Nie polecam internetu w tej sieci.Nie da się normalnie oglądać filmów online. W grach online jest często bardzo wysoki ping(od ok. 300-5000).Mimo to jeśli chodzi o telewizję,bardzo dobrze ogląda się tylko czasami
dany kanał jest tzw. zakodowany.
ZaletyBardzo dobra jakość podczas oglądania filmów w TV
WadyWysoki ping w gracją online,słaba jakość podczas oglądania filmów online oraz częste "zacinanie się"
MiejscowośćMława
~KS / 2017-12-21 20:25
Ocena: 3.50 / 5
W Czarny Piątek zawarłam telefonicznie umowę na świadczenie usług internet I telewizji. Zaoferowano mi 300mb internet, pakiet telewizyjny z HBO za 69 zł. Byłam umówiona na montaż po paru dniach, który to nie udał się. Instalator poinformował, że będzie musiał się pojawić z 'cięższym' sprzętem celem sprawdzenia dlaczego instalacja nie powiodła się. Minęło parę dni, nikt się nie odezwał. Z infolinii Vectry dowiedziałam się, że montaż został zamknięty. Po mojej interwencji telefonicznej udało mi się wymusić kolejny termin montażu; tym razem odwiedziła mnie bardzo sprawna ekipa montażowa, której - o dziwo! - udało się wszystko zainstalować. HBO jednak nie było. Zadzwoniłam zatem na Infolinię Vectry. Tam dowiedziałam się, że moja umowa została zawarta 5.12, a nie 24.11 i to była już zupełnie inna oferta (bez HBO). Poinformowałam, że nigdy nie wyrażałam zgody na taką zmianę ani nie zostałam o niej poinformowana. Telefonistka poinformowała mnie, że sprawa zostanie wyjaśniona i ktoś się do mnie odezwie. Tak się jednak nie stało, nikt się nie odezwał. Jak ponownie (to już 4 telefon!) zadzwoniam na Infolinię Pan nie wie wiedział nic o poprzednich rozmowach, ani nie był w stanie mi pomóc. Szczęśliwie pokierował mnie do strony i możliwości reklamacji. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z komentarzem, że ‚zgodnie z danymi w systemie Vectra do montażu usług nie doszło i zamówienie zostało anulowane’. Nikt nie przeanalizował rozmów telefonicznych ani obietnic pracowników Infolinii. W związku z powyższym oświadczam, że:
1. Nie zawierałam umowy z firmą Vectra 5.12.2017.
2. Zawierałam z firmą Vectra umowę jedynie telefonicznie 24.11.2017.
3. Nigdy nie dostałam umowy do podpisu.
4. Nigdy nie zgodziłam się na zmianę warunków umowy (rezygnację z HBO Go). Decyzję tę Vectra podjęła jednostronnie, nigdy nie zostałam poinformowana o zmianach warunków umowy i nigdy się na nie nie zgodziłam.
5. Nie miałam wpływu na anulowanie pierwszego zamowienia, nie zgodziałam się na nie, nie zostałam o nim poinformowana.
6. Pierwszy montaż nie udał się z powodu nieudolności montażysty firmy Vectra, nie miałam wpływu na niego, nie zostałam poinformowana o skutkach nieudanego montażu (anulacji zamówienia). Przeciwnie zostałam poinformowana, że montażyści do mnie wrócą celem dokończenia montażu.
7. Nie mam wpływu na informacje zawarte w systemie Vectra, a niestety muszę na nim polegać. Jedynie Vectra dysponuje zapisem rozmów telefonicznych i składanych obietnic oraz udzielanych informacji.
8. Nie dysponuję żadnym dokumentem, na którym widnieje pieczatka firmy Vectra, bo nigdy nie dostałam takiego dokumentu. Korespondencja odbywa się na Infolinii. Jest obowiązkiem firmy Vectra przesłanie mi takich dokumentów.
Podsumowując, Infolinia Vectry to żart. Nic nie są w stanie załatwić, a wiele obiecują. Do tej pory nie mam umowy, mimo że usługi (w niepełnym wymiarze) świadczone są od 3 tygodni.
ZaletySzybka sprzedaż na atrakcyjnych warunkach. Sprawdzeni doświadczeni montażyści.
WadyNiekompetencja niedoświadczonych montażystów. Bezużyteczna Infolinia. Nieinformowanie o zmianach. Brak umowy.
MiejscowośćW domu
~Daro / 2017-12-21 17:24
Ocena: 2.50 / 5
Jestem niedoszłym klientem Vectra w dn. zamowilem u P. Pawła Opiekuna Bloku w Sosnowcu przy ul. Kierocinskiej 20, pakiet tv, Internet i umowilem sie na instalacje w dn. 18.12.2017, wypowiedziałem umowy u innych operatorow, urlop w pracy i czekam... nikt w umowionych godzinach 12-14 sie nie wstawił. Zadzwoniłem do "Opiekuna" po czym dowiedziałem sie że technik zgłosił moją nieobecność w domu w umowionym terminie i miał to wyjaśnić do dzisiaj czekam na odp. Z drugiej strony czytam opinie i moze to dobrze że tak sie stało. Na szczescie konkurencja w bloku jest spora. Obsługe oceniłem na 1 reszta ocen średnia ze wzgledu na brak usługi. Pozdrawiam niedoszły Klient
MiejscowośćSosnowiec
~Robert / 2017-12-21 10:15
Ocena: 2.50 / 5
Infolinia to robienie sobie jak z klienta. Próbując zgłosić awarię Internetu wisiałem na telefonie w sumie półtora godziny a i tak nie doczekałem się połączenia z odpowiednim działem.
~PanMarmolada / 2017-12-21 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Vectra zdziera z ludzi pieniądze bo jak kupisz internet za 150 MB/s to dostajesz jakieś 10-30 mb/s i to nie wszystko. Oni też blokują część programów telewizyjnych które były w umowie nienawidzę tej firmy.
Nie mogę doczekać się na koniec roku 2018 bo wtedy skończy się umowa.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOlsztyn
~Pan K / 2017-12-19 19:29
Ocena: 3.50 / 5
Witam wszystkich.
Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
WadyNiezawodność
MiejscowośćGdańsk
~Beata / 2017-12-19 13:23
Ocena: 1.50 / 5
Od jakiegoś czasu internet to jedna wielka kpina,nawet na kablu ginie i nie można się z nim dogadać nie mówiąc o marnej prędkości.cztery razy zgłaszana usterka w oddziale suwalskim -tel.umawiany technik i cztery razy zero technika,zero poprawy jakości i zero jakiejkolwiek informacji dlaczego go nie było.wypowiedzenie umowy-telefoniczna propozycja zmiany sprzętu co poprawiłoby działanie usług oraz zmiana parametrów-ustalenie dnia przyjścia technika do zainstalowania zmienionych warunków-i znów to samo -brak technika i jakiejkolwiek informacji dlaczego i co dalej.KPINA,IGNOROWANIE KLIENTA,ŻENADA.NIE POLECAM!!!!
MiejscowośćSuwałki
~Ktoś / 2017-12-18 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Internet ucina się. Wykupiłem solidną ofertę a mimo to internet działa kiepsko. M/R mam dosłownie obok komputera i konsoli - działa średnio dobrze, często dochodzi do zerwań. Kolejnym problemem jest Biuro Obsługi Klienta, długo trzeba czekać na rozmowę, Pani 'telefonistka' ma zestaw odpowiedzi aby Cię 'spławić', połączenie z technikiem jak los na loterii... Ocenę pozostawiam Tobie ; )
ZaletyHmm... brak
WadyOpisałem w treści opinii
MiejscowośćWarszawa
~dziobo / 2017-12-18 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją
ZaletyBrak
WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
MiejscowośćWrocław
~Kasia / 2017-12-18 18:37
Ocena: 1.50 / 5
Porażka!!! Na infolinii 2 godz i nic. Zero kontaktu, brak możliwości uzyskania pomocy z działu technicznego. Płacić musze ale żeby uruchomić to nie ma z kim rozmawiać.
WadyPo co jest infolinia skoro nikt tam nie odbiera?
MiejscowośćWarszawa
~Iwa / 2017-12-16 19:05
Ocena: 1.50 / 5
Nie można nie zgodzić się ze wszystkimi opiniami. Beznadzieja na całej linii, całe szczęście, że mam umowę do czerwca. Jakoś się przemęczę i koniec z tym. Uciekajcie od Vectry najdalej jak możecie jeśli chcecie mieć dobrą jakość usług. Obsługa to jakiś śmiech. Napisałam do nich jakie mam uwagi, a oni zamiast normalnie odpowiedzieć napisali list z podpisami wszystkich ważnych osób, cytując paragrafy, na podstawie których nie należy mi się odszkodowanie. Tylko, że ja nie chciałam odszkodowania, a internetu, który by działał. Masakra i totalne nieporozumienie.
ZaletyBywa, że się nie zacina.
WadyBardzo często się zacina.
MiejscowośćBydgoszcz
~Aaa / 2017-12-16 00:11
Ocena: 1.00 / 5
Internet ciągle się zacina. Nie można z niego normalnie korzystać . Tragedia !!! Nigdy więcej Vectry nue polecam nikomu
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćW domu
~Piotr / 2017-12-15 19:54
Ocena: 2.50 / 5
Internet działa cały czas żle, problem z zasięgiem nawet wszystkie zmiany kanałów nie pomagają
~Tomasz / 2017-12-13 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze dziadostwo !!pomoc techniczna żeby się dodzwonić graniczy z cudem .
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOlsztyn
~Piotr / 2017-12-13 17:50
Ocena: 1.75 / 5
Parametry takie sobie, cena jak za taka usluge , to kosmos. Obsługa klienta to dno! W vectra, możesz online podwyzszyc abonament, jednak aby obnizyc trzeba zrezygnowac z umowy (bezterminowa) i podpisać nową. Chore!!!
Zaletybrak
MiejscowośćWapnica
~artur / 2017-12-13 17:19
Ocena: 2.50 / 5
witam,usługę ma m od roku,internet ciągle się zacina ,telewizja szwankowała ale naprawili.obecne już 4 miesiąc borykam się z wypowiedzeniem i ciągłe wymówki aby przeciągnąć kolejny miesiąc.dodzwonić się graniczy z cudem,jak już zakończę współpracę nigdy więcej nie chcę tego operatora.
Miejscowośćwarszawa
~Piotr / 2017-12-12 17:51
Ocena: 2.75 / 5
Od tygodnia nie mam mozluwosci oglądania hbo od wczoraj cały dzień czekałem na technika który od dzisiaj się nie odezwał kolejny telefon po 20 minut dzwonienia do Vectry w dziale technicznym po 20 minut wydzwaniania i nikt nie odbiera to oni powinni się ze mną kontaktować ustawili się na sprzedaż paranoja.nie zależy im na klientach
MiejscowośćPolice
~trebyz / 2017-12-12 10:58
Ocena: 1.75 / 5
Jeśli chcecie wypowiedzieć umowę Vectrze, nie róbcie tego faksem, bo okazuje się, że faks do nich nie dochodzi, a potwierdzenie nadania na osobnej kartce (jak robi to wiekszość faksów) jest według nich nie do przyjęcia. Dla 63 zł abonamentu za kolejny miesiąc firma jak widać zrobi wszystko :) A że straciła klienta na zawsze? No cóż, liczy się to co tu i teraz widocznie.
~Roman / 2017-12-11 22:40
Ocena: 4.25 / 5
Pakiet tv platynowy + internet 150 Mb mam od trzech lat. Na kablu śmiga pod 150 na wi-fi dochodzi do 90 ale mam dwa komputery i dwa telefony ,które jednocześnie czerpią z sieci wi-fi. Miałem kontakt z biurem obsługi to muszę stwierdzić ,że są tylko nieliczni którzy znają się na swojej robocie reszta to rozumy pozjadała i traktuje wszystkich z góry i są bardzo opryskliwi.
MiejscowośćBydgoszcz-Fordon
~FatMike / 2017-12-11 20:38
Ocena: 2.50 / 5
Ogólnie wielka awaria w ciągu ostatnich miesięcy (zwłaszcza dwóch) 150mb chodzi jako 15. Kiedyś internet po interwencji magicznie wracał do poprzednich parametrów. Teraz to niemożliwe bo nie da rady się dodzwonić. Po ostatniej duzej awari dalej są ślady w obciętym transferze.
Zaletykiedyś było 150mb
telewizja ok
Wadyobsługa tech.
kontakt
blokowanie ruchu sieciowego
zmuszanie do "ichniego" routera - brak mozliwości poważnej konfiguracji