Miejscowośćwarszawa
strona 160 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- nastepna »
-
~artur / 2017-12-13 17:19
witam,usługę ma m od roku,internet ciągle się zacina ,telewizja szwankowała ale naprawili.obecne już 4 miesiąc borykam się z wypowiedzeniem i ciągłe wymówki aby przeciągnąć kolejny miesiąc.dodzwonić się graniczy z cudem,jak już zakończę współpracę nigdy więcej nie chcę tego operatora. -
-
~Piotr / 2017-12-12 17:51
Od tygodnia nie mam mozluwosci oglądania hbo od wczoraj cały dzień czekałem na technika który od dzisiaj się nie odezwał kolejny telefon po 20 minut dzwonienia do Vectry w dziale technicznym po 20 minut wydzwaniania i nikt nie odbiera to oni powinni się ze mną kontaktować ustawili się na sprzedaż paranoja.nie zależy im na klientach MiejscowośćPolice -
~trebyz / 2017-12-12 10:58
Jeśli chcecie wypowiedzieć umowę Vectrze, nie róbcie tego faksem, bo okazuje się, że faks do nich nie dochodzi, a potwierdzenie nadania na osobnej kartce (jak robi to wiekszość faksów) jest według nich nie do przyjęcia. Dla 63 zł abonamentu za kolejny miesiąc firma jak widać zrobi wszystko :) A że straciła klienta na zawsze? No cóż, liczy się to co tu i teraz widocznie.
-
~Roman / 2017-12-11 22:40
Pakiet tv platynowy + internet 150 Mb mam od trzech lat. Na kablu śmiga pod 150 na wi-fi dochodzi do 90 ale mam dwa komputery i dwa telefony ,które jednocześnie czerpią z sieci wi-fi. Miałem kontakt z biurem obsługi to muszę stwierdzić ,że są tylko nieliczni którzy znają się na swojej robocie reszta to rozumy pozjadała i traktuje wszystkich z góry i są bardzo opryskliwi. MiejscowośćBydgoszcz-Fordon -
~FatMike / 2017-12-11 20:38
Ogólnie wielka awaria w ciągu ostatnich miesięcy (zwłaszcza dwóch) 150mb chodzi jako 15. Kiedyś internet po interwencji magicznie wracał do poprzednich parametrów. Teraz to niemożliwe bo nie da rady się dodzwonić. Po ostatniej duzej awari dalej są ślady w obciętym transferze. Zaletykiedyś było 150mb
telewizja okWadyobsługa tech.
kontakt
blokowanie ruchu sieciowego
zmuszanie do "ichniego" routera - brak mozliwości poważnej konfiguracjiMiejscowośćWrocław -
~albertoxxx / 2017-12-11 18:20
Dzisiaj pojawiła się awaria zarówno internetu jak i telewizji i ku mojemu zdziwieniu Pani na infolinii mnie powiadomiła, że technik pofatyguje się do mnie za 4 dni. Jutro wysyłamy wypowiedzenie (na szczęście umowa się skończyła i jestem na nieokreślonym). Wadyżenująca obsługa klientaMiejscowośćBielsko-Biała -
~Kuba / 2017-12-11 00:12
ty no ja nie wiem jak z tym internetem słaba jakoś. gdy moja mama wzięła umowę to mb/s dochodziły nawet do 150 a teraz niecałe 80 gdy gram w gry typu fps potrafię mieć przez ten internet nawet 9 fps no skandal poprostu ZaletybrakWadydziałalnośćMiejscowośćLębork -
~Maciej / 2017-12-10 23:45
Zdecydowanie nie warto. Internet prawie nie działa, po 22 nie da się przeglądnąć kompletnie nic, ponieważ cały czas wyrzuca internet, bądź szybkość wola o pomstę do nieba. ZaletyNie jestem w stanie podać ani jednej zaletyWadyDosłownie wszystko co z internetem związaneMiejscowośćGłogów -
-
~Tomek / 2017-12-10 23:15
Nie wiem czy w ogóle można to nazwać Internetem. W centrum miasta gdzie laptop stoi 30 cm od routera i jest nawet podłączony kabel do komputera bo wifi tragedia bym zapomnieć o połączeniu dzwonienie do obsługi 3 razy w tygodniu gdzie oczywiście ciągle mają awarię.. oby tylko do końca umowy... Nie polecam kompletnie. ZaletyNie ma żadnych zaletWadyZacinanie lub brak InternetuMiejscowośćRadom -
~Adrian / 2017-12-10 21:49
Za przeproszeniem to jest GÓWNO nie internet. Jestem od routera jeden pokój dalej mam wszystkie kreski wi-fi a film potrafi się zaciac i ładować się 10 min. W grach komputerowych nie jest lepiej. W grach typu moba, fps potrafię mieć 260 stałe pingu ( ms ). Ludzie w tej firmie kłamią prosto w oczy. Cytuje " super szybki internet ". Jestem oburzony ta firmą i nie polecam jej nikomu. ZaletyNie maWadyVectra jest sama w sobie wadą :))MiejscowośćGdańsk -
~Remek / 2017-12-09 21:48
Mam internet 100 Mb za który płace regularnie. Po pomiarach otrzymywałem prędkość do 70Mb. W listopadzie b/r po wielokrotnych reklamacjach ( BIURO OBSŁUGI KLIENTA ŻENUJĄCE - pracownicy nie uprzejmi, na każdym piśmie napis jakość obsługi 2017r chyba sobie sami przyznali) stwierdzili ,że mam rację . W piśmie stwierdzili ,że naprawili usterkę. Teraz w grudniu problem powrócił i na dzień 09.12.2017 prędkość sygnału wyniósła 68 Mb. Dalej z nimi chyba zacznę korespondować. To przykre że płace za 100% za jakość usługi 70%. NIE POLECAM TEJ FIRMY -
~Thiago / 2017-12-08 23:03
Jedno wielkie badziewie. Nie na dnia w tygodniu żeby nie miało problemów z łączeniem i ładowaniem kilkusekundowych filmików na yt. MiejscowośćWarszawa -
~Damian / 2017-12-08 18:49
Słaba jakość usług, płace za 100 mb/s mam 10/15 czasem nawet 6! Po rozmowach z pomoca techniczną Pani ponownie stwierdza że wszystko jest okna routerze a dostawca internetu gwarantuje deklarowaną prędkość tylko na kablu. Podpisać umowę, wziąć pieniądze i tyle, umowa tak napisana że dostawca za nic nie odpowiada, porażka!!! Wadyprędkość, obsługa klientaMiejscowośćDzierżoniów -
~MP / 2017-12-08 16:59
Szybki internet i tv (dużo kanałów) w niskiej cenie. Brak kolejek i miła obsługa. Zaletycena, jakość, niezawodnośćMiejscowośćOpole -
~jaro / 2017-12-08 16:25
nigdy nie miałem takiej prędkości za jaką płacę, płacę za 100 mb/s a nieraz szczególnie wieczorem to nawet 0,90 .Przychodzi gość ściemnia wychodzi i dalej jest tak samo. ZaletyPrzychodzi gość.Wadyciągle ta sama śpiewka.Miejscowośćpolkowice -
~Kacperro / 2017-12-07 21:49
Wszystko do kitu. Gdybym miał pisać dlaczego dałem taką ocenę to pisałbym ze 3 godziny... Krótko mówiąc to internet słabiutki strasznie przerywa do gier się nie nadaje ani trochę. Przerywa zawiesza i wywala. Obsługa klienta to jakiś żart. Przychodzi technik to mówi że wszystko dobrze mimo że tak nie jest. vectra to BŁĄD. ZaletyZero. Mógłbym dać 0 gwiazdek gdyby się dało.WadySłaby internet, obsługa do bani, banda złodziei i aroganckich szumowin.MiejscowośćRadom -
-
~Andrzej / 2017-12-07 20:46
Naciąganie na MOOD, net się wiesza i jest dużo wolniejszy niż według umowy. Generalnie szkoda fatygi na dziadów. Zaletycena?Wadymikrowyłudzenia, jakość połączeniaMiejscowośćWarszawa -
~Magda / 2017-12-07 14:09
Masakra.Horror.Trzeba zmienić ich podejście do klienta.Arogancja, nie udzielenie pomocy,brak kontaktu z usługodawcą. ZaletyBardzo dobry przekaz usług.WadyArogancja. -
~Leon / 2017-12-07 13:31
Dzwonię do vectry, nikt nie odpowiada. Internet nie działa. Idioty MiejscowośćWarszawa -
~Dorota / 2017-12-06 20:34
Mam internet 100 Mb za który płace regularnie , nawet z wyprzedzeniem terminu , w ciagu dnia daje radę parametry utrzymują się miedzy 70 a 80 z groszami , za to wieczorem dramat , korzystac się nie da , parametry pobierania między niecałe 2 a powiedzmy 7 , w porywach szału chyba łapie się na 8. Mam dosyć więc zadzwoniłam do obsługi , raczej nie klienta , bo tego zlewają na maksa , powiedziałabym raczej do zaciekłych obrońców interesów pracodawcy. po 40 minutach oczekiwania udało się , jest zgłoszenie , Pan wysłuchał , pocisnął kilka stereotypowych banialuk i przełączył do techników i tu dopiero jest jazda , oddany sługa swego pana robił wszystko żebym się odwaliła , zresetował mój modem , ale rezultat żaden , na moją sugestię , że to nie modem tylko ich wydolność , oświadczył , że zrobi zgłoszenie do technika , ale muszę podac parametry wizyty , bo technik już nie dzwoni żeby się umówic , ot czasy , ot firma dziadowska , biorą kasę nie czując się chyba zobowiazanymi do zapewnienia jakości , byle od siebie . Zdecydowanie odradzam . Tzw. obsługa klienta robi wszystko , żeby uświadomić klientowi , że jest idiotą i sam nie wie o co się czepia. WadyWada na wadzie i wadą pogania.MiejscowośćPolkowice
strona 160 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- nastepna »