Mam internet do 150mb/s robiac speedtesta chodzi 144mb/s instalator wszystko podlaczyl byl miły, wszystko co trzeba powiedzial nie zgodnosci wyjasnil :) szczerze polecam internet
ZaletyŚwietna prędkość nawet w godzinach szczytu
MiejscowośćPolice
~bozena / 2017-12-01 19:10
Ocena: 1.00 / 5
Do biura obsługi nie można dodzwonić się . Internet zamiast 150 Mb przeważnie 35 - 45 mb .Cena żadna rewelacja .Odbiorcy z dużym stażem traktowani jak piąte koło u wozu . Liczy się zdobywanie kolejnych na tzw. promocje . Dziękuję .
~Darek / 2017-12-01 17:15
Ocena: 1.75 / 5
Bok to jedna wielka pomyłka. Tam chyba pracują ludzie, których nigdzie nie chcieli przyjąć do innej pracy. Kompletny brak komunikacji między poszczególnymi działami.
Handlowiec zaproponował mi przedłużenie umowy oraz nową ofertę. Miałem otrzymać dwa nowe dekodery z nagrywarką plus sport na ostro. Okazało się, że monter miał tylko jeden dekoder więc go odwołałem. Następnego dnia na jednym z dekoderów, które posiadam wyłączacie mi dostęp do pakietu platynowego (jest tylko telewizja sd). Kilkukrotnie dzwoniłem do bok z interwencją a w odpowiedzi słyszałem, że trwa proces sprzedażow. Jaki proces? Co to ma do rzeczy? Nie było żadnego procesu bo nic się nie odbyło i nic nie podpisywałem. Nawet gdyby był to jakim prawem wyłącza się dostęp do wykupionego pakietu.Usługi nie są darmowe ja za nie płacę. Po tygodniu przyszedł monter i zainstalował nowe dakodery.Oczywiście przez tydzień nie było tv. Otrzymałem również na 30 dni HBO Go. Ale było tylko 10 godzin bo jakaś ciemna masa nie sprawdził w umowie, że mam mieć HBO. Oczywiście teraz jest problem aby HBO przywrócić.To nie wszystko. W ciągu dwóch miesięcy wymieniono mi 5 razy modem internetowy ponieważ sieć Wi-Fi 5g jest tylko kilka godzin po instalacji modemu. Za każdym razem Bok każe resetować modem. Po reszcie oczywiście działa ale tylko 2 godziny. Obłęd.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca do ich wpisania
MiejscowośćWarszawa
~jacek / 2017-11-30 03:15
Ocena: 2.25 / 5
brak możliwości tv na drugim telewizorze.słaba siła sygnału.Wielokrotne umawianie monterów i nikt nie przychodzi.Nie znają nawet słowa przepraszam
MiejscowośćWarszawa
~Nikos3 / 2017-11-30 03:08
Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie oraz utrudniony kontakt z działem usuwającym usterki.
~Olga / 2017-11-29 21:58
Ocena: 5.00 / 5
Polecam! Jestem zadowolona z jakości świadczonych usług, a przede wszystkim jakości obsługi klienta.
ZaletyŚwietny dział reklamacji!
MiejscowośćKatowice
~Klient / 2017-11-28 18:22
Ocena: 1.50 / 5
Pytanie proste mam, czemu tak wolno ta obsługa idzie. Czemu nie można zatrudnić więcej osób, widać iż firma oszczędza na pracownikach. Ja gdybym tak robił dawno musiałbym zamknąć własną działalność. Jest to przykre lecz to tylko spowoduje ubytek klientów a zarazem dochodów, Ja właśnie podjąłem decyzję rezygnuje z usług tej firmy.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćRadom
~Agnieszka / 2017-11-27 21:24
Nie spotkałam się nigdy z gorszą obsługą klienta. Od trzech tygodni nie mam Internetu. Spędziłam godziny czekając na połączenie z call center, zgłaszając problem i starając się uzyskać jakiekolwiek informacje. Przez pierwszy tydzień otrzymywałam obietnice, że "to już dzisiaj". Następnie dwukrotnie byłam umówiona z technikiem w trzygodzinnym przedziale czasowym (na taką wizytę czeka się kilka dni), czekałam i czekałam - w końcu dzwoniłam i okazywało się, że moja sprawa jest zamknięta, bo ktoś tak zdecydował a nie istnieje w waszej organizacji żaden proces kontaktu z klientem. Wiele zmarnowanych godzin oczekiwania z nadzieją, że w końcu ktoś w odpowiedni sposób zajmie się sprawą. Nie macie pojęcia jak utrzymywać klienta, nie doceniacie wartości lojalności klienta, który kupuje od Was usługi od ponad 5 lat. Czynicie rozwiązanie umowy skomplikowanym i czasochłonnym, w kolejkach do złożenia rozwiązania umowy czeka się godzinami - tworzenie barier wyjścia to Wasz jedyny pomysł na to w jaki sposób utrzymać klienta. Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą.
Wadyobsługa klienta, wiele awarii, niesłowność, duże bariera wyjścia w postaci skomplikowanego procesu rozwiązania umowy
MiejscowośćWarszawa
~Otto / 2017-11-27 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie można dać zero gwiazd bo nawet na jedną nie zasługują, odradzam korzystnie z usług Vectry, gorszej firmy w Polsce nie ma, internet bardzo słaby, nonstop przerywal , była wyzwana pomóc techniczna pary razy, musiałem zapłacić za ich pojazd bo według nich nie ma żadnego problemu. MASAKRA
ZaletyNie ma żadnej
~Katarzyna / 2017-11-27 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to jedna wielka pomyłka. Internet często nie działa, a BOK mówi że jest awaria i jak najszybciej zostanie usunięta. Interent 100Mb działa jakby to było 1Mb. Internet w telefonie z pakietu
NJU mobile już chodzi lepiej i szybciej niż to gówno! Nie polecam nikomu!
