Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~piotref / 2016-08-24 08:31
    Ocena: 1.75 / 5
    W listopadzie kończę swoją przygodę a tą Firmą. Umowę miałem na telefon, internet i TV i wydawało by się, że będę miał jakiś pakiet, a wyszło łącznie za to ok. 180 PLN. W ub. roku zrezygnowałem z telewizji i wróciłem do, o niebo lepszej, NC+. Chciałem zrezygnować z całości, lecz panienka z biura V namówiłą mnie na lepszą opcję, za jedyne 5 PLN, na telefon i "bardzo szybki" internet. Wydając się człowiekiem praktycznym podpisałem nową umowę na rok, która po dokładnym przeczytaniu w domu okazała się umową zawartą na 24 miesiące i nie podlegającą rozwiązaniu jako, że została zawarta w siedzibie firmy - gdybym zawarł ją telefonicznie czy internetowo to mógłbym ją w okresie 10 unieważnić. I to zadecydowało, że Vectra istnieje dla mnie jedynie do ostatniego dnia ważności tej niefortunnej dla mnie umowy. Żegnam bez żalu, gdyż dodatkowo w czasie oglądania wyskakiwała często czerwona blaszka z informacją, że to jakiś błąd numer czy mam zapłacić zapłacony abonament. Nie ze mną te numery, Vectro ...
    Zaletyza te pieniądze - ŻADNE oprócz przyzwoitego wykazu wraz z numeracją kanałów, czego brakuje np. Polsatowi czy mojej ulubionej, po raz wtóry, NC+
    Wadybrak kontaktu z konsultantem, biuro - zawsze tłumy ludzi, przeważnie z reklamacjami i DROGO !
    Cierpliwy byłem kilka lat, lecz pokłady te wyczerpały się
  • ~Patryk / 2016-08-21 15:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałem umowę na 100 mb a przy sprawdzaniu prękdosci mam około 40 mb czasami spada nawet do 5 bm co to k... jest? dodzwonić sie nia infolinię nie da rady. Faktury jeszcze nie dostałem. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
    Zaletybrak
    Wadymuli strasznie miało być 100 mb jest max 40 mb
    2 miesiące
  • ~zbyszek / 2016-08-18 21:36
    Ocena: 2.75 / 5
    parametry moga byc cena 50 GB-45zł zenada-zgłaszam problem-konsultat zachwala firme ble ble meritum sprawy zanik i mulenie internetu moja wina ruter bardzo dobry-tylko za duzo sieci wi -fi w koło ale mągą łaskawie przysłać technika ale jak stwierdzi że ruter dobry to płace 49 zł i dupa blada-,,przecież oni mają tylko dobre rutery''tylko problem w tym że te mulenie występuje w soboty i niedziele i co? zaprosić tech. na niedzielny obiad?-żenada w cyfrowym polsacie gdy zacinały sie kanały to wziąłem dekoder do punktu i wymienili bez problemu a tu?
    Zaletyjak działa to dobry za tą cene-polecam
    Wadybrak profesjalizmu w podejściu do klijenta co zutuje na widok firmy
    co najmniej 4lata
  • ~Starlight / 2016-08-18 09:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Sama oferta i jakosc uslug jest zadowalajaca.Niestety Vectra reprezentuje zalosny poziom jesli chodzi o poziom obslugi klienta szczegolnie gdy bedziecie chcieli zrezygnowac z ich uslug.Firma nieprzyjazna ,ktora cechuje traktowanie klienta z pozycji sily i przewagi.Chciaz musialem zrezygnowac czasowo z ich uslug nigdy juz nie wroce do tej firmy
    Wadyobsluga klienta regulamin
  • ~Slawek / 2016-08-17 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Dostęp do internetu oferowany przez vectre na Morenie jest po prostu śmieszny. Prędkość jaką mam nie jest nawet zbliżona do tej na którą podpisywałem umowę (100mb). Kilkakrotnie już zgłaszałem problemy na infolinii, ale zawsze mimo nawet 30 min spędzonych na telefonie, nie było poprawy bądź była krótkotrwale a po 2 dniach problemy pojawiają się znowu.
    Nie jestem wstanie zrozumieć jak mimo infrastruktury przejętej po Biall-necie jakość usługi mogła się tak pogorszyć.
    WadyPrędkość internetu, ping.
  • ~kk / 2016-08-17 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    8 mbit za 35 zł???!!! Do tego ping kilka razy tygodniowo 999+?!!! Już lepszy jest internet w 5 letnim htc. To nie internet 21 wieku to tyrania!
