strona 175 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »
-
~Ryszard / 2017-01-13 09:53
Bombardujecie mnie wezwaniem do uregulowania zaległości w kwocie 10,-zł.Skąd do cholery mogę wiedzieć,że skończyła się jakaś promocja i wzrósł mój abonament skoro od was nie dostałem żadnej informacji.Wypadało by poinformować odbiorcę o takim fakcie a dopiero później wymagać.A tak na marginesie kwota ta została uregulowana.Przy okazji zastanówcie się jak rozwiązać problem bowiem noszę się z zamiarem odejścia od waszej firmy,Będzie się to wiązać z koniecznością usunięcia z mojego domu instalacji a to spowoduje odcięcie sporej liczby odbiorców do których sygnał dociera za pośrednictwem instalacji na moim budynku(prywatnym).Proszę się zastanowić jak podejdziecie do tego tematu i oczekuję na odpowiedź.Zaznaczam,że nie ma innej możliwości poza kablem aby zasilić budynki zlokalizowane za moim po to aby dotarł do nich sygnał. -
-
~Sssss / 2017-01-11 18:22
Zanim włączę telewizor muszę długo czekać aż dekoder się odpali. Bardzo cZesto Nie mogę normalnie wybrać pilotem programu tak się zwiesza. Internet taki sobie. Często bez powodu po prostu jest go brak . -
~adam / 2017-01-11 16:46
Odradzam wszystkim. Włączali mi mnóstwo dodatkowych usług za które trzeba zapłacić. Gdy chciałem je wyłączyć specjalnie nie odpowiadali na maile i ich druki wypowiedzeniowe żeby wskoczył następny okres rozliczeniowy i żebym zapłacił za kolejny miesiąc.
Do tego internet co chwilę przerywa.Zaletysame wadyWadyinternet przerywa mimo że żyję w 300 tys mieście w samym centrum
bardzo słaba obsługa klienta -
~Gość / 2017-01-08 12:56
Porażka na każdej lini. Brak usług za które sie płaci. Niby wieczne awarie a tak naprawdę to chyba celowe wyłączenia zeby gnębić swoich klientów tzn skubać ich z pieniędzy za przysłowiowego kota w worku.
Obsługa klienta powinna mieć nazwę Dzwon frajerze moze ktoś odbierze :) a zgłaszanie reklamacji w kwestii braku usługi pozostaje bez odpowiedzi.
Omijać takich oszustów czym prędzej! Koniec z monopolem! Żegnam sie z ich brakiem usług już za 2msc!!!ZaletyNie maWadyBrak usług za które pobierane sa opłaty, wieczne przerwy w dostawie. Obsługa klienta to ignorowanie klientów, brak kontaktu.Korzystam od 6 lat i o 6 lat za długo. Usługa zakupiona w stacjonarnym punkcie. Koszt ponad 100zl co miesiąc -
~Bekaczka / 2017-01-06 21:44
Mam internet 100 mb/s a prędkość pobierania i uploadu od 1 do 6 mb/s (może to wynikać z podłączenia nas do obciążonej anteny). Z telewizji jesteśmy zadowoleni, Cena by była na 5 gdyby nie internet... bo telewizja jest ok :). Przychodził do nas gościu z Vectry, który miał nam zamontować nam router i powiedział, że router musi się rozgrzać >_< śmiałem się pod nosem gdy to powiedział :).
PS: lokalizacja Siedlce, MazowieckieZaletyDobra telewizja.WadyBardzo słaby internet,
Trochę zła cena... -
~hajmon89 / 2017-01-05 14:51
Internet 100mb z vectry brałem w styczniu 2016 roku (moje miasto Radomsko, vectra weszła tu jakieś 2 lata temu) i muszę powiedzieć, że do 31 grudnia 2016 roku internet nie działał mi może kilka godzin maks. Natomiast od nowego roku nie działa nic, strony się nie ładują, pobierać nic się nie da ogólnie lipa, o ile z rana jeszcze da się wejść na jakąś strone/maila nie czekając 10 min to popoludniu/wieczorem jest tragedia... Od nowego roku 2017 się wszystko zepsuło. Prędkości sprawdzałęm przez stronę speedtest.net i wcześniej zawsze miałem 90+ mb i 10 wysyłanie(i wyszukiwało mi z województwa Łódzkiego-gdzie mieszkam) to teraz nawet ta strona się nie ładuje, a jak już to z mazowieckiego lub zachodniopomorskiego. Co jest grane ? teraz mam przez ten rok płacić za coś co nie działa? a może nawaliliście na koniec roku tylu klientów , że łącze nie wyrabia i przerzucacie mnie na jakieś "wolne serwery" z innych województw. :(( -
~Łukasz / 2017-01-03 18:22
W umowie mam pobieranie 150mbps a sprawdzając na stronie np. speedtest.net mam 20-30 w polotach do 60. Awarię zgłaszałem przynajmniej 10 razy. Kontaktowałem się z nimi telefonicznie i poprzez ich fanpage. Za każdym razem pytają mnie o rzeczy typu: "czy zrestartował pan modem?, Czy modem jest bezpośrednio podłączony do komputera czy korzysta pan z sieci wi-fi?, Opłacił pan fakturę? etc". Wysyłają zlecenie, przychodzi do mnie technik który kompletnie się nie zna na tym co robi, wymienia mi modem a problem na nowo się pojawia. ZaletyBrakInternet mam od kilku lat (przynajmniej 3) i od samego początku nie polecam. -
~rombario / 2017-01-02 22:08
Totalny syf mają taki bałagan w rachubach ciągle wysyłają upomnienia do zapłaty i za każdym razem muszę im pokazać dowód wpłaty co chwila mają awarię,i dlatego zrezygnowałem,nie polecam. ZaletyBrakWadyDulllod poczatku powstania -
-
~Cuba / 2016-12-30 17:20
Odradzam wszystkim internet w Vectrze. Raz działa raz nie działa, rachunki notorycznie wysyłane pod koniec terminu płatności. Częste zaniki sygnału (zdarza się że nie ma neta przez kilka godzin) albo spadek prędkości i to tak że można zapomnieć o przeglądaniu bardziej wymagających stron (najlepiej bez zdjęć - o youtube nie wspomnę).
Ale największa porażka to wypowiedzenie umowy. Podają nr faksu (tak faksu) tylko że nie można go im wysłać (jest sygnał ale brak zgłoszenia urządzenia odbiorczego). Biuro lokalne oczywiście zamknięte (jedna osoba i oczywiście w godzinach pracy zamkniete). Naprawdę nie polecam. Jeżeli ktoś się zastanawia nad wyborem ich oferty to jeżeli ceni swoje nerwy i pieniądze to niech zapomni o takiej firmie jak VECTRA.3 lata -
~Steff / 2016-12-30 13:46
Vectra to jest jakas masakra ,najgorsza telewizja kablowa jaka znam. Rodzice zalozyli te telewizje i sie męczyli z tym syfem przez dwa lata. Mianowicie byly braki w dostawie miedzi innymi np.w tamtym roku w sylwestra odcieli wszystko i serwisu nie bylo przez dwa dni bo wszyscy leczyli kaca ... Potem na wielkanoc , braki byly tak czeste i obsluga klijeta tak bolesna ze rodzice zdecydowali sie zrezygnowac .koniec umowy wypadl na 31 grudnia tego roku . I co ?! Przyszedl pan monter juz 30 z samego rana odciol im kontakt na swiat TV-TEL-INTERNET i sobie poszedl nawet nie pukajac do drzwi . A zaplacone bylo do konca grudnia. Kiedy oni dorosna do Europynie mozna bylo odciac po nowym roku ? jak tak mozna sie pytam . Wiec wszystkich co chca miec jakas kablowke przestrzegam ,bo mozna zeby zjesc z nerwow ,taka tam maja polityke i obsluge klijeta ze wola o pomste.... ZaletybrakWadyserwis . obsluga klijeta , polityka firmy, przerwy w nadawaniu . -
~Matiqu / 2016-12-28 16:57
Nie polecam wysoki ping (4k) to troche duzo... Nie polecam ZaletyBRAKWadyWSZYSTKONajgorsze co widzialem -
~obiektywny / 2016-12-28 13:51
Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z Gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą. ZaletyżadnychWadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.Nie polecam -
~Krystix / 2016-12-27 14:36
Ten internet jest po prostu beznadziejny takiego oszustwa dawno nie widziałem miałem mieć 100mb/s a mam jakieś marne deadzieścia a czasem 10 a jak jest 40 to alleluja -
~Ilonagan88 / 2016-12-24 10:06
Porażka, mam pakiet internet + telewizja, dodatkowo dołączyli mi pakiet abonamentowy na telefon, w ogole o tym nie informujac, w dodatku nie na tego nigdzie w głównych oplatach w umowie, nawet nie raczyli poinformować o fakcie, ze w ciagu dwoch miesięcy mozna z tego zrezygnować, uwazac więc na nich to naciagacze, obsluga telefonoczna bez komentarza, a internet niby 100 mb a dziala jak co najmniej 40,w dodatku sie scina i zasięg sie przerywa, zdecydowanie odradzam -
~Dorota / 2016-12-21 20:48
OSTRZEGAM PRZED VECTRĄ!!!!!! Od miesiąca mam umowę na 100 Mb i rachunek za taką usługę. Od 2 tygodni zaczęłam się upominać o realizację jak w umowie ponieważ prędkość waha się od 0,7 do 1,2 . Totalna niemoc , lokalnego technika , który miał sprawdzić co trzeb , gdzie trzeba i zadzwonić nie ma od tygodnia , obsługa klienta wytresowana w przekazywaniu gładkich odpowiedzi ogranicza się do owych. Nie ukrywam , że szlag mnie trafia , bo bywają sytuacje kiedy nie mogę wysłać przelewu czy maila i czuję się bezradna w konfrontacji z ludzmi Vectry. -
~amicusveritas / 2016-12-20 11:20
Ludziska - rzetelnie przestrzegam Was, przed tym toto co vectra sie nazywa... oto pierwszy z brzegu przyklad - Dzis przyszlo pismo, ze za zerwanie warunkow umowy promocyjnej... 199,53 - co to za jaja? Ja nic nie zrywalem. A po jaka cholere mi jakies dodatkowe, zupelnie zbedne uslugi, z ktorych moge BEZPLATNIE ZREZYGNOWAC - JAK ZOSTALEM POINFORMOWANY, jakies antywirusy, czy inne zabezpieczenia, grom nawet wie, bo akurat mi to kolo wacka lata. Prawdopodobnie uzywam komputera dluzej, niz wy macie lat zycia, a i internetu podobnie. Krotko - grabicie sobie - wszedzie gdzie sie da - powiadomie o tym idiotyzmie, ze czlowiek chcial odciazyc ich od sprawowania dodatkowych uslug - TO ONI MU KARE WPIE LILI - JAJA JAK BERETY !!!
Jezeli nie cofniecie tej idiotycznej decyzji, to z utesknieniem oczekujac terminu rozwiazania umowy - BEDE WAM SZKODZIL NA WSZELKIE SPOSOBY.
Nawem nie pozdrawiam swiatecznie, bo ciezko znizyc sie do takiego idiotyzmu.ZaletyzadnychWadywydumane, idiotyczne, horendalnie wysokie dodatkowe oplaty i KARY, za cos co jest bezplatne, niby nie mozna zrezygnowac z bezplatnej promocji - glupszej argumentacji nie slyszalem
- denko chodzi, transfer mial byc 50, a byl 1,8 Mb/s - NA KABLU, zeby zaraz nie wyskoczyli, ze wifio dwa miesiace za dlugo -
-
~robert / 2016-12-19 20:08
oszusci wylaczyli mi adres ip i muwia ze nie moga mi dostarczac internetu nieroby jedne na tele do nich wydalem troszke ale mi to zwruca i za przylacze za ktore zaplacilem 400 zl tez mi oddadza bo nie ja zerwalem umowe a do warszawy wyslalem skarge i nic to nie dalo nie ufajcie tej firmie -
~Antek / 2016-12-18 14:09
Mowilem tacie zeby nie bral tego gówna bo ludzie mówia że nie warto. I masz. średnia predkosc internetu w ostatnich dniach ponizej 1mb. ZaletyNicWadyWszystkoKorzystam około pół roku -
~Magda / 2016-12-16 23:59
Pani pracujaca w punkcie sprzedaży niekompetentna. Nie posiada podstawowych wiadomości na temat wniosków dostępnych w strefie Klienta oraz mozliwości rezygnacji z pakietu przez internet.
Usługodawca pół roku po podpisaniu umowy wprowadza ją w zycie, a w kolejnych miesiacach nalicza pakiety, na które klient nie wyraził zgody.
Konsultanci nie zorientowani odnośnie zczegółów zawartej umowy. -
~Aga Plaza / 2016-12-16 19:36
Nie polecam tej firmy , żenada , usługi internetu świadczą na poziomie Afryki a nie kraju europejskiego , często brak internetu , dział techniczny tez bardzo słaby . ZaletyBrakWadyTylko same wady
strona 175 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »