Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4522 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daro / 2017-12-21 17:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem niedoszłym klientem Vectra w dn. zamowilem u P. Pawła Opiekuna Bloku w Sosnowcu przy ul. Kierocinskiej 20, pakiet tv, Internet i umowilem sie na instalacje w dn. 18.12.2017, wypowiedziałem umowy u innych operatorow, urlop w pracy i czekam... nikt w umowionych godzinach 12-14 sie nie wstawił. Zadzwoniłem do "Opiekuna" po czym dowiedziałem sie że technik zgłosił moją nieobecność w domu w umowionym terminie i miał to wyjaśnić do dzisiaj czekam na odp. Z drugiej strony czytam opinie i moze to dobrze że tak sie stało. Na szczescie konkurencja w bloku jest spora. Obsługe oceniłem na 1 reszta ocen średnia ze wzgledu na brak usługi. Pozdrawiam niedoszły Klient
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Robert / 2017-12-21 10:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Infolinia to robienie sobie jak z klienta. Próbując zgłosić awarię Internetu wisiałem na telefonie w sumie półtora godziny a i tak nie doczekałem się połączenia z odpowiednim działem.
  • ~PanMarmolada / 2017-12-21 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra zdziera z ludzi pieniądze bo jak kupisz internet za 150 MB/s to dostajesz jakieś 10-30 mb/s i to nie wszystko. Oni też blokują część programów telewizyjnych które były w umowie nienawidzę tej firmy.
    Nie mogę doczekać się na koniec roku 2018 bo wtedy skończy się umowa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Beata / 2017-12-19 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Od jakiegoś czasu internet to jedna wielka kpina,nawet na kablu ginie i nie można się z nim dogadać nie mówiąc o marnej prędkości.cztery razy zgłaszana usterka w oddziale suwalskim -tel.umawiany technik i cztery razy zero technika,zero poprawy jakości i zero jakiejkolwiek informacji dlaczego go nie było.wypowiedzenie umowy-telefoniczna propozycja zmiany sprzętu co poprawiłoby działanie usług oraz zmiana parametrów-ustalenie dnia przyjścia technika do zainstalowania zmienionych warunków-i znów to samo -brak technika i jakiejkolwiek informacji dlaczego i co dalej.KPINA,IGNOROWANIE KLIENTA,ŻENADA.NIE POLECAM!!!!
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Ktoś / 2017-12-18 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ucina się. Wykupiłem solidną ofertę a mimo to internet działa kiepsko. M/R mam dosłownie obok komputera i konsoli - działa średnio dobrze, często dochodzi do zerwań. Kolejnym problemem jest Biuro Obsługi Klienta, długo trzeba czekać na rozmowę, Pani 'telefonistka' ma zestaw odpowiedzi aby Cię 'spławić', połączenie z technikiem jak los na loterii... Ocenę pozostawiam Tobie ; )
    ZaletyHmm... brak
    WadyOpisałem w treści opinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dziobo / 2017-12-18 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kasia / 2017-12-18 18:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka!!! Na infolinii 2 godz i nic. Zero kontaktu, brak możliwości uzyskania pomocy z działu technicznego. Płacić musze ale żeby uruchomić to nie ma z kim rozmawiać.
    WadyPo co jest infolinia skoro nikt tam nie odbiera?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwa / 2017-12-16 19:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie można nie zgodzić się ze wszystkimi opiniami. Beznadzieja na całej linii, całe szczęście, że mam umowę do czerwca. Jakoś się przemęczę i koniec z tym. Uciekajcie od Vectry najdalej jak możecie jeśli chcecie mieć dobrą jakość usług. Obsługa to jakiś śmiech. Napisałam do nich jakie mam uwagi, a oni zamiast normalnie odpowiedzieć napisali list z podpisami wszystkich ważnych osób, cytując paragrafy, na podstawie których nie należy mi się odszkodowanie. Tylko, że ja nie chciałam odszkodowania, a internetu, który by działał. Masakra i totalne nieporozumienie.
    ZaletyBywa, że się nie zacina.
    WadyBardzo często się zacina.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Aaa / 2017-12-16 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciągle się zacina. Nie można z niego normalnie korzystać . Tragedia !!! Nigdy więcej Vectry nue polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćW domu
  • ~Piotr / 2017-12-15 19:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet działa cały czas żle, problem z zasięgiem nawet wszystkie zmiany kanałów nie pomagają
  • ~Tomasz / 2017-12-13 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo !!pomoc techniczna żeby się dodzwonić graniczy z cudem .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Piotr / 2017-12-13 17:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Parametry takie sobie, cena jak za taka usluge , to kosmos. Obsługa klienta to dno! W vectra, możesz online podwyzszyc abonament, jednak aby obnizyc trzeba zrezygnowac z umowy (bezterminowa) i podpisać nową. Chore!!!
    Zaletybrak
    MiejscowośćWapnica
  • ~artur / 2017-12-13 17:19
    Ocena: 2.50 / 5
    witam,usługę ma m od roku,internet ciągle się zacina ,telewizja szwankowała ale naprawili.obecne już 4 miesiąc borykam się z wypowiedzeniem i ciągłe wymówki aby przeciągnąć kolejny miesiąc.dodzwonić się graniczy z cudem,jak już zakończę współpracę nigdy więcej nie chcę tego operatora.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Piotr / 2017-12-12 17:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Od tygodnia nie mam mozluwosci oglądania hbo od wczoraj cały dzień czekałem na technika który od dzisiaj się nie odezwał kolejny telefon po 20 minut dzwonienia do Vectry w dziale technicznym po 20 minut wydzwaniania i nikt nie odbiera to oni powinni się ze mną kontaktować ustawili się na sprzedaż paranoja.nie zależy im na klientach
    MiejscowośćPolice
  • ~trebyz / 2017-12-12 10:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeśli chcecie wypowiedzieć umowę Vectrze, nie róbcie tego faksem, bo okazuje się, że faks do nich nie dochodzi, a potwierdzenie nadania na osobnej kartce (jak robi to wiekszość faksów) jest według nich nie do przyjęcia. Dla 63 zł abonamentu za kolejny miesiąc firma jak widać zrobi wszystko :) A że straciła klienta na zawsze? No cóż, liczy się to co tu i teraz widocznie.
  • ~Roman / 2017-12-11 22:40
    Ocena: 4.25 / 5
    Pakiet tv platynowy + internet 150 Mb mam od trzech lat. Na kablu śmiga pod 150 na wi-fi dochodzi do 90 ale mam dwa komputery i dwa telefony ,które jednocześnie czerpią z sieci wi-fi. Miałem kontakt z biurem obsługi to muszę stwierdzić ,że są tylko nieliczni którzy znają się na swojej robocie reszta to rozumy pozjadała i traktuje wszystkich z góry i są bardzo opryskliwi.
    MiejscowośćBydgoszcz-Fordon
  • ~FatMike / 2017-12-11 20:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie wielka awaria w ciągu ostatnich miesięcy (zwłaszcza dwóch) 150mb chodzi jako 15. Kiedyś internet po interwencji magicznie wracał do poprzednich parametrów. Teraz to niemożliwe bo nie da rady się dodzwonić. Po ostatniej duzej awari dalej są ślady w obciętym transferze.
    Zaletykiedyś było 150mb
    telewizja ok
    Wadyobsługa tech.
    kontakt
    blokowanie ruchu sieciowego
    zmuszanie do "ichniego" routera - brak mozliwości poważnej konfiguracji
    MiejscowośćWrocław
  • ~albertoxxx / 2017-12-11 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj pojawiła się awaria zarówno internetu jak i telewizji i ku mojemu zdziwieniu Pani na infolinii mnie powiadomiła, że technik pofatyguje się do mnie za 4 dni. Jutro wysyłamy wypowiedzenie (na szczęście umowa się skończyła i jestem na nieokreślonym).
    Wadyżenująca obsługa klienta
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Kuba / 2017-12-11 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    ty no ja nie wiem jak z tym internetem słaba jakoś. gdy moja mama wzięła umowę to mb/s dochodziły nawet do 150 a teraz niecałe 80 gdy gram w gry typu fps potrafię mieć przez ten internet nawet 9 fps no skandal poprostu
    Zaletybrak
    Wadydziałalność
    MiejscowośćLębork
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306