Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2018-03-26 08:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Stanowczo odradzam tę firmę i radzę się trzymać z dala od niej.
    W ostatnim czasie Vectra naliczyla mi dosc znaczna kare z powodu przedwczesnego wypowiedzenia umowy.
    Bylo to dla mnie zaskoczeniem, gdyz umowa która podpisywalem zawarta zostala na czas nieokreslony i powinienem móc rozwiazac ja w kazdej chwili bez oplat.
    Za te mozliwosc musialem doplacic 100zl podczas aktywacji uslugi.
    Okazalo sie, ze w to z powodu aneksu do umowy który Vectra wyslala do mnie w listopadzie zeszlego roku.
    Najpierw zadzwonil do mnie przedstawiciel Vectry proponujac mi aneks.
    Kiedy zapytalem na czym aneks polega, to ten odpowiedzial ze z racji tego ze korzystam z ich uslug dosc dlugo to bede mógl placic 10zl mniej miesiecznie. Zgodzilem sie na wyslanie mi aneksu.
    Pracownik ten nie powiedzial mi, o tej czesci umowy, która zobowiazuje mnie do kontynuowania umowy (pod grozba kar) przez kolejny rok. Wiedzac o zblizajacej sie przeprowadzce (i planowanym wypowiedzeniu umowy o internet) nigdy bym nie zgodzil sie na wyslanie aneksu.
    Kilka dni pózniej pod drzwiami mojego mieszkania pojawilo sie 2 kurierów z umowa do podpisania. Mnie wtedy nie bylo w mieszkaniu, wiec zona zlozyla podpis, bedac przekonana ze jedyna zmiana to nizsza cena.
    Sytuacja w której kurier stoi pod drzwiami i czeka na podpis nie sprzyja zapoznaniu sie z kilkustronicowa i dosc zawila umowa.
    Kiedy juz wypowiedzialem umowe w lutym tego roku, przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naliczonych kar.
    Oczywiscie zglosilem reklamacje. Zostala rozpatrzona negatywnie.
    W uzasadnieniu napisano, ze Vectra nie ma mozliwosci analizy rozmowy z przedstawicielem handlowym (to po co te rozmowy sa nagrywane?)
    Napisano równiez, ze ciezar udowodnienia, ze podpis pod aneksem nie byl mój spoczywa na mnie.
    Sprawę będę musiał przekazać do rzecznika konsumentów.

    Zaletyniedrogo
    Wszystko dobrze do momentu wypowiedzenia umowy
    WadyWprowadzanie w błąd
    Naliczanie kar
    Fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kiwi / 2018-03-24 12:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet ciągle szwankuje, ciężko się dodzwonić do BOK - długo się czeka na połączenie. Dziś znowu dzwoniłam z awarią internetu (4 raz w tym tygodniu!) - rozmowa trwała 43 minuty!!!!! Jesli macie innego dostawcę to lepiej spróbować z inną firmą.
    Zaletymożna zamówić pakiet TV + interenet
    Wadysłaby interenet, ciągłe awarie, ciężko się dodzwonić do BOK
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Zordon / 2018-03-22 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy operator, z jakim miałem okazje pracować. Kiedy się tylko da wciska dodatkowe opłaty, jeżeli chodzi o urządzenia dostępne w ofercie mają głównie takie co nie działają ( o wifi można zapomniec, chyba ze sie zainwestuje we własny router). Technik nie jest w stanie stwierdzić usterki. W przypadku chęci rozwiązania umowy , oczerniają innych operatorów.

    1 gwiazdka za niezawodońć to zdecydowanie za dużo.
    Zaletycena?
    WadyJakość usług
    Naliczanie kar
    Urządzenia dostępne w ofercie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kris / 2018-03-21 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostalem propozycje Vectry na Pakiet Srebrny-podczas rozmow konsultant zachwala,oddzwanial zawsze,zaproponowal zgode na reklamy w kwestii obnizki o 5zl pakietu,oraz podobnie za efakture tez za 5zl obnizki,oraz zgody marketingowe.Wszsytko bylo dogadane,piekne,mowil ze przyjada,zaloza i Pan tam podpisze papiery.Podczas spisywania na umowie jasno nie widac okreslonej ceny za usluge,sa te rubryki dotyczace tych reklam podpisanych itp i potwierdzaja Panowie,ze bedzie 10 zl mniej 18.01.18,a teraz pare dni do tychu przychodzi pelna normalna faktura do zaplaty na kwote 50pln,nie 39pln jak bylo obiecane!Rekalmacja praktycznie nie istnieje,bo podpisalem umowe,na ktorej te rubryki do znizek byly,ale znizek nie ma i za friko!Tak to wyludzili na okres umowy 2 letniej ponad 200pln oraz moje zgody marketingowe podstepem.Pierwszy i ostatni raz jestem w Vectrze,jeszcze dobrze nie zaczelismy swej umowy a tu juz oszukuja.Na wojne z nimi nikt nie pojdzie ale reklame taka ,na ktora zasluguja mozna im zrobic.Umowa do konca i ani minuty dluzej!
    MiejscowośćRybnik
  • ~Michał / 2018-03-18 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop przerwy w dostawie internetu, na infolinie nie idzie się dodzwonić, aż szkoda słów
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Vectra Suck / 2018-03-18 00:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Zachęca jedynie cena internet często nie działa kiepskie routery i zamiast naprawiac problemy wciskaja tylko nowe oferty...
