Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dramat / 2016-05-31 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej żadnej vectry w domu..... granda i nic więcej
    Zaletybrak
    Wadymultum wad
    rok
  • ~kaczucha5 / 2016-05-31 11:53
    cale szczescie, ze juz sie przenioslem do netii bo tutaj to wszytsko zle!! szkoda gadac, internet mega slaby, po wieczornych godzinach prawie brak, telewizja nie najgprsza ale w netii mam giganagrywarke i dostalem tableta jako nowy klient
  • ~Paweł / 2016-05-30 18:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Router nie spełnia podstawowych wymagań . Nagłe błędy połączenia. Spadki Mbps . Router się wyłącza .
    WadyNagłe błędy połączenia , spadki z 140Mbps do 40Mbps , Router się wyłącza .
    Korzystam rok ale moja ocena za te wady to 2/5
  • ~luna280 / 2016-05-28 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o firmie Vectra, jakie zostały napisane w tym serwisie. Przygoda z firmą Vectra to jakiś dramat. W zasadzie nie jest to żadna firma a zorganizowana grupa przestępcza, która w cwaniacki sposób nastawiona jest nie na świadczenie usług a naciąganie ludzi i wyłudzanie pieniędzy. Taka bandycka firma powinna przestać natychmiast działać i trzeba temu pomóc. Poszukuję wszystkich oszukanych klientów firmy Azart we Wrocławiu, którzy zostali oszukani przez firmę Vectra poprzez wciągnięcie ich wbrew ich woli do systemu Vectry a tym samym próbę wymuszenia i wyłudzenia kontynuacji umowy firmy Azart. To jest jakaś żenada, żeby tak borykać się z oszustami, z którymi nigdy nie chciało się mieć nic wspólnego i nie wyraziło się zgody na kontynuowanie umowy u takich oszustów. Chce zgłosić to oszustwo do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji i poszukuję osób podobnie oszukanych i nękanych w tej chwili wezwaniami do zapłaty za świadczenie rzekomych usług, których nikt nie chciał, tak aby złożyć pozew zbiorowy i zrobić porządek z tą bandą cwaniaków
    Zaletynie ma żadnych zalet
    WadyVectra to jedna wielka wada
    nie korzystam z usług Vectry, nigdy nie podpisałam z nimi żadnej umowy a w tej chwili próbują mnie wrobić w rzekome świadczenie usług, na które nie wyraziłam zgody. Ja rozumiem, że można mieć problem z tymi cwaniakami po podpisaniu umowy ale żeby mieć problem z tymi złodziejami jeszcze przed podpisaniem umowy to już gruba przesada.
  • ~jeden mniej / 2016-05-28 15:17
    Ocena: 3.00 / 5
    - brak reakcji na zgłoszenie awarii wykonane przez formularz zgłoszeniowy - brak serwisu 24/7, brak technika pod telefonem na wypadek awarii, jak masz problem to czekasz do poniedziałku (o ile to nie święto), totalna żenada jak na dużego providera Za stówę miesięcznie oczekuję jednak czegoś więcej, na pewno nie przedłużę umowy
    Zaletydobra jakość i wybór programów TV, dość szybki internet (niskie i stabilne czasy odpowiedzi serwerów). Sygnał dostarczany przez kabel Ethernetowy, nie przez antenowy (koncentryk)
    WadyBrak serwisu 24/7 totalnie skreśla tego providera jako profesjonalnego dostawcę usług, po rozwiązaniu umowy biorę osiedlowego, który mimo, że lokalny to stać go na zatrudnienie technika do weryfikacji ustawień sieciowych w swojej infrastrukturze
    Gdańsk
  • ~Mgr Psych M / 2016-05-27 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu tak słaby że strona ładuje się kilka minut. Obsługa klienta w Nowym Sączu to tragedia. A jak juz z nich zrezygnujesz to do paru lat próbują naciągnąć Cie na rzekome dodatkowe koszty. Kłamstwo i złodziejstwo. Lepiej nie mieć internetu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak transferu, przeciąganie rozwiązania umowy, uzurują dodatkowe koszty 3 lata po rozwiązaniu umowy. Odrazdzam
    Nowy Sącz
  • ~Henryk/kefi / 2016-05-26 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra-to wielka tragedia.Płacę za 50mb a mam kilka,chcąc pracować na photoshopie strony zacinają się,monter twierdzi że jest w porządku i straszy karą 47zł.Byłem u kolegi ma 30mb w UPC i chodzi dobrze.umowa mnie trzyma. NIE RADZĘ NIKOMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Anna / 2016-05-23 16:34
    Jestem niedoszłym (na szczęście)klientem vectry. Kontakt z konsultantami mogę opisać krótko- oszustwo na oszustwie i kłamstwo na kłamstwie. W miejscu gdzie mieszkam reklamuje się 3 agentów jako opiekunowie budynku. Kontakt z pierwszym z panów:proponuje 4 m-ce za 1 zł, ale gdy zadzwoniłam po raz drugi, że się decyduję, to już tylko 2 m-ce, bo cytuję "naprawdę nie mogę, bo system nie przyjmie, promocja się skończyła". W związku z tym powiedziałam, że rezygnuje z oferty. Zadzwoniłam jednak do drugiego pana, aby sprawdzić, czy rzeczywiście "system nie przyjmuje". Ten zaproponował z miejsca 4 m-ce i anulowanie opłaty aktywacyjnej, więc się zdecydowałam. Gdy podałam dane do umowy, okazało się, ze jestem w systemie jako klient pana nr 1 i w związku z tym pan nr 2 nie może mi zaoferować tego, co jeszcze przed chwilą oferował, więc podziękowałam. Za jakiś czas dzwoni pan nr 1 i mówi, że on jednak może dać ofertę jak przed chwilą jego kolega. Umówiliśmy się na montaż i podpisanie umowy. Przyjeżdża monter z umową, a w niej opłata aktywacyjna do zapłacenia i 20 zł. za drugi tel., i inne ciekawe rzeczy o których nie wspomniał żaden z konsultantów, np. drakońskie opłaty za połączenie z infolinią vectry, programy tzw. niegwarantowane, czyli w każdej chwili mogą zniknąć, a trzeba płacić przez 2 lata. Nie podpisałam umowy, monter wyszedł wściekły. Przestrzegam przed rozbójnictwem tej firmy, chcą oszukać i zrobić w balona klienta jeszcze przed podpisaniem umowy, a co dopiero potem ???
  • ~Milena / 2016-05-21 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 12 dni jest całkowity brak internetu. Codziennie kontaktujemy się z infolinią i również z stacjonarnym punktem obsługi klienta i wciąż słyszymy to samo, że przyjedzie do nas technik. Jednak technika NIE BYŁO OD 12 DNI ! Ta firma to jest wielki żart ! Szczerze NIE POLECAM usług Vectry !! Nic nie robią sobie, z reklamacji!
    Zaletynie ma żadnych zalet !!
  • ~ZiZi / 2016-05-17 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści i idioci to tak w skrócie. Nikomu nie polecam ok miesiąc temu przestał działać modem powodem jest błąd ( ich ) systemu. Ja od wielu dni nie mogę korzystać normalnie z internetu. Dzwoniąc do działu obsługi słyszę że przyjeli zgłoszenie i przyjdzie ktoś to naprawić był 2 razy ale internetu nie ma bo modem się wylogowuje jeśli chce zmianę modemu muszę zapłacić 150 zł umowę mam do 1 stycznia 2017 więc rozwiązać jej nie mogę no chyba że zapłacę karę i tu uwaga w wysokości 2000 zł( dwa tysiące to nie pomyłka). Obsługa buna bardzo nieuprzejma. OSTRZEGAM WSZYSTKICH VECTRA TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja oszustwo złodziejstwo chamstwo obsługi
  • ~gabriel / 2016-05-12 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję wszystkim za ostrzeganie innych... już miałem się decydować na Vectre ale po opiniach waszych nie mam co nawet gdybać nad nimi. Życzę każdemu niezadowolonemu jak najszybszego rozwiązania umowy.
    Zaletycena
    Wadyza dużo negatywów by się zdecydować
    chciałem ale nie chce. pozdrawiam zespół Vectry
  • ~Artur / 2016-05-11 14:37
    Ocena: 1.25 / 5
    TRAGEDIA NIE POLECAM!!! PO 2 LATACH PRZEDŁUŻYŁEM UMOWE NIBY PODNIEŚLI PRĘDKOŚĆ NA 64 A ŻECZYWISTOŚĆ TO 4-8 I CIAGŁE ROZŁĄCZANIE, ZAMULENIA, NIE MA KOMU ZGŁOSIĆ PROBLEMU. A W BIURZE OBSŁUGI MÓWIĄ ŻE WSZYSTKO W POŻĄDKU GORĄCO NIE POLECAM I OSTRZEGAM!!!
    ZaletyBrak
    Wadyciągle zamula, rozłącza, zmienia prędkosci, firma po podpisaniu umowy zapomina o klijencie!
    pierwsze dwa lata było w miarę teraz po zmianie totalna katastrofa mimo dopłaty za zwiększenie transferu.
  • ~andrzej k / 2016-05-11 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka lipa banda złodziei naciągająca na szybki internet szarych obywateli
    Zaletyżadnych
    Wadywiecznie zerwane połączenia zgłoszenie awarii jest nie możliwe tylko oczekiwanie na operatora trwa kilkanaście minut . Ludzie nie podpisujcie umów z tą firmą a kto może niech ucieka z niej bo to szkoda zdrowia i nerwów
  • ~jetmax2424 / 2016-05-10 23:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny szajs. Straty pakietów z 50mb do 2 to norma. Wysyłają techników, którzy nie przychodzą, a jak przyjdą, bo łaskawie zadzwoniłem 5 raz i czekałem 30 minut aż ktoś odbierze, to polecają mi zmianę kabla(który był wymieniany 3 razy w ciągu roku przez tych samych techników. Totalne gówno nie polecam.
  • ~Retro Nukleon / 2016-05-10 19:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna amatorszczyzna. Infolinia nie istnieje. Codziennie problemy z dostępem do internetu. Straty pakietów 40% to norma. Powinno być 60 a max działa 2. Ciąglę rozłączanie i problemy. Nikomu nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość Stabilność BOK
    Niestety od roku.
  • ~diversiak / 2016-05-10 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w Polsce, obsługa klienta twierdzi, że wszystko ok, ciągłe zrywanie połączenia, wysokie pingi, nic Cię tak nie zdenerwuje jak vectra, brak słów, nie polecam.
    ZaletyKompletnie żadnych
    Wadywysoki ping, zrywanie połączenia, bezużyteczna obsługa klienta
    Korzystam od roku, 110zł za tv i internet który nie działa
  • ~Oskar / 2016-05-09 19:31
    Ocena: 1.25 / 5
    brak możliwości zagrania w jaką kolwiek grę online bo ciągle zrywa połączenie, ale oni oczywiście twierdzą, że u nich jest wszystko ok
    Zaletyżadne
    Wadyciągłe zrywanie połączenia i duże pingi
  • ~Niezadowolony / 2016-05-09 15:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam tylko z ich Internetu. Obsługa klienta fatalna. Częste lagi i zrywanie połączenia. Możliwość negocjacji nowych warunków umowy praktycznie niemożliwa, aż do zakończenia obecnej (no chyba, że przejście na droższą taryfę bez promocji).
  • ~Dariusz / 2016-05-09 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa została podpisana trzy tygodnie temu, a usługa nadal nie została uruchomiona. Dwa razy umawiałem się z monterem, który stwierdzał, ze coś jest nie tak w systemie i nie da rady podłączyć. Wielokrotnie obiecywano się ze mną kontaktować, ale nikt nie dzwonił. Jak dzwonię na infolinię, to mówią, że oni nic nie mogą zrobić i że skontaktuje się ze mną lokalny oddział. Oczywiście kontaktu brak. Bez wizyty w oddziale nie da się kompletnie nic załatwić. Tragedia. Omijać szerokim łukiem.
    WadyTotalne olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu, nic się nie da załatwić, 3 tygodnie po podpisaniu umowy internet nadal nie został podłączony.
  • ~Wkurzona / 2016-05-09 14:05
    Złodzieje i oszuści, nie dosć ze co chwile maja awarie - juz szczytem byla awaria w Sylwestra 2015 - to jeszcze klamia i wypowiedziec umowe - kantuja na okresach - pismo wyslane 15 kwietnia, mialo byc do konca maja - co i tak jest naduzyciem, bo powinno byc 30 dni, nagle okazuje sie, ze jakas niunia wprowaidzla je dopiero w maju i nagle mam okres wypowiedzenia do konca czerwca. Jak sie nie postawi sprawy na ostrzu noza, to nic sie nie zalatwi. Po drugie - internet niby super szybki a ledwo dyszy.. Ciesze sie ze koncze z ta firma i nikomu jej nie polecam.
    Zaletyzadne
    Wadycala masa
    5 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016