Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eloremix / 2017-08-18 16:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z analogowej tv kablowej Vectra, ponieważ rodzice w swoim pokoju posiadają już dekoder cyfrowy i średnio oceniam tę kablówkę ... W porównaniu do 2012 roku jest znacznie mniej programów, co prawda niektóre zostały zamienione ale obecne w porównaniu do poprzednich są słabe i bynajmniej mnie nie interesują. Nie ma miesiąca, aby nie było jakiejś awarii, a co się z tym wiąże - braku telewizji na dobre kilka godzin. Oferta programowa pakietu złotego w porównaniu do innych miast Polski (mam na myśli nadal anolog) jest słabsza i mniej atrakcyjna. Po za tym w dni powszednie na niektórych kanałach zauważam tzw. Pikselozę, pomimo, że jest to analogowy sygnał. Wygląda to tak jakby ktoś podłączył do mojego odbiornika cyfrową przystawkę z zdezelowanym wtykiem antenowym lub przewodem i przez to takie zakłócenia ... Ale pomimo tego muszę z niej korzystać aby obejrzeć chociażby ten dziennik na jedynce, bo odkąd wyłączono sygnał analogowy, analogowa Vectra jest jedyną alternatywą (z DVB-T nie mogę korzystać bo mieszkam na parterze budynku i nie mam możliwości doskonałego odbioru - non stop pikselozę).
    ZaletyDobra alternatywa dla tych, którzy mają problemy z odbiorem cyfrowego sygnału telewizji naziemnej, bądź pragną poszerzyć swoją ofertę programową.
    W miarę przestępna cena abonamentu.
    WadyCzęste awarie i niedbałość w przesyłaniu sygnału (pikselowanie pomimo tego, że jest to sygnał analogowy).
    Odbieranie programów z oferty analogowej.
    Korzystam ponad 4 lata od momentu wyłączenia sygnału analogowego telewizji naziemnej w Suwałkach.
  • ~darion / 2017-08-18 08:39
    Pomocy! Podpisałem umowę przed przeczytaniem Waszych opinii. Natychmiast wysłałem rezygnacje poprzez formularz kontaktowy ze strony Vectry. Do dzis żadnej informacji, konsultanci albo się rozłączają, albo każą czekać, dziwiąc się, że nie mam żadnej informacji na moim e-mail. Obawiam się, że będą mnie zbywać, tak długo aż 2-tygodniowy okres odstąpienia od umowy minie! Jest jakiś sposób by to załatwić?
  • ~Kamil / 2017-08-10 09:30
    Vectra to najgorsza firma prowadzaca internet poniewaz place za niego a nir mam internetu w komputerze.
    ZaletyNie ma
    WadyMa i to wiele tak duzo ze mi sie nie chce wymyeniac
  • ~Marek / 2017-08-08 22:22
    Nie polecam nikomu Vectra. To jest porażka a byłem w Orange. Od 05 sierpnia br.są braki lub przerwy w dostawie internetu. Złozyłem reklamację odpowiedzieli mi że to nie jest wina po stronie dostawcy. To jest chyba wina Pana Piotrusia jakiegoś. Mało tego w czasie rozmowy z konsultantem rozłączył się. Na mojego maila odpowedzieli że muszą mieć dane konsultanta napisałem im, że rozmowy są rejestrowane można wszystyko odsłuchać. To jest skandal złoże skargę do Federacji konsumenta. Urządu komunikacji Elektroniczznej. Nawet sklonny jestem zlozyc pozew sądowy. To co wyczynia Vectra to jest oszustwo jlienta. Brak jest na stronie Vectry adresu kontaktowego do Gdańska. To jest fikcja, dziadostwo. A szefostwo za nasze pieniądze sie bawi. Szefostwo weżcie się do roboty. Klienci nie daajcie się omamić i nie podpisujcie umów z dostwcą vectry. SKANDAL, SKANDAL. Będę robił wszystko aby udowodnić winę dla nabijaczy pieniędzy. Nie podpisujcie umów.
  • ~Black Hawk / 2017-08-08 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Najgorszy internet. Non stop się zacina na 3 metry już nie działa... żegnam was i nikomu nie polecam.. totalna porażka..
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    Ponad 1 rok i tylko czekam na koniec umowy
  • ~dj / 2017-08-07 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie nie polecam ... czekam z niecierpliwością na koniec umowy ....szlak mnie trafia z tą vectra wiecznie coś nie działa internet zamula.. a mam niby 120mb hehe chyba o 3 w nocy jak nikt nie korzysta
    Od miesiaca nie można się połączyć z konsolą xbox oraz platystation,nie ma możliwości pogrania w gry online
    Także poczytajcie ludzie opinie na temat dostawcy internernetu co byście się nie wkopali jak 90% ludzi opisujących tutaj swoje problemu
    VECTRA ŻEGNAM CIE I JESZCZE O WAS NAPISZĘ
    JAK TYLKO OCHŁONĘ
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    2 LATA - ZA GŁUGO
  • ~Spox90 / 2017-08-07 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    internet mam od czerwca 2016, od września 2016 do dziś (lipiec 2017) ciągle wykonuje zgłoszenia o braku internetu jego rozłączaniu. Vectra nie widzi w tym problemu że co 2 tyg. musi wysłać do nas technika który i tak nic nie zrobił na dłuższą metę.
    Zaletybrak zalet
    Wadyzawodny, wolny
  • ~Tomasz / 2017-08-04 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Parametry i niezawodność mierne - Przy 100 Mb/s straty na Wi-Fi są rzędu 65%, jeśli nie zadzwonisz ( a sztuką jest się dodzwonić ) i nie zgłosisz tematu to nic nie zrobią sami. Po zmianie ustawień kilka dni jest ok i znów prędkość spada.

    Cena - konkurencja daje zawsze kilka złotych mniej

    Obsługa Klienta - ciężko się dodzwonić, rozmowy są co chwile przerywane ( następuje konsultacja z kimś innym ) i znów pusta i bezsensowna rozmowa. W BOK nie można telefonicznie zmienić opcji na słabszą, nawet po zakończeniu umowy. Nowi klienci mają lepsze warunki umowy co oznacza,że jeśli chcemy płacić mniej co miesiąc to trzeba zrezygnować i podpisać nową, aleeee tu jest problem bo VECTRA nalicza 90 zł z tego co mówiła Pani z BOK za aktywację! :) co śmieszniejsze aktywacja wygląda tak: przyjeżdża Pan z dwoma pudełkami, wkręca kable w router i dekoder, wkłada baterie do pilota i co ?? I tu następuje dofakturowanie aktywację :) Nie można odłączyć usługi, trzeba napisać wypowiedzenie.

    ZaletyBrak zalet
    WadySłabe urządzenia bezprzewodowe, podejście do klienta mierne, słabo doświadczeni konsultanci, brak proklienckiego podejścia, elastyczność mierna.
    korzystam od 4 lat, zamówiłem telefonicznie, płaciłem za TV + internet 105 zł, przy rozwiązaniu umowy firma robi pod górkę.
  • ~MN Gdańsk / 2017-08-03 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, totalne dno. Czy ktoś dodzwonił się do pomocy technicznej? Ja nie mogę przez 3 dni, na e-maile odpowiadają, e-mailami, tylko jak nie działa internet to jak go wysłać, jak go odebrać? Z tak złą obsługą techniczną nigdy się nie spotkałam. Nie polecam, a użytkownikiem jestem od 3 dni i nie jestem konkurencją, na dowód.
    To im wysłałam:
    "Witam, od 01/08/2017, od godz. 13.40 jestem Waszym klientem i co? Przykro mi pisać, ale jakość Waszych usług jest zła, dużo gorsza niż Pro Interenet. Fakty są takie, miało być lepiej, a jest jeden wielki syf, Wi Fi nie działa, kable wiszą, TV częściowo działa, dodzwonić się do pomocy technicznej nie można, kwitnę na telefonie drugi dzień, płacę za te rozmowy i nikt nie odbiera tylko leci muzyka, tak przez 8, 12, 20, 30 minut, gdzie szacunek dla klienta, co z jego czasem? Kto ma tyle czasu, aby jedną sprawę załatwiać przez tyle czasu i jej nie załatwić? Muzykę jak będę chciała to sobie posłucham, ale nie z telefonu i taką co lubię, chyba, że jest to dla Was dodatkowy przychód, takie telefony. Wasz przedstawiciel przedstawiał Was w świetlanie, dostałam nawet pakiet PLATINIUM, drożej niż dotychczas, ale miało być super i co z tego, po co mi to jak, to nie działa? Zresztą taki pakiet PLATINIUM zgodnie z Waszą ofertą jest lepszy dla klienta z ulicy, niż dla klienta który został przechwycony z Pro Internetu. Czuję się przez Was oszukana, pod każdym względem. Najgorsze jest to, że dojdzie do tego, że muszę za to zapłacić. Zadziwiające, jest to, że nagle wszyscy nic nie mogą, tak to jest z tel. 660-096-262, 782- 900-915, 533-39-39-50,601-601-601 no i oczywiście 801 0 801 80 lub 58 742 65 00 pod te wszystkie telefony dzwoniłam i nic, ale jak chcieliście mnie złapać, to zasypywaliście mnie sms, e mailam i telefonami. Mam wrażenie, że łapiecie jeleni, bo tak się czuję, a jak traktujecie stałych klientów, to strach pomyśleć. Obecnie jestem wściekła, na siebie, że dałam się tak oszukać, jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że poprzedni dostawca usług był rzetelny i sadziłam, że tu też tak będzie".
    A taką odpowiedź dostałam:
    "Szanowny Kliencie
    W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie prosimy o dokładniejszy opis problemu z Wi-Fi.
    Z wyrazami szacunku,
    Przem... G....
    Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    801 080 180
    58 742 65 00
    www.vectra.pl
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
    To już 3 dzień i jestem tak niezadowolona - Gdańsk
  • ~Marek / 2017-08-03 10:02
    Dno i tyle. Serwisanci nie wychowani. Umowa drobnym drukiem. Biuro obsługi niekompetentne.
    ZaletyBrak. Uciekajcie od nich
    WadyPodejście do klienta
  • ~Mateusz / 2017-08-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie tak dawno liczne problemy ze stabilnością i deklarowaną prędkością. Teraz, po otrzymaniu nowego urządzenia, brak możliwości standardowej konfiguracji (zablokowany panel administracyjny), a eufemistyczny "system konfiguracyjny" od Vectry w gruncie rzeczy nie działa.
    Wadybrak stabilności, brak konfiguralności
  • ~Pomylka / 2017-08-01 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna pomylka!! Ciagle awarie, zero kompetencji! Odradzam!!
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~Anon / 2017-07-28 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekanie na naprawię ponad tydzień, pochodzenie do klienta i jakość usług
    ZaletyBrak
    WadyPochodzenie do klienta, jakość samego routera czy internetu
    5 lat
  • ~Sylwia / 2017-07-27 09:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Złodzieje i oszuści! !!! Zakładając tv i internet powiedzieli , że zawsze będzie można przenieść pod inny adres.kiedy chciałam to zrobić oczywiscie się nie dało. A co jest najlepsze? Ze zamiast zerwać ze mną umowę w momencie kiedy tego zażądałam i przestałam płacić abonament to oczywiście czekali z zerwaniem umowy jeszcze rok. Najgorsza obsluga klienta na świecie! !!!
    Białystok
  • ~Jarosław / 2017-07-26 11:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ma słabą prędkość przy pakiecie do 100 mb/s, telewizja również jest ograniczona w promocyjnych pakietach...
    Cena atrakcyjna, ale powyższe wyjaśnia dlaczego. Obsługa klienta? Podpisałeś umowę i wszytko, żadnej negocjacji ceny w spornych pytaniach, wszystko się załatwia przez listy polecony i biura obsługi które przekazują do osób które odrzucają jakikolwiek prośby.

    Nie polecam Vectry, jestem bardzo niezadowolony.
    1 rok; dorzucili mi telefon do oferty, przez promocje nie zauważyłem że dolicza się cena, przez 3 miesiące nie zmogłem zrezygnować i płaciłem za usługę z której nie korzystałem, a kiedy zmieniłem miejsce zamieszkania i pod drugim adresem oni nie byli w stanie nadać usługi to też nie zmogłem zrezygnować bez naliczania kary.
  • ~Nie zadowolony 77 / 2017-07-25 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Cudowny przekręt male druczki kruczki problemy z rezygnacją ze sprzętem z zdaniem tego sprzętu
    Obsługa klienta to żart a kiedy myśleliśmy że udało nam się uwolnić przychodzi pismo po 6-ściu latach o zapłatę jakieś dziwnej kwoty polecam osobą które nie mają problemów Vectra wam ich dostarczy
    ZaletyBrak 0 zalet
    Wadyłączność sprzęt obsługa klienta pułapki prawne pisma z tyłka po 6-ściu latach
    Nie korzystam nie polecam dno
  • ~Kamil / 2017-07-24 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakaś porażka co 10 minut zostaje wyłączany nie wiadomo po co aby tylko umowa się skończyła to rezygnuje z tego Internetu dno i wodorosty
    ZaletyZła łączność internetu
    Wadybrak kontaktu
  • ~zippo50 / 2017-07-21 14:50
    Ocena: 4.50 / 5
    Dziwię się czytając tak dużo opinii negatywnych, mój internet działa bez zarzutu tyle ile na umowie a nawet więcej, wi-fi w całym mieszkaniu bez zarzutu jakość obrazu rewelacja.Biuro obsługi Katowice-Ordona obsługa bardzo uprzejma i kompetentna.Serwisant Adrian bardzo dobry fachowiec, szybki ,dokładny i bardzo uprzejmy zawsze uśmiechnięty i bardzo punktualny.Fakt że cena pakietów mogła by być niższa ale u innych operatorów też trzeba zapłacić.Ogólnie jestem bardzo zadowolony , oby tak dalej.
    Zaletyszybki net, dobra jakość obrazu
    Wadycena pakietów
    Katowice
  • ~dziag / 2017-07-19 20:33
    VECTRA nie spełnia moich oczekiwań. Mam porównanie z innymi usługodawcami. Vectra to zdzieracze kasy i najszybciej, jak mogę z nich zrezygnuję.
    Zaletyprawie działa
    Wadyale bez obiecywanych parametrów.
    12 miesięcy i o11 za długo.
  • ~Babcia / 2017-07-19 19:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Swinoujscie. Po przejsciu do Vectry z telefonem stacjonarnym zaczely sie klopoty jakich nigdy nie mialam. Albo nie ma sygnalu, innym razem mnie nikt nie slyszy albo rozmowa, o ile dojdzie do skutku, po paru sekundach sie urywa.
    Meldunki o awarji ze strony internetowej VECTRY nie daja efektu a na nummer serwisowy nie moge sie dodzwonic (z mobilnego telefonu).
    To sa kpiny z klienta i najprawdopodobnie zakoncze ta nieszczesliwa umowe z powodu niewykonania uslugi.
    Zaletyzadnych
    Wadyciagle usterki w polaczeniu
    2 miesiace
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021