strona 184 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- nastepna »
-
~jetmax2424 / 2016-05-10 23:48
Totalny szajs. Straty pakietów z 50mb do 2 to norma. Wysyłają techników, którzy nie przychodzą, a jak przyjdą, bo łaskawie zadzwoniłem 5 raz i czekałem 30 minut aż ktoś odbierze, to polecają mi zmianę kabla(który był wymieniany 3 razy w ciągu roku przez tych samych techników. Totalne gówno nie polecam. -
-
~Retro Nukleon / 2016-05-10 19:41
Totalna amatorszczyzna. Infolinia nie istnieje. Codziennie problemy z dostępem do internetu. Straty pakietów 40% to norma. Powinno być 60 a max działa 2. Ciąglę rozłączanie i problemy. Nikomu nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyPrędkość Stabilność BOKNiestety od roku. -
~diversiak / 2016-05-10 18:44
Najgorszy internet w Polsce, obsługa klienta twierdzi, że wszystko ok, ciągłe zrywanie połączenia, wysokie pingi, nic Cię tak nie zdenerwuje jak vectra, brak słów, nie polecam. ZaletyKompletnie żadnychWadywysoki ping, zrywanie połączenia, bezużyteczna obsługa klientaKorzystam od roku, 110zł za tv i internet który nie działa -
~Oskar / 2016-05-09 19:31
brak możliwości zagrania w jaką kolwiek grę online bo ciągle zrywa połączenie, ale oni oczywiście twierdzą, że u nich jest wszystko ok ZaletyżadneWadyciągłe zrywanie połączenia i duże pingi -
~Niezadowolony / 2016-05-09 15:56
Korzystam tylko z ich Internetu. Obsługa klienta fatalna. Częste lagi i zrywanie połączenia. Możliwość negocjacji nowych warunków umowy praktycznie niemożliwa, aż do zakończenia obecnej (no chyba, że przejście na droższą taryfę bez promocji). -
~Dariusz / 2016-05-09 14:19
Umowa została podpisana trzy tygodnie temu, a usługa nadal nie została uruchomiona. Dwa razy umawiałem się z monterem, który stwierdzał, ze coś jest nie tak w systemie i nie da rady podłączyć. Wielokrotnie obiecywano się ze mną kontaktować, ale nikt nie dzwonił. Jak dzwonię na infolinię, to mówią, że oni nic nie mogą zrobić i że skontaktuje się ze mną lokalny oddział. Oczywiście kontaktu brak. Bez wizyty w oddziale nie da się kompletnie nic załatwić. Tragedia. Omijać szerokim łukiem. WadyTotalne olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu, nic się nie da załatwić, 3 tygodnie po podpisaniu umowy internet nadal nie został podłączony. -
~Wkurzona / 2016-05-09 14:05
Złodzieje i oszuści, nie dosć ze co chwile maja awarie - juz szczytem byla awaria w Sylwestra 2015 - to jeszcze klamia i wypowiedziec umowe - kantuja na okresach - pismo wyslane 15 kwietnia, mialo byc do konca maja - co i tak jest naduzyciem, bo powinno byc 30 dni, nagle okazuje sie, ze jakas niunia wprowaidzla je dopiero w maju i nagle mam okres wypowiedzenia do konca czerwca. Jak sie nie postawi sprawy na ostrzu noza, to nic sie nie zalatwi. Po drugie - internet niby super szybki a ledwo dyszy.. Ciesze sie ze koncze z ta firma i nikomu jej nie polecam. ZaletyzadneWadycala masa5 lat -
~Tomek / 2016-05-08 19:40
Nie jest możliwe granie w gry komputerowe oraz surfowanie po internecie. ZaletyBrakWadyCała firma2lata -
-
~robi / 2016-05-05 16:02
dekoder wiesza się cyklicznie, a pomoc serwisu wygląda następująco ,, wyłącz pan zasilanie na 10 min to się poprawi..." dział obsługi klienta ,- porażka jak im wygodnie to powołują się na ustawę o ochronie danych osobowych jak nie to na wewnętrzne ustalenia... Ja ich wewnętrzne ustalenia mam w ,, głębokim poważaniu" mogą sobie ustalić co najwyżej godzinę przerwy śniadaniowej... PS. Potwierdzanie upoważnienia do rozmowy na temat konta wg pana konsultanta to ,, pan poprosi panią do telefonu żeby wyraziła zgodę" albo ,, niech ta pani przyśle maila w którym upoważnia pana...itd" na uwagę że nie mają maila tej pani więc jak to zweryfikują powiedział, że jest taka osoba która to weryfikuje... może wróżka jakaś... a w ogóle to następnym razem poproszę sąsiadkę i będzie bez problemów... ..Kontakt z kimkolwiek z szefostwa jest niemożliwy... działają na rynku i chodzi tylko o koszenie kasy... nie można nawet złożyć zażalenia na chamski personel... ZaletyżadnychWadydużo...ale nie ma alternatywy bo pogoniłbym geszefciarzy -
~tomek / 2016-05-02 16:29
Umowę łatwo podpisać, ale rozwiązać to już sztuka! Pomimo, że w umowie jest wpisany 1 miesiąc wypowiedzenia to każą płacić za 2 miesiące po złożeniu wypowiedzenia. -
~pis / 2016-04-29 22:28
vectra to takie dziadostwo,często zrywa połąccenie internetowe,żadnych komunikatów, na infolini nie odbierają nawet i pół godz ,a w doadtku jest ona płatna Zaletysame wady -
~Tomeck / 2016-04-28 12:08
Notoryczne problemy z internetem wieczorami ( zamiast 100 Mb/s potrafi spaść do niespełna 3 Mb/s ). Reklamacje i korespondencja mailowa żenujące ( tylko i wyłącznie wklejają "gotowce", niekoniecznie na temat poruszany w zgłoszeniach ). ZaletyCenaWadySłabe parametry internetu, beznadziejne dekodery cyfrowe ( 3-4 minuty od włączenia nadal się logują, wieszają się, mają LAGi ) Problemy ze złożeniem reklamacji/zgłoszenia - formularz na ich stronie notorycznie ma "chwilową usterkę" więc można go wypełniać do woli - bez efektu.Internet, tv cyfrowa -
~Mazur / 2016-04-26 18:34
Brak slow 3 tyg walczyłem o założenie tv i internetu,biuro obsługi klijenta robi debila z samego siebie, moja sprawa zajmuje się jedną osobą podzielona na kilka osób co dziennie ktoś inny i I nigdy danej osoby niema w pracy .Wogole 0 zainteresowania klientem robią z niego głupka, niepotrafie odp na proste pytania,niepotrafią nawet przyjąć zlecenia ,nic 0 kompletne ZaletyTakie ze jej niezalozylem .Jestem szczęśliwy z tego powoduWadyHmmm zmienić kierownictwo ludzi którzy tam pracuja -
~rafau / 2016-04-26 17:48
prędkość w weekendy często w okolicach downl-1-2Mb/s przy umówionych 15.. tuner tv z epoki zx spectrum. VOD ceny mocno przesadzone. Gdybym nie musiał kłaść nowych instalacji w mieszkaniu dawno zmieniłbym na konkurencyjną firmę. W tej firmie czas się zatrzymał 10 lat temu. Zaletyfajna reklamaWadyżadnego zadośćuczynienia za niedotrzymane standardy i awarieBiała Podlaska -
~Michał / 2016-04-26 16:04
Złodziejska firma dużo haczyków i wszędzie dodatkowe koszty!! Polecam UPC w 500% Nie ładujcie się w to samo g..... co ja. Robią z człowieka głupca i czekają na twój błąd.TV Vectra to poraszka kto mądrzejszy posłucha. Pozdrawiam ZaletybrakWadyZa mało tu miejsca w tej rubryczce.rok -
~ nowy użytkownik / 2016-04-26 13:40
a więc tak in plus: - na chwilę obecną cena za pakiet usług (mocno konkurencyjny w stosunku do innych) - jakoś neta przez wifi, w ciągu dnia od 30 do 60-70 mbs (przy opcji 100), więc nie jest źle, wieczorem i w nocy do 90, tak więc dla mnie wystarczająca minus: - obsługa klienta, no masakra. Pani zresetowała mi dekoder, którego nie posiadam, a potem kazała odpalić kadziła i czekać dwie godziny, to pakiet zostanie aktywowany ;D -
-
~Paweł / 2016-04-25 20:48
Tak śmieciowego operatora dawno nie widziałem. Żałuję, że podpisałem umowę. Zamiast transferu ponad 30 Mb/s realnie zmniejszają do 5 Mb/s !!! Dekoder i pilot działają jak pegasus, non stop się przycinają. Obsługa klienta gorsza niż na targowicy. Nie polecam i odradzam wszystkim szanującym się konsumentom. ZaletyBRAKWadyzaniżany transfer, słabe parametry sprzętu, zacinanie się menu dekodera.za długo! -
~Mariusz / 2016-04-25 10:43
Naciągacze i oszuści !Co innego ustala się w BOK a co innego na umowie którą szybko każą podpisywać monteży na miejscu! Ludzie nie dajcie się naciągać ! Te ich "darmowe" promocje TV,MOD,Bezpieczny internet??,to po prostu wyłudzanie pieniędzy od niczego nieświadomych klientów ! ZaletyDla niskociśnieniowców -szybko ci podskoczy!WadyJedna wielka wada2 lata -
~spin / 2016-04-24 21:07
Usługi tej firmy to żenada. Internet ciągle się zawiesza. Mnóstwo straconych nerwów i czasu. Jestem właśnie w trakcie zmiany operatora. ODRADZAM KATEGORYCZNIE!!!! ZaletybrakWadyzbyt dużo -
~Zły klient / 2016-04-22 20:36
telewizja kablowa od vectry to porażka, ciągłe braki programów. Z biurem obsługi klienta nie sposób się skontaktować ZaletyBRAKWadyJAKOŚĆ OBSŁUGA KLIENTA
strona 184 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- nastepna »