strona 163 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »
-
~Stary klient Waldexu. / 2017-10-27 16:02
Absolutnie fatalna jakość.
To, jak ta firma funkcjonuje i za jakie usługi pobiera pieniądze musi podchodzić pod kryminał. -
-
~Mirona / 2017-10-26 11:49
żenada badziew co chwilę problemy jak nie z telewizją to z internetem po 3 dni brak obrazu internetu problem z komunikacją dzwonisz cały dzień i nikt nie odbiera ale zadzwoń i zamów telewizje bez problemów odbiorą to co oni wyprawiają brak słów nie wywiązują się z umowami czekam już rok na nowy dekoder i inną ofertę i doczekać się nie mogę dzwoni dzisiaj już 6 raz po 40minut na to żeby usterkę zgłosić i nikt nie odbiera podłączenia vectre mam od 3 lat
-
~Locke / 2017-10-25 18:29
Dramat, dramat dramat. Jak dziala to dziala ale jak sie cos zepsuje nie jestes w stanie dodzwonic sie na telefoniczne centrum obslugi a gdzy chcesz zglosic przez internet to kaza podawac milion numerow seryjnych. Musialem rozbebeszyc cala instalace pod telewizorem a i tak nie pomogli od razu. NIE POLECAM ZaletybrakWadynie odbieraja telefonow, czesto sie psuje -
~Kinga / 2017-10-24 08:12
Napisałam do Vectry o umorzenie kosztów kablówki pani z Vectry zaproponowała mi kablówkę mobilną, pilota też może dostanę do przełączania kanałów? -
~Zen / 2017-10-22 14:59
Vektra to kupa mam łącze 2MB i ściagam teraz program przez WWW kupa straszna idzie max 100kb Wczesniej było pod WALDEXEM i szło te 2 MB!! ODRADZAM WSZYSTKIM WEKTRE!!!! ZaletyŻADNYCH ZALETWadyWSZYSTKO JEST DO DU.... -
~Kitnamaxa / 2017-10-20 20:44
jeden wielki syf zeby filmy i inne żeczy w 21 wieku sie zawieszały to to jest skandal !!! Zalety-firma w końcu upadnie bo 3/4 użytkowników nie chce mieć więcej z nimi nic wspólnegoWady-internet porównywalny prędkością do ślimaka
-częste rozłączanie i problemy techniczne -
~Iwona / 2017-10-20 15:19
Beznadzieja totalna!!! Wiecznie brak jak nie internetu to telewizji i tak na zmianę. Nie polecam nikomu ZaletyBrak zaketWadyWiecznie coś nie działa jak nie Internet to telewizja i tak na zmianę...czekamy do czerwca by wypowiedzieć umowę -
~gggggg / 2017-10-19 20:09
Kompetentność osób, które pracuja na infolini to totalna pomyłka, co jeden to lepszy. Czlowiek dzowni, wyjaśnić fakturę, każda jedna osoba udziela innych informacji. Komu wierzyć ? Nie pozostaje nic innego, jak tylko nie przedlużać umowy . NIe polecam ! -
-
~Kuba / 2017-10-18 16:40
Konsultanci podczas zamawiania usługi dostępu do internetu wprowadzają klientów w błąd proponując pakiet telewizyjny "Pakiet Stalowy z HD" za darmo dla nowych klientów. W rzeczywistości kwota 9,90zł zostaje doliczona do faktury. -
~Radoslaw / 2017-10-17 10:30
Predkosc ok ale na kablu. slaby router internet co jakis czas traci polaczenie
Po ciezkich probach dodzwonienia sie na infolinie pan z pomocy tech. stwierdzil ze to nie ich wina. kupilem wzmacniacz wifi i dalej lipa.dla eksperymentu sasiad podal mi haslo do swojego neta i smiga bez problemow. Dobrze powiedzieli w obsludze klienta ze to moja wina!. Moglem nie podpisywac umowy teraz 2lata meki.ZaletyBrakTczew -
~MS / 2017-10-16 20:28
Korzystaliśmy z usług vectry 5 lat. Mieliśmy najwolniejszy internet, obsługa klienta jak już się tam dodzwoniłam kazała mi podpisywać nowe umowy, robić nowe zobowiązania. Zrezygnowaliśmy i dostaliśmy karę na niby opóźnienie w oddaniu sprzętu. Tak nam podziękowali za tyle kasy co im płaciliśmy. Nie polecam, obsługa klienta ledwo zipie, zero pomocy, każdy tam mówi co innego, ceny wysokie, usługi słabe, internet wolny jak żółw. Zero kompetencji i podejścia do klienta. A za tą karę co dostaliśmy nikomu nie polecę vectry. Spalili mosty a tak się w dzisiejszych czasach klientów nie traktuje nawet byłych. Nigdy do nich nie wrócę a innym będę odradzać. -
~Magda / 2017-10-16 14:49
Historia w skrócie:
Podpisana umowa nr1, internet przynajmniej raz w tygodniu ma poważną awarię. Często nawet kiedy działa to strasznie się zawiesza, rozłącza, itd. Pani z BOK dzwoni po kilku miesiącach, że można płacić 10 zł więcej i mieć lepszą jakość (skusiłam się, poniewaz dotychczasowa jakość nie była najlepsza), myślę, zapłacę więcej, może będzie ok (naiwna :( )
Podpisana umowa nr 2 przez telefon - informacja listowna wysłana, brak odpowiedzi w ciągu 2 tyg (byłam za granicą) oznacza akceptację warunków, automatycznie!! (jak się okazało zmiana wiązała się z rozpoczęciem nowego okresu obowiązywania umowy, czyli nowe 2 lata związania z firmą)
UPC oferuje w mojej lokalizacji lepszą ofertę, po mojej prośbie zrywa w moim imieniu umowę, dostaję info z Vectry, że kara za zerwanie została naliczona (tak, za prawie całe 2 lata). Po kontakcie z BOK, informacja, że nie mogą umowy przywrócić i trzeba zapłacić ponad 3000.Zaletyniska cena, ale niska cena za zerową jakość to chyba już nie zaleta :DWadyniekompetentna i nieprzyjazna obsługa Klienta
niejasne warunki umowy, ukryte koszty, kary za zerwanie
słaba jakość, częste awarie -
~Mario / 2017-10-14 09:59
Generalnie chodzi OK, niska ocena z powodu braku dostępu do routera i możliwości lepszego zabezpieczenia sieci wifi, ze strony ebok można zmienić ssid i hasło sieci. Brak możliwości blokowania i dodawania po mac adresie czyni sieć BARDZO PODATNĄ na WŁAMANIA oraz brak możliwości sprawdzenia kto jest zalogowanym w danej chwili do sieci powoduje czyni ofertę już mało atrakcyjna. -
~Paulina / 2017-10-13 11:08
Unikajcie tej firmy jak ognia ! Po kilku zgłoszeniach żenująco niskiej prędkości internetu wysłali do mnie technika nie informując że będzie to wizyta płatna, technik nie zostawił żadnego paragonu ani potwierdzenia wykonania usługi, a do rachunku doliczyli 50 zł. Usiłowali mi wmówić i kazali przesyłać skan zlecenia, którego nie otrzymałam ! Co się okazało? Technik podrobił mój podpis na dokumencie serwisowym na którym była zgoda na obciążenia rachunku !!!!!!!! Jakiś koszmar, przecież to jest karalne ! Warszawa -
~Darth / 2017-10-12 17:57
Po pierwsze wciskają telefon którego nie masz ( 15zl/msc) , po drugie obsługa jest miła dopóki nie podpiszesz umowy , bardzo częste kilku godzinne awarie i oczywiście nie dodzwonisz sie na pomoc techniczna a jak już to niczego sie nie dowiesz . A spróbuj nie zaplacic to i odsetki i ponaglenia a mi nikt nie zwróci za brak uslugi .
Nigdy więcej i nikomu nie polecamWadyAwarie , zabieranie programów i nie mila obsługa przez infolinięWrocław -
~Eveee. / 2017-10-11 09:39
Jeden wielki bałagan. Zwłaszcza w ich systemie EBOK. Faktury poopłacane, a widnieją jako nieopłacone, niekompetentna obsługa, gdyż upierali się na swoim - że im wiszę zaległości i koniec, bo tak w systemie widzą. Mimo, iż miałam mailowe potwierdzenia przelewów za faktury. No i te niby ich promocje... Wszystko ładnie, pięknie, a co do czego nagle wychodziły jakieś dodatkowe opłaty nie wiadomo za co, bo konsultant nawet słówkiem nie pisnął na ich temat, jawne ukrywanie ważnych informacji. -
-
~Nieznajomy / 2017-10-11 00:15
Same wady.
30 min dzwonienia 0 odpowiedzi od obsługi
Internet słaby 50 mb mam 10WadySame1 rok internet -
~Piotr / 2017-10-10 17:18
Beznadzieja! Router w jednym pokoju, a w drugim za ścianą już nie ma zasięgu. WadySłaby router
Ciągle problemy technicznie
Brak dostępu do ustawień routera
Mimo gwarantowanej stałej szybkości chodzi jak chce.Kilka lat użytkowania -
~Igor / 2017-10-10 08:22
Nie No Błagam To jest jakaś paranoja router w salonie a w pokoju obok nie da sie nic zrobić nie wspominają c o kuchni w której wogóle zasięg nie odbiera a co dzieje się po 21 totalna masakra czasami google się ładują 2 minuty moze pakiet za 35 zł nie jets jakis najlepszy no ale bez przesady nie polecam ZaletyFajna CenaWadySłaby zasięg po 21 bardzo słaby internetzapłaciłem 35 zł korzystam juz długo bo rok przedtem nie było takich problemów -
~Janek / 2017-10-09 15:17
mylą umowy i nie ma kanałów i Internetu przez 5 dni a tak to wszystko dziala dobrze
strona 163 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »