Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4484 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolona / 2016-07-04 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to najgorsza telewizja jaka można wziasc. Nie polecam.
  • ~Endrju / 2016-06-29 15:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzymajcie się od tego z daleka!!!!! Mam neta od kilku lat i od ponad roku problemy. Przerwy w dostarczaniu internetu. Jak znowu widzę napis w przeglądarce " nie można wyświetlić strony " to szlag mnie trafia. Kilkanaście razy zgłaszane na infolinii. żadnej poprawy. W moim mieście jest też UPC - dwoje znajomych i siostra mają tam neta i żadnych problemów . nigdy. Niestety w mojej lokalizacji nie mają sieci. Trzeba będzie szukać czegoś z powietrza. Niestety są limity pobierania danych a jak się ogląda sporo stron i youtuba to sporo idzie. Ale nie ma wyjścia trzeba się będzie ograniczać bo to co jest w tej vectrze to nie ma żadnego sensu
  • ~Martin / 2016-06-28 13:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zacznę od obsługi klienta, dzwoniłem czekając wieki aż ktoś postanowi w końcu mnie obslużyć, zgłaszając że istnieje problem po kilku minutach rozmowy szanowny pan rozłączył się i już odechciało mi się rozmawiać z kim kolwiek z tej bestialskiej firmy

    Telefon stacjonarny który jest razem w pakiecie, przez 3 miesiące był zablokowany przez was, po wielu próbach dzwonienia zamawiania, w końcu udało wam się to naprawić brawo, po 3 miesiącach ;)

    Internet masakra! najgorsze co może być, pomimo tego że działa szybko, ciągle znika ciągle go wywala ciągle odłącza od sieci, siedząc przy komputerze i grając w gre lub oglądając film, musze przeczekiwać do 10 minut aż połączenie szanownie wróci, zalecano mi zmiane modemu, więc zamówiłem takowy prosto od was przez 4 dni było wszystko w porządku, i dalej jest to samo.

    Telewizor mimo że używam go rzadko, to gdy sobie chce oglądnąć film to albo jest problem z głosem na kanałach, bo wcale głosu nie ma ( nie jest to wadą telewizora bo kabłowka działa normalnie ) lub po prostu brakiem kanałów bo nie ma z wami połączenia

    jednym zdaniem nie polecam
    ZaletyJedyną zaletą jest to że internet faktycznie szybko działa, szkoda że go częsciej nie ma niż jest. : )
    WadyInternet - porażka lepiej żyć bez niż mieć go od takiej firmy jak ta
    Obsługa klienta - bez komentarza totalne dno i strata pieniędzy
    Kablówka - jeżeli chcesz oglądać tylko logo Vectry i napis kanał niedostępny polecam jak najbardziej
    Telefon stacjonarny - Tak samo jak wyżej, jeżeli nie chcesz z niego dzwonić to polecam, bo raczej się nie dodzwonisz do nikogo.
    z pakietów korzystam około 3 lat, przez które nie było problemów, nastąpiły one jakieś pół roku temu i ciągle walczyłem, jednak teraz wiem że nie warto i zrezygnuje z tej umowy jak najszybciej. będzie to możliwe bo ta firma to zwykli naciągacze.
  • ~Typowy Mirek / 2016-06-25 22:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Obsługa klienta - masakra.

    1. Punkt stacjonarny (Żory) - gbur nad gbury, w życiu bym od niego nic nie kupił.

    2. Obsługa telefoniczna - próbowałem Cioci do umowy na kablówkę dopisać internet
    28.04 - Próba pierwsza:
    - identyfikacja klienta - dobre pół godziny z przełączaniem, bo nie mogli Cioci znaleźć.
    - ustalanie warunków - tu akurat przyjemnie, zamówiliśmy serwisanta na 30. kwietnia, wszystko OK
    05.05 - Próba druga:
    - serwisant oczywiście się nie pojawił
    - identyfikacja na infolinii tym razem szybka, dowiedziałem się że zlecenie zostało anulowane
    - obiecali kontakt od osoby, z którą się umawiałem
    16.05 - Próba trzecia
    - miła Pani obiecała, że na podany przeze mnie numer (komórkowy) ktoś się w ciągu 48h odezwie. Zero zgłoszeń, do dzisiaj nikt się nie odezwał.

