Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4483 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marco / 2016-09-05 15:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Moim zdaniem..siedzę w Vectrze już 4y lata..obecnie zmieniłem..pakiet z 21 programów na 75 i neta z 15 Mb/na 100 mb...wcześniej byłem w Dialogu..Dialog..to naprawdę droga przez mękę..leciałem na starym tunerze bez HDMI..i Modemie Thomsona..przez te 4 y lata nie miałem żadnych przebojów.Obsługa w moim Mieście(Bielawa) spox..zawsze idzie się dogadać..czasami dostawało się jakieś pokręcone faktury..ale problem szybko został wyjaśniany.Co do transmisji zdarzały się czasem spadki transferu,ale nie trwało to dłużnej niż parę godzin..obecnie na 100 oferowanych mam 99,4Mb..więc w Normie+
    ZaletySpox.da się żyć..Nie widzę niczego co było by na niekorzyść klienta
    WadyNikt nie jest doskonały
    od 2010r..pakiet srebrny+100MB
  • ~Slawek / 2016-09-03 11:48
    Vectra to jeden wielki bałagan..mający na celu chyba oszukiwanie klientów.
    Telemarketer dzwoni obiecuje tanio sprawnie a poźniej jest drogo i źle,
    Oszukują kręcą..nie wyjaśniają reklamacji...totalna porażka
  • ~Damian / 2016-09-03 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    BARDZO wadliwy internet. Co kilka dni internet zaczyna chodzić tragicznie wolno i trzeba zgłaszać. Naprawią, podziała kilka dni i znowu. Nie da się korzystać ze zwykłych stron. Żeby dodać tą opinię musiałem się namęczyć żeby strona się wczytała. W dodatku zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy ponieważ powiedziano mi że na nowym routerze nie będzie tych problemów.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wysoka wadliwość, bardzo wolny internet
    ponad 2 lata, problemy są od ponad roku
  • ~Borowik / 2016-09-02 12:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny bałagan,wypowiedziałem umowę pod koniec lipca - zaczęty się głuche telefony po kilkanaście dziennie.W połowie sierpnia zadzwonił mnie przedstawiciel i namówił mnie na pakiet 12 miesięczny.30 sierpnia dostałem maila, że muszę oddać sprzęt do 14 września.Myślę sobie pewnie jakaś pomyłka albo co?Nic bardziej mylnego.wczoraj odołączyli mi telewizję cyfrową. Dzwonię na infolinię,opowiadam konsultantowi całą historię, no i on sprawdza, że zaszła pomyłka i zaraz to zgłasza żeby jak najszybciej przywrócić tv.Dzisziaj niestety zamiast naprawić odołączyli mi resztę tv i internet.Znowu telefon na infolinię pół godziny na słuchawce i ta sama sytuacja, konsultant mnie przeprasza ale zaszła pomyłka,postarają się przywrócić sygnał dzisiaj.Na moje pytanie o jakieś zadośćuczynienie usłyszałem że owszem mogę złożyć reklamację na piśmie i wtedy oni ją rozpatrzą.To jest chyba firma prywatna, a działa gorzej niż jakiś państwowy monoch.Nie wiem czy właściciel nie panuje nad tym bałaganem?
  • ~Samuel / 2016-08-28 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli macie do wyboru kupić usługi vectry a dać menelowi 1tys. zł to lepiej dajcie to na menela przynajmniej on jakoś skorzysta, a nie te ''usługi'' vectry za które płacisz a nie istnieją. Wolę już iść do konkurencji a nie osiedlać stado tych baranów, co mam na myśli? Mieszkam w gminie CzarnaBiałostocka mamy ''Technika'' który jest tak obratany w pomocy jak straż miejska w pomaganiu. Powinienem mieć do 14 mb/s minimum a mam jak na vectre aż 1,5 mb/s, ale w momencie jak piszę ten post wywala mnie już 3 raz ale kij z tym. Połowa następnego miesiąca mówię tym baranom bye.
    A co do telewizji też brak 2/4 kanałów.
    ZaletyBrak/ Nie ma.
    WadyBrak internetu, brak pomocy technicznej,brak wszystkiego co jest u konkuręcji.
    Korzystam z tego ''internetu'' aż 4 lata i jestem nie zadowolony.
  • ~VL$ / 2016-08-27 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wykupiony pakiet 30 mb/s mam w porywach od 1 do 5 mb/s (raz chyba jak wiatr zawiał z innej strony to było 15). W momencie wystawiania tej opinii mam 0.82 mb/s - bez komentarza.
    Vectra broni się jedynie kluczowym słowem DO, ponieważ umowa zobowiązuje do dostarczenie DO 30 mb/s - lipa totalna. No i zostaje jeszcze obsługa klienta, chociaż tego lepiej nie skomentuję, ponieważ zabrakłoby mi epitetów, aby dosadnie podkreślić jak bardzo mają klienta w...
    ...poważaniu.
    ZaletyJeśli któregoś dnia cudem działa, to jest okej.
    WadyPrawie nigdy nie działa tak jak powinien.
  • ~piotref / 2016-08-24 08:31
    Ocena: 1.75 / 5
    W listopadzie kończę swoją przygodę a tą Firmą. Umowę miałem na telefon, internet i TV i wydawało by się, że będę miał jakiś pakiet, a wyszło łącznie za to ok. 180 PLN. W ub. roku zrezygnowałem z telewizji i wróciłem do, o niebo lepszej, NC+. Chciałem zrezygnować z całości, lecz panienka z biura V namówiłą mnie na lepszą opcję, za jedyne 5 PLN, na telefon i "bardzo szybki" internet. Wydając się człowiekiem praktycznym podpisałem nową umowę na rok, która po dokładnym przeczytaniu w domu okazała się umową zawartą na 24 miesiące i nie podlegającą rozwiązaniu jako, że została zawarta w siedzibie firmy - gdybym zawarł ją telefonicznie czy internetowo to mógłbym ją w okresie 10 unieważnić. I to zadecydowało, że Vectra istnieje dla mnie jedynie do ostatniego dnia ważności tej niefortunnej dla mnie umowy. Żegnam bez żalu, gdyż dodatkowo w czasie oglądania wyskakiwała często czerwona blaszka z informacją, że to jakiś błąd numer czy mam zapłacić zapłacony abonament. Nie ze mną te numery, Vectro ...
    Zaletyza te pieniądze - ŻADNE oprócz przyzwoitego wykazu wraz z numeracją kanałów, czego brakuje np. Polsatowi czy mojej ulubionej, po raz wtóry, NC+
    Wadybrak kontaktu z konsultantem, biuro - zawsze tłumy ludzi, przeważnie z reklamacjami i DROGO !
    Cierpliwy byłem kilka lat, lecz pokłady te wyczerpały się
  • ~Patryk / 2016-08-21 15:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałem umowę na 100 mb a przy sprawdzaniu prękdosci mam około 40 mb czasami spada nawet do 5 bm co to k... jest? dodzwonić sie nia infolinię nie da rady. Faktury jeszcze nie dostałem. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
    Zaletybrak
    Wadymuli strasznie miało być 100 mb jest max 40 mb
    2 miesiące
  • ~zbyszek / 2016-08-18 21:36
    Ocena: 2.75 / 5
    parametry moga byc cena 50 GB-45zł zenada-zgłaszam problem-konsultat zachwala firme ble ble meritum sprawy zanik i mulenie internetu moja wina ruter bardzo dobry-tylko za duzo sieci wi -fi w koło ale mągą łaskawie przysłać technika ale jak stwierdzi że ruter dobry to płace 49 zł i dupa blada-,,przecież oni mają tylko dobre rutery''tylko problem w tym że te mulenie występuje w soboty i niedziele i co? zaprosić tech. na niedzielny obiad?-żenada w cyfrowym polsacie gdy zacinały sie kanały to wziąłem dekoder do punktu i wymienili bez problemu a tu?
    Zaletyjak działa to dobry za tą cene-polecam
    Wadybrak profesjalizmu w podejściu do klijenta co zutuje na widok firmy
    co najmniej 4lata
  • ~Starlight / 2016-08-18 09:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Sama oferta i jakosc uslug jest zadowalajaca.Niestety Vectra reprezentuje zalosny poziom jesli chodzi o poziom obslugi klienta szczegolnie gdy bedziecie chcieli zrezygnowac z ich uslug.Firma nieprzyjazna ,ktora cechuje traktowanie klienta z pozycji sily i przewagi.Chciaz musialem zrezygnowac czasowo z ich uslug nigdy juz nie wroce do tej firmy
    Wadyobsluga klienta regulamin
  • ~Slawek / 2016-08-17 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Dostęp do internetu oferowany przez vectre na Morenie jest po prostu śmieszny. Prędkość jaką mam nie jest nawet zbliżona do tej na którą podpisywałem umowę (100mb). Kilkakrotnie już zgłaszałem problemy na infolinii, ale zawsze mimo nawet 30 min spędzonych na telefonie, nie było poprawy bądź była krótkotrwale a po 2 dniach problemy pojawiają się znowu.
    Nie jestem wstanie zrozumieć jak mimo infrastruktury przejętej po Biall-necie jakość usługi mogła się tak pogorszyć.
    WadyPrędkość internetu, ping.
  • ~kk / 2016-08-17 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    8 mbit za 35 zł???!!! Do tego ping kilka razy tygodniowo 999+?!!! Już lepszy jest internet w 5 letnim htc. To nie internet 21 wieku to tyrania!
    Wadyprędkość
    cena
    ping
    bardzo długo
  • ~Hanna / 2016-08-16 19:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa jest ok, szybko załatwia sprawy, tylko rzecz w tym, że ciągle zanika sygnał Internetu. Naprawiają, wymieniają części, a i tak non stop przerywa, już nie wiem co robić.
  • ~Agata / 2016-08-13 20:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą! Aktualnie opłaciłam dopiero 2 fakturę, a cały czas są jakieś problemy. Masa automatycznie powłączanych pakietów, które miały być bezpłatne, a nawet po wyłączeniu również się za nie płaci!!!!! Opłata za aktywację przyszła dopiero w drugiej fakturze, nie pierwszej, a teraz po opłaceniu rachunku o około 10 zł zawyżonego (cieżko u nich dojść o co chodzi, bo na fakturze jest milion pozycji) widnieje, że rachunek opłacony ale nadal jest jakaś należność, w wysokości 91,80 zł. Skąd? Tego chyba nikt nie wie.... Zakładka żeby podjerzeć faktury nie działa już około 3 tygodni. Na infolinię się dodzwonić to cud! ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OSZUŚCI!
    ZaletyBRAK
    Wadynaliczane dodatkowe opłaty, cały czas niezgodność faktury, naciąganie na jakieś pakiety niby za darmo, za które się płaci, infolinia cały czas zajęta , błędy strony.
    2 miesiące
  • ~Agata / 2016-08-12 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystamy z vectry od ponad 5 lat - telefon+telewizja, wcześniej jeszcze internet.
    W grudniu zadzwoniła konsultantka z propozycja przedstawienia oferty na pakiet HBO 3 miesiące za darmo, skorzystaliśmy z tej promocji. Pani przez telefon podała informację, iż do końca marca 2016 mamy prawo zrezygnować z tej usługi bez żadnych opłat. Dokładnie 14 marca zrezygnowaliśmy z pakietu HBO, jakie było nasze zdziwienie gdy na kwietniowym rachunku widniał do zapłaty pakiet HBO za marzec. Po rozmowie telefonicznej dowiedzieliśmy się, że musieliśmy zrezygnować z tej usługi do lutego aby w marcu była ona bezpłatna.
    Skontaktowaliśmy się z Vectra, że chcemy nagranie z konsultantem gdy była zawierana umowa na pakiet HBO, po miesiacu dostaliśmy informację, że rozmowa się znalazła i możemy zgłosić się w punkcie obsługi na odsłuchanie rozmowy. Podczas rozmowy wyraźnie słychać, że konsultant mówi że do końca marca można zrezygnować z pakietu HBO. Wszystko wydawało się załatwione - wysłaliśmy reklamację i czekaliśmy tylko na anulację faktury.
    Jakie było nasze zdziwienia gdy przyszło pismo z Vectry i reklamacja została odrzucona! Wkleili regułki z paragrafami i nawet nikt się nie pokwapił aby odsłuchać rozmowę!! Dobrze, że mamy kopie tego nagrania więc najprawdopodobniej sprawa skończy się w sądzie
    Złożyliśmy odwołanie i czekamy na odpowiedź.

    NIE POLECAM!!
    Zaletybrak
    Wadydrogo
    brak szacunku dla Klienta
  • ~MW / 2016-08-11 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Vectra przejęła lokalnego dostawce usług i od tej pory zaczęły się problemy - częsty brak internetu, oraz niedziałający telefon (już od tygodnia!) sytuacja taka pojawia się bardzo często. Reklamacje zostały złożone grupowo, gdyż sporo osób ma takie same problemy, okazuje się że żadne reklamacje do firmy nie dotarły...
    Jeśli chodzi o czas naprawy to przy dzwonieniu słyszymy będziemy za godzinkę i tak w kółko - czas oczekiwania naprawy wynosi nawet kilka dni!
    Wady- częste braki internetu i telefonii stacjonarnej
  • ~bea / 2016-08-10 23:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenujące traktowanie mnie jako stałego klienta!!!! Zgłoszenie podłączenia usługi Multiroom dodam w Gdansku- nie uwierzycie umówione 3 montaże ani razu NIKT się nie zjawił. Osoby w dziale sprzedaży zero kompetencji i zaproponowania rozwiązania jedyne co to mogą umówić kolejny termin na który zapewne NIKT się nie pojawi. Gdyby nie to ze jedyną tel na osiedlu zerwała bym umowę nawet ponosząc koszta.!!! NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalizmu!
  • ~Sylwia / 2016-08-10 15:34
    Ocena: 4.00 / 5
    My dopiero zaczynamy korzystać z tej kablówki,ale juz mam wątpliwości co do samego montażu w domu .Pan ktory przyszedł zamontowac kablówke wiercąc dziury pobrudził ściane wiertarką,wywiercił dwie dziury z czego jedna nie potrzebnie ,bo stwierdził ,że trafił na drut w scianie ( oczywiście żadnego słowa przepraszam nie usłyszeliśmny).Dodam również ,ze na pierwszej wizycie innego Pana z tej firmy nie było mowy o żadnym wierceniu dziur ,tylko o samym przepięciu w skrzynce na korytrzu.Jak tak samo bedzie dziełać cała ta telewizjia jak ten "Pan monter" i wstętna informacja o montażu to czekam dnia kiedy skończy sie umowa.Oprócz dostępnej ceny narazie bardzo duży minus.
  • ~Rafał / 2016-08-09 01:30
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko w jak najlepszym porządku. Net 100Mb tester pokazuje 98Mb. Mam własny router Archer D-7TP-Linka.
    Kablówka bez awarii. Bardzo dobra cena. Chyba większość opiniujących, to frustraci, którzy nie mają się na kim wyżyć.
  • ~Marcin / 2016-08-07 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest wyłączony regularnie 2-3 razy w miesiącu a co za tym idzie telewizji też człowiek nie obejrzy a najlepsze z tego jest to że sygnał jest wyłączony w dni wolne i kontakt z biurem obsługi kończy się porażką. Jestem obecnym abonentem mieszkającym w Nowym Dworze Mazowieckim i odradzam korzystanie z usług Vectry, kompletne dno połączone z mulem.... Brak slow
    ZaletyZadnych
    WadyZbyt dużo pisania.............
    Korzystam rok i już mam dość... Cena normalna jak wszędzie.... Nowy dwór mazowiecki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4659
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3951
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3006
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2603
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023