Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2018-01-23 21:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Dodzwonić się do pomocy technicznej jest chyba niemożliwe....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Rafał / 2018-01-23 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Vectra to jedna z wielu firm nie szanujących klienta.
    Dwa terminy na montaż - dwa niedotrzymane - zero telefonu, że nikogo nie będzie, ani sms !
    Człowiek czeka jak debil a tu nic.
    Vectra (sprawa pilna) traktowana jest z wielodniowym opóźnieniem.
    Brak kontaktu do osób decyzyjnych na stronie!
    Infolinia nic nie pomaga tylko odbiera ataki zdenerwowanych ludzi wciskając kit.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Henryk / 2018-01-22 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszuści i naciągacze. Od paru lat byłem abonentem Netii. Od kilku miesięcy wydzwaniał do mnie konsultant z Vectry proponując co najmniej te same programy przy mniejszym abonamencie. Do tego pierwsze dwa miesiące miały być za 1 zł, aby rachunki za usługi nie dublowały się do czasu wymówienia umowy z Netią. Niestety już po dwóch tygodniach przyszedł pełny rachunek do zapłacenia. A po miesiącu wyłączono mi dostęp do kilkunastu kanałów telewizyjnych.
    Początkowo myślałem że to chwilowa awaria.
    Parę dni później zadzwonił kolejny konsultant z informacją, że za dodatkową opłatą zostaną mi przywrócone owe programy gdyż ten pakiet został włączony jedynie na próbę na jeden miesiąc.
    Klienta mają za nic. Do tego straszą że przy chęci rozwiązania z nimi umowy będę musiał pokryć koszty promocji jakie rzekomo mi przyznano. Tak więc na tą chwilę do 15 lutego zostałem z dublującymi się rachunkami, bardziej ubogim pakietem niż miałem i internetem który rzadko kiedy przekracza 10 Mb z rzekomych 100 Mb......
    Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam przed takimi praktykami
    Zaletynie ma rzadnych
    Wadynabijanie w butelkę i lekceważenie klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kasiula / 2018-01-22 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i rozpacz czlowiek coraz wiecej placi a coraz mniej dostaje. Internet co chwile sir wiesza tv co chwila wylaczaja albo cos sie dzieje. Tv w 4k a nie mozna nic obejrzec bo nie dostraja przez wolny internet niby 150mb g.wno i tyle
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Vivonka / 2018-01-22 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia!po przeniesieniu usługi do innego miasta przez pol roku nie moga mi zlikwidować umowy na poprzednim adresie .mam placic 2abonamenty,non stop pisze podam niby juz jest ok ale nie bo zawsze odpisuje ktoś inny kto kompletnie nie zna mojej sprawy.po 3miesiacach dopiero zamontowano mi usługę.internet tv działa bez problemu ale te formalności to okropieństwo.ogolnie nie polecam w świecie gdzie jest tyle konkurencji i wyboru.ręce mi opadają bo jeszcze moja sprawa nie została załatwiona.
    ZaletyOdbiór jakość
    WadyFormalności papierki wprowadzanie w błąd .jedna sprawa zajmuje sie 1000osob którym trzeba od nowa tłumaczyć o co chodzi
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Krzysztof / 2018-01-21 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej błąd w wyborze mimo w umowie jest do 150 mgb to w realu nawet 10 procent nie ma technicy twierdzą że jest wszystko ok
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćLegnica
  • ~Szymon / 2018-01-21 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Internet, który posiadałem. Powody niżej. NIE polecam z całego serca.
    ZaletyBrak.
    WadyCzęste awarie, fatalna obsługa, słaba oferta, niestabilne połączenie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Dex / 2018-01-18 18:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Do niedawna internet kablowy w warszawie działał ok. 120Mbps/24Mbps.
    Ostatnio coś przestało działać. Modem się resetował. Przyjechał technik. Oczywiście nie w czasie. 1,5h zajęło mu dojście do tego, że modem trzeba wymienić zasilacz w modemie. Wymienił też modem.
