Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2018-01-31 12:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam internet i tv od vectry od miesiąca mniej więcej i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Internet chodzi szybko i się nie zacina, do tv też nie można się przyczepić.
    Zobaczymy jak będzie z czasem ale jak dotychczas jestem zadowolony.
    Wadyjak narazie brak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kasiazet / 2018-01-31 07:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Z powodu niedopatrzenia na moim koncie powstała zaległość w wysokości 14,98 zł. W tej sprawie dzwoniono do mnie 6 razy, dostałam 5 smsów i 6 maili. Na moje skargi o natężenie ponagleń (mimo ustalenia w mailu terminu dopłaty,którego nie przekroczyłam) dostawałam odpowiedź automatyczną ,czyli nikt korespondencji nie czyta. Dodam,że korzystam z Vectry od kilku lat i nigdy z opłatami nie zalegałam.
    WadyBrak poszanowania klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Elektronik / 2018-01-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra Głogów to porażka internet który mam to 50mb z tego tak naprawdę jest 20 a w święta i weekendy 3-10 Mb obraz w tv klatkuje podejście do klienta olewające
    ZaletyBrak
    WadyLepiej nie będę opisywał bo znów skoczy mi ciśnienie
    MiejscowośćGłogów
  • ~Paweł / 2018-01-30 14:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeszcze daleka droga do płynności przesyłu danych. Każą wyłączać firewalla, aby prędkość przesyłania danych była prawidłowa, czyli taka sama albo zbliżona do wykupionego transferu. Do perfekcji jeszcze daleka droga u tego dystrybutora:)
    MiejscowośćLubin
  • ~kecaj9 / 2018-01-29 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko jest ok. do momentu podpisania umowy jak podpisałem umowę i po kilku dniach przestał działać ruter (wi-fi)
    To od trzech miesiecy dzwonie na infolinie to odnoszę wrażenie że jestem ich największym wrogiem mówią że technik może przyjść ale muszę za wizytę zapłacić .Odradzam totalna porażka mam umowę na dwa lata i jeszcze zostało ok. 14 miesiecy i wtedy wezma ten ich sprzet i niech sobie w du...ę wsadza.Bezczelność infolinni sięga zenitu.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Miśka / 2018-01-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej nieprofesjonalna firma na rynku. Stosunek do klienta olewający. Internet z Vectry to żart 21 wieku.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Katarzyna / 2018-01-28 20:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna banda amatorów...... prędkość netu to fikcja, tel. co chwila awaria (brak kanałów)
  • ~Klient / 2018-01-28 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra głogów to żart usługodawcy!!! Liczba awarii skarg i kłamstw dotyczących prędkości internetu sięga zenitu!!!!
    Jawna drwina z klientów!!!
    Nawet kierownictwo prywatnie nie korzysta z usług własnej oferty.......
    No coment !!!
    ZaletyBrak
    WadyInternet brak
    MiejscowośćGłogów
  • ~Michu / 2018-01-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory wszystko niby ok dorobne awarie Odkad wypowiedzialem umowe ostatni miesiac brak WI FI mimio kilku tlefonow i zapewnien ze bedzie juz ok Wiec w mieszkaniu mimo oplacanego wi fi jestem zmuszony korzystac z internetu w telefonie PORAZKA
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Janek / 2018-01-27 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwila mają miejsce jakieś awarie. Mimo wykupionego lepszego łącza (100 Mb) jakość w dalszym ciągu pozostawia dużo do życzenia. Zacina, czasem rozłącza totalnie.

    ODRADZAM, PORAŻKA
    Wady- bez przerwy usterki
    - łącze zacina się
    - moden, który nam dostarczyli sprawuje się fatalnie
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Samosiaktosia / 2018-01-26 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Co chwilę usterki, brak Internetu! Jeszcze mają czelność wydzwaniac i namawiać na lepszy pakiet Internetu. Dno.
    MiejscowośćElbląg
  • ~kosos / 2018-01-25 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!! Nie dajcie sie nabrac,ich oferta a w szczegolnosci internet to jakas pomylka!!!
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, wysokie oplaty, tragiczna obsluga
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Vectra_to_badziew / 2018-01-25 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra = kłamstwo, złodziejstwo i prostactwo. Ściemniają i oszukują. Przykład: zdecydowałem się na podpisanie aneksu do obecnej umowy. Anek dotyczy internetu. Miałem 100 Mb/s, nowa umowa umożliwia korzystanie z internetu z prędkością do 600 Mb/s. Przyjechał monter, wręczył umowę, wymienił stary modem na nowy, pojechał. Po wymianie modemu na nowy prędkości downloadu po kablu faktycznie sięgają do 600 Mb/s. Problem to WiFi. Przy starym modemie (przy umowie do 100 Mb/s) prędkości po WiFi oscylowały w granicach 60-70 Mb/s, czasami nawet dochodziło do 80 Mb/s. Czyli wszytko OK. Oczywiście, przed podpisaniem aneksu, upewniałem się telefonicznie, czy nowy modem, który dostarczą spełnia wszystkie niezbędne normy, czyli: czy obsługuje standard a/c, czy obsługuje standard Euro DOCSIS 3.1, jaką przepustowość obsługują gniazda RJ-45, itp. Wybitnie kompetentna panienka na infolinii nie miała pojęcia o co pytam. Jej odpowiedź, na prawie każde zadawane pytanie, to: "ma 3 anteny i jest dwuzakresowy". To była odpowiedź na wszystko. Nie ważne o co zapytałem. Zamiast powiedzieć, że tego czy tego nie wie, że ewentualnie może to sprawdzić, to udawała debilkę (a może nie udawała?), jakby pytania w ogóle nie było. Żenada i tragedia. Wracając do nowego modemu. Po jego wymianie na nowy maksymanla prędkość downloadu nie przekracza 40 Mb/s! Fakt, umowa nie zawiera żadnych informacji o tym, jaką minimalną prędkość po WiFi zapewnia ta żałosna korporacja. Jednakże, skoro stary modem potrafił działać po WiFi dwa razy szybciej, a teraz dostarczany net jest 6 razy szybszy, to ewidentnie coś jest nie tak. Podłączyłem zatem tani, prywatny router do zafajdanego modemu Vectry. Pstryk i cud. Prędkości po WiFi sięgają nawet 500 Mb/s!!! Odłączam swój router, znowu max 40 Mb/s. Ewidentnie skopane są ustawienia modemu. Prawdopodobnie ustawiony jest standard g (oczywiście przyczyn może być kilka). Dzwoniłem do tych niekompetentnych debili wiele razy. Za każdym razem słyszę inną bajeczkę. Nikt w tej żałosnej firmie, ale to absolutnie nikt, nie ma takiej "władzy", aby wejść w ustawienia ich własnego modemu i sprawdzić, czy przypadkiem standard a/c nie jest ustawiony jako g (taka czynność powinna zająć max 10 sekund!). To przekracza ich kompetencje. Wciskają niebywałe kity, aby tylko spławić klienta. Przecież nic, ale to absolutnie nic nie tracą jeśli przestawią ten standard na a/c. Nie wzrosną ich koszty, nic się u nich nie zmieni. Jedynie co może się zmienić, to zadowolenie klienta i ewentualny brak reklamacji. Może się mylę, ale to chyba korzyść i tak powinno być, czy jestem w błędzie? W żaden logiczny sposób nie jestem w stanie zrozumieć polityki tej żałosnej i prostackiej korporacji.

    Reasumując: Jeśli ktoś chce mieć problemy i być oszukiwany to zachęcam do podpisania umowy z tą korporacją pełną ścierwa. Więcej wartości prezentuje szczur żerujący na padlinie skunksa, niż firma świadcząca usługi telekomunikacyjne zwana Vectrą.
    ZaletyBrak
    Wadyto, że w ogóle istnieją
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nie interesuj się / 2018-01-25 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz internet to najgorsze gówno jestem w trakcie grania rankeda (ważna rozgrywka) i w połowie mi wywala internet i nie da się nic zrobić zrobiłem wtedy wszystko pod presją że gra się toczy i moja drużyna może sobie nie poradzić i oczywiście orzegrałem bo awaria trwała do końca meczu. Nie polecam tego internetu najlepszy internet jaki miałem to z UPS polecam Vectra to najgorsze ścierwo, ściek za który trzeba płacić....
