Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Diamond / 2016-07-25 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam od kilku lat z tego internetu i to jedno wielkie oszustwo. Jest tak wolny, że nie da się otworzyć poczty a zwłaszcza oglądać filmów lub grać w gry online.
    Czasami jest trochę lepiej a czasami wcale go nie ma. Pomoc techniczna oczywiście bezradna. Kilku znajomych tez mialo vectre i też szczerze odradzają. To co obiecują to mit a tel stacjonarny to też żenada. Jedynie kablówka się broni. Nie polecam!
    ZaletyTv całkiem ok
    WadyInternet, obsługa klienta
  • ~Krystyna / 2016-07-22 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Kudowie Zdroju. Do m-ca marca b.r byłam użytkownikiem telewizji kablowej teleżet. Niestety w międzyczasie tragicznie zmarł właściciel i z marszu kablówkę przejęła Vectra. Nie znałam tej kablówki i uważałam, że będzie tak samo dobra jak poprzednia. Niestety to był fatalny wybór. Nie myślałam, żeby zmienić nadawcę i tym samym popełniłam kardynalny błąd. To kablówka która nawet nie stara się aby zadbać o swoich odbiorców, natomiast bardzo dba o swoje finanse i faktycznie na tym opiera swoje istnienie oszukując odbiorców. Podaję uzasadnienie. Ponieważ zawsze na bieżąco opłacałam kablówkę to zgodnie z przeprowadzona rozmowa z przybyłym do mnie przedstawicielem Vectry, który w różowych barwach przedstawił funkcjonowanie i uczciwość kablówki, zgodziłam się podpisać z nimi umowę. W czasie rozmowy i zapytania na jakie konto mam wpłacać należność za korzystanie z kablówki,pan powiedział, że mogę na razie wpłacić na konto poprzedniego właściciela, ponieważ są w trakcie przejmowania kablówki i jeszcze nie wszystko jest do końca dopięte. Natomiast rozliczą się ze spadkobiercami i kwota wpłacona przeze mnie zostanie przeksięgowana na konto Vectry. Niestety było to kłamstwo takie jak wszystkie następne co do funkcjonowania kablówki. To był horror. Nic nie działało. Odbiór był poniżej krytyki.Programy bywały często niedostępne, i nawet nie było się do kogo zwrócić o pomoc techniczną. Dzwoniłam kilkakrotnie do filii Vektry w Kłodzku. Nikt nie odbierał telefonów, pisałam pisma na które nie dostawałam odpowiedzi. Wszystkie moje działania odbijały się o mur milczenia. Kiedy w końcu dodzwoniłam się do Gdyni gdzie swoja siedzibę ma Vectra, jakaś miła panienka, odpowiedziała mi, iż muszę być cierpliwa ponieważ wszystkie urządzenia kablówki przejęte w Kudowie, są nie do użytku i wymiana na nowe może nawet potrwać kilka miesięcy, powtarzam jej słowa - kilka miesięcy. Myślałam, ze to jakiś żart, ale zapewniła mnie, że taka jest prawda.Zdenerwowałam się i 23 marca b.r złożyłam wypowiedzenie usługi z powodu fatalnego odbioru programów Moje wypowiedzenie przyjęto ale zaraz po tym dostałam sms, żeby zapłacić za miesiąc marzec, ponieważ nie
    uwzględniają mojej wpłaty na konto poprzedniego właściciela i to znaczyło, ze przedstawiciel Vektry mnie okłamał.
    Przesłałam potwierdzenie wpłaty za miesiąc ale odpowiedziano mi, ze nic to ich nie obchodzi.
    Wracam natomiast do potwierdzenia przyjęcia przez vektrę wypowiedzenia umowy. Odpisano mi, że kwota nieopłaconych należności do dnia 29 marca 2016 za promocyjny pakiet / taki dostałam/ wynosi 0.00 zł. i w przypadku zerwania umowy promocyjnej wynosi 0.00 zł. Z tego wynika, że nie wiadomo gdzie tu jest prawda i co to wszystko znaczy. Uważałam, że wszystko zostało załatwione. Jednak do tej pory ślą do mnie sms-y z żądaniem zapłaty za dwa miesiące to jest za marzec i kwiecień i straszą mnie sądem i windykacją. Takie było moje doświadczenie w przypadku nieuczciwej kablówki Vektry
    Krystyna Biedrzycka
    Kudowa zdrój
    Zaletyzalet żadnych
    Wadywady: fatalna obsługa, kłamstwo i naciąganie ludzi finansowe
    korzystałam z usługi Vectry niecały miesiąc
  • ~Ada / 2016-07-19 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa. Takiego bajzlu nie spotkałam w żadnej firmie. Umowę mam od 8 lat. Często korzystam z promocji i w jednej z nich była możliwość w obecnej cenie zwiększenia szybkości internetu do 60 MB/s przy podpisaniu aneksu i wzięciu telefonu stacjonarnego. Oczywiście podpisałem, telefonu nawet nie wyjęłam z pudełka i dobra. Jak tu wszyscy piszą internet zrywa w najmniej oczekiwanych momentach do TV przyczepić się nie mogę. Umowa się skończyła i oczywiście poszłam po nową promocję do salonu. Zrezygnowałam z telefonu w zamian zwiększyłam prędkość do 100 MB/s. Zmiany miały być os października. I 1 października mi wszystko odcięli, cytat: "bo Pani zrezygnowała z usługi". Reklamacji za kilka dni nie uwzględnili, bo "nie została zgłoszona za pomocą formularza" - kurde jak skoro odcięli internet. Żenada.
    ZaletyMoże cena i promocje
    WadyWiększość, poza TV (może dlatego, że mało oglądam).
  • ~ewelka / 2016-07-19 18:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet nie zasluguje na ani jedna gwiazdke... pomimo wymiany routera jest powolny jak żółw.O obejrzeniu filmuczy serialu można tylko pomarzyć. Z niecierpliwością czekam na koniec umowy. szczerze NIE POLECAM!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Edman1 / 2016-07-14 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukali mnie! Miałem płacić za TV i internet 62 zł miesięcznie. Taka cena była ustalona w rozmowie z konsultantem oraz z montażystom. Niestety na fakturze cena była wyższa o wartość usługi której nie zamawiałem i jej nie włączyłem. Dowiedziałem się jednak, że miałem taką możliwość i choć z niej nie korzystałem, muszę za to zapłacić. To coś takiego jak płacić za możliwość przelotu samolotem, nie dokonując rezerwacji i nie będąc nawet na lotnisku. Inaczej, miałeś możliwość, nie chciałeś z niej korzystać to musisz zapłacić za to, że wcześniej nie wyłączyłeś, nie usługi lecz MOŻLIWOŚCI! Czy to nie jest chore?
  • ~Bossard / 2016-07-13 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Karczew Ługi - od wczoraj 12-07-2016 - Brak internetu, co x tego że dali mi w promocji 100MB skoro nie mogę z niego korzystać. Na infolinii powiedzieli że jestem pierwszą osobą która to zgłasza. Technik zaś przyjedzie sprawdzić problem jak będzie mógł.
    Odszkodowanie za brak usługi jest śmieszne - jak dobrze pamiętam poniżej 1zł za dobę.
    Porażka, żałuję że przedłużyłem umowę.
    Wadynie działające usługi - często
  • ~Lukasz / 2016-07-12 13:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Wszystkim osobom zastanawiajacym sie nad oferta Vectry odradzam ta firma. Mam umowe od lat 2 we Wroclawiu i jestem b.niezadowolony. Glownym problemem sa b.czeste przerwy w dostarczaniu sygnalu do domu. Przerwy tlumaczone sa przez konsultantow infolini modernizacja laczy n.p. we Wroclawiu. Ale ta modernizacja rwa juz ponad 2 lata, czyli tyle ile ja mam wlasnie umowe z Vectra. Ten argument do mnie nie trafia. Wykonuje prace z domu, korzystajac z internetu i kazda przerwa to dla mnie strata finansowa, ale Vectry to nie interesuje. Mam porownanie, gdyz mialem wczesniej lokalnego dostawce TV+netu i owszem tam tez zdazaly sie przerwy, ale nie tak czesto jak w Vectrze. Moze dla osob ktore korzystaja z Vectry dla rozrywki nie bedzie to problem, dla mnie byl. Inna sprawa bylo to, ze Vectra przez swoje ustawienia sieci utrudniala mozliwosci korzystania z bramek voip stojacych za routerem. Mialem z tym problem, i konsultanci teczniczni nie potrafili sobie z tym poradzic. Slaba strona jest infolinia, na ktorej pracuja osoby z roznym poziomem wiedzy technicznej i za kazdym razem trzeba bylo im tlumaczyc na czym polega moj problem. Oczywiscie za kazdym razem mieli dobra wole i checi, ale marnie to wychodzilo. Do telewizji nie mam zastrzerzen. Nigdy nie skorzystam juz z uslug vectry, chyba ze bede do tego zmuszony, naraziee nie jestem. Mam nadzieje, ze moja opinie Wam pomorze przy wyborze operatora, bo jest to decyzja na conajmniej dwa lata. Pozdrawiam.
    ZaletyDuza liczba kanalow TV.
    WadyZbyt czeste, nieakceptowalne przerwy w dostawie internetu.
    2 lata.
  • ~Petros28 / 2016-07-10 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI !!!!! Omijać szerokim łukiem a przedstawicieli na kopach przeganiać .Z Master Głogów przeszedłem na Vectrę bo musiałem prosiłem o multirum dostałem kartę ci plus i dekoder jednak na dekoderze nie ma juz wszystkich kanałow z 99zl zrobiło sie ponad 113 zł z dekoderem na którym nie ma wszystkich kanałow czytajcie wszystko dokładnie nawet tabelki ze skrótami tam właśnie jest opisane wszystko PRZESTROGA dla mieszkańców GŁOGOWA
  • ~sznek / 2016-07-08 08:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w Vectra to porażka. Cały czas zrywa sygnał, nawet filmiku na youtube nie idzie obejrzec dobrze. Co chwilę nie można wyswietlic strony, predkość pobierania danych niska, spada do zera, znowu wzrasta i tak w kółko. Oszaleć można. A w obsludze klienta nie widzą problemu. Dramat. Odradzam.
    Zaletybrak
    WadyINTERNET DO BANI!!!!
  • ~Tomasz / 2016-07-07 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ISP jakiego spotkałem. Szczerze można ich nazwać oszustami, a każdego z ich pracowników niekompetentnym idiotą. Awarie i problemy w działaniu są średnio co tydzień i zostają póki nie spróbujesz się skontaktować z BOK Vectry aby je naprawić. A kontakt i naprawa to totalna porażka, dla przykładu: jeden z problemów jaki miałem był akurat związany z moją lokacją (co jest rzadkie bo zazwyczaj jest to problem u Vectry) - rozwiązanie jakie znalazłem to zmiana kanału WiFi na inny aby ominąć zakłóceń - dostałem odpowiedź od Vectry aby zalogować się do Strefy Klienta, proces przy którym był błądawaria na dosłownie każdym kroku. Najpierw nie działał login mimo że miałem poprawne dane, musiałem skontaktować się z Vectrą aby to naprawili. Po naprawie i zalogowaniu się na konto wybrałem opcje zmiany kanału, która nie działała z powodu kolejnego błędu. Musiałem skontaktować się z Vectrą aby to naprawili. Po naprawie i wybraniu opcji zmiany kanału ich serwis napisał, że zostanie to zrealizowane w ciągu 24h. Pisze 3 dni po sprawie, a zmian jakichkolwiek nie widać. To był jedynie jeden z przykładów jak działa Vectra. Jak wspominałem wcześniej, awarie pojawiają się średnio co tydzień - i na internecie i TV, i zazwyczaj nie można nic z nimi zrobić oprócz czekania aż Vectra "naprawi" swój problem, co zazwyczaj trwa parę dni. Zdążyłem się już dowiedzieć że np. w sprawie internetu Vectra używa bardzo starego sprzętu który praktycznie przestaje działać w dzień kiedy najwięcej osób go używa, osoby losowo tracą połączenie albo ich transfer jest 10 razy mniejszy niż w umowie. Vectra losowo podpisuje umowy i "obsługuje" więcej klientów niż potrafi, mimo że skargi są codzienne i w połączeniu z ich oszukańczymi technikami wyłudzania pieniędzy od konsumentów oraz oszukiwaniem ich w umowach dostali już grzywnę bliską 500 tysięcy złotych przez Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji. Mimo tego praktyki złodziejstwa z Vectry dalej zarabiają im wystarczająco dużo pieniędzy by istnieć na rynku, więc jedyną radą jaką mogę dać kolejnym potencjalnym klientom jest to - OMIJAJCIE VECTRĘ.
    WadyNajgorszy ISP pod każdym możliwym względem.
  • ~churchill / 2016-07-06 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim kontakt z VECTRA. Swój własny regulamin mają za nic. Ignorują składane reklamacje. Odpisują że jak się nie podoba można iść do sądu. Tak więc czekam tylko na koniec umowy.
    OMIJAĆ OSZUSTÓW SZEROKIM ŁUKIEM
  • ~Zerosu Metallium / 2016-07-06 14:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam, mam kilka uwag co do firmy Vectra. Jako Klient z wieloletnim stażem (10+), jestem rozczarowany obsługą klienta i ich niezawodnością.

