WadyDNOOOOOOOOOOOOOOOO
strona 184 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- nastepna »
-
~Maxer / 2016-04-13 09:57
Dno dno i jeszcze raz dno... (stałe łącze) które rozłączało mi się po kilka razy dziennie... Przyszedł serwisant, który sam powiedział, że ich modemy mają jakieś "wady"????? Gdzie tu sens? Wymieniać znowu na taki sam modem i w niego inwestować? Żeby załatwić cokolwiek na infolinii to najlepiej wykupić sobie pakiet darmowych minut... Bo i tak to taniej wyjdzie... W jednym miesiącu, kiedy miałem takie problemy z internetem(łącznie czas oczekiwania na połączenie to jakieś dobre kilka godzin). Za pierwszym razem zrobiłem błąd(co jest chore) Miałem na koncie około ponad 14 zł(W połowie rozmowy mnie rozłączyło,bo skończyły się środki na koncie). Radzę uważać na to bo ostro naciągają. Kolejną rzeczą jest VOD! Wykupiłem wszystkie możliwe cuda wianki jakie oni tam mają. Po miesiącu używania widzę, że dany serial który ogladałem straciał odcinki w danym sezonie... (Wiec vectra wybiera nam co mamy i kiedy oglądać). No i kończąc moją wypowiedź na temat tej "firmy" na fakturze dostałem opłaty nie wiadomo skąd;) w tym momencie oczekuję już 34 minuty. Mam nadzieje że się do 14 dodzwonię bym do pracy się wyrobił. Pozdrawiam I NIE POLECAM!!!!! -
-
~wasabi / 2016-04-12 13:58
Kontakt z bok beznadziejny zmieniam mieszkanie i chcą mi naliczyć karę umowna ... ZaletyBrakWadySygnał się zawiesza ..miał być internet 60 mega a sprawdzając jest tylko 35-45korzystam ponad dwa lata..Bydgoszcz -
~wadi / 2016-04-11 15:55
najgorszy internet jaki mam co chwila przerywa a biuro bslugi leci sobie w h...... ZaletybrakWadywszystkie -
~Sławek / 2016-04-10 16:19
Nie bierzcie internetu w tej firmie mieszkam w Warszawie mam wysoki pakiet a internet raz dwa razy dziennie zanika przez 15 min np nie ma internetu oczywiśce Vectra twierdzi że nic się nie dzieje WadyCiągłe zaniki internetu -
~Elżunia / 2016-04-07 20:26
Cena - non stop tylko podwyżki Parametry- mam kablówkę i to jest jedno wielkie nieporozumienie Obsługa klienta - chamy i prostaki, niekompetentni - zaprzeczają sobie nawzajem a teraz niestety chce rozwiązać umowę ale oczywiście oni mają czas i nie zgadzają się na to - bez prawnika się nie obejdzie NIE POLECAM !!!! Zaletynie ma zaletWadysame wady -
~Piter / 2016-04-06 22:11
Moim zdaniem najgorszy dostawca w Polsce. Wady i zalety poniżej. ZaletyZazwyczaj dostępny gdzie innych sieci nie maWadyPrętkość, obsługa, awaryjność itp itd.Od ok. 2 lat -
~Adrian / 2016-04-06 21:35
VECTRA to jedna wielka tragedia. NIE POLECAM NIKOMU. Od pół roku męczę się z tym internetem. Chwała, że jeszcze tylko miesiąc i rozwiązanie umowy. Ludzie, nie bierzcie tego shitu. To się w głowie nie mieści jak można tak robić ludzi w ciula. ZaletyBrak.WadyWszystko co można sobie tylko wyobrazić. -
~GandalfTheGreen / 2016-04-05 16:45
Ten internet to jedna wielka loteria. Raz jest to TEORETYCZNE 100mb/s a tak to filmiki na yt ładują się godzine w 144p nie da się w nic grać (ping skacze do 3000ms) Przez to między innymi dostaje bany np CS:GO za wychodzenie z rankeda z takim pingiem. Ogólnie najgorsze internet jaki miałem. Jego producenci powinni zap*******ć na światłowodowej galerze wokół Australii. Zaletykusi niską ceną nic poza tymWady-spadki prędkości -brak jakichkolwiek informacji o usterkach -ping ping i jeszcze raz ping -
-
~Zuzanna / 2016-04-05 13:54
Miałam internet od różnych dostawców, i ten jest najgorszy. Żałuję, że w ogóle zdecydowałam się na Vectrę. Początkowo wszystko było w porządku, ale po jakimś czasie firma pokazała jaka jest naprawdę, ignorując moje usterki, na których zgłaszanie wydałam fortunę, dzwoniąc do biura, w którym obsługa ma chyba napisane na kartkach i wyznaczone co ma mówić. Po użeraniu się kilka miesięcy z niekompetencją obsługi już mam dość i zmieniam dostawcę internetowego na lokalnego, od sąsiada prowadzącego serwis komputerowy. Swojsko zawsze lepiej, co, jeśli jest możliwość i sposobności, polecam każdemu, kto ma zamiar podpisać umowę z Vectrą. ZaletyChyba tylko cena. Chociaż za taki internet to oni powinni płacić abonentom, nie abonenci im.WadyInternet dla cierpliwych milionerów, którzy lubią użerać się z niekompetentnym biurem obsługi klienta.Zbyt długo -
~Davidoff / 2016-04-05 13:45
Ta firma to jedna wielka kpina. Szczególnie z biurem obsługi. Każdy obsługujący cię mówi co innego, nawet jeśli problem wcześniej był sprecyzowany, jako spowodowany przez awarię z winy Vectry (co jeden na dziesięciu obsługujących mnie w biurze klienta potrafił przyznać), to i tak do końca, na upartego winę będą widzieć w Twoim modemie, kablu, sile sygnalu na kablu, i tak dalej. Wyjątkowo niegrzeczna obsługa, jeden z obsługujących oznajmił, że sam niech sobie naprawię jak wiem lepiej, po wyperswadowaniu mu, że sprawa powinna trafić do administratorów vectry, nie lokalnego technika, który był u mnie sto razy, kiedy tak naprawdę winą była awaria spowodowana przez Vectrę przy "pracach lokalnych" jak oni to nazywają. Sprawa o której piszę wyglądała następująco: Po setkach telefonów w końcu znalazł się jeden kompetentny pan z obsługi klienta, który zdiagnozował poprawnie usterkę, jako zależną od "prac lokalnych" Vectry, po których zaczął się problem. Administratorzy Vectry najpierw dwa razy zamykali zgłoszenie, nie naprawiając go, po czym, po kolejnym telefonie w końcu się tym zajęli. Usterka częściowo zniknęła, mimo, że nadal braki w internecie występują z 10 razy dziennie. Kompetentny pan z obslugi, oznajmił, żebym dał znać, czy usterka została naprawiona. Więc dzwonię, i znów trafiam na niekompetentnego, który widzi sprawę w sile sygnału, i nie da sobie powiedzieć, że powód usterki został już zdiagnozowany, przy czym okazuje się chamem i prostakiem. Ręce opadają. Odradzam usługi Vectry, poczytajcie opinie na tej stronie, chyba, że ktoś ma mało problemów i chciałby mieć nowy ZaletyNie stwierdzono.WadyWieczne usterki, zrywanie połączenia, niekompetentna obsługa klienta, która zawsze diagnozuje problem, jako związany z abonentem, nigdy natomiast usterka nie jest winą Vectry.2 lata -
~mihu / 2016-04-03 11:48
To co oni odp*erdalaja to szkoda gadac ale opisac mozna. A wiec... dzwonie do kretynow i prosze o wlaczenie kanalu sportowego elewen sport gdyz tam w tym sezonie bedzie leciala formula F1. Pani w BOK mi mowi ze tak jak najbardziej moge dokupic taki kanal ale ma dla mnie oferte iz z tym kanalem elewen sport dostane sport na ostro i bede mogl sobie ogladac formule. Ucieszylem sie. Jednak dlugo to nie trwalo. 1go kwietnia wlaczam elewen sport a tu kanal kodowany. Dzwonie i pytam o co chodzi, przeciez mam wykupiony ten program a malo tego sport na ostro. Dzwonie... jedna pani nie wie o co chodzi, przelacza mnie do innej. Ta natomiast mowi mi ze jak najbardziej sport na ostro mam ale kanal elewen sport juz nie, jest platny dodatkowo. Wiec grzecznie pytam jak to sie moglo stac ze zamawiam jedno a dostaje drugie. Nikt nic nie wie. Tak wiec poprosilem o odsluchanie mojej rozmowy telefonicznej i chcialbym zglosic reklamacje i tu sie dopiero zaczelo pod gorke. Dzwoniac na 601601601 po 4 przekierowaniach przez konsultantow( jesli tak ich mozna nazwac bo kto im daje te miejsca pracy to nie wiem. nic nie wiedza i na niczym sie nie znaja)kolejna osoba mi mowi ze dzwoniac na 601 nie dodzwonilem sie na 601..... tylko do jakiegospod biura ktore zalatwia sprawy dla pozal sie telewizji vectra.Znajac zycie mojej rozmowy nagranej nie bedzie bo musza chronic swoje tylki. Na reklamacje tzn na odpowiedz od nich mam czekac miesiac ale za pakiet w ktorym nie ma kanalu ktory chcialem trzeba placic bo inaczej zaraz do sadu podadza. Banda oszolomow tam pracuje. NIE zalatwiajcie nic telefonicznie bo w razie czego nic im nie udowodnicie.Nagrywaja rozmowy ale tylko te ktore im sa potrzebne. Zaletydaja latwa prace ludzia ktorzy nic nie umieja. Mogliby przyjac caly nasz polski rzad.Wadykontakt. obracanie kota ogonem ;) robienie klienta w balooona. brak kompetentnych osob w BOKza dlugo. byle do konca umowy :( -
~Daniel / 2016-04-02 16:52
Zmieniają kanały telewizyjne jak rękawiczki nawet te "gwarantowane" po pewnym czasie się zmieniają, reklamacje i prośby o realizację usługi telewizji zgodnie z umową nic nie dają. Czasami internet zwalnia raz przez tydzień zamiast 40 mb/s miałem 1 i w tym przypadku reklamacje nie nie pomogły. proponują kierować sprawę do sądu... żenada. dobrze że umowa się kończy. Na rozmowę z obsługą klienta trzeba czekać 10 min. ZaletybrakWadyZmiana warunków świadczenia telewizji - zmiana kanałów. Zmienna prędkość internetu. tragiczna obsługa klienta.2 lata, Suwałki -
~MarekT / 2016-03-30 22:22
Nie polecam !!! wiecznie problemy Wadybrak zalet - do bani7 lat -
~Maciek Warszawa / 2016-03-30 11:57
Na wstępie: Korzystam u nich TYLKO z internetu. TV i tak nie oglądam :) Przyznam szczerze, że wg. mnie będzie to najlepiej ocecniony dostawca Internetu w Warszawie. Owszem, dzwonią czasem z nową ofertą, ale zawsze odpowiadam krótko: czy jest mi Pani polecić coś tańszego niż mam aktualnie? Przerwy w dostawie Internetu zdarzają się 1 na pół roku, przy czym o planowanych zawsze informują e-mailem. Według mnie jest OK. ZaletyNiezawodność łącza, niska cenaWadySam nie wiem, może obsługa klienta? Widzę, że wszyscy narzekają, sam nie musiałem jeszcze korzystaćKorzystam od 2013 roku -
~Katarynka / 2016-03-30 08:50
ODRADZAM i odradzc bede. Koszmar jakich malo! Jak ktos ma bardzo spokojne zycie a chcialby sie pow.urwiac to jak najbardziej brac. Az sie sama dziwie co ja tak dlugo tu robie. Internet smigal jak ta lala do czasu jego zwiekszenia i wymiany modemu. Odkad mam nowy modem wiesza sie ze az strach. Juz sie boje kompa wlaczac bo wiadomo ze sie bedzie cielo. Wymieniany modem mialam 3 razy. I dzis chyba znow pan do mnie zawitac bedzie musial. Nie daruje. Zlodzieje i oszusci. Nie zaplace faktury, bo niby z jakiej racji. Zaletyze co???Wadywylacznie -
~Wilczur / 2016-03-29 23:50
Na wstępie - oceniłem ostatnie miesiące (ostatnie przed zerwaniem umowy, która kończy się całe szczęście w maju), bo początkowo internet działał sprawnie. Do czasu. Po jakimś roku zaczęły się u mnie problemy z internetem Vectry. To DNSy się traciły, to problemy z protokołami, zrywanie połączenia na 5-10 minut, kilka razy w ciągu dnia i REGULARNIE co godzinę, jak w zegarku od ok. 22:00 do 8:00 rano. Wydanych pieniędzy na dzwonienie do biura obsługi, zmarnowanych darmowych minut nawet nie liczę. Ostatni problem z internetem jaki mam, to właśnie zrywanie połączenia, który zaczął się od 24-godzinnej awarii, podczas której nie było możliwości dodzwonienia się do Vectry, i dopiero po kilku "ciepłych" słowach Konsultantka od faktur i umów, przyciśnięta do ściany, oznajmiła, że jest jakaś awaria. Wcześniej przy dzwonieniu do biura obsługi była podawana informacja przez automat, że w moim rejonie wystąpiła awaria, teraz to czeski film, nikt nic nie wie i film niemy, w którym nikt nic nie mówi. No więc, kontynuując, dzwonię od miesiąca do biura obsługi żeby zażegnać w końcu usterkę ze zrywaniem internetu. Miejscowy technik mnie już chyba nienawidzi. Wymieniał modem 2 razy, kable, złączki, cuda niewidy. Złoty człowiek, złego słowa nie powiem, ale co zrobić jak firma szemrana. W końcu, po miesiącu zgłaszania usterki, niezliczonych telefonów i tej samej ilości głupich porad i pytań konsultantów, typu "proszę wprowadzić dnsy google", "a modem pan restartował?", "czy firewall ma pan dobrze skonfigurowany", w końcu przekazano problem do "techników" z Vectry, którzy, jak zapewniał ostatni konsultant, na pewno problem naprawią "jeszcze dzisiaj". Minęły 3 dni. Problemu nie naprawili, mimo, że usterka została rozpatrzona jako rozwiązana. Od jutra znów dalszy ciąg przygód z biurem obsługi. DOBRA RADA DLA OBECNYCH I PRZYSZŁYCH (którym współczuję) KLIENTÓW VECTRY: Trzymajcie wszystkie kwitki za wpłaty z każdego miesiąca, bo vectra lubi gubić potwierdzenia zapłaty, przez co raz odłączyli mi internet, bez ostrzeżenia i słowa wyjaśnienia, mimo, że płacę regularnie, co miesiąc. ZaletyWkleiłbym jakiś obrazek z kotem, albo Di Caprio z oscarem jakby się dało, bo głupio tak zostawiać pole puste.Wady(Podane w opinii powyżej). Łatwiej byłoby wypisać zalety, których brak, niż wady, jakich pełno.Rok i osiem miesięcy. Zachodniopomorskie. -
-
~vectrabadziewmm / 2016-03-29 01:21
Internet do kitu, cały czas się rozłącza. Na telewizorze nie mam 80 % kanałów które były w umowie. P.S internet strasznie wolny nie polecam tego shitu. ZaletyBrakWadyZly internet i wiele innych -
~modrzej / 2016-03-25 18:17
Masakra, korzystam od 2013 i od jakiś 2 mies. internet to masakra w umowie 52mb/s a na testach ledwo 5 mb/s. KPINA. BTW od początku znikneło chyba z 50 kanałów, może nie znikneło ale zamienili je na jakieś totalne szity których sie nie da oglądać. Chyba przed zmianą wypadało by zapytac o zgode do zmiany pakietu kanałów. Nie polecam. U konkurencji niby drożej ale jak płace za 52 mb/s to mam przynajmniej 30 mb/s ZaletyBRAKWadyJedna wielka wada.Od 2013 -
~Dago / 2016-03-24 12:55
Ta cała Vectra to jest jakaś kpina. W zeszłym tygodniu zamówiłem przez internet ojcu tv, z terminem montażu na 22.03.2016 między 10-12. Ojciec czekał i czekał ... Postanowiłem zadzwonić z pytaniem co jest grane. Pan przez telefon powiedział, że faktycznie jest zlecenie złożone ale niestety nie wie co jest grane więc przekaże informację dalej i poprosi, by ktoś zadzwonił do ojca z wyjaśnieniem. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Zatem postanowiłem drugi raz zadzwonić z pytaniem czy ktoś się pojawi. Tym razem Pani poinformowała mnie, że co prawda widzi zlecenie, niestety nie widzi w jakich godzinach instalacja usługi miała nastąpić więc zapewne nikt dzisiaj do ojca nie przyjdzie. Po kilku 'ciepłych' słowach z mej strony Pani zaproponowała nowy termin założenia tv. Poprosiłem ją oto, by umówiła monterów na dzisiaj, między 10-12 ... Przed momentem dzwoniłem na infolinię, dlaczego ? No otóż znowu nikt nie przyszedł. Pan, który odebrał potwierdził, że zamówienie widnieje w systemie, no niemniej był to wtorek między 10-12. Także pozdrawiam Vectrę i apeluje do szybkiego zwinięcia interesu. Zresztą przy takim sposobie funkcjonowania interes się zapewne sam rychło zwinie. ZaletybrakWadyw zasadzie całokształt, po mojej przygodzie z nimi, pytałem znajomych, którzy mają tę telewizję o opinie. W zasadzie jeden wielki "żal". Omijać z daleka szerokim łukiem -
~Człowiek Sąsiad / 2016-03-23 20:35
Przez pierwszy rok od momentu podpisania umowy wszystko działało jak należy. W umowie miałem do 100 mb/s, w rzeczywistości miałem 30-50 mb/s czasem 90 mb/s, co jest całkiem dobrym wynikiem. W tym roku - totalna porażka Ze 100 mega w umowie, realnie widziałem max 12, a zazwyczaj to raczej 9-10, w szczególne dni nawet mniej niż 2 widziałem :) do tego co jakiś czas internet sam wyłącza się i trzeba czekać 3-5 minut póki znowu zacznie działać. Napisałem reklamację - dostałem odpowiedź że u nich wszystko działa sprawnie, że to są zakłócenia WIFI w moim mieszkaniu, a zgodnie z umową za taki rodzaj problemów oni nie odpowiadają (Co jest najlepsze, kiedy podłączam bezpośrednio kablem - sytuacją wygląda analogicznie, tak że to na 100 procent nie problem z zakłóceniem w sieci WIFI) ZaletyCena (mniej niż 50 zł za 100 mb/s internet oraz Srebrny pakiet kanałów)WadyObsługa klienta 17 minut czekania na konsultanta, agresywna sprzedaż dodatkowych usług (co miesiąc dzwonią z propozycją droższego abonamentu oraz dodatkowych nikomu nie potrzebnych usług) Jakość internetukorzystam od końca 2014 roku
strona 184 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- nastepna »