    Nie pozdrawiam
    ZaletyŻadne
    WadyVectra
    MiejscowośćPolice
  • ~Niezadowolony Klient / 2018-01-24 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Z większego syf nigdy w życiu nie korzystałem. Posiadam ofertę 30 MB a prędkość tego internetu to porażka,Mieszkam w centrum Wwa i jak złapie 5mb/s to jest cud - zazwyczaj dochodzi do 2 MB i na tym koniec. Nie mówiąc już nic o włączeniu czegokolwiek na drugim urządzeniu to wtedy potrafi całkiem rozlaczyc internet i przez kilka godzin można sobie pomarzyć. Pierwszy i ostatni raz. Niepolecam.
    ZaletyBrak
    WadyDużo i jeszcze więcej.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Tadeusz / 2018-01-23 21:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Dodzwonić się do pomocy technicznej jest chyba niemożliwe....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Rafał / 2018-01-23 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Vectra to jedna z wielu firm nie szanujących klienta.
    Dwa terminy na montaż - dwa niedotrzymane - zero telefonu, że nikogo nie będzie, ani sms !
    Człowiek czeka jak debil a tu nic.
    Vectra (sprawa pilna) traktowana jest z wielodniowym opóźnieniem.
    Brak kontaktu do osób decyzyjnych na stronie!
    Infolinia nic nie pomaga tylko odbiera ataki zdenerwowanych ludzi wciskając kit.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Henryk / 2018-01-22 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszuści i naciągacze. Od paru lat byłem abonentem Netii. Od kilku miesięcy wydzwaniał do mnie konsultant z Vectry proponując co najmniej te same programy przy mniejszym abonamencie. Do tego pierwsze dwa miesiące miały być za 1 zł, aby rachunki za usługi nie dublowały się do czasu wymówienia umowy z Netią. Niestety już po dwóch tygodniach przyszedł pełny rachunek do zapłacenia. A po miesiącu wyłączono mi dostęp do kilkunastu kanałów telewizyjnych.
    Początkowo myślałem że to chwilowa awaria.
    Parę dni później zadzwonił kolejny konsultant z informacją, że za dodatkową opłatą zostaną mi przywrócone owe programy gdyż ten pakiet został włączony jedynie na próbę na jeden miesiąc.
    Klienta mają za nic. Do tego straszą że przy chęci rozwiązania z nimi umowy będę musiał pokryć koszty promocji jakie rzekomo mi przyznano. Tak więc na tą chwilę do 15 lutego zostałem z dublującymi się rachunkami, bardziej ubogim pakietem niż miałem i internetem który rzadko kiedy przekracza 10 Mb z rzekomych 100 Mb......
    Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam przed takimi praktykami
    Zaletynie ma rzadnych
    Wadynabijanie w butelkę i lekceważenie klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kasiula / 2018-01-22 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i rozpacz czlowiek coraz wiecej placi a coraz mniej dostaje. Internet co chwile sir wiesza tv co chwila wylaczaja albo cos sie dzieje. Tv w 4k a nie mozna nic obejrzec bo nie dostraja przez wolny internet niby 150mb g.wno i tyle
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Vivonka / 2018-01-22 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia!po przeniesieniu usługi do innego miasta przez pol roku nie moga mi zlikwidować umowy na poprzednim adresie .mam placic 2abonamenty,non stop pisze podam niby juz jest ok ale nie bo zawsze odpisuje ktoś inny kto kompletnie nie zna mojej sprawy.po 3miesiacach dopiero zamontowano mi usługę.internet tv działa bez problemu ale te formalności to okropieństwo.ogolnie nie polecam w świecie gdzie jest tyle konkurencji i wyboru.ręce mi opadają bo jeszcze moja sprawa nie została załatwiona.
    ZaletyOdbiór jakość
    WadyFormalności papierki wprowadzanie w błąd .jedna sprawa zajmuje sie 1000osob którym trzeba od nowa tłumaczyć o co chodzi
    MiejscowośćŚwinoujście
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016