Beznadzieja. Ostatnimi czasu wieczna modernizacja, rzekomo coś ulepszają a efektów nie widać. Przy braku internetu nie chcą uznać skarg i zwrócić pieniędzy. Twierdzą że internet jest szybszy, a ja nie potrafię prawidłowo zmierzyć prędkości (!)Na infolinii siedzą nie za mądre osoby które co rusz starają się poszerzyć twój pakiet, a co za tym idzie zmusić do płacenia więcej pieniędzy. I ten dziwny zapis faktury- inna kwota widnieje na fakturze a inna w systemie internetowym!
Niepotrzebna stara nerwów i pieniędzy. Dziś złożyłam wypowiedzenie...
ZaletyPonoć nie drogo, ale myślę że przy obecnych promocjach oferta porównywana z innymi
WadyZa długo by wymieniać.Ogólnie ciężka komunikacja i brak chęci poprawienia usług
~Cyryl / 2017-02-17 16:59
Ocena: 1.75 / 5
Warszawa, Ochota, internet 100 MBs - niestety Vectra ma bardzo zanizony transfer (do 40% uslugi w umowie i to non-stop). Radze nie kierowac sie niska cena, szczerze po prostu nie warto. Dodatkowo po zwroceniu uwagi na problem z dostawa uslugi, w opowiedzi przedstawiciele Vectry kalmia i wmawiaja wine abonamentowi (co mozna latwo udowodnic nie jest prawda, ale osoby malo techniczne moga sie nabrac).
W tych przypadkach radze zglaszac sie o interwencje do prezesa UKE (to standardowy process)
Szkoda na poczatku wydawali mi sie bardzo fajni :(. Naprawde ciezko znalesc uczciwego uslugodawce internetu...
korzystalem przez 2 lata niestety zanim sie zorientowalem jak oszukuja :(
~xxraymanxx / 2017-02-13 22:32
Ocena: 1.00 / 5
ten internet powienien być za darmo
neostrada jest szybsza w ogóle nie kupujcie tego
co chwile sie wyłącza nie da sie nic robic
Zaletyżadne nie posiada i nie będzie miec
Wadybrak zalet
3lata ale zapłaciłem bardzo dużo ,kupiłem hhh w master' zamieniali internet
~artur / 2017-02-11 09:19
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY dostawca internetu. Internet takiej jakości powinien być tylko darmowy, zabierzcie się za obieranie ziemniaków, a nie sprzedawanie internetu. Nigdy bym nie przypuszczał, że w 2017 roku będzie internet gorszy jakościowo niż było to 10 lat temu. Przy takim łączu nie da się nic zrobić!!! Dodatkowo ceny, aż szkoda słów...
ZaletyŻadna
Wadycała reszta
~Katarzyna / 2017-02-10 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to korporacja w której jest bajzel, każdym z infolinii przekazuje inne informacje. W zeszłym roku wylaczyli mi usługę bo pominelam jeden miesiąc, zwyczajnie przeoczyłam. Potem nagle odcieli mi neta i tv, bo niby byłam zaległa ponad 550zł!!!!! Przysłali specyfikację której nie dało się odczytać bo jakieś szyfry dziwne zamiast liczb. Kiedy wreszcie wyprostowalam wszystko, zmieniłam adres e-mail do powiadomień o fakturach. Przysłali korektę że mam nadpłatę. A dziś dostaje sms że mam zaległość na prawie 290zł!!!!! Konsultant nie jest w stanie mi wyjaśnić, a kiedy to niby specjalisty zapytał to odpowiadał kompletnie nielogicznie. Zdawałam pytania o korektę, dlaczegruo nie dostałam info na maila o fakturze, dlaczego taka kwota skoro rachunek miesięcznie wynosi niecałe 156zl. Zażądałam specyfikacji moich wpłat. Przysłał - do listopada!!!!! Wpłaty grudniowej i mojej nadpłaty już w specyfikacji nie było!!! Burdel i naciąganie ludzi.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Pomarancza / 2017-02-10 10:44
Ocena: 2.25 / 5
Zero kultury, sztampowe odpowiedzi bez słuchania klienta, arogancja i tekst: "jak się nie podoba to można nie korzystać"... W dzisiejszych czasach dużej konkurencji takie podejście do klienta... jakby im się nie chciało pracować. Zero szacunku w rozmowie. W różnych punktach różne, niespójne informacje, wprowadzanie w błąd. Ale przede wszystkim wielka arogancja pracowników.
~były klient vectry / 2017-02-09 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Umowe z vectra podpisalem przez telefon po rozmowie z ich konsultantem, ktory od poczatku do konca operuje polprawdami (widocznie takie ma zadanie) o czym dowiadujemy sie pozniej- po 2,3 miesiacach pakiet programow o ktorych byla mowa przy podpisywaniu umowy spada do absolutnego minimum, internet zwalnia- oczywiscie za dodatkowa oplata mozna wykupic wiekszy pakiet ale jest to ewidentnie swiadome wprowadzenie klienta w blad. W takiej sytuacji klient zazwyczaj zaciska zeby i cierpliwie czeka na zakonczenie okresu trwania umowy- tu pojawiaja sie kolejne niespodzianki, mianowicie z jakichs nieznanych wzgledow operator kaze zaplacic jeszcze jeden miesiac po uplywie okresu (nie wnikalem, to 50zl wiec uznalem, ze wielce nie zbiednieje i zaplacilem byle by sie ich pozbyc). Termin umowy uplynal, sprzet odeslany na czas (dodatkowo otrzymalem maila z przypomnieniem do jakiej daty powinien on wrocic do operatora), wszelkie naleznosci uregulowane. Mijaja prawie 2 miesiace otrzymuje maila o nieuregulowanej zaleglosci w postaci 120zl- pisze do dzialu windykacji probujac ustalic z czego moze wynikac taka niedoplata, w odpowiedzi otrzymuje, iz jest to zwiazane z nieterminowym odeslaniem sprzetu i tu pada data zupelnie inna niz ta podana w mailu z przypomnieniem o zwrocie. Zwrocilem nadawcy maila uwage na ten fakt podpinajac do wiadomosci wczesniejszego maila z przypomnieniem o terminie zwrotu i nagle problem sam sie rozwiazuje, efekt- "Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż błędnie naliczona Nota Księgowa za niezwrócony sprzęt zostanie skorygowana do kwoty 0,00 zł. Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszamy."
Vectra to banda naciagaczy, nie dac sie omamic niskimi kosztami i unikac jak smrodu- ktorym sa.
ZaletyZalet brak.
Umowa zawarta na okres 12 m-cy
~krzysztof / 2017-02-09 12:02
Ocena: 1.75 / 5
UWAGA!!! Oszukują jak tylko się da. Podpisałem umowę na internet 100mb, a po zrobieniu testu było 80mb jak do nich zadzwoniłem to stwierdzili, że to może wynikać z błędów pomiarowych.. Stwierdziłem, że 80mb to i tak sporo i różnicy już nie robi czy 80 czy 100 i machnąłem ręką. Od jakiegoś czasu zaczęło mi zrywać połączenie i stwierdziłem, że sprawdzę sobie jeszcze raz prędkość mojego netu. Moim oczom się ukazał wynik 8,5mb
~rubi / 2017-02-09 09:18
Ocena: 2.00 / 5
Ostrzegam przed tą firmą, nie robią tego, co obiecują, co się wiąże niestety z dodatkowymi kosztami i jeszcze nie ma z kim załatwić sprawy, totalna olewka klienta i niedotrzymywanie umów. Ja nie posłuchałam złych opinii o tej firmie i teraz za to płacę.
Zaletynie ma
~yety / 2017-02-07 16:59
Ocena: 1.50 / 5
Omijajcie szerokim łukiem, jeżeli macie inne wyjście. Firma poraża swoją polityką naciągactwa. Możesz płacić bez dnia opóźnienia, a i tak okaże się, że masz dług 22 zł, 31,5zł itd Wysyłają smsy z info, że zalegasz 160 zł, mimo, że nie zalegasz. To nie pomyłka, bo mimo wyjaśnień nadal przychodzą i doprowadzą do q rwicy. Dzwonisz na ifo uspakajają, że jest ok, po czym przychodzi faktura i qur.... znowu.Kiepscy to mało powiedziane!
ZaletyBrak zalet
WadyPodawane przez ciebie dane traktowane są jak zgoda na przedłużenie umowy, a nie proces weryfikacji. Wystarczy, że zapomnisz o szczególe(np data zawarcia umowy), i już cię mają na kolejne 2 lata
~niezadowolony klient / 2017-02-06 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragiczna zarówno w biurze lokalnym jak i przez telefon, Ta firma nie ma pojęcia o obsłudze klienta, ...biurokracja i żenada, ignorancja względem klienta, Zero pomocy i przeprosin.
~Stefek2 / 2017-02-06 18:35
Ocena: 2.00 / 5
Ciągłe awarie internetu, z zamówionej 100 MB w porywach osiągałem 50-60 MB....infolinia beznadziejna- dla melomanów, trzeba przez 10 min odsłuchać muzyki zanim poł,ączysz się z konsultantem
~Zygmunt / 2017-02-05 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta, nie polecam ich usług nikomu
~Pablo / 2017-02-03 00:11
Ocena: 4.75 / 5
Internet mam od 4 lat i nie zamierzam zmienić dostawcy. Gdy jest jakiś problem dostaję sms o usuwaniu usterki, nie muszę szukać przyczyny braku usługi. Vectra Nowy Sącz moim zdaniem jest OK, obsługa w punkcie informacyjnym profesjonalna, zna temat niektóre rzeczy można załatwić bez wychodzenia z domu przez telefon.
Zaletystabilne łącze, strony uruchamiają się błyskawicznie,
Wadysporadyczne awarie sieci 1 na 4-6 miesięcy
4 lata, 39zł, łącze 30 megabit na dwa komp
~niezadowolona / 2017-02-02 17:54
Ocena: 1.00 / 5
umowę zawarłam kilka dni temu a już żałuje tego wyboru. Najpierw kilka dni czekania na termin instalacji, który miał być dzisiaj od godziny 8 do 9, czekałam w domu do 10 spóźniłam się do pracy i nikt nie przyszedł, gdy zadzwoniłam na infolinie okazało się ze muszę ustalić nowy termin i znowu tydzień czekania:(
Zaletybrak
~kwiatek / 2017-01-30 22:46
Ocena: 1.00 / 5
vectra jest chyba najgorszym dostawcą internetu. Płacę za 100Mb/s,a mam 11 czasem 18 .Kilka razy interweniowałam ale bezskutecznie. Uważam że jest to bardzo nieuczciwe ze strony dostawcy . Na pewno rozwiąże umowę, pomimo że telewizja jest ok
Zaletyinternet - brak zalet
Wadywszystko
~Jarek / 2017-01-30 20:16
Ocena: 3.25 / 5
Wielka biurokracja i problem z niczego... Każda formalność to droga przez mękę. Np. by otrzymać zwrot nadpłaty wysłałem kilka maili i pismo, ciekawe czy pieniądze zwrócą. Oczywiście nadpłaty nikt tam nie neguje, i widnieje w systemie, ale muszę wniosek napisać, że ja na prawdę chcę tą nadpłatę otrzymać z powrotem. Umowę już rozwiązałem, więc co miałbym niby z ta nadpłatę zrobić?
WadyBiurokracja, biurokracja i jeszcze raz biurokracja
~KAZIK / 2017-01-30 17:30
Ocena: 1.50 / 5
ponownie opiniuje nowatorski sposób obsługi klienta!faktury przysyła się raz na pół roku,nagle pół roku okazuje się nie wystarczającym na wysłanie faktur i ostatnie faktury przysyłają po 7 miesiącach (koniec stycznia) z terminem płatności 2 rat w miesiącu lutym 2017.proponuje ulepszenie tej metody np przysyłając faktury po upływie roku i płatne w terminie jednego miesiąca a klienci poczują się naprawdę docenieni przez firmę VECTRA
Zaletybrak zalet
Wadypodłe zachowanie firmy VECTRA
za długo korzystam z tak marnej firmy
~Michał / 2017-01-30 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca Internetu jaki może być. Od początku nie pracuje stabilnie. Prędkość waha się w granicach od 0 do 70 Mb/s. Znamionowa prędkość to 100Mb/s, dodatkowo ostatnio zwiększyłem prędkość do 150Mb/s i ku mojemu zdziwieniu jest.... jeszcze gorzej. Zgłaszane wiele razy bez rezultatów. Tragedia, nie polecam.
WadyWszystko
Gdańsk
~Filip / 2017-01-28 16:12
Ocena: 1.50 / 5
TRAGEDIA.
Pracownik firmy Vectra zrobił mnie na szaro aż miło. Następnie jego podejście do klienta było kary godne. Absolutnie nie polecam!