strona 183 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- nastepna »
-
~krzysiek / 2016-06-09 12:10
Podzielam opinię Marty itp.Brak dbania o stałych klientów nonszalancja obsługi za tak duże opłaty.
Brak zaangażowania ze strony właścicielskiej o odbiorcę (zachłysnął się ilością odbiorców i może to odbije się czkawką). Za przesył mobilny opla biorą za nic żenada.Trzeba poszukać czegoś innego. -
-
~Marta / 2016-06-08 12:27
NIE POLECAM!!! Jestem skazana na tą nieszczęsną usługę i widzę, że nie jestem osamotniona. Powinniśmy chyba jakiś pozew zbiorowy zrobić! Mam pakiet internetu niby 100mb, ale co z tego jak router notorycznie gubi sygnał i się zawiesza. Jedyne wyjście to wyjąć z prądu i włączyć ponownie tylko jak to robisz 3 razy dziennie to się zastanawiasz po co ci bezprzewodowy internet skoro trzeba co chwile nurkować do kabli. Pisałam reklamacje, wydzwaniam i słyszę od pana tylko, że u nich jest wszystko super i wg nich nie ma potrzeby wysyłania technika bo sygnał ma wzorcowe parametry. Po czym kolejnego dnia historia zaczyna się od początku. Mam serdecznie dość! Umowy nie można wypowiedzieć bo będzie kara. Jedyne co zostaje to rozprawa w Sądzie. MASAKRA!!! ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM!!!! ZaletybrakWadysame wady! nie dbają o klienta i dostarczają wadliwą usługę a na domiar wszsytkiego naciągają na 2-letnie umowy bez możliwości bezpłatnej rezygnacji!!!korzystam już rok i niestety jeszcze kolejny rok przede mną ;( -
~Heli / 2016-06-04 10:28
Zamówiłem w Vectra pakiet internet +telewizja instalacja miała się odbyć 1czerwca niestety nikt się nie zjawił...pani z obsługi klienta nawet się na przepraszam nie wysiliła...następna instalacja miała się odbyć 3czerwca nikt nie przyjechał po raz drugi, zrezygnowałem z ich "usług"i nikomu nie polecam -
~maciej / 2016-06-03 10:46
WITAM,PRAGNĘ PODZIELIĆ SIĘ SWOJĄ OPINIĄ GDYŻ JESTEM MEGA NIEZADOWOLONY.PRZED PODPISANIEM UMOWY MNÓSTWO OBIETNIC,TERAZ TYLKO PROBLEMY.TELEWIZJA GUBI SYGNAŁ GŁOSU NIE POTRAFIĄ USUNĄĆ TEJ USTERKI (NIE JESTEM ODOSOBNIONYM PRZYPADKIEM ALE FIRMA UMYWA RĘCE I NIEM ZGADZAJĄ SIĘ NA PRZERWANIE UMOWY.KAŻĄ SKIEROWAĆ SPRAWĘ DO SĄDU NA CO NIE MAM CZASU ANI OCHOTY,WIĘC JESTEM ZMUSZONY KOŻYSTAĆ Z USŁUG TEJ BEZNADZIEJNEJ FIRMY.POZDRAWIAM ZaletyMAM PAKIET Z INTERNETEM NA KTÓRY NIE MOGĘ NARZEKAĆWadyTELEWIZJA TOTALNA PORAŻKAMAM USŁUGĘ OD PÓŁ ROKU,PŁACĘ 65PLN,KUPIONE OD PRZEDSTAWICIELA -
~Tatiana / 2016-06-02 18:01
Firma Vectra to jedna wielka kpina z klienta. Korzystaliśmy z ich usług jakieś 8 lat temu, zrezygnowaliśmy i zarzekaliśmy się że nigdy więcej. Ale czas minął, trzeba było wybrać nowego operatora, oferta Vectry wydała się atrakcyjna i postanowiliśmy spróbować jeszcze raz. Nic się nie zmieniło. A jest nawet gorzej. Siła internetu nijak się ma do zapisów w umowie, zasięg zanika w najmniej odpowiednim momencie. Wi-fi - ściema. Pan z pomocy technicznej praktycznie śmiał się nam w twarz, że oczekujemy, żeby Wi-fi działało z taką mocą jak jest zapisane w umowie. Nieprawidłowości przy sporządzeniu umowy. Próbujemy to odkręcić już od kilku miesięcy, Vectra swoich błędów nie dostrzega i sprawa została skierowana do Prezesa UKE. Żenada... Nigdy więcej! -
~leszek / 2016-06-02 01:46
Z internetu Vectry korzystam od 15 lutego 2016 i jest coraz gorzej. Dzisiaj (00:03) siła sygnału osiągnęła niesamowite 1,82 Mb/s (nowy rekord) i to na połączeniu kablowym, a miało być niby 100 Mb/s. W porywach jest ok. 60-70, choć bywa też i poniżej 30 (test Vectra), choć nie bardzo już w te liczby wierzę. Mam porównanie, bo korzystałem dość długo z użyczanego sygnału Wi-Fi od sąsiada przez ścianę i było znacznie lepiej. W BOA nieustannie twierdzą (dzwoniłem już z 8 razy), że wszystko u nich jest w porządku, ale moim zdaniem to tylko pic. Po 22-giej BOA nie działa, więc nie ma komu zgłosić, a następnego dnia nie zawsze się już o tym pamięta (wcześniej trzeba się jeszcze dodzwonić, a łatwo nie jest). Zresztą po co, skoro odpowiedź jest zawsze taka sama, czyli patrz wyżej. Wczoraj napisałem reklamację, ale nie robię sobie już większych nadziei. Ciekawy jestem tylko co zrobią jak będę chciał rozwiązać umowę z winy usługodawcy... ZaletyJak na razie nie zauważyłem...WadyZbyt częste wahania sygnału i jego niespodziewane zaniki. Muszę jednak przyznać, że ewidentnego zerwania łączności jeszcze nie doświadczyłem...Od lipca mam płacić za to coś 49,90, bo na 4 miesiące dostałem rabat od komiwojażera... -
~inspektor / 2016-05-31 22:06
tragiczny internet nie spełnia szybkości w umowie Zaletyczasami w telewizji jakieś okna otawarte sąWadyinternet hujowy słaby ma zasiegpare lat 70 zł 100 mb na s i srebrny pakiet siedlce w biurze obsługi klienta -
~dramat / 2016-05-31 15:16
Nigdy więcej żadnej vectry w domu..... granda i nic więcej ZaletybrakWadymultum wadrok -
-
~kaczucha5 / 2016-05-31 11:53
cale szczescie, ze juz sie przenioslem do netii bo tutaj to wszytsko zle!! szkoda gadac, internet mega slaby, po wieczornych godzinach prawie brak, telewizja nie najgprsza ale w netii mam giganagrywarke i dostalem tableta jako nowy klient -
~Paweł / 2016-05-30 18:38
Router nie spełnia podstawowych wymagań . Nagłe błędy połączenia. Spadki Mbps . Router się wyłącza . WadyNagłe błędy połączenia , spadki z 140Mbps do 40Mbps , Router się wyłącza .Korzystam rok ale moja ocena za te wady to 2/5 -
~luna280 / 2016-05-28 20:04
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o firmie Vectra, jakie zostały napisane w tym serwisie. Przygoda z firmą Vectra to jakiś dramat. W zasadzie nie jest to żadna firma a zorganizowana grupa przestępcza, która w cwaniacki sposób nastawiona jest nie na świadczenie usług a naciąganie ludzi i wyłudzanie pieniędzy. Taka bandycka firma powinna przestać natychmiast działać i trzeba temu pomóc. Poszukuję wszystkich oszukanych klientów firmy Azart we Wrocławiu, którzy zostali oszukani przez firmę Vectra poprzez wciągnięcie ich wbrew ich woli do systemu Vectry a tym samym próbę wymuszenia i wyłudzenia kontynuacji umowy firmy Azart. To jest jakaś żenada, żeby tak borykać się z oszustami, z którymi nigdy nie chciało się mieć nic wspólnego i nie wyraziło się zgody na kontynuowanie umowy u takich oszustów. Chce zgłosić to oszustwo do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji i poszukuję osób podobnie oszukanych i nękanych w tej chwili wezwaniami do zapłaty za świadczenie rzekomych usług, których nikt nie chciał, tak aby złożyć pozew zbiorowy i zrobić porządek z tą bandą cwaniaków Zaletynie ma żadnych zaletWadyVectra to jedna wielka wadanie korzystam z usług Vectry, nigdy nie podpisałam z nimi żadnej umowy a w tej chwili próbują mnie wrobić w rzekome świadczenie usług, na które nie wyraziłam zgody. Ja rozumiem, że można mieć problem z tymi cwaniakami po podpisaniu umowy ale żeby mieć problem z tymi złodziejami jeszcze przed podpisaniem umowy to już gruba przesada. -
~jeden mniej / 2016-05-28 15:17
- brak reakcji na zgłoszenie awarii wykonane przez formularz zgłoszeniowy - brak serwisu 24/7, brak technika pod telefonem na wypadek awarii, jak masz problem to czekasz do poniedziałku (o ile to nie święto), totalna żenada jak na dużego providera Za stówę miesięcznie oczekuję jednak czegoś więcej, na pewno nie przedłużę umowy Zaletydobra jakość i wybór programów TV, dość szybki internet (niskie i stabilne czasy odpowiedzi serwerów). Sygnał dostarczany przez kabel Ethernetowy, nie przez antenowy (koncentryk)WadyBrak serwisu 24/7 totalnie skreśla tego providera jako profesjonalnego dostawcę usług, po rozwiązaniu umowy biorę osiedlowego, który mimo, że lokalny to stać go na zatrudnienie technika do weryfikacji ustawień sieciowych w swojej infrastrukturzeGdańsk -
~Mgr Psych M / 2016-05-27 11:12
Internetu tak słaby że strona ładuje się kilka minut. Obsługa klienta w Nowym Sączu to tragedia. A jak juz z nich zrezygnujesz to do paru lat próbują naciągnąć Cie na rzekome dodatkowe koszty. Kłamstwo i złodziejstwo. Lepiej nie mieć internetu. ZaletyBrakWadyBrak transferu, przeciąganie rozwiązania umowy, uzurują dodatkowe koszty 3 lata po rozwiązaniu umowy. OdrazdzamNowy Sącz -
~Henryk/kefi / 2016-05-26 16:31
Vectra-to wielka tragedia.Płacę za 50mb a mam kilka,chcąc pracować na photoshopie strony zacinają się,monter twierdzi że jest w porządku i straszy karą 47zł.Byłem u kolegi ma 30mb w UPC i chodzi dobrze.umowa mnie trzyma. NIE RADZĘ NIKOMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Anna / 2016-05-23 16:34
Jestem niedoszłym (na szczęście)klientem vectry. Kontakt z konsultantami mogę opisać krótko- oszustwo na oszustwie i kłamstwo na kłamstwie. W miejscu gdzie mieszkam reklamuje się 3 agentów jako opiekunowie budynku. Kontakt z pierwszym z panów:proponuje 4 m-ce za 1 zł, ale gdy zadzwoniłam po raz drugi, że się decyduję, to już tylko 2 m-ce, bo cytuję "naprawdę nie mogę, bo system nie przyjmie, promocja się skończyła". W związku z tym powiedziałam, że rezygnuje z oferty. Zadzwoniłam jednak do drugiego pana, aby sprawdzić, czy rzeczywiście "system nie przyjmuje". Ten zaproponował z miejsca 4 m-ce i anulowanie opłaty aktywacyjnej, więc się zdecydowałam. Gdy podałam dane do umowy, okazało się, ze jestem w systemie jako klient pana nr 1 i w związku z tym pan nr 2 nie może mi zaoferować tego, co