Moja opinia odnosi się do samej firmy i jest niestety negatywna. Dlaczego ? Otóż, pewnego razu zadzwonił do mnie przedstawiciel Vectry oferując mi telewizję w podstawowym pakiecie za darmo w ramach kwoty jaką płaciłem dotychczas za internet. Zapewniał mnie, że ta oferta będzie jako bezpłatny dodatek do pakietu internetu. Podpisałem aneks do umowy, całkowicie zaufałem zapewnieniom Pana z obsługi klienta, zaufałem firmie Vectra. Po paru miesiącach okazało się, że skończyła się promocja i za telewizję muszę dopłacać. Na moją reklamację Vectra odpisała mi, że rozmowa z ich doradcą była jedynie "propozycją". Szkoda tylko, że ich doradca "zapomniał" o tym wspomnieć. I tak tym samym stracili wieloletniego klienta. Chciałbym przestrzec wszystkich zainteresowanych przed tą firmą. Są po prostu nie fair. Ja też mam nauczkę, żeby nie wierzyć w zapewnienia doradców z obsługi klienta, nie ufać im, i czytać te długie umowy pisane małym druczkiem niezrozumiałym pismem prawniczym. Zaletybrak
WadyFirma nie jest Fair w stosunku do wieloletnich klientów. Każdemu będę odradzał korzystanie z ich usług. Wypowiedzenie umowy trwa 2 miesiące, pomimo iż sprzedało się już mieszkanie i nie mieszka pod starym adresem, i tak trzeba płacić, co jest chore.
wiele lat, zakup przez internet i telefon