Obsługa klienta w firmie Vectra jest poniżej krytyki.Lekceważą klienta-bo jak inaczej nazwać to,że zlecenie przyjęte 2 tygodnie wcześniej jezt dalej niezrealizowane.W kontakcie telefonicznym(jeśli już uda się dodzwonić)konsultant za każdym razem mówi,że przekazuje sprawę dalej(tzn.do dz.technicznego) i mam czekać na telefon od panów techników.I na tym się sprawa kończy.No ile można?????LUdzie zastanówcie się i NIGDY ale to Przenigdy nie wybierajcie tej badziewnej firmy
Zaletycałkowity brak
WadyVectra to jest jedna wielka wada
MiejscowośćCzeladź
~Niezadowolony Klient Sopot / 2017-12-03 21:48
Ocena: 2.25 / 5
Witam, na wstępie zaczne od samej usługi.. przez rok czasu korzystałem z pakietu internetowego 30mb/s za nieduzą opłatą bodajze 50zł cena zupełnie normalna bez rewelacji. Internet był jedyną usługą jaką brałem od tej firmy, z sama siecią nie miałem problemów predkość też się zgadzała- problemy zaczęły się kiedy chciałem wypowiedzieć umowe. Strasznie cięzki kontakt, obsługa w pkt. w Gdańsku poprostu fatalna nie dziwie się ze na 6 stanowisk tylko dwa czynne !! Samo pomieszczenie świeciło pustkami a na wejściu już czułem się niemile widziany. Przeciagali wypowiedzenie w takim stopniu ze musialem kolejny miesiąc opłacać abonament. Po wyprowadzeniu się z mieszkania złożyłem prośbe o odbiór sprzętu- którego nie było i po 2 msc otrzymałem informacje ze naliczono mi 200 zł kary na brak zwróconego sprzętu. Osobiście musiałem pojechac do mieszkania wynajmowanego ponad 70km dalej w szczycie sezonu musialem zostawic prace zeby wyjaśnic sytuacje. Kiedy zwrocilem sprzet otrzymałem informacje ze z łaska mi ściagna oplate z 200 zł na 60 a korekte dostanę na maila. po kolejnych 2 msc nie otrzymałem żadnej informacji, ani faktury, ani korekty nie miałem też możliwości zalogowania na własne konto . W dniu w ktorym chciałem się skontaktowac z firma otrzymałem telefon od komornika, że jeżeli w przeciągu dwóch dni nie opłace faktury zostanie sprawa skierowana do sądu a koszty wzrosną do 700 zł. Po krótkiej rozmowie i wyjasnieniu iż nie miałem ani numeru sprawy faktury, konta ani niczego- uprzejma pani z instytucji ściagającej wieżytelności podała mi numer konta na który zleciłem przelew i sprawa sie zakończyła. Od momentu rozwiązania umowy do totalnego zerwania wszelkich stosunków minęło 5 msc. Serdecznie nie pozdrawiam i nie polecam
Miejscowośćsopot
~Marcin / 2017-12-02 20:06
Ocena: 2.00 / 5
Na umowie prędkość 100 mb w rzeczywistości 18, nie starają się o klienta
WadyBrak staranności obsługi,
Miejscowośćwarka
~Hakxks / 2017-12-02 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Specjalnie przyjechał pan z nowym dekoderem, beda dwa wifi wszystko bedzie pieknie dzialac, a tu, że tak powiem gowno totalne nic nie działa, internet słaby, a zeby nudno nie bylo to raz na jakis czas w ogole go nie ma
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~BadBoy1979 / 2017-12-02 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Masakra zero kontaktu telefonicznego z firmą. Internet można powiedzieć, że nie istnieje. Bardzo się cieszę, że mam dobry abonament na telefon z internetem bo i aczej średniowiecze czekam do końca umowy...
ZaletyJestem już tak zniesmaczony firma, że dla mnie zalet brak już teraz.
WadyInternet nie istnieje
MiejscowośćAleksandrów Kujawski
~Uzytkownik vectry / 2017-12-02 09:48
Ocena: 5.00 / 5
Mam internet do 150mb/s robiac speedtesta chodzi 144mb/s instalator wszystko podlaczyl byl miły, wszystko co trzeba powiedzial nie zgodnosci wyjasnil :) szczerze polecam internet
ZaletyŚwietna prędkość nawet w godzinach szczytu
MiejscowośćPolice
~bozena / 2017-12-01 19:10
Ocena: 1.00 / 5
Do biura obsługi nie można dodzwonić się . Internet zamiast 150 Mb przeważnie 35 - 45 mb .Cena żadna rewelacja .Odbiorcy z dużym stażem traktowani jak piąte koło u wozu . Liczy się zdobywanie kolejnych na tzw. promocje . Dziękuję .
~Darek / 2017-12-01 17:15
Ocena: 1.75 / 5
Bok to jedna wielka pomyłka. Tam chyba pracują ludzie, których nigdzie nie chcieli przyjąć do innej pracy. Kompletny brak komunikacji między poszczególnymi działami.
Handlowiec zaproponował mi przedłużenie umowy oraz nową ofertę. Miałem otrzymać dwa nowe dekodery z nagrywarką plus sport na ostro. Okazało się, że monter miał tylko jeden dekoder więc go odwołałem. Następnego dnia na jednym z dekoderów, które posiadam wyłączacie mi dostęp do pakietu platynowego (jest tylko telewizja sd). Kilkukrotnie dzwoniłem do bok z interwencją a w odpowiedzi słyszałem, że trwa proces sprzedażow. Jaki proces? Co to ma do rzeczy? Nie było żadnego procesu bo nic się nie odbyło i nic nie podpisywałem. Nawet gdyby był to jakim prawem wyłącza się dostęp do wykupionego pakietu.Usługi nie są darmowe ja za nie płacę. Po tygodniu przyszedł monter i zainstalował nowe dakodery.Oczywiście przez tydzień nie było tv. Otrzymałem również na 30 dni HBO Go. Ale było tylko 10 godzin bo jakaś ciemna masa nie sprawdził w umowie, że mam mieć HBO. Oczywiście teraz jest problem aby HBO przywrócić.To nie wszystko. W ciągu dwóch miesięcy wymieniono mi 5 razy modem internetowy ponieważ sieć Wi-Fi 5g jest tylko kilka godzin po instalacji modemu. Za każdym razem Bok każe resetować modem. Po reszcie oczywiście działa ale tylko 2 godziny. Obłęd.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca do ich wpisania
MiejscowośćWarszawa
~jacek / 2017-11-30 03:15
Ocena: 2.25 / 5
brak możliwości tv na drugim telewizorze.słaba siła sygnału.Wielokrotne umawianie monterów i nikt nie przychodzi.Nie znają nawet słowa przepraszam
MiejscowośćWarszawa
~Nikos3 / 2017-11-30 03:08
Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie oraz utrudniony kontakt z działem usuwającym usterki.
~Olga / 2017-11-29 21:58
Ocena: 5.00 / 5
Polecam! Jestem zadowolona z jakości świadczonych usług, a przede wszystkim jakości obsługi klienta.
ZaletyŚwietny dział reklamacji!
MiejscowośćKatowice
~Klient / 2017-11-28 18:22
Ocena: 1.50 / 5
Pytanie proste mam, czemu tak wolno ta obsługa idzie. Czemu nie można zatrudnić więcej osób, widać iż firma oszczędza na pracownikach. Ja gdybym tak robił dawno musiałbym zamknąć własną działalność. Jest to przykre lecz to tylko spowoduje ubytek klientów a zarazem dochodów, Ja właśnie podjąłem decyzję rezygnuje z usług tej firmy.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćRadom
~Agnieszka / 2017-11-27 21:24
Nie spotkałam się nigdy z gorszą obsługą klienta. Od trzech tygodni nie mam Internetu. Spędziłam godziny czekając na połączenie z call center, zgłaszając problem i starając się uzyskać jakiekolwiek informacje. Przez pierwszy tydzień otrzymywałam obietnice, że "to już dzisiaj". Następnie dwukrotnie byłam umówiona z technikiem w trzygodzinnym przedziale czasowym (na taką wizytę czeka się kilka dni), czekałam i czekałam - w końcu dzwoniłam i okazywało się, że moja sprawa jest zamknięta, bo ktoś tak zdecydował a nie istnieje w waszej organizacji żaden proces kontaktu z klientem. Wiele zmarnowanych godzin oczekiwania z nadzieją, że w końcu ktoś w odpowiedni sposób zajmie się sprawą. Nie macie pojęcia jak utrzymywać klienta, nie doceniacie wartości lojalności klienta, który kupuje od Was usługi od ponad 5 lat. Czynicie rozwiązanie umowy skomplikowanym i czasochłonnym, w kolejkach do złożenia rozwiązania umowy czeka się godzinami - tworzenie barier wyjścia to Wasz jedyny pomysł na to w jaki sposób utrzymać klienta. Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą.
Wadyobsługa klienta, wiele awarii, niesłowność, duże bariera wyjścia w postaci skomplikowanego procesu rozwiązania umowy
MiejscowośćWarszawa
~Otto / 2017-11-27 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie można dać zero gwiazd bo nawet na jedną nie zasługują, odradzam korzystnie z usług Vectry, gorszej firmy w Polsce nie ma, internet bardzo słaby, nonstop przerywal , była wyzwana pomóc techniczna pary razy, musiałem zapłacić za ich pojazd bo według nich nie ma żadnego problemu. MASAKRA
ZaletyNie ma żadnej
~Katarzyna / 2017-11-27 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to jedna wielka pomyłka. Internet często nie działa, a BOK mówi że jest awaria i jak najszybciej zostanie usunięta. Interent 100Mb działa jakby to było 1Mb. Internet w telefonie z pakietu
NJU mobile już chodzi lepiej i szybciej niż to gówno! Nie polecam nikomu!
Problemy z rozwiązaniem umowy! Długi czas oczekiwania na połączenie z BOK.
Zaletyżadne
Wadymogłabym wymieniać bez końca
MiejscowośćWarszawa
~Dusznik / 2017-11-27 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z internetem brak połączenia z obsługa nie można się dodzwonić
WadyNie odbierają telefonu
MiejscowośćKielce
~krzysztofwawa / 2017-11-26 12:23
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa po ruterze. Obsługa mówi, że oni nic nie mogą zrobić. Cena także jest wysoka jak na tak niską jakość. Internet jedynie po kablu działa, ale wolniej niż w umowie. NIE POLECAM
MiejscowośćWarszawa
~oma / 2017-11-24 09:13
To jakiś jeden wielki żart prezes 25min nie odbiera telefonu pd nich, masakra
~angiel / 2017-11-23 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Od 19.11 mama kłopoty z pocztą elektroniczna Zgłaszałem awarie przez ich stronę www do Biura obsługi Klienta . Mija 4 dni i żadnej reakcji. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Nikt nie odbiera telefonów mimo kontaktów o każdej porze dnia i oczekiwaniu nawet ponad godzinę . Czy ktoś tam pracuje? Po prostu lekceważ klientów. Arogancja i pewność siebie. Nic nam nie zrobicie. jesteśmy monopolistami i tak damy radę.. Jeżeli jest awaria to solidna firma informuje np. przez sms. Postanowiłem napisać do Prezesa firmy ale nie wiem
czy to poskutkuje i czy skarga zostanie przekazana bezpośrednio.
MiejscowośćOlsztyn
~Spz / 2017-11-17 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart. Pan, który podłączał mi telewizje pozostawił po sobie syf, z gniazdka wypadają kable, wystarczy lekko ruszyć a telewizji i internetu nie ma. Co chwila jakieś problemy z internetem, po 280 pingu gdzie przy czymś takim nic nie da się zrobić. Jestem niezadowolony i poirytowany, że coś takiego istnieje na rynku, na pewno zmienię dostawce.