Problemy z rozwiązaniem umowy! Długi czas oczekiwania na połączenie z BOK.
Zaletyżadne
Wadymogłabym wymieniać bez końca
MiejscowośćWarszawa
~Dusznik / 2017-11-27 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z internetem brak połączenia z obsługa nie można się dodzwonić
WadyNie odbierają telefonu
MiejscowośćKielce
~krzysztofwawa / 2017-11-26 12:23
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa po ruterze. Obsługa mówi, że oni nic nie mogą zrobić. Cena także jest wysoka jak na tak niską jakość. Internet jedynie po kablu działa, ale wolniej niż w umowie. NIE POLECAM
MiejscowośćWarszawa
~oma / 2017-11-24 09:13
To jakiś jeden wielki żart prezes 25min nie odbiera telefonu pd nich, masakra
~angiel / 2017-11-23 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Od 19.11 mama kłopoty z pocztą elektroniczna Zgłaszałem awarie przez ich stronę www do Biura obsługi Klienta . Mija 4 dni i żadnej reakcji. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Nikt nie odbiera telefonów mimo kontaktów o każdej porze dnia i oczekiwaniu nawet ponad godzinę . Czy ktoś tam pracuje? Po prostu lekceważ klientów. Arogancja i pewność siebie. Nic nam nie zrobicie. jesteśmy monopolistami i tak damy radę.. Jeżeli jest awaria to solidna firma informuje np. przez sms. Postanowiłem napisać do Prezesa firmy ale nie wiem
czy to poskutkuje i czy skarga zostanie przekazana bezpośrednio.
MiejscowośćOlsztyn
~Spz / 2017-11-17 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart. Pan, który podłączał mi telewizje pozostawił po sobie syf, z gniazdka wypadają kable, wystarczy lekko ruszyć a telewizji i internetu nie ma. Co chwila jakieś problemy z internetem, po 280 pingu gdzie przy czymś takim nic nie da się zrobić. Jestem niezadowolony i poirytowany, że coś takiego istnieje na rynku, na pewno zmienię dostawce.
ZaletyBrak
WadyJest jedna wada: bycie tej firmy na rynku.
MiejscowośćGdańsk
~www / 2017-11-17 11:44
Ocena: 1.50 / 5
Jak są jakieś awarie (a są częste i długotrwałe) to zawsze twierdzą, że u nich wszystko działa i pewnie to wina jest mojego kompa. Z zawodu i wykształcenia jestem sieciowcem, więc widzę jaką ściemę ludziom wciskają. Opłacają ludzi, którzy na wszelkie sposoby odbijają wszelkie zgłoszenia a technika to raczą wysłać po kilku zgłoszeniach.
Zaletysą inni na rynku
Wadywciskają rodzinie głupoty i później trzeba wszystko samemu załatwiać
MiejscowośćPiaseczno
~Łukasz / 2017-11-16 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Wysłałem im nagranie rozmowy telefonicznej w której pracownik oferuje mi 2 miesiące za darmo, a Vectra wystawiła mi na nie rachunek. Zgłosiłem się do pracownika z którym podpisywałem umowę, obiecał się tym zająć a później ZABLOKOWAŁ MÓJ NUMER. Vectra nie uznała mojej reklamacji (mimo nagrania rozmowy), nie chcą mi wysłać żadnych dodatkowych informacji. DNO DNA. Liczę jedynie na zmianę warunków umowy która umożliwi zerwanie umowy.
ZaletyŻadnej.
WadyBanda złodziei którzy nie przyznają się do błędów.
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2017-11-16 01:11
Ocena: 1.25 / 5
Jednym słowem do dupy !!!!!!wieczorami co róż obniżona prędkość nie da się nic zrobić około 40 minut czeka człowiek na połączenie z konsultantem i się nie może doczekać !!! kończy mi się umowa i zmieniam usługę !! Nie porafią się dostosować do umowy który sporządzają, przerost ambicji nad możliwościami !
Zaletyzero brak !!
Wadyobniżona predkość pobierania, i wysyłania danych
Miejscowośćw domu
~tragedua / 2017-11-14 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. dziadostwo chamstwo konsultantów, zostałem zniewazony.
Zaletyzerio
Wadynie da sie zerwac umowy, oszusci, mam do zaplacenia ponad 300zl bo zmienialem adres i technik nie wzial jakiegos sprzetu ktory mial ze soba zabrac.. Teraz mnie to obciaza! Nie da sie znimi rozmawiac po prostu, rzucaja sluchawka kiedy czlowiek jest wzburzony ich chamstwem
MiejscowośćPiaseczni
~Johan / 2017-11-14 08:16
Ocena: 1.75 / 5
Po prostu złodzieje, przestrzegam. Starszej osobie dali do podpisania umowę zupełnie inną niż przyjęte zamówienie, później w żywe oczy człowiek z działu obsługi klienta tłumaczy, że taka jest polityka firmy żeby naciągać. Mimo bezpłatnych rozmów, połączenia z dok są płatne. Prędkość internetu skacze jak ... po pustym sklepie. Pakiet tv-ten sam program 3 razy, w tej samej jakości.
Żenada, uważajcie.