Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4631 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Morfeusz / 2018-05-20 18:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Mogło by być lepiej w dobie tak dużej konkurencji. Widać, że ktoś się nie stara....
    Zaletybrak
    Wadysłaby transfer danych, częste braki sygnału
  • ~Exet / 2018-05-19 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem mieć 150 mb/s a mam 0.50 mb/s . Co do telewizji nie mam zastrzeżeń ale bywają problemy.
    ZaletyCena
    ponad 200 kanałów
    WadySłaby internet
    Nie odpowiadająca na problemy obsługa
    Fachowcy
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Anna / 2018-05-15 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie miałabym zastrzeżeń. Gdyby nie fatalna obsługa klienta, fatalny UX(moim zdaniem wręcz skonstruowany celowo tak by wyciągać pieniądze z odsetek). Cwaniactwo, nieinformowanie o zaległościach. Sama usługa (internet 50 Mb) i cena są dość ok. Ale trzeba bardzo uważać, z lupą czytać regulamin i nie słuchać ludzi w punkcie a i na infolinię też uważać (ale tam przynajmniej rozmowy są nagrywane)

    Przechodząc do rzeczy najpierw przy podpisywaniu cesji Pani w punkcie jedno, centrala później drugie. Koleżanka musiała, przez to płacić stosunkowo do ceny usługi duże odsetki. Rozmów w punkcie się nie nagrywa nie było żadnego dowodu no trudno, nasze niedopilnowanie. Teraz podobna sytuacja. 5 miesięcy temu spóźniłam się z opłaceniem faktury, czekałam aż następna faktura uwzględni należność za odsetki. Nic nie było, myślę sobie pewnie nie naliczyli albo przyjdzie osobna na maila z odsetkami( miałam zadzwonić ale tyle spraw- zwyczajnie zapomniałam) Kolejne faktury przez 5 miesięcy zwykła suma, płaciłam terminowo, a że nie było nawet maila z informacją o zaległości zapomniałam o tamtym spóźnieniu z opłatą. Aż do dziś, dopiero po 5 miesiącach dodali informacje o należności do comiesięcznej faktury. Gdy odsetki urosły z 0,21 zł (21 Groszy!)do 40 zł. Moje zaniedbanie oczywiście, że tak. Ale nigdzie nie spotkałam się z tak niską kulturą obsługi klienta, wszystkie inne firmy raczej szybko informują o odsetkach od nieterminowo opłaconych należności. W międzyczasie milion telefonów z promocjami, gdyby chociaż jeden był z informacją o zaległości ehh. Nie polecam, a jeśli już ktoś chce bo w budynku jest łącze lub oferta cenowo dobra. To niech będzie ultra czujny. Bo jeśli jest jakaś luka w prawie, niekorzystna dla klienta to VECTRA na pewno ją wykorzysta.
    Zalety-na razie brak poważniejszych awarii
    -dobra cena usług
    -można się szybko dodzwonić na infolinię
    Wady-Nieinformowanie o odsetkach przez kilka miesięcy, aż do czasu kiedy z 21 groszy(tak groszy 0,21 zł) urosły do 40 zł
    -Przypuszczam, że świadome wykorzystywanie niekorzystnych dla klienta luk w prawie celem zwiększenia dochodu firmy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Dzojo / 2018-05-14 21:28
    Ocena: 4.75 / 5
    4 miesiące posiadam u siebie internet od vectry 150mb (umowa na czas nie określony), kwota jaką płace to 60zł.
    Internet śmiga bardzo dobrze, przed momentem robiłem test i wyszło 147mb/14.7 zatem niemal tyle ile maksymalna deklarowana prędkość. Przez ten czas nie występowały także żadne problemu z dostępem do internetu. Na swoim 4 miesięcznym doświadczeniu z całą pewnością mogę polecić.
    Zalety- Prędkość
    - niskie pingi w grach
    - póki co przez 4 miesiące od zawarcia umowy także bezawaryjność
    Wady- zmienne ip
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~~gość / 2018-05-13 13:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja się do jasnej anielki pytam, dlaczego place 59,99 zł na miesiąc za 30 MB/s internetu i TV? TV jest ok ale internet?! Internet u Vectry jest najgorszy! Nie dość ze kłamią w obsłudze klienta ze w tym rejonie jest awaria to jeszcze wyłudzają pieniądze! Dają nic, biorą dużo, i maja to wszystko gdzieś. Co to jest za usługa?
    ZaletyZadne
    WadySlaby internet: zamiast 30mb/s - 200kb/s - 600kb/s
  • ~darogrze / 2018-05-13 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ucieszyłem się że mój blok obsługuje Vectra ,zerwałem umowę z poprzednim operatorem i to był mój wielki błąd. Okazało się ,że operator Vectra to najgorszy kłam na rynku internet zawiesza się kilkanaście razy w ciągu dnia ręce opadają na taka usługę. Telewizja pożal się Boże.... niby chwalą się ze mają dużo kanałów a w rzeczywistości kanały powtarzają się żadnej chronologii lub możliwość ustawienia ulubionych kanałów aby móc oglądać trzeba skakać od 100 do 700 ileś tam bo okazuje się że akurat tam jest jeden program w moim pakiecie szok i masakra. NIE POLECAM omijajcie z daleka czekam z utęsknieniem jak zakończy się umowa i jak najszybciej uciekam od tego operatora. Wracając do Internetu zawieszanie to jeden problem a zanim się załączy trzeba czekać kilkanaście minut .Zgłaszałem problem i co ... i nic dalej tak samo
    Zaletyżadne
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dfro / 2018-05-13 11:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Wifi zawsze wolno chodzi. Nawet podczas awariii,gdy nie ma tego wifi przez jakiś czas to i tak trzeba płacić za cały miesiąc! Nie polecam!????
    MiejscowośćLegnica
  • ~Marta / 2018-05-12 23:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z usług firmy Vectra niejako z przymusu(z powodu braku innych usługodawców tego typu na osiedlu- opinia dotyczy Gdańska). W uprzednim roku miałam problem z łączem internetowym,jednak wina nie leżała po mojej stronie). Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona oczywiście kilka dni później. Pan technik wraz z kolegą pojawili się, popatrzyli i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mie zajmują. Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam informację,że ktos się usterką zajmie,ale nie potrafiono mi podać ani terminu,ani wskazać osoby,która usunie usterkę. Przy okazji technik ,ktory pojawil się w celu usunięcia awarii ,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie uszkodzenie kabla przez firmę budującą drogę osiedlowa,a podczas rozmowy ze mną ewidentnie wskazywał na niesprawnie działający przekaźnik na klatce schodowej(może tak bylo prosciej???)Dziś jest sobota,internetu nadal nie mam. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałam się,że nadal żadne dzialania nie zostaly podjęte w sprawie awarii i ze zostanie umowiona kolejna wizyta innego technika na ŚRODĘ!!!Super. Dwa tygodnie bez internetu. Firma ,,godna polecenia". Radzę omijać szerokim łukiem. Zero profesjonalizmu i zainteresowania klientem. Beznadziejna firma.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin D / 2018-05-10 13:51
    Ocena: 3.75 / 5
    Używam 2 lata. Transfery w obie strony OK ale występuje uporczywa utrata połaczenia z internetem regularnie już chyba od roku. Nic z tym nie robię bo to jest na ok 30 sekund nie ma DNS nie ma ping połaczenie Wi-Fi znika i za chwilę wraca. Tak raz na dwa-trzy dni. Nie jest to uciążliwe najgorsze że mam Smart TV który za każdym razem wyswietla ciąg komunikatów w stylu straciem połaczenie z Internetem, próbuje połaczyć się z internetem przewodowym (tylko ja go nie podłączyłem przewodowo) etc.. co jest denerwujące jak się ogląda TV czy film i nagle wyskakuje
    seria komunikatów zasłaniając obraz!
    ZaletyWydajność zgodna z Umową
    WadyTo co opisałem, nagłe upowczywe znikanie Wi-Fi.
    MiejscowośćWarszawa - Żoliborz
  • ~K / 2018-05-07 23:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie mija 8 h o czasu awarii internetu i TV, i brak informacji co robią i kiedy skończą. Warszawa Mokotów
  • ~gosc / 2018-05-07 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopiero kiedy rozwiązujecie umowę okazuje się że mają lepsze modemy, lepsze umowy i wszystko da się zrobić.
  • ~Oliwier / 2018-05-06 01:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z Vectry jakiś czas i mogę ewidentnie stwierdzić, że internet 10/10. Na umowie deklarowane pobieranie 100mb/s a wysyłanie 10mb/s, a mam pobieranie 95mb/s a wysyłanie 10mb/s. Obsługa klienta bardzo dobra oraz zero awarii internetu i telewizji (telewizje też od nich posiadam). Nie rozumiem ludzi którzy obrażają Vectre skoro ma tak dobre usługi. Testują u mnie łącze 150mb/s i jeżeli wejdzie do sprzedaży od razu kupuje :D
    ZaletyParametry internetu 10/10 bez żądnej ściemy
    WadyJedyną wadą, którą zauważyłem to monter, który spóźnił się o jakąś godzinę :)
    MiejscowośćGolub-Dobrzyń
  • ~Adam / 2018-05-05 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety nie można używać agresywnego języka, więc napiszę, że internet z Vectry jest po prostu zły. Ping skaczę wyżej od Kamila Stocha na mistrzostwach świata. Nie da się grać komfortowo poprzez co 10 sekundowe (liczyłem) lagi i to nie przez komputer, bo fps-y są powyżej 90. Filmy na youtubie się zacinają. Od nowego roku nie było miesiąca, w którym nie dzwoniłem, że coś słabo albo w ogóle nie działa. Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy.
    WadyBARDZO słaby internet.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Sandra / 2018-05-04 10:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj zgłaszałam brak w dostawie internetu od 3 dni. Dostałam informację, że usterka zostanie usunięta bez konieczności przybycia technika do mieszkania. Dziś wciąż nie ma internetu, więc zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że została ustalona wizyta technika o czym nie zostałam poinformowana... Nie ma mnie w tym czasie w domu, więc przełożyłam wizytę na inny termin, bo tylko wtedy w godzinach wieczornych możecie Państwo pojawić się u mnie w domu. 4 dzień nie ma internetu i mam czekać kolejny tydzień na przyjazd technika. To skandal jak traktują klientów, to już nie pierwsza taka sytuacja. Niedawno technik miał się u mnie pojawić, a wcale tego nie zrobił, internet nagle magicznie po kilku dniach się pojawił, ale też o niczym nie zostałam poinformowana... Jestem bardzo bliska zerwania umowy...
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Teresa / 2018-05-03 18:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie mam u nich internetu i dzieki Bogu. Mam telewizje iniepotrzebny telefon stacjonarny z ktorego niekorzystam .ZREZYGNOWAC NIE MOGE bo grozi kara za zerwanie umowy. Umowe zawarlam w lutym. Od tej pory 3 razy wymieniali mi dekoder i raz cos tam robili z kablami. i niestety w tej chwili znow telewizja wysiadla.Mechanik ma przyjsc za 2 dni.To chyba o czyms swiadczy jesli maja tyle zgloszen. Za zerwanie umowy groza kary. Dzien,w ktorym podpisalam z nimi umowe uwazam za okropny. Chyba mialam jakies zacminie. Nikomu ich nie polecam!!!
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadywadliwosc
    Miejscowośćz ich internetu nie korzystam
  • ~Great1 / 2018-05-03 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to oszukuje noe potrzebne dodaj jakos pakiet za darmo na początek i poten dolicza na rachunek dodatkowy koszty a jak rezygnujesz to jest duza kara za zerwania usługa . Naprwada taki oszusti ze brak słowa. Internet tez nie mają dobry to masakra co chwila brak połaczenie
    ZaletyNoe mają zadne
    WadyMasakra numer 1 oszuscie
  • ~Adam / 2018-04-29 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ok. godz. 14:30 nie działa prawidłowo internet we Wrocławiu za pośrednictwem operatora Vectra:
    1) zrywanie połączeń sieciowych,
    2) gubienie pakietów sieciowych (straty ok. 57%),
    3) problemy z prawidłową obsługą ruchu DNS...

    W związku z czym nie można skorzystać:
    1) z usługi WWW,
    2) pobrać oprogramowania
    3) pograć w gry online
    Wadyzrywanie połaczeń sieciowych, gubienie pakietów sieciowych, problemy z prawidłową obsługą ruchu DNS
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nick / 2018-04-29 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działa jak chce, ciągle przerywa. Więcej go nie ma niż jest.
    WadyBrak zalet
  • ~Norbi99 / 2018-04-28 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    MOŻECIE WIECZOREM SE KURWAAA COS TAM ROBIC BO MI INTERNET JEST POTRZEBNY W DZIEŃ , PRACUJE
    Zaletynie ma xo chile cos ji3 dziqla
    Wadyduzo wad , wszystko do dupy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adrian / 2018-04-27 08:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Dużo osób narzeka na przerwy w dostawach internetu. Ja osobiście tego nie zauważyłem. Przez ok. 4 lata przerw było może z 8 z czego na pewno 2 nie były spowodowane przez nich, a w chyba 3 przypadkach wysyłali sms-y mówiąc że to ich wina i postarają się naprawić problem jak najszybciej, więc jest nieźle. Cena jest przyzwoita, zresztą możecie to sobie sami porównać. Problem jest z parametrami, często były spowolnienia i różnego rodzaju przymrożenia, obiecanej na umowie prędkości to chyba nigdy nie widziałem. To znaczy, nie zrozumcie mnie źle, ponieważ jakoś wybitnie tragicznie nie jest, ale nie oczekujcie poziomu internetu wprost z NASA. Największym problemem jest obsługa klienta, to oczywiście zależy od sprzedawcy, ale powinniście przygotować sobie sporą porcję melisy próbując dogadać się z nimi, szczególnie w innej kwestii niż podpisanie umowy. Tak, czy inaczej, raczej jestem zadowolony, tragicznie nie jest.
    ZaletyCena, stosunkowo niska awaryjność
    WadyRzeczywista prędkość internetu, tragiczna obsługa klienta
    MiejscowośćBielsko-Biała
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2720
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070