Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4521 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2018-03-17 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
    reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
    Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
    WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
    MiejscowośćRadom
  • ~Kazimierz / 2018-03-17 14:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak reakcji na zgłoszoną usterkę przez wiele godzin. Infolinia nie pomaga tylko informuje ze wyslano poinformowano itp. To smutne
    WadyBrak reakcji na zgloszenie usterki
  • ~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms.
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Ck / 2018-03-14 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra internet ta firma tylko oszukuje klientow nie potrzebne wciska pakiet za darmo kilka miesiac i poten dodaj do kosztow
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Cxx / 2018-03-13 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Mariola / 2018-03-13 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam usług w vectra,internet ciągle się zawieszaalbo w ogóle nie działa, dodzwonić się na infolinię ciężko a i tak nic nie pomogą po prostu twierdzą że to nie ich wina że to ja mam złe ustawienia w komputerze,ale przez pierwsze 2 tygodnie jak było można odstąpić od umowy wszystko chodziło bez zarzutu a teraz nagle moja wina.ŻAŁUJĘ że podpisałam z nimi umowę, przez pierwsze 2 miesiące miało być bez opłat, w drugim miesiącu dostsłam już fakturę do zapłaty, OSZUSTWO I BEZNADZIEJNA FIRMA. ODRADZAM KAŻDEMU.
    ZaletyBRAK
    WadyInternet nie działa, często się zawiesza,brak pomocy ze strony firmy tylko trzeba płacić faktury tylko za co.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Bambo / 2018-03-13 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują usługę która nie działa tak jak trzeba nie reagują na zgłoszenia awarii mają klienta za nic. Po kilkunastu telefonach i wizycie w punkcie obsługi klienta w końcu doczekałem się Internetu,czy nie można było tak od razu ŻAŁOSNE jednym słowem nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWad jest tyle że nie sposób wszystkich wymienić
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Andrzej K / 2018-03-10 14:39
    Ocena: 4.50 / 5
    Abonentem Vectry jestem już 8 lat. Miałem usługę TV platynowy (2 dekodery), telefon stacjonarny bez limitu na Polskę, UE oraz USA i Kanadę na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne oraz internet 150 Mb/s. Miałem modem Vectry Cisco EPC 3925. Prędkość odbieranego internetu spadała wieczorami, zwłaszcza w soboty i niedzielę do wartości 30-50 Mb/s.
    Ostatnio dostałem propozycję podniesienia prędkości internetu, przy opłacie większej o 15 zł, na prędkość 600 Mb/s.
    Postanowiłem dla próby wyrazić zgodę z uwagą, że w ciągu 14 dni mogę zrezygnować. W terminie przyjechał technik od Vectry, fachowo wymienił modem na Technicolor CGA2121 i skonfigurował go. Nastąpiła ogromna poprawa w odbiorze prędkości internetu. Mierzona prędkość internetu to 580 Mb/s i nie jest niższa od 450 Mb/s w godzinach wieczornych.
    Modem obsługuje mi 3 komputery stacjonarne oraz drukarkę HP 5100 w sieci domowej. Wi-Fi jest odbierane we wszystkich pomieszczeniach 4 pokojowego mieszkania. Z TV i telefonem nie było żadnych problemów, a obecnie po wymianie modemu nie ma ich także z internetem.
    ZaletyObecnie są same zalety zarówno w usługach jak i niskiej cenie abonamentu.
    MiejscowośćWarszawa - Ursus
  • ~Andrzej / 2018-03-08 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Z zakontraktowanych 100MB internetu dociera 30%, w godzinach popołudniowych szybkość spada do 0. Widzę nowe super oferty (150 - 600MB) i nie wiem czy śmiać się czy płakać. Brawo Vectra. Dość sciemniania. rozglądam się za innym dostawcą.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Niezadowolony klient / 2018-03-07 07:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Naliczanie oplat niewiadomo za co, rozwiązanie umowy nie jest potwierdzane. Aby dobrze internet działał siąrze się to z dodatkowym wydatkiem (trzeba kupic wlasny router)
    ZaletyCena pakietow?
    WadyModem kablowy Technicolor - bardziej nie dziala niz dziala
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Crs / 2018-03-06 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Byle do końca umowy, cały czas trzeba restartować ruter, żeby wogóle był internet, wifi ma zasięg małego pokoju w bloku.
    ZaletyBrak.
    WadyPatrz wyżej.
    MiejscowośćRadom
  • ~Jurek / 2018-03-06 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. To ,,coś" to nie firma nie schlebiajcie im. Teściowa po śmierci męża zamknęła umowę która była na jej męża, załączyła akt zgonu i otworzyła usługę na siebie. Tak się złożyło iż kobieta nie obeznana w sprawach przez pomyłkę dokonała wpłaty zamiast na nowy rachunek zrobiła to na zamkniętą usługę która była na męża podając jego nr. r-ku jak i jego dane jako osoby wpłacającej.O zwrocie można zapomnieć gdyż żądają oni okazania aktu dziedziczenia ( koszt aktu który do niczego nie jest mi potrzebny przewyższa parokrotnie przedmiotową kwotę ). Jeśli wpłaca nieboszczyk widać żadna forsa nie śmierdzi / mimo, że nie świadczą usługi - zwykłe przywłaszczenie / Powinien wystarczyć akt zgony, potwierdzenie adresu zamieszkania i fakt iż jest coś takiego jak wspólnota majątkowa. Szukajcie kogoś innego to nie podmiot do robienia z nimi interesu.
  • ~Anna / 2018-03-01 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Beznadziejna obsługa klienta. Nawet maili nie czytają że zrozumieniem.
    ZaletyCena
    Wadyprędkość i obsługa klienta
  • ~Bartek / 2018-03-01 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie odradzam, złodziejstwo, ciagle przerwy w dostawie,chamska obsług, groźby....
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Niezadowolonyklient / 2018-03-01 03:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu pisać klientów mała głęboko w d.... Internet słaby muli jak żółw , tv dddddduuuzzzzoooo programów nie ma przez wiele dni nawet tygodnie ( nawet jak to się zgłasza tel. Lub osobiście). Nie polecam tego czegoś no nie nazwę to odbiorca nie polecam tych nie udacznikow !!!!!! ????????☠️????????
    ZaletyZadne
    WadyMiliony wad
    MiejscowośćGłogów
  • ~Magda / 2018-02-28 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgłoszona w Katowicach reklamacja w dniu 10.11.17 dotycząca usterki tv nie została rozpatrzona do dziś!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Pedro / 2018-02-27 17:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Strasznie kręcą przy rezygnowaniu z ich usług.
    WadyWyłudzenie dodatkowych opłat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RADOM / 2018-02-24 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po długim oczekiwaniu na info 15min wreszcie ktoś odebrał zamówiłem TECHNIKA rzecz ma miejsce w RADOM bo mam częste przerwy na łączu internetu za który przecież płace TECHNIK umówiony na godz 18-20 dzień wcześniej przychodzi sms przypominamy o wizycie TECHNIKA 18-21 już trochę inne godz.Czekam biore wolne w pracy 2 zmiana a technika niema.Żadnego kontaktu ani przeprosin,Nie przedłużam z vectrą umowy u mnie w bloku jest jeszcze 3 operatorów
    MiejscowośćRADOM
  • ~Andrzej / 2018-02-24 09:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam współpracy z tą firmą która szuka naiwnych na zawarcie uslog TV.Mialem pakiet TV i co z tego ???? Jak dużo kanałów to brak dostępu pisało mimo że były w pakiecie jaki wykupilem.Znioslem to wszystko!!!!!nareszcie uwolnilem się od tej firmy wolę mieć 1kanal tv i wkolko go oglądać niż zawierać ponownie jakaś umowę z VECTRA .Sąsiad wolał zapłacić karę za zerwanie umowy z nimi niż dalej ciągnąć ten wózek Vectry.
    ZaletyZadne
    MiejscowośćGdansk
  • ~Lucyna / 2018-02-21 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści :/ Mimo iż błąd leżał po ich stronie,przez co nie szło wykupić filmu w usłudze VOD, ponieważ po wpisaniu PINu ciągle na nowo przekierowywało na stronę wpisywania PINu,a na koniec wyskoczyło,że niby limit wypożyczenia przekroczony,choć nawet nie zdołałam przez owy błąd ani jednego filmu,ani jednej sekundy zobaczyć,potem dodatkowo się okazało,że naliczyło mi opłatę, mimo braku możliwości zobaczenia czegokolwiek! Jakby było mało,to limit oglądania filmów jest ustawiony na 100zl ,a VECTRA naliczyła mi w jednym m-cu prawie 200 zł ,a w 2 m-cy prawie 300 zł i choć miałam to na fakturze udowodnione,to oszuści NIE uwzględnili mi reklamacji i nie zamierzają zwrócić niesłusznie naliczonych pieniędzy.
    ZaletyŻadne
    WadyProblemy z internetem, ciągle brak sygnału, internet wolniejszy niż mam w umowie,naliczanie niesłusznie opłat,nie uwzględnienie reklamacji mimo ich winy,brak możliwości połączenia się z biurem obsługi klienta,bo nikt nie odbiera.
    MiejscowośćŻORY
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306