    Odradzam!
    ZaletyKablówka działa.
    WadyZero odpowiedzialności w kontaktach z klientem.
    Kablówka od lat, Vectra przejęła lokalną firmę
  • ~Maniek_CK / 2016-06-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Moje oceny to stosunek ceny do jakości działania usług i świadczenia wsparcia (wsparcie w skali od 1 do 100 = 0, pełna ignorancja, bezczelność, brak poszanowania klienta). Internet mam od ponad 1,5 roku a problemów nie miałem z nim przez połowę tego okresu. statystycznie 50/50. Pewnie gdybym nie pracował to by się okazało że cały ten okres był jedną wielką awarią.
    Zgłaszanie awarii - żenada, wisisz na telefonie po 15 min i słuchasz jakieś muzyki za czym odbiorą połączenie. Pewnie taka strategia jak wyczeka to odbierzemy.
    Nie rzadko jest problem z wdzwonieniem się na numery kontaktowe, połączenie jest od razu zrzucane.
    Przy ponownym kontakcie i zapytaniu o status zgłoszenia z dnia poprzedniego nie potrafią wskazać czy cokolwiek było zrobione aby usługa została przywrócona. Na moją sugestię i prośbę zdecydowali się przysłać do mnie serwisanta, czeka drugi dzień w tej chwili - brak kontaktu. Czekam już nie wiem na co, chyba wyłączę modem co by prądu bez sensu nie pożerał.
    Niebawem kończy się umowa z "nimi" i już nie popełnię tego błędu ponownie.
    Z całą świadomością moją nigdy więcej firmy zwanej Vectra.
    Zaletydobre dla uzależnionych (można traktować jako terapię) a przy okazji poćwiczyć cierpliwość
    Wadyczasami działa i ciężko zerwać umowę
    4 lata z małą przerwą (także z atrakcjami)
  • ~Marek / 2016-06-22 22:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od samego początku umowy działał tragicznie. Ciągle skoki pingu i przerywanie połączenia. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyciągle skoki pingu, lagi, zrywanie połączenia.
  • ~gjacek / 2016-06-20 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet wciąż o niższej prędkości niż obiecywana w umowie, częste przerwy w dostawie usługi.
  • ~xxmmxx / 2016-06-20 12:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety lokalny bardzo solidny dostawca internetu został przejęty przez Vectrę.
    Tu zaczęły się problemy.
    Już przy podpisaniu umowy, która miała być na firmę, została wypisana na klienta indywidualnego.
    Aby dokonać zmiany umowy, na infolinii polecono mi udać się do lokalnego BOK. Panie w BOK patrzyły na mnie jak na kosmitę, który chce od nich nie wiadomo co, a chciałem tylko aby fakturę za usługę wystawić mi na firmę. Po moim stanowczym stanowisku, żeby jednak coś z tym zrobiły, Pani "chyba kierowniczka" podzwoniła gdzieś i kazała czekać na kontakt telefoniczny z działu biznesowego. 3 godziny w plecy na wycieczkę do BOK.
    Po kilku dniach zadzwoniła Pani z działu biznesowego, mailem wysłała umowę, odesłałem podpisaną, otrzymuje Faktury... Super:)... jednak nie...
    Dzwoni Pani, że przyjedzie technik wymienić router.
    Przyjechał technik, wymienił co trzeba, zostawił jakieś kwity, wszystko działa. Za jakiś czas dostaję fakturkę na firmę oraz... rachunek na odbiorcę indywidualnego. Dwa rachunki na tą samą usługę:). Po dokładnym przeglądnięciu dokumentów, które przywiózł technik okazało się, że był tam jakiś aneks otwierający kolejną umowę na odbiorcę indywidualnego. Masakra.
    Dzwonię na infolinie... oczywiście przełączają mnie między działe indywidualnym a biznesowym po pare razy... karzą jechać do lokalnego biura. Raz już byłem i dziękuję.
    Pisze reklamacje i pewnie będe musiał się tam wybrać. Gdyby nie to, że w zasadzie to jedyny dostawca internetu w moim małym mieście dawno bym z nich zrezygnował.
    Dawno nie spotkałe się z takim (nawet nie wiem jak to nazwać) totalnie bezsensownym/kretyńskim zachowaniem firmy (patrz Orange:)).
    Jesli macie inne opcje radze unikać Vectry jak ognia.
  • ~Adam / 2016-06-20 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki w życiu miałem, radzę każdemu unikać jak tylko może. Kuszą atrakcyjną ceną i nic się z tym nie wiąże, prędkość jaką obiecują jest o połowę mniejsza nie mówiąc już o stabilności łącza. Tak jak średnią prędkość jestem stanie znieść tak to że internet potrafi się wyłączać kilka razy w ciągu dnia nie mogę. Dodzwonić się do obsługi też czasami graniczy z cudem a jak już ten cud się zdarzy to pomoc jest znikoma albo bardzo krótkotrwała w swoich efektach. Cieszę się, że umowa dobiega końca i uwolnię się od nich. Jeszcze raz odradzam no chyba że ktoś jest masochistą.
    WadyBrak stabilności połączenia
    Obiecywana prędkość zawsze jest mniejsza
    Korzystam rok
  • ~Marek / 2016-06-20 10:15
    Ludzie dajcie sobie spokój z tą firmą. Unikać, unikać, unikać. Tylko kasę brać i nic dla klienta.
    Wyobraźcie sobie iż jestem abonentem od ponad 10 lat (zostawiłem u nich w tym czasie ponad 10 tys zł) i teraz sprzedałem mieszkanie (nie ma możliwości tym samym chcę zakończyć umowę - a oni mi naliczają karę za zerwanie umowy przed czasem (około 1400 zł) . Mówię - to przenieście mi usługę na wieś i będę kontynuował - niestety nie ma możliwości. To rozwiążmy tę umowę za porozumieniem stron - nie ma takiej opcji. Pracownik infolinii tłumaczy, że komputer nalicza opłatę i nic z tym nie można zrobić. Komputery nimi rządzą. Wszystko tylko nie Vectra!!!!!
    Myślałem, że nie ma już takich firm. Żenada, brak poszanowania klienta. Unikać i omijać z daleka.
    WadyPODEJŚCIE DO KLIENTA - ŻENADA
  • ~ilka / 2016-06-19 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zacinający się dekoder i notoryczne problemy z internetem - albo nie ma dostępu, albo jest tak wolny, że zwykłej poczty nie da się otworzyć. wskazania z testu są słabe, ale pracownicy vectry twierdzą, że u nich wychodzą dobrze.
  • ~Vimork / 2016-06-19 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    nie wiarygodność słaba obsługa przerwy w dostawie
    Wadyciągle odłączają ( przerwwy w dostawie)
  • ~Vectre omijać szerokim łukiem! / 2016-06-17 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę nie brać nie popełniać tego błędu co ja. Wykupiony mam internet 150mbps natomast na testach maksymalnie wychodzi 30mbps więc widać jak robią w konia ale to nie koniec. Ping na testach itp wychodzi między 20-30ms czyli wynik dobry jednak gdy obciąże ten internet chociaż trochę masakrycznie wzrasta np. grając w World Of Tanks ping wacha się między 300-600ms !!! Przecież z takiego internetu nie da się korzystać do tego internet prawie codziennie znika na ok. godzinę a router kilka razy dziennie się resetuje kontaktowałem się z nimi wiele razy przez jakiś czas fatygowałem się z nimi ale już nie mam ochoty ich słuchać cały czas słyszę że nie ma żadnych problemów i nie wiedzą dlaczego jest taki wolny a co do wyłączania routera i znikania internetu to wymieniali mi router za co jeszcze zapłaciłem natomiast nie dało to żadnego efektu. Zerwanie umowy nie wchodzi w grę i muszę płacić tym oszustom jeszcze przez dwa lata!!! nie brać tego internetu nigdy mam kilku znajomych którzy także mają neta w vectrze i u każdego jest to samo. Nie polecam !
    ZaletyPo ok.1 w nocy do 3 nawet nawet da się w coś pograć.
  • ~WS / 2016-06-15 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra oszukuje klientów, dostarcza bardzo wolny i zacinający się internet mimo iż płacę za najszybszy.
  • ~Radek / 2016-06-15 15:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet masakra ciągle cos nie dziala ciągle naprawiaja i jest coraz gorzej nigdy wiecej nie przedluze umowy.Codziennie po godz 21 prędkość Internetu z 50mb/s spada do 4ms/ a ping okolo 1000 zalosne nie polecam
    ZaletyMalo ich
    WadyCiagle problemy z Internetem
  • ~sprawa beznadziei / 2016-06-13 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    OD 4 MIESIĘCY UPOMINAM SIĘ O PRZEJŚCIE Z E- FAKTURY NA FAKTURĘ PAPIEROWĄ ODBIERAJĄ TEL. INA TYM KONIEC NIC NIE ROBIĄ NIE POTRAFIĄ CZY NIE CHCĄ TOTALNA PARANOJA!
    ZaletyBRAK!
    WadyKOMPLETNY BRAK EMPATII DLA ABONENTA.
    4 M-CE TELEFONICZNIE.
  • ~marii / 2016-06-12 20:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Operator pod wzgledem jakosci przesylu jest ok!Gorzej z obsluga,mam na mysli salon w Tarnowskich Gorach!Szczegolnie jedna z pan!Jest bezczelna,traktuje klienta z gory,na sile i po trupach wciska
    ludziom niekorzystne oferty.Zas co do Jej kompetencji to lepiej nie mowic,potrafi nawet udzielic blednych informacji!O niebo lepiej mozna zalatwic wszystko z konsultantem elektronicznie!Sa mili
    i maja wiedze!Duzy minus za brak promocyjnych ofert dla stalych,wieloletnich klientow,wzorem ofert
    dla nowych nabywcow!To zniecheca na tyle,ze po latach szukam lepszego operatora!
    Zaletyjakosc,niezawodnosc
    Wadyfatalna obsluga w salonie TG
  • ~Obiektywny / 2016-06-12 16:01
    Banda Pracowników o niskich kwalifikacjach dzwoniących do klientów a nawet nie wiedzą kto podpisał umowę i kto jest upoważniony do kontaktu z Inteligentnymi Inaczej z firmy Vectra. Totalny tumiwisizm. Czy zarząd tej FIRMY ma nad czymkolwiek kontrolę. Szanowni zarządzający tą firmą zainteresujcie się kto dzwoni do waszych klientów. Banda niedorozwojów umysłowych.
  • ~pascvale / 2016-06-10 21:43
    Szmaciana firma, trzymać jak najdalej od siebie. Nie wywiązują się z umowy.
    Wady100%
  • ~Ada / 2016-06-09 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało. Przez tydzień nie miałam internetu po tych pożal się Boże pracach renowacyjnych w maju i złożyłam reklamację płatności o odliczenie tego okresu z rozliczenia na co usłyszałam że wg informacji vectry usterka została usunięta w czasie nie przekraczającym 24 godzin w związku z czym reklamacja rozpatrzona negatywnie. Nagrywają rozmowy a słuchać ich nie umieją albo kasują od razu. Technik informował mnie że problem jest w modemie który do nich należy po przejęciu firmy z którą podpisywałam umowę, został wylogowany tym "ulepszaniu" z ich systemu i niezwłocznie rozwiążą problem co trwało tydzień. Na co pani "specjalistka" odpisała ze 24 godziny. i owszem ale te 24 godzin od momentu poinformowania że mają na to dobę inaczej rozwiązuję z nimi umowę. Przejęli firmę w której podpisałam umowę bo kradli klientów a teraz wymigują się tekstami ze nie odpowiadają ze sprzęt. złodzieje oszuści i kłamcy.Odpowiedź w formie miliona paragrafów jakby to miało na mnie wrażenie zrobić i zmusić mnie do płatności. Są firmy które nawet jak się wyjeżdża i nie używa internetu odliczają to od rachunku a Ci jeszcze najchętniej by doliczyli. Oby jak najszybciej splajtowali i przestali psuć rynek.
    Zaletyhahaha
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2603
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023