Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4521 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xxraymanxx / 2017-02-13 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ten internet powienien być za darmo
    neostrada jest szybsza w ogóle nie kupujcie tego
    co chwile sie wyłącza nie da sie nic robic
    Zaletyżadne nie posiada i nie będzie miec
    Wadybrak zalet
    3lata ale zapłaciłem bardzo dużo ,kupiłem hhh w master' zamieniali internet
  • ~artur / 2017-02-11 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY dostawca internetu. Internet takiej jakości powinien być tylko darmowy, zabierzcie się za obieranie ziemniaków, a nie sprzedawanie internetu. Nigdy bym nie przypuszczał, że w 2017 roku będzie internet gorszy jakościowo niż było to 10 lat temu. Przy takim łączu nie da się nic zrobić!!! Dodatkowo ceny, aż szkoda słów...
    ZaletyŻadna
    Wadycała reszta
  • ~Katarzyna / 2017-02-10 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to korporacja w której jest bajzel, każdym z infolinii przekazuje inne informacje. W zeszłym roku wylaczyli mi usługę bo pominelam jeden miesiąc, zwyczajnie przeoczyłam. Potem nagle odcieli mi neta i tv, bo niby byłam zaległa ponad 550zł!!!!! Przysłali specyfikację której nie dało się odczytać bo jakieś szyfry dziwne zamiast liczb. Kiedy wreszcie wyprostowalam wszystko, zmieniłam adres e-mail do powiadomień o fakturach. Przysłali korektę że mam nadpłatę. A dziś dostaje sms że mam zaległość na prawie 290zł!!!!! Konsultant nie jest w stanie mi wyjaśnić, a kiedy to niby specjalisty zapytał to odpowiadał kompletnie nielogicznie. Zdawałam pytania o korektę, dlaczegruo nie dostałam info na maila o fakturze, dlaczego taka kwota skoro rachunek miesięcznie wynosi niecałe 156zl. Zażądałam specyfikacji moich wpłat. Przysłał - do listopada!!!!! Wpłaty grudniowej i mojej nadpłaty już w specyfikacji nie było!!! Burdel i naciąganie ludzi.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Pomarancza / 2017-02-10 10:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Zero kultury, sztampowe odpowiedzi bez słuchania klienta, arogancja i tekst: "jak się nie podoba to można nie korzystać"... W dzisiejszych czasach dużej konkurencji takie podejście do klienta... jakby im się nie chciało pracować. Zero szacunku w rozmowie. W różnych punktach różne, niespójne informacje, wprowadzanie w błąd. Ale przede wszystkim wielka arogancja pracowników.
  • ~były klient vectry / 2017-02-09 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowe z vectra podpisalem przez telefon po rozmowie z ich konsultantem, ktory od poczatku do konca operuje polprawdami (widocznie takie ma zadanie) o czym dowiadujemy sie pozniej- po 2,3 miesiacach pakiet programow o ktorych byla mowa przy podpisywaniu umowy spada do absolutnego minimum, internet zwalnia- oczywiscie za dodatkowa oplata mozna wykupic wiekszy pakiet ale jest to ewidentnie swiadome wprowadzenie klienta w blad. W takiej sytuacji klient zazwyczaj zaciska zeby i cierpliwie czeka na zakonczenie okresu trwania umowy- tu pojawiaja sie kolejne niespodzianki, mianowicie z jakichs nieznanych wzgledow operator kaze zaplacic jeszcze jeden miesiac po uplywie okresu (nie wnikalem, to 50zl wiec uznalem, ze wielce nie zbiednieje i zaplacilem byle by sie ich pozbyc). Termin umowy uplynal, sprzet odeslany na czas (dodatkowo otrzymalem maila z przypomnieniem do jakiej daty powinien on wrocic do operatora), wszelkie naleznosci uregulowane. Mijaja prawie 2 miesiace otrzymuje maila o nieuregulowanej zaleglosci w postaci 120zl- pisze do dzialu windykacji probujac ustalic z czego moze wynikac taka niedoplata, w odpowiedzi otrzymuje, iz jest to zwiazane z nieterminowym odeslaniem sprzetu i tu pada data zupelnie inna niz ta podana w mailu z przypomnieniem o zwrocie. Zwrocilem nadawcy maila uwage na ten fakt podpinajac do wiadomosci wczesniejszego maila z przypomnieniem o terminie zwrotu i nagle problem sam sie rozwiazuje, efekt- "Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż błędnie naliczona Nota Księgowa za niezwrócony sprzęt zostanie skorygowana do kwoty 0,00 zł. Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszamy."

    Vectra to banda naciagaczy, nie dac sie omamic niskimi kosztami i unikac jak smrodu- ktorym sa.
