozmowie z konsultantem. mam 160 mbt ma umowie a w rzeczywistości 15mbt skandal .telefon nie działa.
    Wadybrak kontaktu z serwisem
  • ~pi= / 2016-03-22 10:32
    vectra to dziadowska firma,zrywa połączenie internetowe bardzo często, nie można z nimi połączyć się czekam pół godziny i nie odbierają połączenia. Umowa kończy mi się za parę miesięcy i mam dość tej dziadowskiej firmy odchodzę od tych partaczy
    Zaletysame minusy
    Wadysame minusy
  • ~pumba / 2016-03-22 10:05
    nie polecam przenoszenia się do vectry z powodu obsługi jaka tam maja. chcieliśmy z narzeczonym zapytać się o moduł CI+ w vectrze podaliśmy adres zamieszkania i zostaliśmy bardzo arogancko potraktowani. Pani z siedziby była bardzo niemiła i chamska. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEMIŁA OBSŁUGA
  • ~Kasia S. / 2016-03-21 20:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa, nie można się dodzwonić, dziś ponad 50 min. na połączenie czekałam. Nie wspominając już o nieuzasadnionej windykacji 30 zł, które zostały zafakturowane na moje nazwisko, choć abonentem jest mój mąż. Totalna porażka. Omijajcie tę firmę z daleka!
  • ~p42pau / 2016-03-20 21:43
    najgorszy pakiet internetu. Internet przez połowę dnia nie działa. Brak kontaktu z obsługą klienta. Brak reakcji ze strony Vectry.
  • ~Żako / 2016-03-20 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem nie zadowolona z przedstawicieli którzy potrafią dwa razy w ciagu godziny i w weekend mnie nachodzić oraz kilka razy w tygodniu ze swoją ofertą,pzrecież umiem czytać i skoro będę zainteresowana to zadzwonie i coś wybiorę,nie rozumiem jak można tak bezczelnie nachodzić ludzi.Mówię gościowi ze mam noworodka i nie mam czasu się zapoznać z ofertą a ten przychodzi c chwilę do domu i chce gadać,no jakiś debil.Pozdrawiam [usunięte dane osobowe] z vectry z Sosnowca,dzieki któremu starcił klienta,nie nawidze takiego zachowania!
    Zaletytanie pakiety
    Wadypzredstawiciele
    jeszcze nie zaczełam
  • ~wiesław / 2016-03-19 14:55
    Przed chwilą miła pani z Vectry powiedziała mi że proponuje dla stałych klientów platynowy pakiet za 74 zł.Kiedy sprawdzi się obecną ofertę dla nowych klientów to ten pakiet kosztuje 64 zł a z internetem 87 zł z tym że pierwsze 5 miesięcy 60 zł.Tak więc Vectra kłamie ,oszukuje i naciąga naiwnych.Chyba zmienie ich na Netiie
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyDrogo
    6 lat
  • ~Lukasz / 2016-03-18 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Problemy z internetem, szybciej dodzwonić się można do prezydenta niż do obsługi
    ZaletyCena myślę że ok
    WadyInfolinia
    Od stycznia
  • ~Dyzio / 2016-03-18 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    brak możliwości umawiania wizyt za pośrednictwem internetu-to do czego służy internet w/g Vectry- -ciemnogród. niemożliwość porozumienia telefonicznego z najbliższym punktem obsługi klienta to już wiem ,że i tam rządzi pis blokada info. wyścig szczurów w osobach przedstawicieli handlowych bo tydzień temu padłem ofiarą nierzetelnej informacji na podstawie, której podjąłem niekorzystną dla siebie decyzję z której zaraz się wycofam na mocy prawa. Ogólnie rzecz biorąc jestem Waszym klientem od początku istnienia Vectry korzystam z Waszych usług w 2 mieszkaniach w Radomiu i powoli mam Was dosyć. Mimo wszystko pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadysame
    od początku istnienia Vecry w Radomiu
  • ~Krzysiek / 2016-03-17 20:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy wcześniej nie miałem internetu o tak słabych parametrach jak od nich. ODRADZAM!
    Zalety-brak
    Wady-prędkość -cena -niezawodność
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019