    Zacznijmy od parametrów. Internet i jakość łącza jest w porządku. Czasem internet się rozłączał, głównie o tych samych porach. Według nich problemu nie ma, ale problem rozwiązał się po kilku interwencjach telefonicznych i osobistych w salonie. Telewizja w jakości HD, bardzo słaba żadnej różnicy prawie nie widać. Jakość HD, to przeżytek, jak szukacie dobrej telewizji to z jakością minimum Full HD. Zdarzały się problemy z kartą od dekodera, ale problem szybko się rozwiązało.

    Obsługa Klienta. Do kobiet w salonie nic nie mam. Starają się pomagać na tyle ile potrafią. Chociaż nie zawsze są douczone i często wymiękają przy moich pytaniach i problemach, ale starają się jak mogą. Niestety obsługa techniczna męczy się z problemem kilka tygodni. Teraz miałem problem z przeniesieniem numeru. Do tej pory nie mogę wysyłać sms'ów i nie wiedzą w czym problem. Wcześniej technicy pracowali przy naprawię internetu. Było ich 5 i nikt nie wiedział w czym problem. Reklamację są na poziomie żałosnym, nigdy nie uwzględnili. Pierwszy raz jak sami to ujęli był problem kilku dniowy w mojej okolicy z internetem. Drugi jak przenosiłem numer, według nich wszystko było ok, tylko szkoda że na te ok było kilka tygodni po terminie i byłem bez numeru. Żadna reklamacja nie została uwzględniona. Do tej pory nie mam loginu i hasła do strony na ftp.