    ZaletyZalet brak.
    Umowa zawarta na okres 12 m-cy
  • ~krzysztof / 2017-02-09 12:02
    Ocena: 1.75 / 5
    UWAGA!!! Oszukują jak tylko się da. Podpisałem umowę na internet 100mb, a po zrobieniu testu było 80mb jak do nich zadzwoniłem to stwierdzili, że to może wynikać z błędów pomiarowych.. Stwierdziłem, że 80mb to i tak sporo i różnicy już nie robi czy 80 czy 100 i machnąłem ręką. Od jakiegoś czasu zaczęło mi zrywać połączenie i stwierdziłem, że sprawdzę sobie jeszcze raz prędkość mojego netu. Moim oczom się ukazał wynik 8,5mb
  • ~rubi / 2017-02-09 09:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostrzegam przed tą firmą, nie robią tego, co obiecują, co się wiąże niestety z dodatkowymi kosztami i jeszcze nie ma z kim załatwić sprawy, totalna olewka klienta i niedotrzymywanie umów. Ja nie posłuchałam złych opinii o tej firmie i teraz za to płacę.
    Zaletynie ma
  • ~yety / 2017-02-07 16:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem, jeżeli macie inne wyjście. Firma poraża swoją polityką naciągactwa. Możesz płacić bez dnia opóźnienia, a i tak okaże się, że masz dług 22 zł, 31,5zł itd Wysyłają smsy z info, że zalegasz 160 zł, mimo, że nie zalegasz. To nie pomyłka, bo mimo wyjaśnień nadal przychodzą i doprowadzą do q rwicy. Dzwonisz na ifo uspakajają, że jest ok, po czym przychodzi faktura i qur.... znowu.Kiepscy to mało powiedziane!
    ZaletyBrak zalet
    WadyPodawane przez ciebie dane traktowane są jak zgoda na przedłużenie umowy, a nie proces weryfikacji. Wystarczy, że zapomnisz o szczególe(np data zawarcia umowy), i już cię mają na kolejne 2 lata
  • ~niezadowolony klient / 2017-02-06 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna zarówno w biurze lokalnym jak i przez telefon, Ta firma nie ma pojęcia o obsłudze klienta, ...biurokracja i żenada, ignorancja względem klienta, Zero pomocy i przeprosin.
  • ~Stefek2 / 2017-02-06 18:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe awarie internetu, z zamówionej 100 MB w porywach osiągałem 50-60 MB....infolinia beznadziejna- dla melomanów, trzeba przez 10 min odsłuchać muzyki zanim poł,ączysz się z konsultantem
  • ~Zygmunt / 2017-02-05 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, nie polecam ich usług nikomu
  • ~Pablo / 2017-02-03 00:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet mam od 4 lat i nie zamierzam zmienić dostawcy. Gdy jest jakiś problem dostaję sms o usuwaniu usterki, nie muszę szukać przyczyny braku usługi. Vectra Nowy Sącz moim zdaniem jest OK, obsługa w punkcie informacyjnym profesjonalna, zna temat niektóre rzeczy można załatwić bez wychodzenia z domu przez telefon.
    Zaletystabilne łącze, strony uruchamiają się błyskawicznie,
    Wadysporadyczne awarie sieci 1 na 4-6 miesięcy
    4 lata, 39zł, łącze 30 megabit na dwa komp
  • ~niezadowolona / 2017-02-02 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    umowę zawarłam kilka dni temu a już żałuje tego wyboru. Najpierw kilka dni czekania na termin instalacji, który miał być dzisiaj od godziny 8 do 9, czekałam w domu do 10 spóźniłam się do pracy i nikt nie przyszedł, gdy zadzwoniłam na infolinie okazało się ze muszę ustalić nowy termin i znowu tydzień czekania:(
    Zaletybrak
  • ~kwiatek / 2017-01-30 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra jest chyba najgorszym dostawcą internetu. Płacę za 100Mb/s,a mam 11 czasem 18 .Kilka razy interweniowałam ale bezskutecznie. Uważam że jest to bardzo nieuczciwe ze strony dostawcy . Na pewno rozwiąże umowę, pomimo że telewizja jest ok
    Zaletyinternet - brak zalet
    Wadywszystko
  • ~Jarek / 2017-01-30 20:16
    Ocena: 3.25 / 5
    Wielka biurokracja i problem z niczego... Każda formalność to droga przez mękę. Np. by otrzymać zwrot nadpłaty wysłałem kilka maili i pismo, ciekawe czy pieniądze zwrócą. Oczywiście nadpłaty nikt tam nie neguje, i widnieje w systemie, ale muszę wniosek napisać, że ja na prawdę chcę tą nadpłatę otrzymać z powrotem. Umowę już rozwiązałem, więc co miałbym niby z ta nadpłatę zrobić?
