WadyOpisane wyzej
strona 158 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- nastepna »
-
~JV / 2018-04-02 15:49Ocena: 1.25 / 5
Ogolnie tego nie mozna nazwac dostawca internetu, poniewaz go poprostu nie ma. Nigdy nie ma ich obiecanek, obsluga klienta to jakas porazka. Nie radze nawiazywac z nimi umowy, bo to oszusci i ludzie nie warci uwagi -
-
~qwer / 2018-03-29 21:56Ocena: 3.50 / 5
Klientem Vectry byłem 2 lata temu i narzekałem, obecnie kończy mi się umowa w Neti i po doświdczeniach z tą firmą z przyjemnością wrócę do vectry. Zaletybardzo dobra obsługa klienta (po szybkiej diagnozie wymieniono sprzęt na nowy i odblokowano wszystkie płatne kanały na 1-mc)WadyW ciągu 2 lat kilkukrotnie brak internetuMiejscowośćWałbrzych -
~Z. / 2018-03-29 20:30Ocena: 1.00 / 5
Jakoś obsługi na żenująco niskim poziomie - umawiają się na wizyty i telefony a potem nie szanują czyjegoś czasu i ani nie oddzwaniają ani się nie pojawiają. Parametry internetu tragiczne - można znaleźć taniej dużo lepsza jakość. Radze unikać jako ognia! Ja zrezygnowałem i jestem zadowolony. Zaletynie znalazłemWadywszystko już opiasłąem w opiniiMiejscowośćWarszawa -
~Materialistka / 2018-03-29 18:00Ocena: 2.00 / 5
Ciągły brak w dostawie internetu , drugi raz w tym tygodniu wylaczyli internet na wiecej niz 10h tłumaczac sie ze maja awarie o której nawet nie zostałam poinformowana . Wykonałam telefon do nich z 5 razy i nie otrzymalam konkretnej odpowiedz kiedy to naprawia kiedy odezwie sie serwis . Jedynie poinformowal mnie ze mozliwe ze przyjdzie po swietach ! A jak zapytalam co mam zrobic przez ten caly długi weekend to odpowiedzial ze nic nie moze z tym zrobic . A o pytanie na temat reklamacji usługi odpowiedzial z wielkim oburzeniem ze w głównej centrali , SZKODA GADAC ! Nie polecam ! teraz internet łączy na kilka sekund a potem znowu NIC ! ZaletyŻadnychWadyObsługa klienta
Ciegły problem z internetem
SerwisMiejscowośćGdańsk -
~Bobiik76 / 2018-03-28 11:37Ocena: 1.00 / 5
Tragedia żenada naliczają za co tylko mogą a usługi mają kiepskie po wygaśnięciu umowy jeszcze mam do spłacenia 400 zł a to za to a to za tamto ludzie błagam wszędzie tylko nie u nich ZaletyŻadnychWadyWszystkie związane z obsługą klientaMiejscowośćGdańsk -
~Michał / 2018-03-26 22:18Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w 2015 roku zdałem sprzęt w salonie w skierniewicach z winy Vectry nie potrafili naprawić usterki przez 3 miesiące mając na papierze podana przyczynę ! Po 3 latach otrzymuje pismo od komornika zajęcie wynagrodzenia w kwocie 1863 zł plus 280 koszty komornicze sprawa odbyła się zaocznie w oddalonym odemnie Lublinie 300 km bez mojego informowania WadyBrak zaletMiejscowośćSkierniewice -
~Marcin / 2018-03-26 22:17Ocena: 2.25 / 5
O ile internet i telewizja działają w miarę przyzwoicie, to obsługa w oddziale w Nowym Sączu jest dramatyczna! Począwszy od instalatora, który wydaje się być w pracy "za karę" - nieprzyjemny, apatyczny gbur. Kolejny raz bym go do siebie nie wpuścił! Panie w oddziale mówią co innego niż obsługa na infolinii.
Ogólnie nie polecam, bo nawet cena za internet i telewizję jak w moim przypadku nie jest atrakcyjna.
Spotykając się z innym dostawcą zobaczyłem zupełnie inną jakość obsługi klienta.MiejscowośćNowy Sącz -
~Andrzej / 2018-03-26 20:10Ocena: 2.25 / 5
Zamówiłem pakiet platynowy a ci debile wyłączają mi programy tv i dzwonią proponując włączenie ich za 15pln.
Hahaha wyśmiałem tego durnia który do mnie dzwonił.
Nie polecam frajerskiej vectry bo to oszuści i złodziejeMiejscowośćWarszawa -
-
~Paweł / 2018-03-26 08:41Ocena: 1.50 / 5
Stanowczo odradzam tę firmę i radzę się trzymać z dala od niej.
W ostatnim czasie Vectra naliczyla mi dosc znaczna kare z powodu przedwczesnego wypowiedzenia umowy.
Bylo to dla mnie zaskoczeniem, gdyz umowa która podpisywalem zawarta zostala na czas nieokreslony i powinienem móc rozwiazac ja w kazdej chwili bez oplat.
Za te mozliwosc musialem doplacic 100zl podczas aktywacji uslugi.
Okazalo sie, ze w to z powodu aneksu do umowy który Vectra wyslala do mnie w listopadzie zeszlego roku.
Najpierw zadzwonil do mnie przedstawiciel Vectry proponujac mi aneks.
Kiedy zapytalem na czym aneks polega, to ten odpowiedzial ze z racji tego ze korzystam z ich uslug dosc dlugo to bede mógl placic 10zl mniej miesiecznie. Zgodzilem sie na wyslanie mi aneksu.
Pracownik ten nie powiedzial mi, o tej czesci umowy, która zobowiazuje mnie do kontynuowania umowy (pod grozba kar) przez kolejny rok. Wiedzac o zblizajacej sie przeprowadzce (i planowanym wypowiedzeniu umowy o internet) nigdy bym nie zgodzil sie na wyslanie aneksu.
Kilka dni pózniej pod drzwiami mojego mieszkania pojawilo sie 2 kurierów z umowa do podpisania. Mnie wtedy nie bylo w mieszkaniu, wiec zona zlozyla podpis, bedac przekonana ze jedyna zmiana to nizsza cena.
Sytuacja w której kurier stoi pod drzwiami i czeka na podpis nie sprzyja zapoznaniu sie z kilkustronicowa i dosc zawila umowa.
Kiedy juz wypowiedzialem umowe w lutym tego roku, przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naliczonych kar.
Oczywiscie zglosilem reklamacje. Zostala rozpatrzona negatywnie.
W uzasadnieniu napisano, ze Vectra nie ma mozliwosci analizy rozmowy z przedstawicielem handlowym (to po co te rozmowy sa nagrywane?)
Napisano równiez, ze ciezar udowodnienia, ze podpis pod aneksem nie byl mój spoczywa na mnie.
Sprawę będę musiał przekazać do rzecznika konsumentów.
Zaletyniedrogo
Wszystko dobrze do momentu wypowiedzenia umowyWadyWprowadzanie w błąd
Naliczanie kar
Fatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~kiwi / 2018-03-24 12:23Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Internet ciągle szwankuje, ciężko się dodzwonić do BOK - długo się czeka na połączenie. Dziś znowu dzwoniłam z awarią internetu (4 raz w tym tygodniu!) - rozmowa trwała 43 minuty!!!!! Jesli macie innego dostawcę to lepiej spróbować z inną firmą. Zaletymożna zamówić pakiet TV + interenetWadysłaby interenet, ciągłe awarie, ciężko się dodzwonić do BOKMiejscowośćOlsztyn -
~Zordon / 2018-03-22 21:02Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy operator, z jakim miałem okazje pracować. Kiedy się tylko da wciska dodatkowe opłaty, jeżeli chodzi o urządzenia dostępne w ofercie mają głównie takie co nie działają ( o wifi można zapomniec, chyba ze sie zainwestuje we własny router). Technik nie jest w stanie stwierdzić usterki. W przypadku chęci rozwiązania umowy , oczerniają innych operatorów.
1 gwiazdka za niezawodońć to zdecydowanie za dużo.Zaletycena?WadyJakość usług
Naliczanie kar
Urządzenia dostępne w ofercieMiejscowośćWarszawa -
~Kris / 2018-03-21 14:06Ocena: 2.00 / 5
Dostalem propozycje Vectry na Pakiet Srebrny-podczas rozmow konsultant zachwala,oddzwanial zawsze,zaproponowal zgode na reklamy w kwestii obnizki o 5zl pakietu,oraz podobnie za efakture tez za 5zl obnizki,oraz zgody marketingowe.Wszsytko bylo dogadane,piekne,mowil ze przyjada,zaloza i Pan tam podpisze papiery.Podczas spisywania na umowie jasno nie widac okreslonej ceny za usluge,sa te rubryki dotyczace tych reklam podpisanych itp i potwierdzaja Panowie,ze bedzie 10 zl mniej 18.01.18,a teraz pare dni do tychu przychodzi pelna normalna faktura do zaplaty na kwote 50pln,nie 39pln jak bylo obiecane!Rekalmacja praktycznie nie istnieje,bo podpisalem umowe,na ktorej te rubryki do znizek byly,ale znizek nie ma i za friko!Tak to wyludzili na okres umowy 2 letniej ponad 200pln oraz moje zgody marketingowe podstepem.Pierwszy i ostatni raz jestem w Vectrze,jeszcze dobrze nie zaczelismy swej umowy a tu juz oszukuja.Na wojne z nimi nikt nie pojdzie ale reklame taka ,na ktora zasluguja mozna im zrobic.Umowa do konca i ani minuty dluzej! MiejscowośćRybnik -
~Michał / 2018-03-18 22:33Ocena: 1.00 / 5
Non stop przerwy w dostawie internetu, na infolinie nie idzie się dodzwonić, aż szkoda słów ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWrocław -
~Vectra Suck / 2018-03-18 00:10Ocena: 1.75 / 5
Zachęca jedynie cena internet często nie działa kiepskie routery i zamiast naprawiac problemy wciskaja tylko nowe oferty... ZaletybrakWadyIstnienie tej firmyMiejscowośćWrocław -
~Ewa / 2018-03-17 22:26Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.MiejscowośćRadom -
~Ewa / 2018-03-17 22:22Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.MiejscowośćRadom -
-
~Kazimierz / 2018-03-17 14:47Ocena: 1.25 / 5
Brak reakcji na zgłoszoną usterkę przez wiele godzin. Infolinia nie pomaga tylko informuje ze wyslano poinformowano itp. To smutne WadyBrak reakcji na zgloszenie usterki -
~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55Ocena: 3.00 / 5
Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms. MiejscowośćŚwiebodzin -
~Ck / 2018-03-14 17:46Ocena: 1.00 / 5
Vectra internet ta firma tylko oszukuje klientow nie potrzebne wciska pakiet za darmo kilka miesiac i poten dodaj do kosztow MiejscowośćWarszawa -
~Cxx / 2018-03-13 22:18Ocena: 1.00 / 5
Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie ZaletyNie maMiejscowośćOlsztyn
strona 158 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- nastepna »