jeszcze przed chwilą oferował, więc podziękowałam. Za jakiś czas dzwoni pan nr 1 i mówi, że on jednak może dać ofertę jak przed chwilą jego kolega. Umówiliśmy się na montaż i podpisanie umowy. Przyjeżdża monter z umową, a w niej opłata aktywacyjna do zapłacenia i 20 zł. za drugi tel., i inne ciekawe rzeczy o których nie wspomniał żaden z konsultantów, np. drakońskie opłaty za połączenie z infolinią vectry, programy tzw. niegwarantowane, czyli w każdej chwili mogą zniknąć, a trzeba płacić przez 2 lata. Nie podpisałam umowy, monter wyszedł wściekły. Przestrzegam przed rozbójnictwem tej firmy, chcą oszukać i zrobić w balona klienta jeszcze przed podpisaniem umowy, a co dopiero potem ??? -
~Milena / 2016-05-21 13:37
Od 12 dni jest całkowity brak internetu. Codziennie kontaktujemy się z infolinią i również z stacjonarnym punktem obsługi klienta i wciąż słyszymy to samo, że przyjedzie do nas technik. Jednak technika NIE BYŁO OD 12 DNI ! Ta firma to jest wielki żart ! Szczerze NIE POLECAM usług Vectry !! Nic nie robią sobie, z reklamacji! Zaletynie ma żadnych zalet !! -
-
~ZiZi / 2016-05-17 12:16
Złodzieje oszuści i idioci to tak w skrócie. Nikomu nie polecam ok miesiąc temu przestał działać modem powodem jest błąd ( ich ) systemu. Ja od wielu dni nie mogę korzystać normalnie z internetu. Dzwoniąc do działu obsługi słyszę że przyjeli zgłoszenie i przyjdzie ktoś to naprawić był 2 razy ale internetu nie ma bo modem się wylogowuje jeśli chce zmianę modemu muszę zapłacić 150 zł umowę mam do 1 stycznia 2017 więc rozwiązać jej nie mogę no chyba że zapłacę karę i tu uwaga w wysokości 2000 zł( dwa tysiące to nie pomyłka). Obsługa buna bardzo nieuprzejma. OSTRZEGAM WSZYSTKICH VECTRA TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE ZaletybrakWadyniekompetencja oszustwo złodziejstwo chamstwo obsługi -
~gabriel / 2016-05-12 19:41
Dziękuję wszystkim za ostrzeganie innych... już miałem się decydować na Vectre ale po opiniach waszych nie mam co nawet gdybać nad nimi. Życzę każdemu niezadowolonemu jak najszybszego rozwiązania umowy. ZaletycenaWadyza dużo negatywów by się zdecydowaćchciałem ale nie chce. pozdrawiam zespół Vectry -
~Artur / 2016-05-11 14:37
TRAGEDIA NIE POLECAM!!! PO 2 LATACH PRZEDŁUŻYŁEM UMOWE NIBY PODNIEŚLI PRĘDKOŚĆ NA 64 A ŻECZYWISTOŚĆ TO 4-8 I CIAGŁE ROZŁĄCZANIE, ZAMULENIA, NIE MA KOMU ZGŁOSIĆ PROBLEMU. A W BIURZE OBSŁUGI MÓWIĄ ŻE WSZYSTKO W POŻĄDKU GORĄCO NIE POLECAM I OSTRZEGAM!!! ZaletyBrakWadyciągle zamula, rozłącza, zmienia prędkosci, firma po podpisaniu umowy zapomina o klijencie!pierwsze dwa lata było w miarę teraz po zmianie totalna katastrofa mimo dopłaty za zwiększenie transferu. -
~andrzej k / 2016-05-11 12:51
jedna wielka lipa banda złodziei naciągająca na szybki internet szarych obywateli ZaletyżadnychWadywiecznie zerwane połączenia zgłoszenie awarii jest nie możliwe tylko oczekiwanie na operatora trwa kilkanaście minut . Ludzie nie podpisujcie umów z tą firmą a kto może niech ucieka z niej bo to szkoda zdrowia i nerwów
strona 183 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- nastepna »