Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4522 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jasutoko / 2018-01-06 20:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy
    Bardzo źle traktowanie klienta nie tylko w mieście w którym mieszkam ale i w centrali
    nie będę pisał co i jak ale powiem tyle
    Po zgłoszeniu problemu z internetem (niski transfer )
    Badziewie a nie firma
    ZaletyNiska cena
    WadySłaby internet
    Częste problemy z tv i z netem
    Źle traktują klienta
    MiejscowośćPiła
  • ~Tymek / 2018-01-06 14:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 100Mb/s w odległości 1m od routera wykazuje max 25Mb/s. Posiadam tzw. pakiet gold czyli internet 100Mb (do 100Mb dużo mu brakuje) oraz telewizja. Ilości kanałów telewizyjnych w pakiecie gold nie oszałamia, kanałów na wyższym poziomie zaledwie kilka, a sam router zacina się z niewiadomych mi przyczyn.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Futro / 2018-01-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie jest tak, że lekko zawieje wiatr i już internet przerywa, a jak jakaś burza się trafi to internetu nie mam nawet kilka dni. Do tego jak mam włączone wifi to przerywa mi odbiór tv i nie da się nic oglądać.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~krzys1908 / 2018-01-05 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    oferta w miarę szeroka
    cena porównywalna z innymi operatorami
    obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, zasada jak Cię nie ma to jest pięknie i ładnie a jak podpiszesz umowę to radź sobie sam, połączenie z konsultantami technicznymi kilkadziesiąt minut oczekiwania :) rozpatrzenie zgłoszenia tygodniami
    niezawodność właśnie zawodność usług
    Wadyobsługa klienta, zawodność usług
    MiejscowośćŻary
  • ~tom / 2018-01-05 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Zero awarii od 2 lat jestem abonamentem tv+internet 150Mbit/s
    ZaletyJakość usługi, publiczne IP w cenie, modem cisco
    WadyBrak
  • ~nomyzs / 2018-01-04 23:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat brak konkretnych awarii, jeśli już coś się dzieje to na parę minut późno w nocy. Internet 150 mb/s śmiga niezawodnie.
    ZaletyBrak awarii
    Cena
    Dobry ping
    Stabilność
    MiejscowośćPiła
  • ~Dagar / 2018-01-04 20:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Stanowczo odradzam zarówno internet jak i pakiety TV w Vectrze. Awaria na awarii, brak jakichkolwiek informacji. Koszmarny kontakt (a raczej jego brak) z infolinią. Mimo stosunkowo niskiej ceny, jakość świadczonych usług jest zdecydowanie poniżej średniej. Lepiej dopłacić te kilka złoty na miesiąc i mieć spokój.
    ZaletyBrak.
    WadyAwarie.
    Brak kontaktu z infolinią.
    Awarie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~OkropnaVectra / 2018-01-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma!!! Od wielu lat nie miałem do czynienia z taką fatalną fitmą. Jestem klientem tej firmy od kilku lat a potraktowali mnie jak wariata i idiotę. Z daleka od nich. Nikomu nie polecam. Grosza im więcej nie dam. Nie będę opisywał wszystkich szczegółów od końca listopada do dziś. Żadna firma mnie w życiu nie potraktowała jak ta okropna firma z Sopotu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~k_b2 / 2018-01-03 09:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Zakupiłem internet stacjonarny, 600 Mb/s, z gwarancja 300 Mb/s, po pomiarach po kablu w sieci LAN 250Mb/s, z Wifi w odleglości 3.0m od rotera 25 Mb/s. Dodzwonienie sie do biura obslugi klienta graniczny z cudem, po porannym (7.30) wydzownieniu konsultanta - okazało się że po Wifi firma VECTRA NICZEGO nie gwrantuje, kontajt bardzo nimiły, reklamacje pisemne rozpatrywane w stylu: nie stwierdzamy po stronie dostawcy usług żadnych usterek technicznych.
    TRAGEDIA, człowiek w szponach korporacji nic niemoże oprócz płacenia rachunków - ODSTĄPIŁEM OD UMOWY. Nie polecam, najgorsza firma z jaką wspołpracowałem.
    ZaletyMarketing
    Wady- fatalna obsługa klienta
    - 600Mb/s w wydaniu Vectra to 25 Mb/s
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mieczyslaw / 2018-01-02 01:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Pakiet Tv w porządku.Internet niemal nie istnieje.Wkrecono mnie w tel stacjonarny z którego jak poinformowal mnie przedst.hand.mozna zrezygnowac po 2 mc-ach.Poniekąd to prawda.Można zrezygnować po wspomnianym okresie płacąc nie małą kare za zerwanie umowy,ale ekonomiczniej i oczym mnie nie poinformowano,jedynie słusznie,należy to zrobić przed upływem 2 miesięcy.Odwoływania nieskuteczne.1i ostatnia umowa na usługi.No more...
  • ~Wojciech / 2017-12-30 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra należy do dostawców internetu dostarczających wyjątkowo niską jakość usług. Internet za który płacę to 150 Mbit, natomiast internet który otrzymuje to w porywach 60 Mbitów. Liczne reklamacje nic nie pomagają, usługa na super niskim poziomie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Basia / 2017-12-29 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed Vectra!!! Wypowiedzialam umowe UPC i końcem miesiaca listopada br mialam miec zainstalowany internet+ tv, powinnam otrzymać nagrywarkę i pakiet Film Go. Niestety umowe mi zrobili bez pakietu Film GO wiec instalatora wyprosilam. Mimo moich 3 telefonów o poprawna umowe i reklamacji do konca tego miesiaca nikt do mnie nie oddzwonil!!! Bylam bez internetu i telewizji caly miesiac. Uwazajcie na Vectre, naciągaja ludzi a potem sie nie wywiązuja z umowy! ZDECYDOWANIE ODRADZAM
    ZaletyZadnych!!!
    WadySame
    MiejscowośćKatowice
  • ~jasmina / 2017-12-29 11:00
    Wasza usługa to kompletna porażka !!!! Internet to masakra !!! Ciągle się zawiesza !!! Nie da sięna nim pracować !!! Kontaktz biurem obsługi niemożliwy !!!! Technicy to oduści !! Żądają zapłaty tam gdzie jest usługa bezpłatna i kasr chcą d ręki !!!!! FATALNA USŁUGA , NIE POLECAM , TO SIĘ NIE NADAJE DO NICZEGO , TYLKO KASĘ CIĄGNĄC POTRAFIĄ A PO DRODZE OSZUKAĆ PROPONUJĄC ZA DOPLATĄ SZYBSZY INTERNET ALE TO LIPA.ogónie coś olrponego !!! Nikomu nie polecam !!!!!
    Zaletynie mazalet
    Wadysame wady , niemożliwy kontakt z obsługą techniczną , internet do dupy , technicy osuści !!!!
    MiejscowośćŁOBEZ
  • ~Norbert / 2017-12-28 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    E Faktura w vektrze to cos strasznego. Nic nieaktualizuja. wieczne problemy z płatnosciami.
    ZaletySzybki Internet
    WadyE Faktura nieaktualizowana. wieczny problem z platnosciami.
    MiejscowośćLegnica
  • ~jacek / 2017-12-27 09:34
    Beznadziejny operator dziadostwo na całego w Święta Bożego Narodzenia oczywiście awaria za którą operator przeprasza i tak dwa trzy razy w każdym miesiącu przeprasza i to zawsze wtedy gdy są dni wolne od pracy - nałapać klientów a sprzęt za króla świeczka to dewiza operatora
    Wadybardzo częste awarie.
  • ~BobyBoby / 2017-12-27 00:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Wieczne awarie. Brak internetu i telewizji. W samym Grudniu 3awarie w tym jedna trwającą 3doby w święta. Dzwoniąc na infolinie to oni nie wiedza co sie dzieje
    WadyCiągłe awarie
    MiejscowośćWarka
  • ~waldi / 2017-12-23 17:02
    nie polecam tej firmy w ubiegłym roku wymieniłem dekoder pytałem się w salonie Vectry czy to się wiaże z przedluzeniem umowy powiedzieli że nie umowa konczy się w styczniu 2018 chciałem zrezygnować i powiedzieli ze wymienili dekoder i umowa się przdluzyła do listopada
    Zaletynie widze żadnych zalet
    Wadydodzwonić się do nich to jest piekło
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Marta / 2017-12-23 09:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło.

    W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę.

    Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze.

    Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. VECTRA mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.
    ZaletyBrak, bo nawet oferta w żaden sposób się nie wyróżnia na tle innych dostawców. Jest normalna.
    WadyJakość sygnału internetu tragiczna.
    Zawieszanie się routera.
    Brak reakcji na problem.
    Za wszystko trzeba płacić - zgłaszasz problem, a oni Ci mówią, że wyślą kogoś, ale trzeba zapłacić 90 zł.
    Internet bezprzewodowy - MASAKRA
    Nie można złożyć reklamacji na wifi, bo oni w umowie zobowiązują się dostarczyć internet po kablu więc jak nie masz sygnału w to jest to Twój problem.
    Umywanie rąk od wszelkiej odpowiedzialności.
    Kara za zwrot sprzętu po terminie kilka dni 120 zł! Zero odstępstw. Zero zrozumienia dla klienta. Wyciskanie ile się da. Na koniec jeszcze zapłać nam karę. A co tam!
    Nie ma mowy o odstąpieniu od umowy bez wysokiej kary.
    Podpisanie umowy 2-letniej wiąże się z tym, że choćby nie dostarczali ci usługi to i tak będziesz musiał im płacić przez dwa lata!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dominik / 2017-12-22 22:21
    Nie polecam internetu w tej sieci.Nie da się normalnie oglądać filmów online. W grach online jest często bardzo wysoki ping(od ok. 300-5000).Mimo to jeśli chodzi o telewizję,bardzo dobrze ogląda się tylko czasami
    dany kanał jest tzw. zakodowany.
    ZaletyBardzo dobra jakość podczas oglądania filmów w TV
    WadyWysoki ping w gracją online,słaba jakość podczas oglądania filmów online oraz częste "zacinanie się"
    MiejscowośćMława
  • ~KS / 2017-12-21 20:25
    Ocena: 3.50 / 5
    W Czarny Piątek zawarłam telefonicznie umowę na świadczenie usług internet I telewizji. Zaoferowano mi 300mb internet, pakiet telewizyjny z HBO za 69 zł. Byłam umówiona na montaż po paru dniach, który to nie udał się. Instalator poinformował, że będzie musiał się pojawić z 'cięższym' sprzętem celem sprawdzenia dlaczego instalacja nie powiodła się. Minęło parę dni, nikt się nie odezwał. Z infolinii Vectry dowiedziałam się, że montaż został zamknięty. Po mojej interwencji telefonicznej udało mi się wymusić kolejny termin montażu; tym razem odwiedziła mnie bardzo sprawna ekipa montażowa, której - o dziwo! - udało się wszystko zainstalować. HBO jednak nie było. Zadzwoniłam zatem na Infolinię Vectry. Tam dowiedziałam się, że moja umowa została zawarta 5.12, a nie 24.11 i to była już zupełnie inna oferta (bez HBO). Poinformowałam, że nigdy nie wyrażałam zgody na taką zmianę ani nie zostałam o niej poinformowana. Telefonistka poinformowała mnie, że sprawa zostanie wyjaśniona i ktoś się do mnie odezwie. Tak się jednak nie stało, nikt się nie odezwał. Jak ponownie (to już 4 telefon!) zadzwoniam na Infolinię Pan nie wie wiedział nic o poprzednich rozmowach, ani nie był w stanie mi pomóc. Szczęśliwie pokierował mnie do strony i możliwości reklamacji. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z komentarzem, że ‚zgodnie z danymi w systemie Vectra do montażu usług nie doszło i zamówienie zostało anulowane’. Nikt nie przeanalizował rozmów telefonicznych ani obietnic pracowników Infolinii. W związku z powyższym oświadczam, że:
    1. Nie zawierałam umowy z firmą Vectra 5.12.2017.
    2. Zawierałam z firmą Vectra umowę jedynie telefonicznie 24.11.2017.
    3. Nigdy nie dostałam umowy do podpisu.
    4. Nigdy nie zgodziłam się na zmianę warunków umowy (rezygnację z HBO Go). Decyzję tę Vectra podjęła jednostronnie, nigdy nie zostałam poinformowana o zmianach warunków umowy i nigdy się na nie nie zgodziłam.
    5. Nie miałam wpływu na anulowanie pierwszego zamowienia, nie zgodziałam się na nie, nie zostałam o nim poinformowana.
    6. Pierwszy montaż nie udał się z powodu nieudolności montażysty firmy Vectra, nie miałam wpływu na niego, nie zostałam poinformowana o skutkach nieudanego montażu (anulacji zamówienia). Przeciwnie zostałam poinformowana, że montażyści do mnie wrócą celem dokończenia montażu.
    7. Nie mam wpływu na informacje zawarte w systemie Vectra, a niestety muszę na nim polegać. Jedynie Vectra dysponuje zapisem rozmów telefonicznych i składanych obietnic oraz udzielanych informacji.
    8. Nie dysponuję żadnym dokumentem, na którym widnieje pieczatka firmy Vectra, bo nigdy nie dostałam takiego dokumentu. Korespondencja odbywa się na Infolinii. Jest obowiązkiem firmy Vectra przesłanie mi takich dokumentów.
    Podsumowując, Infolinia Vectry to żart. Nic nie są w stanie załatwić, a wiele obiecują. Do tej pory nie mam umowy, mimo że usługi (w niepełnym wymiarze) świadczone są od 3 tygodni.
    ZaletySzybka sprzedaż na atrakcyjnych warunkach. Sprawdzeni doświadczeni montażyści.
    WadyNiekompetencja niedoświadczonych montażystów. Bezużyteczna Infolinia. Nieinformowanie o zmianach. Brak umowy.
    MiejscowośćW domu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306