Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norbert / 2017-12-28 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    E Faktura w vektrze to cos strasznego. Nic nieaktualizuja. wieczne problemy z płatnosciami.
    ZaletySzybki Internet
    WadyE Faktura nieaktualizowana. wieczny problem z platnosciami.
    MiejscowośćLegnica
  • ~jacek / 2017-12-27 09:34
    Beznadziejny operator dziadostwo na całego w Święta Bożego Narodzenia oczywiście awaria za którą operator przeprasza i tak dwa trzy razy w każdym miesiącu przeprasza i to zawsze wtedy gdy są dni wolne od pracy - nałapać klientów a sprzęt za króla świeczka to dewiza operatora
    Wadybardzo częste awarie.
  • ~BobyBoby / 2017-12-27 00:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Wieczne awarie. Brak internetu i telewizji. W samym Grudniu 3awarie w tym jedna trwającą 3doby w święta. Dzwoniąc na infolinie to oni nie wiedza co sie dzieje
    WadyCiągłe awarie
    MiejscowośćWarka
  • ~waldi / 2017-12-23 17:02
    nie polecam tej firmy w ubiegłym roku wymieniłem dekoder pytałem się w salonie Vectry czy to się wiaże z przedluzeniem umowy powiedzieli że nie umowa konczy się w styczniu 2018 chciałem zrezygnować i powiedzieli ze wymienili dekoder i umowa się przdluzyła do listopada
    Zaletynie widze żadnych zalet
    Wadydodzwonić się do nich to jest piekło
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Marta / 2017-12-23 09:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło.

    W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę.

    Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze.

    Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. VECTRA mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.
    ZaletyBrak, bo nawet oferta w żaden sposób się nie wyróżnia na tle innych dostawców. Jest normalna.
    WadyJakość sygnału internetu tragiczna.
    Zawieszanie się routera.
    Brak reakcji na problem.
    Za wszystko trzeba płacić - zgłaszasz problem, a oni Ci mówią, że wyślą kogoś, ale trzeba zapłacić 90 zł.
    Internet bezprzewodowy - MASAKRA
    Nie można złożyć reklamacji na wifi, bo oni w umowie zobowiązują się dostarczyć internet po kablu więc jak nie masz sygnału w to jest to Twój problem.
    Umywanie rąk od wszelkiej odpowiedzialności.
    Kara za zwrot sprzętu po terminie kilka dni 120 zł! Zero odstępstw. Zero zrozumienia dla klienta. Wyciskanie ile się da. Na koniec jeszcze zapłać nam karę. A co tam!
    Nie ma mowy o odstąpieniu od umowy bez wysokiej kary.
    Podpisanie umowy 2-letniej wiąże się z tym, że choćby nie dostarczali ci usługi to i tak będziesz musiał im płacić przez dwa lata!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dominik / 2017-12-22 22:21
    Nie polecam internetu w tej sieci.Nie da się normalnie oglądać filmów online. W grach online jest często bardzo wysoki ping(od ok. 300-5000).Mimo to jeśli chodzi o telewizję,bardzo dobrze ogląda się tylko czasami
    dany kanał jest tzw. zakodowany.
    ZaletyBardzo dobra jakość podczas oglądania filmów w TV
    WadyWysoki ping w gracją online,słaba jakość podczas oglądania filmów online oraz częste "zacinanie się"
    MiejscowośćMława
  • ~KS / 2017-12-21 20:25
    Ocena: 3.50 / 5
    W Czarny Piątek zawarłam telefonicznie umowę na świadczenie usług internet I telewizji. Zaoferowano mi 300mb internet, pakiet telewizyjny z HBO za 69 zł. Byłam umówiona na montaż po paru dniach, który to nie udał się. Instalator poinformował, że będzie musiał się pojawić z 'cięższym' sprzętem celem sprawdzenia dlaczego instalacja nie powiodła się. Minęło parę dni, nikt się nie odezwał. Z infolinii Vectry dowiedziałam się, że montaż został zamknięty. Po mojej interwencji telefonicznej udało mi się wymusić kolejny termin montażu; tym razem odwiedziła mnie bardzo sprawna ekipa montażowa, której - o dziwo! - udało się wszystko zainstalować. HBO jednak nie było. Zadzwoniłam zatem na Infolinię Vectry. Tam dowiedziałam się, że moja umowa została zawarta 5.12, a nie 24.11 i to była już zupełnie inna oferta (bez HBO). Poinformowałam, że nigdy nie wyrażałam zgody na taką zmianę ani nie zostałam o niej poinformowana. Telefonistka poinformowała mnie, że sprawa zostanie wyjaśniona i ktoś się do mnie odezwie. Tak się jednak nie stało, nikt się nie odezwał. Jak ponownie (to już 4 telefon!) zadzwoniam na Infolinię Pan nie wie wiedział nic o poprzednich rozmowach, ani nie był w stanie mi pomóc. Szczęśliwie pokierował mnie do strony i możliwości reklamacji. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z komentarzem, że ‚zgodnie z danymi w systemie Vectra do montażu usług nie doszło i zamówienie zostało anulowane’. Nikt nie przeanalizował rozmów telefonicznych ani obietnic pracowników Infolinii. W związku z powyższym oświadczam, że:
    1. Nie zawierałam umowy z firmą Vectra 5.12.2017.
    2. Zawierałam z firmą Vectra umowę jedynie telefonicznie 24.11.2017.
    3. Nigdy nie dostałam umowy do podpisu.
    4. Nigdy nie zgodziłam się na zmianę warunków umowy (rezygnację z HBO Go). Decyzję tę Vectra podjęła jednostronnie, nigdy nie zostałam poinformowana o zmianach warunków umowy i nigdy się na nie nie zgodziłam.
    5. Nie miałam wpływu na anulowanie pierwszego zamowienia, nie zgodziałam się na nie, nie zostałam o nim poinformowana.
    6. Pierwszy montaż nie udał się z powodu nieudolności montażysty firmy Vectra, nie miałam wpływu na niego, nie zostałam poinformowana o skutkach nieudanego montażu (anulacji zamówienia). Przeciwnie zostałam poinformowana, że montażyści do mnie wrócą celem dokończenia montażu.
    7. Nie mam wpływu na informacje zawarte w systemie Vectra, a niestety muszę na nim polegać. Jedynie Vectra dysponuje zapisem rozmów telefonicznych i składanych obietnic oraz udzielanych informacji.
    8. Nie dysponuję żadnym dokumentem, na którym widnieje pieczatka firmy Vectra, bo nigdy nie dostałam takiego dokumentu. Korespondencja odbywa się na Infolinii. Jest obowiązkiem firmy Vectra przesłanie mi takich dokumentów.
    Podsumowując, Infolinia Vectry to żart. Nic nie są w stanie załatwić, a wiele obiecują. Do tej pory nie mam umowy, mimo że usługi (w niepełnym wymiarze) świadczone są od 3 tygodni.
    ZaletySzybka sprzedaż na atrakcyjnych warunkach. Sprawdzeni doświadczeni montażyści.
    WadyNiekompetencja niedoświadczonych montażystów. Bezużyteczna Infolinia. Nieinformowanie o zmianach. Brak umowy.
    MiejscowośćW domu
  • ~Daro / 2017-12-21 17:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem niedoszłym klientem Vectra w dn. zamowilem u P. Pawła Opiekuna Bloku w Sosnowcu przy ul. Kierocinskiej 20, pakiet tv, Internet i umowilem sie na instalacje w dn. 18.12.2017, wypowiedziałem umowy u innych operatorow, urlop w pracy i czekam... nikt w umowionych godzinach 12-14 sie nie wstawił. Zadzwoniłem do "Opiekuna" po czym dowiedziałem sie że technik zgłosił moją nieobecność w domu w umowionym terminie i miał to wyjaśnić do dzisiaj czekam na odp. Z drugiej strony czytam opinie i moze to dobrze że tak sie stało. Na szczescie konkurencja w bloku jest spora. Obsługe oceniłem na 1 reszta ocen średnia ze wzgledu na brak usługi. Pozdrawiam niedoszły Klient
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Robert / 2017-12-21 10:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Infolinia to robienie sobie jak z klienta. Próbując zgłosić awarię Internetu wisiałem na telefonie w sumie półtora godziny a i tak nie doczekałem się połączenia z odpowiednim działem.
  • ~PanMarmolada / 2017-12-21 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra zdziera z ludzi pieniądze bo jak kupisz internet za 150 MB/s to dostajesz jakieś 10-30 mb/s i to nie wszystko. Oni też blokują część programów telewizyjnych które były w umowie nienawidzę tej firmy.
    Nie mogę doczekać się na koniec roku 2018 bo wtedy skończy się umowa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Beata / 2017-12-19 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Od jakiegoś czasu internet to jedna wielka kpina,nawet na kablu ginie i nie można się z nim dogadać nie mówiąc o marnej prędkości.cztery razy zgłaszana usterka w oddziale suwalskim -tel.umawiany technik i cztery razy zero technika,zero poprawy jakości i zero jakiejkolwiek informacji dlaczego go nie było.wypowiedzenie umowy-telefoniczna propozycja zmiany sprzętu co poprawiłoby działanie usług oraz zmiana parametrów-ustalenie dnia przyjścia technika do zainstalowania zmienionych warunków-i znów to samo -brak technika i jakiejkolwiek informacji dlaczego i co dalej.KPINA,IGNOROWANIE KLIENTA,ŻENADA.NIE POLECAM!!!!
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Ktoś / 2017-12-18 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ucina się. Wykupiłem solidną ofertę a mimo to internet działa kiepsko. M/R mam dosłownie obok komputera i konsoli - działa średnio dobrze, często dochodzi do zerwań. Kolejnym problemem jest Biuro Obsługi Klienta, długo trzeba czekać na rozmowę, Pani 'telefonistka' ma zestaw odpowiedzi aby Cię 'spławić', połączenie z technikiem jak los na loterii... Ocenę pozostawiam Tobie ; )
    ZaletyHmm... brak
    WadyOpisałem w treści opinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dziobo / 2017-12-18 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kasia / 2017-12-18 18:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka!!! Na infolinii 2 godz i nic. Zero kontaktu, brak możliwości uzyskania pomocy z działu technicznego. Płacić musze ale żeby uruchomić to nie ma z kim rozmawiać.
    WadyPo co jest infolinia skoro nikt tam nie odbiera?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwa / 2017-12-16 19:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie można nie zgodzić się ze wszystkimi opiniami. Beznadzieja na całej linii, całe szczęście, że mam umowę do czerwca. Jakoś się przemęczę i koniec z tym. Uciekajcie od Vectry najdalej jak możecie jeśli chcecie mieć dobrą jakość usług. Obsługa to jakiś śmiech. Napisałam do nich jakie mam uwagi, a oni zamiast normalnie odpowiedzieć napisali list z podpisami wszystkich ważnych osób, cytując paragrafy, na podstawie których nie należy mi się odszkodowanie. Tylko, że ja nie chciałam odszkodowania, a internetu, który by działał. Masakra i totalne nieporozumienie.
    ZaletyBywa, że się nie zacina.
    WadyBardzo często się zacina.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Aaa / 2017-12-16 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciągle się zacina. Nie można z niego normalnie korzystać . Tragedia !!! Nigdy więcej Vectry nue polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćW domu
  • ~Piotr / 2017-12-15 19:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet działa cały czas żle, problem z zasięgiem nawet wszystkie zmiany kanałów nie pomagają
  • ~Tomasz / 2017-12-13 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo !!pomoc techniczna żeby się dodzwonić graniczy z cudem .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Piotr / 2017-12-13 17:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Parametry takie sobie, cena jak za taka usluge , to kosmos. Obsługa klienta to dno! W vectra, możesz online podwyzszyc abonament, jednak aby obnizyc trzeba zrezygnowac z umowy (bezterminowa) i podpisać nową. Chore!!!
    Zaletybrak
    MiejscowośćWapnica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021