Do niedawna internet kablowy w warszawie działał ok. 120Mbps/24Mbps.
Ostatnio coś przestało działać. Modem się resetował. Przyjechał technik. Oczywiście nie w czasie. 1,5h zajęło mu dojście do tego, że modem trzeba wymienić zasilacz w modemie. Wymienił też modem.
Download się poprawił, a zdupczył się upload. Jak teraz chcę coś wysłać z prędkością powyżej 1Mbps to modem się resetuje. Przyczyny jeszcze jestem w stanie znieść ale miarka się przebrała gdy czekam na infolinii 1:43min po czym mnie rozłączyli. Przez lata nie wyciągnęli żadnych wniosków. Dalej jest tak samo źle.
WadyNiekompetentna obsługa, nieterminowi technicy i beznadziejna infolinia. Nie wyciągają wniosków.
MiejscowośćWarszawa
~emeryt / 2018-01-16 19:26
Ocena: 2.00 / 5
szybkość internetu do kitu a mam 150Mbs.Jestem klientem vectry od 6 lat ,to co dzieje się od paru miesięcy zasłoniło wszystko co było dobrego.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady
MiejscowośćZabrze
~Sławka / 2018-01-16 11:23
Ocena: 1.75 / 5
Obsługa techniczna do niczego.Po trzech obiecanych przez sms ,wizytach techników nikt się nie zjawił .Internet dalej chodzi byle jak, nie mówiąc już o wi-fi -sygnał pływa i zanika. Oferta piękna tylko na papierze.Podpisz tylko umowę to zaraz zaczną się problemy.
Wadytrudnosć połączenia się z infolinią ,czekanie zawsze ponad pół godziny,sygnał bardzo słaby przy 150 Mgb
MiejscowośćWrocław
~Nicka / 2018-01-15 16:37
Ocena: 3.00 / 5
Niestety doczekałam się momentu, w którym muszę napisać negatywną opinię. Z usług Vectra korzystam 5 lat. Dotychczas nasza współpraca była jak najbardziej pozytywna: ja płaciłam, oni dostarczali, jak powiedziałam, że za drogo, znalazło się korzystne rozwiązanie. Wszystko miło, sprawnie itp. Niestety w ostatnich miesiąacch miałam trochę problemów osobistych i zawodowych, przez co zwyczajnie brakło mi pieniędzy na zapłacenie rachunku. W trosce o dobrą komunikację, napisałam do biura obsługi prośbę o przedłużenie terminu płatności o... 10 dni. Dokładnie 10 dni, które dzielą mnie od wypłaty z nowego zlecenia, którego się podjęłam. Prośba ta została odrzucona, a ja z windykacją. Ok, nie są to ogromne koszty, ale jak chwilowo nie masz, to nie masz. Gdybym była nowym, niepewnym klientem (chociaż jakiś kredyt zaufania i takiemu się należy, prawda?). Przykro mi, zwyczajnie, po ludzku. Pozdrawiam panie z księgowości grzejące ciepłe stołeczki.
Zaletydobra oferta, brak usterek
MiejscowośćWarszawa
~Martyna / 2018-01-15 13:27
Nie polecam z całego serca !! Internet wiecznie nie działa ! Do obsługi klienta nie można się dodzwonić .. Ceny są za wysokie .. Porażka
ZaletyŻadne
~Klaudia / 2018-01-14 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Internet non stop przerywa, albo go po prostu nie ma. Jak na moje wielka strata pieniędzy.
ZaletyŻadnych.
Wadywszystko jest wadą/
MiejscowośćBydgoszcz
~Ewa / 2018-01-14 13:18
Ocena: 2.50 / 5
Ludzie nie zawierajcie żadnych umów przez telefon.Ja miałam taką sytuację i niestety zostałam sromotnie oszukana.Konsultantka zadzwoniła żeby zwiększyć prędkość internetu z 30 na 50 za 5zł dodatkowo miesięcznie.Nie pasowałao mi to, ale po jej usilnych naleganiach zgodziłam się,i niestety bardzo tego żałuję.Zostałam oszukana.Jakież było moje zdziwienie gdy po kilku miesiącach zaczęłam dostawać faktury na kwotę o wiele wyższą niż powinnam.Udałam się wiec do biura tej firmy w swoim mieście i..UWAGA-dowiedziałam się że muszę płacić dodatkowo 7zł z groszami za antyvirus oraz,że przedłużono mi umowę o półtora roku tj.od dnia kiedy owa konsultantka namówiła mnie na zwiększenie internetu.Myślałam że mnie szlag trafi.Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Okazuje się że wyrażenie zgody na zwiększony internet, to równiwż wyrażenei zgody na dodatkowe funkcje, które ta nieszczęsna firma "wpycha na siłę ludzom.Rozmawiałam ze znajomymi i niektórzy też znaleźli sie w identycznej sytuacji.Tak więc ta firma stosuje takie właśnie "myki"żeby,"nabić w butelkę"jak najwięcej swoich klientów.Dodam jeszcze że do tej pory nie miałam z nimi żadnych problemów a jestem ich klientem od kilkunastu lat.Nie lubię jak mmnie ktoś oszukuje wiec nie przedłużę z nimi więcej umowy...
