strona 165 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- nastepna »
-
~bobi7 / 2017-09-15 19:55
VECTRA to firma która daje internet po kablu i WIFI ale nie dają gwarancji na wifi. Mam net 150mb a łącze faluje od 10mb do 130mb stabilność zerowa.WIFI z modemu ma zasięg 5 metrów. ODRADZAM!!!!
-
-
~Marek / 2017-09-13 09:13
Chyba najgorszy dostawca internetu jaki może być... Co najmniej raz w miesiącu problem z internetem, na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut zanim ktoś łaskawie odbierze. A jak już odbierze to stwierdzi, że nie umie pomóc. Żałuję, że UPC nie ma usług w moim regionie, wolałbym płacić 2x tyle i mieć pewne łącze.
Tydzień temu dzwoniłem z problemem (nie działał internet), po 20 minutach ktoś odebrał. Pań stwierdził, że to uszkodzony modem i umówił się ze mną na czwartek(!). Świetnie, do pracy potrzebuję internetu i muszę czekać 2 dni na naprawę. No nic.
Przyszedł czwartek, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. Na maile nie odpowiadają, na infolinii twierdzą, że została sprawa przekazana. Mamy dzisiaj już wtorek, mija tydzień odkąd nie mam internetu, a Vectra ma wszystko w dupie.Wadyniestabilne i zwalniające łącze, częste problemy, beznadziejna obsługa klienta. -
~Ewa / 2017-09-12 21:34
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia, masakra. Jakość usług beznadziejna a stosunek do klienta jeszcze gorszy. Mimo przeprowadzki, gdzie vectra już nie ma swoich usług nadal muszę płacić rachunki nie mogąc jednocześnie korzystać z ich oferty. Nie ma żadnych szans na porozumienie z przedstawicielami firmy. Żałuje, że podpisałam z nimi umowę i ostrzegam wszystkich co zamierzają to zrobić. ZaletyżadneWadyklient dla tej firmy nie ma żadnego znaczenia, bylebyś podpisał umowę a później to jesteś frajer -
~zawiedziona / 2017-09-12 19:50
Proszę abonentów Vectry o zwracanie uwagi na aneksy do umów. Każdy aneks do umowy czyli np. Zwiększenie liczby programów traktowana jest przez tego operatora jako "nowa umowa", a tym samym kolejna lojalka! Nie dawajcie się namawiać na żadne zmiany i aneksy, bo nie uprzedzają o tym, a naciągają ludzi. Miałam do nich wrócić, ale nigdy tego nie zrobię. Zawiodłam się bardzo. Jeszcze raz przestrzegam przed naciągaczami. -
~Darek / 2017-09-10 11:12
nie polecam!!! ruter codzinnie piszczy i nie ma internetu nie wiem czemu jakis szmelc dali widac ze to chinskie gowno trzeba codziennie resetowac po resecie internet dziala i piszczenie ustaje na kilka godzin . Tak samo jest z dekoderem rano chce odpalic dektorer tv a on wogole nie reaguje na pilota trzeba wylaczyc z kontaktu i wlaczyc jeszcze raz wtedy reaguje i tak codzinnie (moj znajomy ma vektre i nie narzeka ale ja mam juz dosc tego ich szmelcu !!! -
~Jarek B. / 2017-09-07 16:14
Od maja 2016 r. jestem posiadaczem internetu od Vectry .Umowę mam podpisaną na 2 lata. Parametry łącz 50 Mb/s - 5 Mb/s.Z usługi jestem bardzo zadowolony. Monter w czasie instalacji zrobił tak , jak chciałem tzn. kable łączeniowe pochował w listwach przypodłogowych. Internet działą bezproblemowo. Do chwili obecnej nie było żadnej awarii ani też przerwy w dostawie.Łącze jest bardzo stabilne i oscyluje w okolicach deklarowanej. ZaletyPrzystępna cena.Staszów (świętokrzyskie) -
~Damian / 2017-09-06 12:09
Czytam komentarzy i jestem w szoku. Na wszystko, co byłem umówiony otrzymałem bez zarzutów. Począwszy od sprawnej obsługi, prędkości pobierania i wysyłania skończywszy na telewizji.
W pakiecie miałem 150Mb/s i minimalnie miałem 120, to rzadko zazwyczaj 140-150.
O wypadkowym braku internetu byłem informowany i po krótkim czasie usterka była korygowana.
Z chęcią przedłużyłbym umowę, gdy nie moja przeprowadzka do Warszawy i miejsca na osiedlu, gdzie nie stacjonują, jedyna wada.
Polecam.Zaletycena, prędkość, obsługaWadyBrak zasięgu na Ursynowie.Radom -
~Kasia / 2017-09-05 11:47
oszusci. wyłudzacze. i do tego zero chęci porozumienia.
najpierw mowią, że nagrywają rozmowy, po czym jak mwoisz im ze masz równiez nagraną rozmowe - informuja ze nie honorują tego, bo to tylko pracownik udzialał informacji, a nie decydował o warunkach.
nie polecam abosultnie nikomu. nigdy wiecej, nigdyZaletyzero -
-
~wanda / 2017-09-04 17:00
unikajcie horroru mnie kosztuje zdrowie do nich nic nie dociera, zawsze oszukują i obwiniają klienta, wszystko do bani najgorsza męka ten ,,badziewie''internet.potrafią spreparować nawet umowę uważajcie nie rozmawiać na telefon.vectra to porażka dałam się nabrać teraz żałuję i tracę pieniądze. -
~Boguss / 2017-09-01 12:59
niestety dałem sie naiągnąć na Vectre. zacząłem żałować bardzo szybko, zawsze jakiec problemy, a to zmieniają sobie kanały telewizyjne jak im sie podoba, bez żadnej informacji, albo problemy z internetem. prędkość żałosna!!!! zazwyczaj na poziomie 2-3 Mbit!!!! bardzo często przerwa w dostawie internetu po licznych telefonach do vectry i ciągłym awanturowaniu się wciąż słyszałem to samo. " u nas wszystko jest dobrze, z pewnością wina leży po pańskiej stronie. możemy przysłać osobe do sprawdzenia połączenia ale odpłatnie"
NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE niebądzcie tak głupi jak ja nie dajcie sie naciągnąć !!!!Zaletybrak23 miesiące -
~Krzysztof / 2017-08-30 14:47
Byłem użytkownikiem wielu firm zajmujących się dostawą multimediów i ostrzegam wszystkich przed Vectra ponieważ przekracza ona wszelkie granice. Pomijając już takie fakty jak słabe łącza, tandetna obsługa jak i pomoc techniczna gdzie na telefonie niekiedy trzeba spedzić około 40 min by zgłośić awarie, a następnie czekać do 48h aż w ogóle technik sie pojawi by przełączyć jeden bezpiecznik w centrali, jak i beznadziejny rooter który ma ograniczenie lączności wi-fi a dostępu do niego by to zmienić nie otrzymamy, więc zaniki w mieszkaniu łaczności mamy już w drugim pokóju. Najbardziej co we mnie uderzyło to rozwiązanie umowy które to musiało sie skonczyć we współpracy z rzecznikiem praw konsumentów ponieważ Vectra jawnie oszukuje! Mianowicie mimo że kazali mi wysłać rozwiazanie umowy FAXEM (bo emailowo nie można nie wiedzieć czemu i dlaczego) i mimo że to zrobiłem uznali że oni takowego faxu nie dostali i kolejne miesiące musiałem placić wiec zareklamowalem i okazałem potwierdzenie wysłania faxu gdzie jest czarno na białym numer, godzina itd to reklamacji nie uznali twierdząc że mimo wszystko nie maja takiego dokumentu i tu interweniowal rzecznik. BROŃCIE SIE RĘKAMI I NOGAMI OD VECTRY! ZaletyBrakWadyŁącza
Obsługa
Wprowadzanie w błąd
Przeciąganie Spraw
-
~Użytkownik / 2017-08-30 13:33
Używam VECTRA od 3 lat. przez pierwsze pól roku było znośnie. natomiast na chwilę obecną jest to jakaś porażka. w umowie jest zapisane 50MB/s z czego na urządzeniach pokazuje 1/0,5 MB/s. obsługa klienta także daje wiele do myślenia. mówiąc kolokwialnie leją na klientów. Już kilkakrotnie byliśmy w biurze zgłosić usterkę z czego zawsze mówią ze z Wi-Fi powinno spadać max 10% prędkości internetu i tłumaczą się tym, że to wina routera. i co najzabawniejsze kiedy masz własny to mówią ze to wina tego własnie routera a kiedy mówimy o ich routerze nie są za bardzo rozmowni. Podsumowując radzę unikać tego dostawcy jak ognia. Najzwyczajniej w świecie oszukują wiele ludzi ZaletyBRAKWady-Obsługa klienta
-zasięg Wi-Fi
-moc Wi-Fikorzystam od 3-4 lat -
~AS / 2017-08-27 16:27
Ostrzegam przed firmą VECTRA, nie przestrzegają podstawowych zasad i przepisów, wprowadzają w błąd użytkowników przedstawiając oferty, nie przesyłają niezbędnych dokumentów. Wystawiają zawyżone faktury, składanie reklamacji i rozpatrywanie ich jest na poziomie żenującym, odpowiedzi nie są na temat, traktują klientów jak idiotów.
Pierwsze pół roku było ok., ale teraz masakra - nic nie da się załatwić, na każdą wiadomość odpowiada inny konsultant w tej samej sprawie, brak kontaktu z osobami wyższego szczebla, chociaż nie wiem czy to by coś dało.ZaletyPierwsze pół roku ok.WadyRozpatrywanie reklamacji na poziomie żenującym, brak normalnego kontaktu i chęci rozwiązania problemu. Liczy się tylko kasa - że udało się kogoś naciągnąć i podstępem podpisać umowę.Warszawa -
~Wysy86 / 2017-08-24 19:32
Maskakra. W przypadku jakiejkowiek awarii nie mozna sie skontaktowac z BOK tel niedostepny. A zgloszenie przez formularz czekaw w kolejce i kazdy ma w d.pie klienta. Warto doplacic do kunkurencji. WadyBOK -
~marcin / 2017-08-23 22:52
nie daje nic dlatego ze zglosilem problem 3 dni a vecktra mnie olala i ja mam placic za cos co mi nie fukcjonuje dla mnie to zlodzieje i naciagacze zglosze przestepstwo na polocje i do sadu ZaletybrakWadynabijaja czlowieka w butelkewarszawa -
~Michał / 2017-08-23 16:11
Fatalna firma nie polecam usług. Zamówiłem online po założeniu już były problemy. Albo Internet z pełna szybkością albo telewizja i Internet z 1/10 szybkości po zgłoszeniu 18.08 przyjechał technik i powiedział że w budynku jest wszystko dobrze wina leży gdzieś w rozdzielni. Po jego naprawie Internetu nie ma w ogóle. Dobrze że jest czas 14 dni na zerwanie umowy bo inaczej został bym z ręką w nocniku. Firmy nie polecam. Zamówione przez telefon. Nie wytrzymałem 14 dni. -
-
~Ana / 2017-08-21 12:14
Vectra jest bardzo naciąganą firmą, jak można nie zerwać umowy??? Polsat cyfrowy czy inne mają okreslone w umowie wykość za zerwanie a tu płaci się przez pół roku za to, że się nie używa telewizji ze względu na przeprowadzkę gdzie nie ma tam tej firmy...
Żenada i naciągactwo. Najpierw w biurze obsługi facet wypisał po wydrukowaniu blankietów do zapłaty ile trzeba opłacić czyli 300 zł a po miesiacu przychodzi znów inna faktura rozłozona na 6 miesięcy po 44,80. Teraz pytanie co trzeba zapłacić to co było uregulowane za zerwanie umowy 300 zł czy do tego jeszcze kolejne faktury na 44,80 (268zł).
Oszuści i naciągacze do potęgi!!!!!!!!ZaletybrakWady-brak rzetelnej informacji co do umowy
-ciągłe listy do zapłaty na pół roku
-brak wiedzy pracowników
- niejasność w umowach
-wysokie ceny za telewizję + internet słabej jakościrok -
~PanMarmolada / 2017-08-19 22:03
Jak to czytasz wiec że, Vectra to jest firma nie dla ciebie i że, nie warto nawet o niej myśleć. ZaletyNie ma zalet.WadyInternet jest o nawet 100 mb/s wolniejszy niż powinien być a część programów telewizyjnych (które były w umowie) są niedostępne lub przycinają. -
~Kielnt / 2017-08-19 09:12
Interesowała mnie oferta wysłałem zapytanie, po chwili Pan z infolinii do mnie zadzwonił. Dopytując się o rożne rzeczy, namawiając mnie do podpisania umowy przez telefon. Nie chciałem, takich rzeczy robić, stwierdził, że nie mam dalszych pytań, odłączył się.
Pisząc tą opinię, chciałbym zwrócić uwagę na złe traktowania przyszłego klienta, a obsługa była bardzo nie miała i nie przyjemna.
Pozdrawiam SerdecznieZaletySzybkie oddzwonienie z infolinii.WadyObsługa klienta. -
~Olatymek / 2017-08-18 23:28
Chcialam podpisac umowe na telewizje internet telefon zostalam wyproszona z salonu bo bulam z malym dzieckiem pozdrawiam lysego pracownika z zabrza ide do innej firmy
strona 165 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- nastepna »