    Download się poprawił, a zdupczył się upload. Jak teraz chcę coś wysłać z prędkością powyżej 1Mbps to modem się resetuje. Przyczyny jeszcze jestem w stanie znieść ale miarka się przebrała gdy czekam na infolinii 1:43min po czym mnie rozłączyli. Przez lata nie wyciągnęli żadnych wniosków. Dalej jest tak samo źle.
    WadyNiekompetentna obsługa, nieterminowi technicy i beznadziejna infolinia. Nie wyciągają wniosków.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~emeryt / 2018-01-16 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    szybkość internetu do kitu a mam 150Mbs.Jestem klientem vectry od 6 lat ,to co dzieje się od paru miesięcy zasłoniło wszystko co było dobrego.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćZabrze
  • ~Sławka / 2018-01-16 11:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa techniczna do niczego.Po trzech obiecanych przez sms ,wizytach techników nikt się nie zjawił .Internet dalej chodzi byle jak, nie mówiąc już o wi-fi -sygnał pływa i zanika. Oferta piękna tylko na papierze.Podpisz tylko umowę to zaraz zaczną się problemy.
    Wadytrudnosć połączenia się z infolinią ,czekanie zawsze ponad pół godziny,sygnał bardzo słaby przy 150 Mgb
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nicka / 2018-01-15 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety doczekałam się momentu, w którym muszę napisać negatywną opinię. Z usług Vectra korzystam 5 lat. Dotychczas nasza współpraca była jak najbardziej pozytywna: ja płaciłam, oni dostarczali, jak powiedziałam, że za drogo, znalazło się korzystne rozwiązanie. Wszystko miło, sprawnie itp. Niestety w ostatnich miesiąacch miałam trochę problemów osobistych i zawodowych, przez co zwyczajnie brakło mi pieniędzy na zapłacenie rachunku. W trosce o dobrą komunikację, napisałam do biura obsługi prośbę o przedłużenie terminu płatności o... 10 dni. Dokładnie 10 dni, które dzielą mnie od wypłaty z nowego zlecenia, którego się podjęłam. Prośba ta została odrzucona, a ja z windykacją. Ok, nie są to ogromne koszty, ale jak chwilowo nie masz, to nie masz. Gdybym była nowym, niepewnym klientem (chociaż jakiś kredyt zaufania i takiemu się należy, prawda?). Przykro mi, zwyczajnie, po ludzku. Pozdrawiam panie z księgowości grzejące ciepłe stołeczki.
    Zaletydobra oferta, brak usterek
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Martyna / 2018-01-15 13:27
    Nie polecam z całego serca !! Internet wiecznie nie działa ! Do obsługi klienta nie można się dodzwonić .. Ceny są za wysokie .. Porażka
    ZaletyŻadne
  • ~Klaudia / 2018-01-14 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet non stop przerywa, albo go po prostu nie ma. Jak na moje wielka strata pieniędzy.
    ZaletyŻadnych.
    Wadywszystko jest wadą/
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Ewa / 2018-01-14 13:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Ludzie nie zawierajcie żadnych umów przez telefon.Ja miałam taką sytuację i niestety zostałam sromotnie oszukana.Konsultantka zadzwoniła żeby zwiększyć prędkość internetu z 30 na 50 za 5zł dodatkowo miesięcznie.Nie pasowałao mi to, ale po jej usilnych naleganiach zgodziłam się,i niestety bardzo tego żałuję.Zostałam oszukana.Jakież było moje zdziwienie gdy po kilku miesiącach zaczęłam dostawać faktury na kwotę o wiele wyższą niż powinnam.Udałam się wiec do biura tej firmy w swoim mieście i..UWAGA-dowiedziałam się że muszę płacić dodatkowo 7zł z groszami za antyvirus oraz,że przedłużono mi umowę o półtora roku tj.od dnia kiedy owa konsultantka namówiła mnie na zwiększenie internetu.Myślałam że mnie szlag trafi.Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Okazuje się że wyrażenie zgody na zwiększony internet, to równiwż wyrażenei zgody na dodatkowe funkcje, które ta nieszczęsna firma "wpycha na siłę ludzom.Rozmawiałam ze znajomymi i niektórzy też znaleźli sie w identycznej sytuacji.Tak więc ta firma stosuje takie właśnie "myki"żeby,"nabić w butelkę"jak najwięcej swoich klientów.Dodam jeszcze że do tej pory nie miałam z nimi żadnych problemów a jestem ich klientem od kilkunastu lat.Nie lubię jak mmnie ktoś oszukuje wiec nie przedłużę z nimi więcej umowy...