    Jako Klient ze stażem 10+ lat, jestem rozczarowany i po zakończeniu umowy zmieniam operatora.
    ZaletyInternet.
    WadyObsługa Klienta, reklamacje, pomoc techniczna.
    Korzystam z usług ponad 10 lat, płacę 120-170 złotych, w tym za internet, tv, komórka x2.
  • ~Aa / 2016-07-04 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    1.
    Wydzwaniaja i przedstawiaja rozne oferty .
    2.
    W punkcie w Bydgoszczy niemiła obsługa. Czułem sie jak w :obozie koncentracyjnym" Pani nakazała zebym "tamw" wziął numer i dopiero podszedł do jej biurka . Nie moge złozyc zgłoszenia awarii zeby technik przyjechał za 2 dni.
    Wniosek - składam rezygnacje z e wskazaniem z powodu niskiej obsługi
    powyzej 4 lat
  • ~niezadowolona / 2016-07-04 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to najgorsza telewizja jaka można wziasc. Nie polecam.
  • ~Endrju / 2016-06-29 15:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzymajcie się od tego z daleka!!!!! Mam neta od kilku lat i od ponad roku problemy. Przerwy w dostarczaniu internetu. Jak znowu widzę napis w przeglądarce " nie można wyświetlić strony " to szlag mnie trafia. Kilkanaście razy zgłaszane na infolinii. żadnej poprawy. W moim mieście jest też UPC - dwoje znajomych i siostra mają tam neta i żadnych problemów . nigdy. Niestety w mojej lokalizacji nie mają sieci. Trzeba będzie szukać czegoś z powietrza. Niestety są limity pobierania danych a jak się ogląda sporo stron i youtuba to sporo idzie. Ale nie ma wyjścia trzeba się będzie ograniczać bo to co jest w tej vectrze to nie ma żadnego sensu
  • ~Martin / 2016-06-28 13:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zacznę od obsługi klienta, dzwoniłem czekając wieki aż ktoś postanowi w końcu mnie obslużyć, zgłaszając że istnieje problem po kilku minutach rozmowy szanowny pan rozłączył się i już odechciało mi się rozmawiać z kim kolwiek z tej bestialskiej firmy

    Telefon stacjonarny który jest razem w pakiecie, przez 3 miesiące był zablokowany przez was, po wielu próbach dzwonienia zamawiania, w końcu udało wam się to naprawić brawo, po 3 miesiącach ;)

    Internet masakra! najgorsze co może być, pomimo tego że działa szybko, ciągle znika ciągle go wywala ciągle odłącza od sieci, siedząc przy komputerze i grając w gre lub oglądając film, musze przeczekiwać do 10 minut aż połączenie szanownie wróci, zalecano mi zmiane modemu, więc zamówiłem takowy prosto od was przez 4 dni było wszystko w porządku, i dalej jest to samo.

    Telewizor mimo że używam go rzadko, to gdy sobie chce oglądnąć film to albo jest problem z głosem na kanałach, bo wcale głosu nie ma ( nie jest to wadą telewizora bo kabłowka działa normalnie ) lub po prostu brakiem kanałów bo nie ma z wami połączenia

    jednym zdaniem nie polecam
    ZaletyJedyną zaletą jest to że internet faktycznie szybko działa, szkoda że go częsciej nie ma niż jest. : )
    WadyInternet - porażka lepiej żyć bez niż mieć go od takiej firmy jak ta
    Obsługa klienta - bez komentarza totalne dno i strata pieniędzy
    Kablówka - jeżeli chcesz oglądać tylko logo Vectry i napis kanał niedostępny polecam jak najbardziej
    Telefon stacjonarny - Tak samo jak wyżej, jeżeli nie chcesz z niego dzwonić to polecam, bo raczej się nie dodzwonisz do nikogo.
    z pakietów korzystam około 3 lat, przez które nie było problemów, nastąpiły one jakieś pół roku temu i ciągle walczyłem, jednak teraz wiem że nie warto i zrezygnuje z tej umowy jak najszybciej. będzie to możliwe bo ta firma to zwykli naciągacze.
  • ~Typowy Mirek / 2016-06-25 22:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Obsługa klienta - masakra.

    1. Punkt stacjonarny (Żory) - gbur nad gbury, w życiu bym od niego nic nie kupił.

    2. Obsługa telefoniczna - próbowałem Cioci do umowy na kablówkę dopisać internet
    28.04 - Próba pierwsza:
    - identyfikacja klienta - dobre pół godziny z przełączaniem, bo nie mogli Cioci znaleźć.
    - ustalanie warunków - tu akurat przyjemnie, zamówiliśmy serwisanta na 30. kwietnia, wszystko OK
    05.05 - Próba druga:
    - serwisant oczywiście się nie pojawił
    - identyfikacja na infolinii tym razem szybka, dowiedziałem się że zlecenie zostało anulowane
    - obiecali kontakt od osoby, z którą się umawiałem
    16.05 - Próba trzecia
    - miła Pani obiecała, że na podany przeze mnie numer (komórkowy) ktoś się w ciągu 48h odezwie. Zero zgłoszeń, do dzisiaj nikt się nie odezwał.

    Odradzam!
    ZaletyKablówka działa.
    WadyZero odpowiedzialności w kontaktach z klientem.
    Kablówka od lat, Vectra przejęła lokalną firmę
  • ~Maniek_CK / 2016-06-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Moje oceny to stosunek ceny do jakości działania usług i świadczenia wsparcia (wsparcie w skali od 1 do 100 = 0, pełna ignorancja, bezczelność, brak poszanowania klienta). Internet mam od ponad 1,5 roku a problemów nie miałem z nim przez połowę tego okresu. statystycznie 50/50. Pewnie gdybym nie pracował to by się okazało że cały ten okres był jedną wielką awarią.
    Zgłaszanie awarii - żenada, wisisz na telefonie po 15 min i słuchasz jakieś muzyki za czym odbiorą połączenie. Pewnie taka strategia jak wyczeka to odbierzemy.
    Nie rzadko jest problem z wdzwonieniem się na numery kontaktowe, połączenie jest od razu zrzucane.
    Przy ponownym kontakcie i zapytaniu o status zgłoszenia z dnia poprzedniego nie potrafią wskazać czy cokolwiek było zrobione aby usługa została przywrócona. Na moją sugestię i prośbę zdecydowali się przysłać do mnie serwisanta, czeka drugi dzień w tej chwili - brak kontaktu. Czekam już nie wiem na co, chyba wyłączę modem co by prądu bez sensu nie pożerał.
    Niebawem kończy się umowa z "nimi" i już nie popełnię tego błędu ponownie.
    Z całą świadomością moją nigdy więcej firmy zwanej Vectra.
    Zaletydobre dla uzależnionych (można traktować jako terapię) a przy okazji poćwiczyć cierpliwość
    Wadyczasami działa i ciężko zerwać umowę
    4 lata z małą przerwą (także z atrakcjami)
  • ~Marek / 2016-06-22 22:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od samego początku umowy działał tragicznie. Ciągle skoki pingu i przerywanie połączenia. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyciągle skoki pingu, lagi, zrywanie połączenia.
  • ~gjacek / 2016-06-20 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet wciąż o niższej prędkości niż obiecywana w umowie, częste przerwy w dostawie usługi.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016