    Wadyprędkość
    cena
    ping
    bardzo długo
  • ~Hanna / 2016-08-16 19:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa jest ok, szybko załatwia sprawy, tylko rzecz w tym, że ciągle zanika sygnał Internetu. Naprawiają, wymieniają części, a i tak non stop przerywa, już nie wiem co robić.
  • ~Agata / 2016-08-13 20:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą! Aktualnie opłaciłam dopiero 2 fakturę, a cały czas są jakieś problemy. Masa automatycznie powłączanych pakietów, które miały być bezpłatne, a nawet po wyłączeniu również się za nie płaci!!!!! Opłata za aktywację przyszła dopiero w drugiej fakturze, nie pierwszej, a teraz po opłaceniu rachunku o około 10 zł zawyżonego (cieżko u nich dojść o co chodzi, bo na fakturze jest milion pozycji) widnieje, że rachunek opłacony ale nadal jest jakaś należność, w wysokości 91,80 zł. Skąd? Tego chyba nikt nie wie.... Zakładka żeby podjerzeć faktury nie działa już około 3 tygodni. Na infolinię się dodzwonić to cud! ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OSZUŚCI!
    ZaletyBRAK
    Wadynaliczane dodatkowe opłaty, cały czas niezgodność faktury, naciąganie na jakieś pakiety niby za darmo, za które się płaci, infolinia cały czas zajęta , błędy strony.
    2 miesiące
  • ~Agata / 2016-08-12 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystamy z vectry od ponad 5 lat - telefon+telewizja, wcześniej jeszcze internet.
    W grudniu zadzwoniła konsultantka z propozycja przedstawienia oferty na pakiet HBO 3 miesiące za darmo, skorzystaliśmy z tej promocji. Pani przez telefon podała informację, iż do końca marca 2016 mamy prawo zrezygnować z tej usługi bez żadnych opłat. Dokładnie 14 marca zrezygnowaliśmy z pakietu HBO, jakie było nasze zdziwienie gdy na kwietniowym rachunku widniał do zapłaty pakiet HBO za marzec. Po rozmowie telefonicznej dowiedzieliśmy się, że musieliśmy zrezygnować z tej usługi do lutego aby w marcu była ona bezpłatna.
    Skontaktowaliśmy się z Vectra, że chcemy nagranie z konsultantem gdy była zawierana umowa na pakiet HBO, po miesiacu dostaliśmy informację, że rozmowa się znalazła i możemy zgłosić się w punkcie obsługi na odsłuchanie rozmowy. Podczas rozmowy wyraźnie słychać, że konsultant mówi że do końca marca można zrezygnować z pakietu HBO. Wszystko wydawało się załatwione - wysłaliśmy reklamację i czekaliśmy tylko na anulację faktury.
    Jakie było nasze zdziwienia gdy przyszło pismo z Vectry i reklamacja została odrzucona! Wkleili regułki z paragrafami i nawet nikt się nie pokwapił aby odsłuchać rozmowę!! Dobrze, że mamy kopie tego nagrania więc najprawdopodobniej sprawa skończy się w sądzie
    Złożyliśmy odwołanie i czekamy na odpowiedź.

    NIE POLECAM!!
    Zaletybrak
    Wadydrogo
    brak szacunku dla Klienta
  • ~MW / 2016-08-11 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Vectra przejęła lokalnego dostawce usług i od tej pory zaczęły się problemy - częsty brak internetu, oraz niedziałający telefon (już od tygodnia!) sytuacja taka pojawia się bardzo często. Reklamacje zostały złożone grupowo, gdyż sporo osób ma takie same problemy, okazuje się że żadne reklamacje do firmy nie dotarły...
    Jeśli chodzi o czas naprawy to przy dzwonieniu słyszymy będziemy za godzinkę i tak w kółko - czas oczekiwania naprawy wynosi nawet kilka dni!
    Wady- częste braki internetu i telefonii stacjonarnej
  • ~bea / 2016-08-10 23:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenujące traktowanie mnie jako stałego klienta!!!! Zgłoszenie podłączenia usługi Multiroom dodam w Gdansku- nie uwierzycie umówione 3 montaże ani razu NIKT się nie zjawił. Osoby w dziale sprzedaży zero kompetencji i zaproponowania rozwiązania jedyne co to mogą umówić kolejny termin na który zapewne NIKT się nie pojawi. Gdyby nie to ze jedyną tel na osiedlu zerwała bym umowę nawet ponosząc koszta.!!! NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalizmu!