    Zaletynie widzę jakiś szczególnych zalet.Płacę wiec wymagam
    WadyKomunikacja z firmą zerowa,oszukiwanie
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~Klientka / 2018-01-14 11:13
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z posiadanego łącza internetowego. Reklamacje jeżeli są do tego przesłanki zostają rozpatrzone na korzyść klienta. Tak było w mojej sytuacji, Skierowałam pismo reklamacyjne do kierownictwa i zostało rozpatrzone pozytywnie. Jednak konsultanci mogliby rzetelniej podchodzić do swoich obowiązków. Mimo wszystko serdecznie polecam!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ładnie oświetlona choinka / 2018-01-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra Wocław Gaj 100/10 Mb/s wg umowy.
    Dramatyczne spadki downloadu wieczorami od ok18 do ok północy.
    Aktualny test prędkości po kablu bezpośrednio do modemu Vectry:
    download 7.08 Mb/s, upload 1.83 Mb/s ping 36
    Obiecanki poprawy od zeszłego roku.Wielokrotne zgłoszenia, niezliczone rozmowy z technikami itd.nic nie dają
    Gość w słuchawce rano odpowiada:- dziś czwartek...to wie pan... w poniedziałek przekażemy to wyżej

    Czy tyko mi to wygląda na to,że mają mnie w (.....)?
    Wypowiedzenie umowy, mam dość.
    Pytanie czy Orange światowód jest rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli chodzi o ping@
    ZaletyPomoc techniczna mówi po polsku, ale nie rozumie co się do nich mówi.
    WadyNajczęściej 1/10-1/20 wartości downloadu z umowy.
    MiejscowośćWrocław Gaj
  • ~Jeffo / 2018-01-13 00:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z sieci ze względu na fakt, że był to jedyny swego czasu operator na moim osiedlu. Kończy mi się z nimi umowa i całe szczęście - usługa internetu tragedia. Co chwila jakieś problemy i spadki na łączach, aż mam wrażenie, że x lat temu miałem lepszy internet niż to co oni proponują. W XXI w. mają problemów tyle, że głowa mała. Po prostu NIE POLECAM.
    Zaletywłaściwie brak
    Wadystałe spadki prędkości, częste awarie, zrywanie łącza
    MiejscowośćBiałystok
  • ~oliwer / 2018-01-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalety:
    -brak
    wady:
    -brak zalet
    Kupiłem sb prędkość 150mb/s a mam 6 także :P
    Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadybrak zalet
    Miejscowośćpoddasze babci
  • ~Klient / 2018-01-12 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylka a nie dostawca internetu. Brak slow. Psuje sie milion razy dziennie. Kilka razy wymieniany router i dalej to samo. Dodzwonic sie do technicznego graniczy z cudem chyba ze chce sie wisiec na telefonie przez 3 godziny.
    MiejscowośćGdansk
  • ~Kolko0122 / 2018-01-11 00:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet psuje sie srednio 10000 razy dziennie. Zmiana kanału jest kompletnie bezuzyteczna, internet dziala tylko na kablu ethernetowym, panstwa firma chyba nie ma pojecia jaka funkcje ma spelniac Wi-fi, gdyz zarowno u mnie jak i wielu znajomych router tylko w teorii takowy sygnal wysyla.
    ZaletyBrak
    WadyBrak polaczenia wifi, czeste rozlaczanie, wszelkie zmiany pomagaja srednio na 1 dzien po czym problem wraca.
    MiejscowośćOlsztyn
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021