strona 166 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »
-
~Kamil / 2017-07-11 16:52
Nie polecam. W czerwcu przedłużyła umowę z vectra i wybralem lepsze warunki cenowe jak i transfer. Po podłączeniu zaczęły się problemy z rozliczeniem.. wyższe rachunki do płacenia i windykacja. Na reklamację odp. ze płatność jest prawidłowa ... infolinia totalnie niekompetentni konsultanci bazujący na tym by klienta spuścić na drzewo. Nie polecam.. i jak będzie trzeba to będę się sadowal. Uda na masowke i to bardzo odczuwalne jest!!! -
-
~kapi / 2017-07-11 15:01
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Należy bardzo uważać, aby nie przegapić momentu zakończenia umowy, zostanie ona przedłużona automatycznie, bez jakichkolwiek konsultacji. W biurze zero rzetelności, gdy zapytałam Panią, co należy zrobić po zakończeniu umowy, powiedziała że nic, wygasa automatycznie. Po czym przez kilka miesięcy naliczali rachunki. Gdy już dostałam ponaglenie po kilku miesiącach złożyłam rezygnację, to doliczyli jeszcze miesiąc wypowiedzenia. Potem należy zwrócić sprzęt(bezurzyteczny), jeśli nie oddasz go w terminie to naliczają mega kary. Wcześniej tez go nie możesz oddać mimo ,że z niego nie korzystasz, musisz się wstrzelić w dwu tygodniowy okres który Ci wyznaczą. Po czym ponownie dostajesz sms o zaległościach tzn. w dalszym ciagu naliczają Ci rchunki, mimo ,ze od pół roku nie masz internenetu, złozyłaś rezygnację, zapłaciłaś wszystkie należności. To zdarzyło się mnie, dziś idę do nich oddać sprzęt (zostały 3 dni) i zapytać o co chodzi z moimi zaległościami......Nigdy nie polecę tej firmy ZaletyżadnychWadyfatalny stosunek do klieta, żerowanie na niewiedzy, naciąganie, brak rzetelnościgdańsk -
~Pola / 2017-07-10 19:15
Najgorszy internet ever. Zostalam oszukana poprzez podpisanie umowy na czas nieokreslony z mozliwoscia wypowiedzenia nie wczesniej niz przed uplywem 24 mcy trwania umowy. Jesli chcialabym wypowiedziec wczesniej to policzyli sobie ponad 2 tys zl za cofniecie rabatow. 2 tys zl! Za internet 50 mega!! Srednio 3 razy w mcu awaria a konsultanci na wzmianke o wypowiedzeniu umowy z powodu braku uslugii twierdza ze nie moge sobie roscic w tym wypadku prawa do wypowiedzenia umowy! No smiech na sali!!!! Nowym klientom co chca podpisac umowe z ta firma naprawde odradzam ZaletyBrakWadySzkoda slow -
~Askja / 2017-07-07 21:53
KOSZMAR !!! Uciekać przed taką firmą, gdzie widocznie nawet pracownicy się z nią nie identyfikują i działają na jej szkodę. Arogancja, cynizm i brak zainteresowania potrzebami klienta to cechy pracowników tej firmy. Trzy razy byłam umawiana na montaż i trzy razy mnie "olano". Każą podawać numer telefonu czy pesel chyba tylko po to aby później sprzedać, bo sami z tego nie korzystają. Prośba, aby monter zadzwonił pół godziny przed przyjazdem jest niemożliwa do spełnienia mimo moich próśb.