Zaletynie widzę jakiś szczególnych zalet.Płacę wiec wymagam
WadyKomunikacja z firmą zerowa,oszukiwanie
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Klientka / 2018-01-14 11:13
Ocena: 4.25 / 5
Jestem bardzo zadowolona z posiadanego łącza internetowego. Reklamacje jeżeli są do tego przesłanki zostają rozpatrzone na korzyść klienta. Tak było w mojej sytuacji, Skierowałam pismo reklamacyjne do kierownictwa i zostało rozpatrzone pozytywnie. Jednak konsultanci mogliby rzetelniej podchodzić do swoich obowiązków. Mimo wszystko serdecznie polecam!!!
MiejscowośćGdańsk
~Ładnie oświetlona choinka / 2018-01-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Vectra Wocław Gaj 100/10 Mb/s wg umowy.
Dramatyczne spadki downloadu wieczorami od ok18 do ok północy.
Aktualny test prędkości po kablu bezpośrednio do modemu Vectry:
download 7.08 Mb/s, upload 1.83 Mb/s ping 36
Obiecanki poprawy od zeszłego roku.Wielokrotne zgłoszenia, niezliczone rozmowy z technikami itd.nic nie dają
Gość w słuchawce rano odpowiada:- dziś czwartek...to wie pan... w poniedziałek przekażemy to wyżej
Czy tyko mi to wygląda na to,że mają mnie w (.....)?
Wypowiedzenie umowy, mam dość.
Pytanie czy Orange światowód jest rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli chodzi o ping@
ZaletyPomoc techniczna mówi po polsku, ale nie rozumie co się do nich mówi.
WadyNajczęściej 1/10-1/20 wartości downloadu z umowy.
MiejscowośćWrocław Gaj
~Jeffo / 2018-01-13 00:05
Ocena: 1.75 / 5
Korzystam z sieci ze względu na fakt, że był to jedyny swego czasu operator na moim osiedlu. Kończy mi się z nimi umowa i całe szczęście - usługa internetu tragedia. Co chwila jakieś problemy i spadki na łączach, aż mam wrażenie, że x lat temu miałem lepszy internet niż to co oni proponują. W XXI w. mają problemów tyle, że głowa mała. Po prostu NIE POLECAM.
Zalety:
-brak
wady:
-brak zalet
Kupiłem sb prędkość 150mb/s a mam 6 także :P
Nie polecam
Zaletynie ma
Wadybrak zalet
Miejscowośćpoddasze babci
~Klient / 2018-01-12 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Pomylka a nie dostawca internetu. Brak slow. Psuje sie milion razy dziennie. Kilka razy wymieniany router i dalej to samo. Dodzwonic sie do technicznego graniczy z cudem chyba ze chce sie wisiec na telefonie przez 3 godziny.
MiejscowośćGdansk
~Kolko0122 / 2018-01-11 00:18
Ocena: 2.00 / 5
Internet psuje sie srednio 10000 razy dziennie. Zmiana kanału jest kompletnie bezuzyteczna, internet dziala tylko na kablu ethernetowym, panstwa firma chyba nie ma pojecia jaka funkcje ma spelniac Wi-fi, gdyz zarowno u mnie jak i wielu znajomych router tylko w teorii takowy sygnal wysyla.
ZaletyBrak
WadyBrak polaczenia wifi, czeste rozlaczanie, wszelkie zmiany pomagaja srednio na 1 dzien po czym problem wraca.
MiejscowośćOlsztyn
~Adam / 2018-01-10 17:03
Ocena: 1.75 / 5
jestem olewany przez wszystkich pracowników tej firmy każdego dnia, a jedyne czego oczekiwałem, to montaż internetu w nowym miejscu zamieszkania jako ich klient. Płacę za internet z którego nie korzystam, chciałem przenieść sługę w grudniu 2017 roku - mamy 10 stycznia i dalej nikt się nie odzywa pomimo codziennych telefonów.
Zaletycena?
WadyPo prostu dno
MiejscowośćWarszawa
~Tomek / 2018-01-10 12:42
Ocena: 5.00 / 5
zero awarii, 150Mbit/s od dwóch lat, stabilnie, szybko, publiczne choć dynamiczne IP rzadko się zmienia
MiejscowośćGdańsk
~vectra ssie / 2018-01-09 22:57
Ocena: 1.00 / 5
internet praktycznie non stop się rozłącza, ping sięga zenitu, zero jakiejkolwiek poprawy
Wadycałokształt
MiejscowośćBiałystok
~Uzytkownik / 2018-01-09 17:53
Od 1h nie moge sie polaczyc z dzialem technicznym, choc juz rozmawialam z 5konsultantami.. to jakis absurd! Od miesiecy nie mam internetu, a zdaniem pracownikow vectry to "za grube sciany" heh Najgorzej swiadczona usluga ! Nie polecam.. nic nie mozna zalatwic !
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Jagoda / 2018-01-09 15:53
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!
Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.
Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!
Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.
Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.
Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.
Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.
To jest jakiś absurd.
To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!
Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował.
WadyNiekompetencja
Brak komunikacji
Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
Niespójność w procedurach
Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania