Zachęca jedynie cena internet często nie działa kiepskie routery i zamiast naprawiac problemy wciskaja tylko nowe oferty...
Zaletybrak
WadyIstnienie tej firmy
MiejscowośćWrocław
~Ewa / 2018-03-17 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
MiejscowośćRadom
~Ewa / 2018-03-17 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
MiejscowośćRadom
~Kazimierz / 2018-03-17 14:47
Ocena: 1.25 / 5
Brak reakcji na zgłoszoną usterkę przez wiele godzin. Infolinia nie pomaga tylko informuje ze wyslano poinformowano itp. To smutne
WadyBrak reakcji na zgloszenie usterki
~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55
Ocena: 3.00 / 5
Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms.
MiejscowośćŚwiebodzin
~Ck / 2018-03-14 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Vectra internet ta firma tylko oszukuje klientow nie potrzebne wciska pakiet za darmo kilka miesiac i poten dodaj do kosztow
MiejscowośćWarszawa
~Cxx / 2018-03-13 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie
ZaletyNie ma
MiejscowośćOlsztyn
~Mariola / 2018-03-13 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam usług w vectra,internet ciągle się zawieszaalbo w ogóle nie działa, dodzwonić się na infolinię ciężko a i tak nic nie pomogą po prostu twierdzą że to nie ich wina że to ja mam złe ustawienia w komputerze,ale przez pierwsze 2 tygodnie jak było można odstąpić od umowy wszystko chodziło bez zarzutu a teraz nagle moja wina.ŻAŁUJĘ że podpisałam z nimi umowę, przez pierwsze 2 miesiące miało być bez opłat, w drugim miesiącu dostsłam już fakturę do zapłaty, OSZUSTWO I BEZNADZIEJNA FIRMA. ODRADZAM KAŻDEMU.
ZaletyBRAK
WadyInternet nie działa, często się zawiesza,brak pomocy ze strony firmy tylko trzeba płacić faktury tylko za co.
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Bambo / 2018-03-13 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Oferują usługę która nie działa tak jak trzeba nie reagują na zgłoszenia awarii mają klienta za nic. Po kilkunastu telefonach i wizycie w punkcie obsługi klienta w końcu doczekałem się Internetu,czy nie można było tak od razu ŻAŁOSNE jednym słowem nie polecam
ZaletyBrak
WadyWad jest tyle że nie sposób wszystkich wymienić
MiejscowośćOlsztyn
~Andrzej K / 2018-03-10 14:39
Ocena: 4.50 / 5
Abonentem Vectry jestem już 8 lat. Miałem usługę TV platynowy (2 dekodery), telefon stacjonarny bez limitu na Polskę, UE oraz USA i Kanadę na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne oraz internet 150 Mb/s. Miałem modem Vectry Cisco EPC 3925. Prędkość odbieranego internetu spadała wieczorami, zwłaszcza w soboty i niedzielę do wartości 30-50 Mb/s.
Ostatnio dostałem propozycję podniesienia prędkości internetu, przy opłacie większej o 15 zł, na prędkość 600 Mb/s.
Postanowiłem dla próby wyrazić zgodę z uwagą, że w ciągu 14 dni mogę zrezygnować. W terminie przyjechał technik od Vectry, fachowo wymienił modem na Technicolor CGA2121 i skonfigurował go. Nastąpiła ogromna poprawa w odbiorze prędkości internetu. Mierzona prędkość internetu to 580 Mb/s i nie jest niższa od 450 Mb/s w godzinach wieczornych.
Modem obsługuje mi 3 komputery stacjonarne oraz drukarkę HP 5100 w sieci domowej. Wi-Fi jest odbierane we wszystkich pomieszczeniach 4 pokojowego mieszkania. Z TV i telefonem nie było żadnych problemów, a obecnie po wymianie modemu nie ma ich także z internetem.
ZaletyObecnie są same zalety zarówno w usługach jak i niskiej cenie abonamentu.
MiejscowośćWarszawa - Ursus
~Andrzej / 2018-03-08 16:52
Ocena: 1.50 / 5
Z zakontraktowanych 100MB internetu dociera 30%, w godzinach popołudniowych szybkość spada do 0. Widzę nowe super oferty (150 - 600MB) i nie wiem czy śmiać się czy płakać. Brawo Vectra. Dość sciemniania. rozglądam się za innym dostawcą.
MiejscowośćWałbrzych
~Niezadowolony klient / 2018-03-07 07:42
Ocena: 2.25 / 5
Naliczanie oplat niewiadomo za co, rozwiązanie umowy nie jest potwierdzane. Aby dobrze internet działał siąrze się to z dodatkowym wydatkiem (trzeba kupic wlasny router)
ZaletyCena pakietow?
WadyModem kablowy Technicolor - bardziej nie dziala niz dziala
MiejscowośćWarszawa
~Crs / 2018-03-06 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Byle do końca umowy, cały czas trzeba restartować ruter, żeby wogóle był internet, wifi ma zasięg małego pokoju w bloku.
ZaletyBrak.
WadyPatrz wyżej.
MiejscowośćRadom
~Jurek / 2018-03-06 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Witam. To ,,coś" to nie firma nie schlebiajcie im. Teściowa po śmierci męża zamknęła umowę która była na jej męża, załączyła akt zgonu i otworzyła usługę na siebie. Tak się złożyło iż kobieta nie obeznana w sprawach przez pomyłkę dokonała wpłaty zamiast na nowy rachunek zrobiła to na zamkniętą usługę która była na męża podając jego nr. r-ku jak i jego dane jako osoby wpłacającej.O zwrocie można zapomnieć gdyż żądają oni okazania aktu dziedziczenia ( koszt aktu który do niczego nie jest mi potrzebny przewyższa parokrotnie przedmiotową kwotę ). Jeśli wpłaca nieboszczyk widać żadna forsa nie śmierdzi / mimo, że nie świadczą usługi - zwykłe przywłaszczenie / Powinien wystarczyć akt zgony, potwierdzenie adresu zamieszkania i fakt iż jest coś takiego jak wspólnota majątkowa. Szukajcie kogoś innego to nie podmiot do robienia z nimi interesu.
~Anna / 2018-03-01 22:22
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu. Beznadziejna obsługa klienta. Nawet maili nie czytają że zrozumieniem.
ZaletyCena
Wadyprędkość i obsługa klienta
~Bartek / 2018-03-01 18:36
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie odradzam, złodziejstwo, ciagle przerwy w dostawie,chamska obsług, groźby....
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćPiaseczno
~Niezadowolonyklient / 2018-03-01 03:18
Ocena: 1.00 / 5
Co tu pisać klientów mała głęboko w d.... Internet słaby muli jak żółw , tv dddddduuuzzzzoooo programów nie ma przez wiele dni nawet tygodnie ( nawet jak to się zgłasza tel. Lub osobiście). Nie polecam tego czegoś no nie nazwę to odbiorca nie polecam tych nie udacznikow !!!!!! ????????☠️????????
ZaletyZadne
WadyMiliony wad
MiejscowośćGłogów
~Magda / 2018-02-28 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgłoszona w Katowicach reklamacja w dniu 10.11.17 dotycząca usterki tv nie została rozpatrzona do dziś!
MiejscowośćKatowice
~Pedro / 2018-02-27 17:25
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam. Strasznie kręcą przy rezygnowaniu z ich usług.
WadyWyłudzenie dodatkowych opłat.
MiejscowośćWarszawa
~RADOM / 2018-02-24 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Po długim oczekiwaniu na info 15min wreszcie ktoś odebrał zamówiłem TECHNIKA rzecz ma miejsce w RADOM bo mam częste przerwy na łączu internetu za który przecież płace TECHNIK umówiony na godz 18-20 dzień wcześniej przychodzi sms przypominamy o wizycie TECHNIKA 18-21 już trochę inne godz.Czekam biore wolne w pracy 2 zmiana a technika niema.Żadnego kontaktu ani przeprosin,Nie przedłużam z vectrą umowy u mnie w bloku jest jeszcze 3 operatorów