    Zaletybrak
    WadyIstnienie tej firmy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2018-03-17 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
    reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
    Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
    WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
    MiejscowośćRadom
  • ~Ewa / 2018-03-17 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
    reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
    Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
    WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
    MiejscowośćRadom
  • ~Kazimierz / 2018-03-17 14:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak reakcji na zgłoszoną usterkę przez wiele godzin. Infolinia nie pomaga tylko informuje ze wyslano poinformowano itp. To smutne
    WadyBrak reakcji na zgloszenie usterki
  • ~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms.
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Ck / 2018-03-14 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra internet ta firma tylko oszukuje klientow nie potrzebne wciska pakiet za darmo kilka miesiac i poten dodaj do kosztow
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Cxx / 2018-03-13 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Mariola / 2018-03-13 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam usług w vectra,internet ciągle się zawieszaalbo w ogóle nie działa, dodzwonić się na infolinię ciężko a i tak nic nie pomogą po prostu twierdzą że to nie ich wina że to ja mam złe ustawienia w komputerze,ale przez pierwsze 2 tygodnie jak było można odstąpić od umowy wszystko chodziło bez zarzutu a teraz nagle moja wina.ŻAŁUJĘ że podpisałam z nimi umowę, przez pierwsze 2 miesiące miało być bez opłat, w drugim miesiącu dostsłam już fakturę do zapłaty, OSZUSTWO I BEZNADZIEJNA FIRMA. ODRADZAM KAŻDEMU.
    ZaletyBRAK
    WadyInternet nie działa, często się zawiesza,brak pomocy ze strony firmy tylko trzeba płacić faktury tylko za co.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Bambo / 2018-03-13 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują usługę która nie działa tak jak trzeba nie reagują na zgłoszenia awarii mają klienta za nic. Po kilkunastu telefonach i wizycie w punkcie obsługi klienta w końcu doczekałem się Internetu,czy nie można było tak od razu ŻAŁOSNE jednym słowem nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWad jest tyle że nie sposób wszystkich wymienić
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Andrzej K / 2018-03-10 14:39
    Ocena: 4.50 / 5
    Abonentem Vectry jestem już 8 lat. Miałem usługę TV platynowy (2 dekodery), telefon stacjonarny bez limitu na Polskę, UE oraz USA i Kanadę na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne oraz internet 150 Mb/s. Miałem modem Vectry Cisco EPC 3925. Prędkość odbieranego internetu spadała wieczorami, zwłaszcza w soboty i niedzielę do wartości 30-50 Mb/s.
    Ostatnio dostałem propozycję podniesienia prędkości internetu, przy opłacie większej o 15 zł, na prędkość 600 Mb/s.
    Postanowiłem dla próby wyrazić zgodę z uwagą, że w ciągu 14 dni mogę zrezygnować. W terminie przyjechał technik od Vectry, fachowo wymienił modem na Technicolor CGA2121 i skonfigurował go. Nastąpiła ogromna poprawa w odbiorze prędkości internetu. Mierzona prędkość internetu to 580 Mb/s i nie jest niższa od 450 Mb/s w godzinach wieczornych.
    Modem obsługuje mi 3 komputery stacjonarne oraz drukarkę HP 5100 w sieci domowej. Wi-Fi jest odbierane we wszystkich pomieszczeniach 4 pokojowego mieszkania. Z TV i telefonem nie było żadnych problemów, a obecnie po wymianie modemu nie ma ich także z internetem.
    ZaletyObecnie są same zalety zarówno w usługach jak i niskiej cenie abonamentu.
    MiejscowośćWarszawa - Ursus
  • ~Andrzej / 2018-03-08 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Z zakontraktowanych 100MB internetu dociera 30%, w godzinach popołudniowych szybkość spada do 0. Widzę nowe super oferty (150 - 600MB) i nie wiem czy śmiać się czy płakać. Brawo Vectra. Dość sciemniania. rozglądam się za innym dostawcą.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Niezadowolony klient / 2018-03-07 07:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Naliczanie oplat niewiadomo za co, rozwiązanie umowy nie jest potwierdzane. Aby dobrze internet działał siąrze się to z dodatkowym wydatkiem (trzeba kupic wlasny router)
    ZaletyCena pakietow?
    WadyModem kablowy Technicolor - bardziej nie dziala niz dziala
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Crs / 2018-03-06 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Byle do końca umowy, cały czas trzeba restartować ruter, żeby wogóle był internet, wifi ma zasięg małego pokoju w bloku.
    ZaletyBrak.
    WadyPatrz wyżej.
    MiejscowośćRadom
  • ~Jurek / 2018-03-06 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. To ,,coś" to nie firma nie schlebiajcie im. Teściowa po śmierci męża zamknęła umowę która była na jej męża, załączyła akt zgonu i otworzyła usługę na siebie. Tak się złożyło iż kobieta nie obeznana w sprawach przez pomyłkę dokonała wpłaty zamiast na nowy rachunek zrobiła to na zamkniętą usługę która była na męża podając jego nr. r-ku jak i jego dane jako osoby wpłacającej.O zwrocie można zapomnieć gdyż żądają oni okazania aktu dziedziczenia ( koszt aktu który do niczego nie jest mi potrzebny przewyższa parokrotnie przedmiotową kwotę ). Jeśli wpłaca nieboszczyk widać żadna forsa nie śmierdzi / mimo, że nie świadczą usługi - zwykłe przywłaszczenie / Powinien wystarczyć akt zgony, potwierdzenie adresu zamieszkania i fakt iż jest coś takiego jak wspólnota majątkowa. Szukajcie kogoś innego to nie podmiot do robienia z nimi interesu.
  • ~Anna / 2018-03-01 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Beznadziejna obsługa klienta. Nawet maili nie czytają że zrozumieniem.
    ZaletyCena
    Wadyprędkość i obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021