  • ~Sylwia / 2016-08-10 15:34
    Ocena: 4.00 / 5
    My dopiero zaczynamy korzystać z tej kablówki,ale juz mam wątpliwości co do samego montażu w domu .Pan ktory przyszedł zamontowac kablówke wiercąc dziury pobrudził ściane wiertarką,wywiercił dwie dziury z czego jedna nie potrzebnie ,bo stwierdził ,że trafił na drut w scianie ( oczywiście żadnego słowa przepraszam nie usłyszeliśmny).Dodam również ,ze na pierwszej wizycie innego Pana z tej firmy nie było mowy o żadnym wierceniu dziur ,tylko o samym przepięciu w skrzynce na korytrzu.Jak tak samo bedzie dziełać cała ta telewizjia jak ten "Pan monter" i wstętna informacja o montażu to czekam dnia kiedy skończy sie umowa.Oprócz dostępnej ceny narazie bardzo duży minus.
  • ~Rafał / 2016-08-09 01:30
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko w jak najlepszym porządku. Net 100Mb tester pokazuje 98Mb. Mam własny router Archer D-7TP-Linka.
    Kablówka bez awarii. Bardzo dobra cena. Chyba większość opiniujących, to frustraci, którzy nie mają się na kim wyżyć.
  • ~Marcin / 2016-08-07 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest wyłączony regularnie 2-3 razy w miesiącu a co za tym idzie telewizji też człowiek nie obejrzy a najlepsze z tego jest to że sygnał jest wyłączony w dni wolne i kontakt z biurem obsługi kończy się porażką. Jestem obecnym abonentem mieszkającym w Nowym Dworze Mazowieckim i odradzam korzystanie z usług Vectry, kompletne dno połączone z mulem.... Brak slow
    ZaletyZadnych
    WadyZbyt dużo pisania.............
    Korzystam rok i już mam dość... Cena normalna jak wszędzie.... Nowy dwór mazowiecki
  • ~Kindler / 2016-08-04 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna ściema z warunkami rozwiązywania umowy, od 3 osób(biuro + dwa razy infolinia) w przeciągu dwóch godzin usłyszałem 3 różne wersje dotyczące warunków rezygnacji z umowy. Mam umowę do końca października, chciałem ją wcześniej rozwiązać, na co pani w biurze stwierdziła że ja tej umowy w ogóle nie mogę rozwiązać przed październikiem (!), że jeśli ją rozwiążę w październiku (w którym notabene i tak się kończy) to płacę vectrze 170pln kary (!!) i że na tysiąc procent w umowie nie mam zapisanego żadnego miesięcznego okresu wypowiedzenia (!!!).

    Poza tym zwykłą wrednością jest automatyczne przedłużanie umowy po jej upływie i jednocześnie maksymalne utrudnianie rezygnacji z niej.
    Wady- tragiczna obsługa klienta
    - niejasne warunki umowy
    - sprzeczne informacje od pracowników
  • ~sizar / 2016-08-03 22:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Rzucają słuchawkami.
    ZaletyBrak
  • ~A3r / 2016-08-03 19:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Nieuprzejma obsługa klienta w Tczewie.Liczne awarie
  • ~KLIENTKA VECTRY / 2016-08-03 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług firmy vectra,mieszkam w centrum trójmiasta i niestety zazwyczaj nie posiadam internetu za który oczywiście płacę.Po reklamacjach firma i tak nie jest w stanie dostarczać swoje usługi.STANOWCZO odradzam podpisywania umów z tą firmą.MY którzy już to zrobiliśmy nie mamy wielkiego wyboru.Ale tych KTÓRZY SIĘ ZASTANAWIAJĄ -ODRADZAM.!!
  • ~rolfi / 2016-08-02 23:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja.....drogo i do dupy. Przy tym żądają zapłaty za faktury, których termin jeszcze nie nadszedł, bo jak nie, to blokujemy usługi, które i tak są blokowane przez... bo coś się zepsuło, bo kabel ukradli, itp. W biurze obsługi do którego się dodzwonisz po dwóch godzinach to standardowe odpowiedzi. Masakra, nie polecam kontaktów z tą firmą.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
    podpisałem, okazuje się, bardzo niekorzystną umowę i tylko czekam na jej koniec
  • ~Alicja / 2016-08-02 21:20
    Ocena: 2.50 / 5
    odradzam i przestrzegam. Było jako tako, do pierwszego zgłoszenia awarii. Zaraz minie drugi tydzień i nie przystąpili du usunięcia. Szkoda słów na opisywanie historii korespondencji. Składam wypowiedzenie.
    Zaletyjak wszystko działa to pozytyw
    Wadytotalny brak szacunku do klienta w szeroko rozumianym znaczeniu.
    ponad 2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016