Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~waldi / 2017-06-07 10:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta kompletne zero zamawilem do telewizji Internet a bez mojej zgody dokładają swoje pakiety np.telefon którego po wielkrotnym zapytniu przez obsluge kategorycznie odnosiłem nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzytaj dokładnie całe umowy przed podpisaniem bo dopisuja pakiety których niechcesz
  • ~sebastian / 2017-06-04 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów konsultancji to jakaś kpina,nie odzwaniają okłamują klientów ,nie moze pan tego pakietu dostać w biurze regionalnym się dało. Dostałem modem który osiąga 36 mb/s max na wifi. W tej firmie obsługa klienta to jakaś utopia a sprzęt jaki dają ech. Jak macie wybór ja nie mam to odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyOrganizacja firma
  • ~JanuSz / 2017-06-03 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa co chwile
    Nie polecam za taką cene i takie głupoty to jeszcze stałym klientom robią
    WadyInternet zrywa co chwile
    4 lata
  • ~Jacek / 2017-06-01 23:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam dnia 30 maja została mi przedstawiona oferta 150 mbps zamiast niestandardowej 40 jako że już trochę czasu byłem w tej sieci usługodawca zaproponował taki internet za dodatkowe 20 plnów. Wszystko ładnie pięknie umowa podpisana i powiedzieli że do 48h będzie internet taki jak w umowie. Po około 3h internet na chwile się zawiesił sądziliśmy że tak ma być po czym faktycznie zmieniły nam się parametry. Poniżej linki do screena. Lecz dzisiaj to jest 01.06.2017 ok. godziny 15 internet nie dość że został wyłączony na godzine to jeszcze zmalała przepustowość.
    https://ibb.co/nxnY2a
    https://ibb.co/m9sY2a
    https://ibb.co/kefWoF
    Wady- nie jest stałe to łącze
    - często trzeba resetować router i kartę sieciową.
  • ~Robert / 2017-06-01 19:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam jak można wystawić pozytywną opinie firmie Vectra.Nie można podpisaliśmy umowę na wynajmowanym mieszkaniu miejscowość Gdynia ,pytania padły czy nie będzie problemu z przeniesieniem mediów na zakupione mieszkanie i tu zaczoł się problem .Vectra nie dokończyła inwestycji pod wskazanym adresem ,na pismo o przeniesienie pracownik powiedział że jest taki bałagan w firmie że sam nie wie co z tym zrobić .Więc rozwiązaliśmy umowę pisemnie z winy Vectry brak możliwości przeniesienia z powodu braku 5 m przewodu pionu do mieszkania.I tu Vectra przysyła pismo że winę za zaistniała sytuację ponosi abonent .Żądają kwoty karnej w wysokości 3700 z groszami za to że nie mogli przenieść mediów z własnej winy .Mało tego sprawa już trafiła do INTRUM JUSTITIA i zaczynają się telefony i mej o zapłatę za coś czego nie jesteśmy winni.ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ ZASTANÓWCIE SIĘ DOBRZE .
    ZaletySame problemy
    Wadybrak mediów
    Vectra złapać klijęta a po podpisaniu niech płaci słono
  • ~jala / 2017-05-31 12:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Od siedmiu lat jestem abonentem Vectry.Problemy z dostawa uslug byly zawsze ale nie az takie, jak od roku 2015,kiedy to Punkt Obslugi Klienta w Mysliborzu - zostal zlikwidowany. Czestotliwosc awarii obecnie , to dwie w miesiacu. Dla przykladu: moj telefon stacjonarny nie nadaje sie do uzytku od 3-go kwietnia 2017/czyli bez trzech dni - 2-miesiace/. Kolejne zgloszenia, kolejne " przepraszamy", kolejne rozmowy z "konsultantami" a stan nieuzytecznosci telefonu trwa.Dostaje czesciowe zwroty za niesprawna linie,e-maile z " przepraszamy". "dolozymy wszelkich staran" ale nie dostaje w pelni tego, za co place. Vectra, to przede wszystkim : konsultanci. Od nich sie zaczyna , na nich sie konczy. KIedy prosilem o rozmowe z " przelozonym", uslyszalem odpowiedz : nie mam przelozonych. Trudno co kolwiek wymagac od firmy, ktorego mozgiem sa czesto gburowaci konsultancji, ktorych wiedza na fachowe tematy ogranicza sie do istrukcji : jak zresetowac modem czy tez dekoder a na polaczenie z" jasnie wielmoznym ", czeka sie srednio 20 min. Mozna zmienic dostawce, to prawda ale w Mysliborzu , Vectra jest jedyna i jako monopolista ma prawo miec klienta w glebokim powazaniu , co tez z uporem maniaka- czyni.Majac dostep do komputera i bedac emerytem, mozna pisac reklamacje do Vectry i przy awariach powyzej 12-tu godzin do staje sie zwrot pieniedzy. Z mojego rozeznania wiem, ze taki luksus ma jedna osoba na 500 a reszta pokornie placi choc uslug brak, a za niezgloszone zwrotu od Vectry spodziewac sie nie mozna. Najblizsze Biuro Obslugi klienta znajduje sie w Slubicach czyli okolo 90 km a jedyny numer telefonu to zaczynajacy sie na 801 , czyli dodatkowo mplatny. Normalny numer, podany na stronie internetowe - nie istnieje. Jednym slowem to nie jest Vectra, lecz firma " Konsultant" , ktora z rownym powodzeniem moze sie zajac sprzedaza sezonowa truskawek.
    ZaletyNazwa firmy
    WadyVectra= Usterka
    Myślibórz
  • ~Bożena / 2017-05-27 20:17
    Ocena: 3.75 / 5
    Proszę o info czy przekażecie Poczcie Polskiej nasze dane. Nazwisko, adres,PESEL itd.
    oraz czy w takiej sytuacji mam prawo rozwiązać umowę na kablówkę, a pozostawić internet
    i telefon.
  • ~Crash / 2017-05-26 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość opłacona: 60 Mb/s, prędkość rzeczywista: 2 Mb/s, Największa uzyskana prędkość w speedtest: 10 Mb/s. A do tego jak im wypowiedziałem umowę to nagle popołudniami, z regularnością godną angielskiego listonosza, prędkość waha się między 200 kb/s a 0. Częściej jednak 0. Reklamacje to fikcja.
    Zaletybrak
    WadyNiezależnie od wykupionego łącza prędkość nie przekracza 10 Mb/s.
  • ~darecki / 2017-05-25 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie internet-pingi skaczą jak oszalałe
    ZaletyBRAK
    WadybEZCZELNOŚĆ I CHAMSTWO
    WARSZAWA
  • ~niki / 2017-05-24 21:18
    Ocena: 1.75 / 5
    posiadam vectre od ladnych pare lat.Od jakiegos czasy( 2 lata) zawieszami sie internet.Dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.Na polaczenie czeka sie okolo 30 min) Resetowanie ,wylaczanie z gniazdka takie porady slyszy sie w sluchawce owszem po takim zabiegu lacze powraca ale chyba nie oto chodzi.Vectra poprostu nie poisiada serwisy,sprzedaje usluge i potem maja abonenta w .... .
    Odradzam wszystkim uslugi tej firmy.Zastanowcie dobrze naprawde nie warto.Jest tyle innych firm na rynku i to dobrych firm ktore naprawde robia wszystko aby odbiorca byl zadowolony.
    Jest to moja ostatnia umowa z vectra jaka podpisalem i nigdy wiecej nie chce miec nic wspolnego z Vecra-ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM
    Wadyta firma ma same wady
  • ~Sz / 2017-05-24 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przyjeciu nowej oferty zaczely sie problemy. Wczesniej na starej umowie przedluzanej kilka lat bylem bardzo zadowolony. Jednakze moja mama zostala oszukana przez obsluge, poniewaz mialem internet 8MegaBajtow/s a powiedziano jej, ze nowa lacze bedzie 5razy szybsze, co bylo kompletna bzdura bo dostalismy 50Megabitow/s (dla nieswiadomych 1bajt=8bitow, wiec 50Mb/s = 6.25MB/s). Ponadto wymienili nam router na nowy, do ktorego ustawien nie ma dostepu (w celu zmiany czegokolwiek trzeba dzwonic na infolinie).
    Internet od tego czasu czesto nie potrafi zaladowac nawet googli (wyskakuje komunikat "jestes offline" badz strona laduje sie ponad minute). Problem pojawia sie w roznych porach dnia).
    Sytuacja wystepuje zarowno przez Wifi jak i po kablu.
    Nowy router jest o polowe wiekszy od poprzednika.
    Nie dajcie sie zlapac na "predkosc lacza do... MB/s"! To nie gwarancja.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Zalety-niski ping w grach na tle innych dostawcow (najmniejszy wsrod lokalnych znajomych)
    -rzadkie awarie calej sieci (a kompletny brak internetu trwal nie dluzej niz 1dzien)
    Wady-brak dostepu do ustawien routera
    -wystepujace problemy z transferem
    -parametry nowego routera
    Korzystam z ich uslug okolo 6lat.
  • ~Piotrek / 2017-05-23 18:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak żenującej obsługi to nikt nie ma, dzwonię od 3 dni do pomocy technicznej w sprawie zakłóceń odbioru i zero kontaktu, niepoważne traktowanie klienta, będę rezygnował z umowy
    Białsytok
  • ~anonim / 2017-05-21 21:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwile mam problemy z internetem. Teoretyczna prędkość pokazywana na różnych speedtestach na różnych urządzeniach, zarówno po kablu jak i przez wifi wynosi 25 mb/s chociaż kupiłem 150 mb/s, ale strony bardzo często się nie ładują. Od czasu do czasu rzeczywiście mam prawie 150 mb/s i wszystko działa. Niestety tylko po kablu bo router to jakaś porażka. Nie mam do niego dostępu i nie mogę nawet zmienić beznadziejnego hasła składającego się z ciągu około 15 losowych liter i cyfr(nie mogę tego także zmienić na ich stronie). Zasięg także jest tragiczny. Kolega w pokoju obok(10 metrów dalej) ledwo łapie wifi. Rachunki wysyłają w listach pakowane teoretycznie po 6. Jednak gdy wysłali mi 4 napisałem do nich żeby dosłali mi jeszcze 2. Oczywiście tego nie zrobili, a zamiast tego wmawiali mi że wysłali mi wszystkie i nie zauważyłem. Zadzwoniłem więc do nich z tym samym problemem, ale oprócz odpowiedzi że go doślą nic nie zrobili. Podobną sytuację miałem przy umawianiu się z monterem. 3 razy do nich dzwoniłem. I znowu pomimo zapewnień nie oddzwonili (2 razy). Firma ta jest nie rzetelna, a swoich klientów ma głęboko w dupie.
    ZaletyCzasami działa z prędkością jak na umowie,a zwykle działa przynajmniej w mało wymagających zastosowaniach np. przeglądanie stron www
    Wady-Często sześciokrotnie mniejsza prędkość niż zadeklarowana
    -Beznadziejny router
    -słaby zasięg wifi
    -Nawet tuż przy routerze prędkość jest sporo mniejsza na wifi niż po kablu
    -Beznadziejna obsługa klienta
    -Prędkość na spedtestach często odstaje od rzeczywistej(np przy 25 mb/s 30 sekund łąduje stronę wp.pl czy facebooka)
    Korzystam z vectry około pół roku
  • ~Wojtek / 2017-05-19 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina, a nie dostawca usług. Obsługa Klienta w bezczelny sposób wmawia mi, że słaby zasięg WiFi o moja wina bo zakłócam sygnał... żart. Gwarantowane 25Mb - rzeczywiście mam 3 do 5 Mb. Nigdy więcej Vectry!
    ZaletyBrak zalet! Ta firma to żałosna kpina.
    WadyBrak odpowiedzialności za swoje usługi.
  • ~Agnieszka / 2017-05-18 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka!!!!! Chamstwo i nic wiecej! Obrażanie klientów! Szok!
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
    Biała Podlaska
  • ~Paweł / 2017-05-15 20:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym się podzielić opinią o tej nie rzetelnej firmie, dla mnie to oszuści . Gdy podpisywałem umowę na internet pani namówiła mnie Telewizję ale na koniec zaznaczyła że muszę wypowiedzieć umowę telefon po 3 m-c . Ja jej mówię że nie chce teflonu, jakie moje jest zdziwienie ale telefon miałe4m wypowiedzieć przed upływem 3 m-c . teraz muszę zapłacić kwotę 480 zł netto za zerwanie umowy . Czuję się oszukany i przestrzegam przed zwieraniem umów przez telefon.
    Złodzieje w majestacie prawa , mimo że rozmowa była nagrywana to nie może się odnaleźć. Na reklamację nie dopisali dopiero jak prosiłem kolegę z biura prawnego to zaczęli pisać.
    Zaletydobra jakość internetu
    WadyOszuści
  • ~Urszula Boryna / 2017-05-15 07:44
    Coraz czyściej mówi się o przekazaniu naszych danych osobowych dla Telewizji Publicznej oraz dla Poczty Polskiej, czy o tym fakcie zostaniemy powiadomieni wcześniej przez Vectrę? Czy będzie można wcześniej rozwiązać umowę bez ponoszenia kar? Nie oglądam telewizji publicznej i nie chcę płacić za coś czego nie potrzebuję, a wpychane mi jest na siłę. Ponadto już drugi weekend oglądam mozaiki i słyszę trzaski. U sąsiadów są te same objawy.

  • ~Paula / 2017-05-11 19:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Jakość świadczonych usług jak również obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek. Ignorują zgłoszenia, a jak już je przyjmą to za każde przyjście serwisanta doliczają to do faktury. Jeżeli ktoś się zastanawia nad Vectrą to odradzam, chyba że ktoś ma ochotę godzinami wisieć na telefonie i kolejnej osobie z obsługi klienta tłumaczyć to samo. I płacić za co czego nie ma (szczególnie dotyczy to Internetu). Rezygnacja z poprzednich dostarczycieli internetu i telewizji to był największy mój błąd.
    Zaletybrak zalet
    Tczew
  • ~Paweł / 2017-05-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z natury bardzo spokojnym człowiekiem i nie jestem typową jak na Polaka przystało marudą, lecz...
    Vectra jest firmą która jako jedna na milion skutecznie wyprowadziła mnie z równowagi swoim postępowaniem.
    Mianowicie 4 miesiące temu podpisałem feralną umowę na świadczenia usług internetowych oraz tv w raz z hbo.
    Na dokładkę zostałem zmuszony (zmuszony ponieważ nie było innej możliwości podpisania umowy) na telefon którego mi nawet monter ani nie przyniósł ani nie wytłumaczył jak niby sobie go mam podłączyć. Upierałem się że nie chce takiego zawracania głowy ale handlowiec poinformował mnie że mailem tylko wyślę wypowiedzenie w ciągu 2 miesięcy i sprawa załatwiona. Okazało się że jednak nie... nie chce mi się rozpisywać, zostałem oszukany i przez 2 lata dopłacam do rachunku 20 zł za telefon którego w sumie nie mam.
    Jak wiadomo nie polecam dostawcy i czekam tylko na dzień w którym będę mógł rozwiązać umowę.
  • ~Jaceneo / 2017-05-11 08:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z komentarzami negatywnymi tragedia . Internet 150 mb zakupiony przy czym na Wifi jest max 35 mb pod kablem jest lepiej ale co z tego jak stron wgl nie wczytuje
    Zaletycena
    WadyAll
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016