    WadyBiurokracja, biurokracja i jeszcze raz biurokracja
  • ~KAZIK / 2017-01-30 17:30
    Ocena: 1.50 / 5
    ponownie opiniuje nowatorski sposób obsługi klienta!faktury przysyła się raz na pół roku,nagle pół roku okazuje się nie wystarczającym na wysłanie faktur i ostatnie faktury przysyłają po 7 miesiącach (koniec stycznia) z terminem płatności 2 rat w miesiącu lutym 2017.proponuje ulepszenie tej metody np przysyłając faktury po upływie roku i płatne w terminie jednego miesiąca a klienci poczują się naprawdę docenieni przez firmę VECTRA
    Zaletybrak zalet
    Wadypodłe zachowanie firmy VECTRA
    za długo korzystam z tak marnej firmy
  • ~Michał / 2017-01-30 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu jaki może być. Od początku nie pracuje stabilnie. Prędkość waha się w granicach od 0 do 70 Mb/s. Znamionowa prędkość to 100Mb/s, dodatkowo ostatnio zwiększyłem prędkość do 150Mb/s i ku mojemu zdziwieniu jest.... jeszcze gorzej. Zgłaszane wiele razy bez rezultatów. Tragedia, nie polecam.
    WadyWszystko
    Gdańsk
  • ~Filip / 2017-01-28 16:12
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA.
    Pracownik firmy Vectra zrobił mnie na szaro aż miło. Następnie jego podejście do klienta było kary godne. Absolutnie nie polecam!
    2 lata korzystania z usługi
  • ~kasia / 2017-01-26 18:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam od roku w Bydgoszczy TV + Internet 100mb/s i jestem zadowolony nie miałem problemów
  • ~Andrzej / 2017-01-25 17:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem w dniu wczorajszym z interwencją w BOK we Wrocławiu.Pracownik biura zachował profesjonalnie i ze zrozumieniem.Chodziło o to,że dzień wcześniej monter VECTRY w sposób wredny i cichcem odciął mi sygnał telewizyjny (analogowe badziewie z 10 programami!!!)zabierając zarazem mój rozdzielacz sygnału,który nota bene był zakładany przez ówczesnego montera.Nie miałem jak poprowadzić w poprzek mieszkania kablówki przeto wprowadzone były dwa kable z rozgałęźnikiem do puszki VECTRA.Słowo, nie robiłem tego ja ale wspomniany monter jakoś tak 16-20 lat temu.Kable te były już przez administrację budynku wielokrotnie tynkowane i malowane,w czasie remontu klatki schodowej.I po mojej interwencji monter zamiast podejść do mnie zaczął przez telefon mnie strofować, czyniąc się ważniejszym niż Prezes Firmy.Zignorowałem tego gościa i zmuszony koniecznością zlutowałem i z ekranowałem te dwa kable na klatce a ich drugi koniec podłączyłem do anteny radiowej,takiej okrągłej na zewnątrz.Oczywiście w drugim pokoju.Włączyłem w tym pierwszym pokoju programowanie automatyczne w tv smart i wielki szok!Telewizorek zapisał 34 programy cyfrowe,a w tym nadawane w jakości HD!Obraz żyleta,dźwięk żyleta a kolory bajka!!!!!I co najważniejsze za darmo!!! A tym mądralom z VECTRY płaciłem co prawda nie dużo a podawany sygnał analogowy na 10 programów był klasycznym badziewiem!A mój szok jest tym bardziej wielki bo na zaledwie okrągłym dipolu radiowy taka wielość kanałów i to superowych.I tylko dzięki butnemu i wyniosłemu zachowaniu się montera VECTRY osiągnąłem to co powinno być naturalnym przy posiadaniu odbiorników wysokiej klasy,przewyższających badziewie podawane przez VECTRĘ! I doskonale sprawdziło się staropolskie przysłowie, że nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło.Dodam jedynie,że w lutym planowałem podpisać z Vectrą umowę na internet ponieważ kończy mi się u obecnego operatora.Ale po tej akcji z kablówką to takiego operatora trzeba omijać dużym łukiem.Już pokazał na co go stać.
    Zaletynie ma!
    Wadysygnał telewizyjny kablowy marny!Wezwany w ubiegłym roku serwisant Toshiba już na dzień dobry powiedział,zabierz pan tą kablówkę bo ona nadaje się do Rubina a nie tej klasy telewizora ,coś pan sobie kupił!
    coś jakoś tak 20-22 lata!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306