Jednak jestem szczęściarą :) Nie podpisałam i już nie podpisze z nimi umowy. Poczytałam sobie inne opinie...;) -
~wsx / 2017-07-05 09:27
Dno .. Co tydzień awaria internetu, do salonu w Katowicach ( ul Ordona) nie można się dodzwonić, osobista wizyta nie każdemu pasuje,
tym bardziej, że poziom zatrudnionych tam pań jest żenujący -
~Renia / 2017-07-04 10:05
Absolutnie nie polecam, kilkudniowe przerwy w dostawie internetu prawie każdego miesiąca, Centrum Obsługi Klienta - bezużyteczne, bo nie da się tam dodzwonić (przynajmniej jeśli chodzi o problemy techniczne).porazka
ZaletyZeroWadyWszystko -
~Say / 2017-07-03 15:55
TO jest po prostu MA-SA-KRA. Przedpotopowe urządzenia.. dekoder to jakiś totalny żart - jego obsługa to idiotyzm. Routery jednozakresowe. WiFi działa tylko w obrębie jednego pokoju, odejście od urzadzenia na wiecej niż na 5 metrów skutkuje cyklicznym zrywaniem połączeń.. a spróbujcie zamknąć drzwi do pokoju, w którym chcecie odbierać neta przez wifi - ZAPOMNIJCIE, lepiej już korzystać z internetu w telefonie.. Nie można zmienić hasła, o zmianie kanału też zapomnijcie, nie wspomnę o konfiguracji.. wszystko POBLOKOWANE, żeby użytkownicy sami sobie dobrze nie zrobili :/ każą dzwonić, oni wówczas to robią (a zazwyczaj tego nie robią wykręcając się tekstem, że coś źle robimy i należy zrobić to to to i znów zadzwonić) to jest ŻART, nawet pan z serwisu (CUD! udało się go umówić po miesiącu dzwonienia do nic z problemem) powiedział mi, że z nimi nie wygram. KPINA, jedno wielkie dno. Skusiła mnie oferta. Jak tylko skończy mi się umowa przechodzę do UPC mimo, że jest tam trochę drożej, albo gdziekolwiek indziej, nie wiem.. nawet N-kę jestem skłonny założyć. ZaletyTotalny brak.WadyWSZYSTKTONiecałe 1.5 roku. Katowice. -
~Andrzej / 2017-07-01 10:20
Byłem klientem 8 lat.Po takim czasie zmieniłem adres zamieszkania.ale tu nie mogę korzystac z ich usług bo w tym rejonie ich nie ma. Napisałem wypowiedzenie miesiąc przed końcem umowy. Dostałem karę umowna na kwotę 850 zł, ale nie za zerwanie umowy zbyt wcześnie tylko naliczone Mi za usługi promocyjne które miałem taniej. TO JEST KPINA! NAJGORSZA SIEĆ JAKA MOŻE BYĆ. ZaletyJakie zalety!? Zaletą jest to że już dalej niekorzystam z ich usług.WadyDługo by pisać. Szkoda nerwów. Nikomu nie polecam! Wystarczy zobaczyć opinie innych użytkowników. To czymś swiadczyOlsztyn -
-
~Gamer / 2017-06-30 11:18
Strasznie nie stabilny internet ping w grach cs go lol skacze nawet do 20.000 niepolecam dla graczy. Zaletypobiera 20mbWadynie stabilny ping od 100 do 20.000pobiera 20mb a w umowie powino 60mb -
~karolina / 2017-06-30 06:15
Bardzo ciezki kontakt z dzialem technicznym, od poczatku nie dzialajacy dekoder,niestety dostawca nie robi nic aby awarie usunac. Jednym slowem nie zalezy im na klientach. -
~Maciej / 2017-06-28 21:10
Moja opinia odnosi się do samej firmy i jest niestety negatywna. Dlaczego ? Otóż, pewnego razu zadzwonił do mnie przedstawiciel Vectry oferując mi telewizję w podstawowym pakiecie za darmo w ramach kwoty jaką płaciłem dotychczas za internet. Zapewniał mnie, że ta oferta będzie jako bezpłatny dodatek do pakietu internetu. Podpisałem aneks do umowy, całkowicie zaufałem zapewnieniom Pana z obsługi klienta, zaufałem firmie Vectra. Po paru miesiącach okazało się, że skończyła się promocja i za telewizję muszę dopłacać. Na moją reklamację Vectra odpisała mi, że rozmowa z ich doradcą była jedynie "propozycją". Szkoda tylko, że ich doradca "zapomniał" o tym wspomnieć. I tak tym samym stracili wieloletniego klienta. Chciałbym przestrzec wszystkich zainteresowanych przed tą firmą. Są po prostu nie fair. Ja też mam nauczkę, żeby nie wierzyć w zapewnienia doradców z obsługi klienta, nie ufać im, i czytać te długie umowy pisane małym druczkiem niezrozumiałym pismem prawniczym. ZaletybrakWadyFirma nie jest Fair w stosunku do wieloletnich klientów. Każdemu będę odradzał korzystanie z ich usług. Wypowiedzenie umowy trwa 2 miesiące, pomimo iż sprzedało się już mieszkanie i nie mieszka pod starym adresem, i tak trzeba płacić, co jest chore.wiele lat, zakup przez internet i telefon -
~jarowaszpan / 2017-06-26 14:47
Totalny szajs a nie internet. Same lagi, omijac szerkim lukiem tego marnego dostawce. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kormoran Olsztyn / 2017-06-23 17:20
Obsługa tragiczna!!!
Dodzwonić się do nich to cud.
Osobista wizyta zakończyła się kłótnią o kolejkę pomimo trzech osób oczekujących i pseudo panem za biurkiem,ponieważ ten sprzęt z numerkami działa tak samo jak ten złom co zamontowano mi w domu.
Do tego dzwonią co chwile wciskając jakieś beznadziejnie,nieopłacalne promocje.Olsztyn -
~t / 2017-06-23 13:31
Absolutnie nie polecam, kilkudniowe przerwy w dostawie internetu prawie każdego miesiąca, Centrum Obsługi Klienta - bezużyteczne, bo nie da się tam dodzwonić (przynajmniej jeśli chodzi o problemy techniczne) -
~Tobeo / 2017-06-22 22:09
Oszukali mnie z datami faktury i nie zgodzili się na odsłuchania rozmowy wcześniej nagranej. Internet miał mieć 100 mb a dziś bylo 0,5 mb mają mnie w dupie nawet strony się nie otwierają a minął dopiero miesiąc pełno problemów ZaletyZeroWadyJakość obsługa cenaMiesiąc -
~bella555 / 2017-06-22 20:04
Odradzam! podpisałam umowę na 2 lata ale musiałam się przeprowadzić do innego miasta,nie mogłam rozwiązać umowy ani przenieść internetu bo w obecnym mieszkaniu ma okablowanie inna firma,prawie 1,5 roku płaciłam im za coś z czego nie korzystałam,rozwiązałam umowę a oni wciąż ślą rachunki nie wiadomo za co.OSZUŚCI!
-
-
~ww / 2017-06-22 12:31
brak słów. szkoda czasu na rozpisywanie bo wyjdzie ksiązka z tego, ODRADZAM na szczęście jeszcze 4 msc i umowa sie konczy o czywiście nie cała bo oszuści wrzucają 1 usługę na np. 24 msc podczas gdy cały pakiet jest na 18 i oczywiście co , nazywa się ze podpisała pani umowe tam jest napisane ze pakiet sport jest na 24 msc.. Kto sie wyzna na tych ich tabelkach.teraz juz wiem jak to czytac, ale dałam się wmanewrować. Internet beznadziejny. ogólnie OSZUŚCI WadyCiągle podwyżki bez wcześniejszych powiadomien20 LAT ( ZA DŁUGOALE BRAK CZASU ZEBY ZMIENIC, PAKIET CANAL INTERNET -
~Marta / 2017-06-20 15:09
W przypadku zmiany miejsca zamieszkania Vectra nie da możliwości rozwiązania umowy bez kary pieniężnej. Zrozumiałe jest, że wina za zerwanie umowy lezy po stronie aboneta, jednak jeśli w nowym miejscu zamieszkania Vectra nie świadczy usług, to nie jest już jego wina.
Po trzech miesiącach użytkowania VECTRY i niespodziewaej przeprowadzce musimy płacić za nią przez cały okkres umowy, mimo, że nie możemy z niej korzystać ( bo nie świadczy usług w nowym miejscu naszego zamieszkania).
Nie jest mozliwe nawet obniżenie abonametu. To jest sytuacja losowa, niemniej jednak się zdarza.
Dlatego serdecznie odradzam tego dostawcę. -
~glogow / 2017-06-19 22:41
godziny wieczorne do kitu wszytsko sie tnie filmy itp jesli chodzi o glogow -
~Piotr / 2017-06-19 21:05
Internet bardzo słaby. Wi-fi działa dobrze ale tylko w pokoju gdzie jest ruter. Internet tez tylko po kablu. Radzę uważać przy podpisywaniu umów. Mi dopisali do umowy telefon stacjonarny o którym nie było nawet mowy i muszę płacić za niego mimo że go nie używam
strona 166 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »