Moja opinia na temat vectry jest średnia .Mam awarie Internetu i właśnie się dowiedziałem że dopiero za dwa dni ktoś się u mnie zjawi z serwisem a ja muszę zrobić opłaty i nikt mnie nie będzie pytał dla czego Pan się z nimi spóźnił . A pani na infolini powiedziała z rozbrajajaca szczerością że nic więcej nie może dla mnie zrobić . To są kpiny z abonentów i myślę że zrezygnuje z ich usług.
ZaletyBrak zalet
WadyDługie terminy napraw usterek. Brak pogotowia serwisowego w nagłych przypadkach
MiejscowośćRotmanka
~Vectra wyzyskiwacze / 2018-04-10 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tej firmy! Lepiej wziąć umowę u jakiegokolwiek innego operatora. Dwa lata musiałem się męczyć z umową na internet z którego i tak nie korzystałem. Koszty przedwczesnego rozwiązywania umowy które nie są zapisane w umowie bezpośrednio były wyższe niż płacenie za umowę przez dwa lata. Straszna beznadzieja, firma z tych w której klient zawsze jest stratny. Bardzo odradzam!
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2018-04-05 19:56
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam, ciągłe przerwy w dostawie internetu, serwisanci niemili,prędkosc docelowa nigdy nie zostala osiągnięta
Zaletybrak
Wadyprzerwy w dostawach internetu, slaba jakość łącza
MiejscowośćŚwiebodzin
~Cosmin / 2018-04-04 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Shit company who does not care about customers, if you are a foreigner and you speak English, when you are calling support and you say "Hello" or "HI" they will hang up the phone on you!!!! Whenever you call and internet has problems the only thing they do is to reset the router, this is so retarded!!! I can do that myself and I can see is not working, already explaining this is not the cause and it is from them!!!!
Internet service is shit, low speeds, I DO NOT ADVISE ANYONE TO GO WITH THIS COMPANY!!! I just subscribed now to UPC, and they have DEDICATED LINE for English language, nice customer support, better prices and better speeds up to 500 mb/s, haven't seen an issue and no problems at all. Internet was installed next day after I called to sign for contract!
I will inform all my friends to stay away from this shit company!
WadyBAD CUSTOMER SUPPORT, UNPOLITE, RUDE!!!!!!
MiejscowośćWarszawa
~Łukasz / 2018-04-03 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie rzecz biorąc firma niekompetenta, nierzetelni, proponują rabaty, które pozniej nie dają. OSZUŚCI! Wszystkim znajomym odradzam i Wam tez proponuje.
Zaletyżadne
Wadyjest ich za dużo
MiejscowośćBełchatów
~Łukasz / 2018-04-03 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Brak wiarygodności nikt nic nie wie. Fffgfdjjdhxjhxxhxd djdjjdjdj cjdjdjdjccjcjjcdjdjfjfj. Djdjjdjdj cjdjdjdjccjcjjcdjdjfjfj xjxjcjcj jddjcj cjcjcj ur ę eee ueue nie ile ma egzamin erupcja u innych ludzi ee
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGdańsk
~Najgorzej / 2018-04-02 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie, brak jakiegokolwiek kontaktu.. Nie polecam, najgorszy dostawca internetu i telewizji. w dodatku z beznadziejną ofertą, która w porównaniu do innych sieci, nie jest najtańsza.
MiejscowośćElbląg
~JV / 2018-04-02 15:49
Ocena: 1.25 / 5
Ogolnie tego nie mozna nazwac dostawca internetu, poniewaz go poprostu nie ma. Nigdy nie ma ich obiecanek, obsluga klienta to jakas porazka. Nie radze nawiazywac z nimi umowy, bo to oszusci i ludzie nie warci uwagi
WadyOpisane wyzej
~qwer / 2018-03-29 21:56
Ocena: 3.50 / 5
Klientem Vectry byłem 2 lata temu i narzekałem, obecnie kończy mi się umowa w Neti i po doświdczeniach z tą firmą z przyjemnością wrócę do vectry.
Zaletybardzo dobra obsługa klienta (po szybkiej diagnozie wymieniono sprzęt na nowy i odblokowano wszystkie płatne kanały na 1-mc)
WadyW ciągu 2 lat kilkukrotnie brak internetu
MiejscowośćWałbrzych
~Z. / 2018-03-29 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Jakoś obsługi na żenująco niskim poziomie - umawiają się na wizyty i telefony a potem nie szanują czyjegoś czasu i ani nie oddzwaniają ani się nie pojawiają. Parametry internetu tragiczne - można znaleźć taniej dużo lepsza jakość. Radze unikać jako ognia! Ja zrezygnowałem i jestem zadowolony.
Zaletynie znalazłem
Wadywszystko już opiasłąem w opinii
MiejscowośćWarszawa
~Materialistka / 2018-03-29 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Ciągły brak w dostawie internetu , drugi raz w tym tygodniu wylaczyli internet na wiecej niz 10h tłumaczac sie ze maja awarie o której nawet nie zostałam poinformowana . Wykonałam telefon do nich z 5 razy i nie otrzymalam konkretnej odpowiedz kiedy to naprawia kiedy odezwie sie serwis . Jedynie poinformowal mnie ze mozliwe ze przyjdzie po swietach ! A jak zapytalam co mam zrobic przez ten caly długi weekend to odpowiedzial ze nic nie moze z tym zrobic . A o pytanie na temat reklamacji usługi odpowiedzial z wielkim oburzeniem ze w głównej centrali , SZKODA GADAC ! Nie polecam ! teraz internet łączy na kilka sekund a potem znowu NIC !
ZaletyŻadnych
WadyObsługa klienta
Ciegły problem z internetem
Serwis
MiejscowośćGdańsk
~Bobiik76 / 2018-03-28 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia żenada naliczają za co tylko mogą a usługi mają kiepskie po wygaśnięciu umowy jeszcze mam do spłacenia 400 zł a to za to a to za tamto ludzie błagam wszędzie tylko nie u nich
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie związane z obsługą klienta
MiejscowośćGdańsk
~Michał / 2018-03-26 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w 2015 roku zdałem sprzęt w salonie w skierniewicach z winy Vectry nie potrafili naprawić usterki przez 3 miesiące mając na papierze podana przyczynę ! Po 3 latach otrzymuje pismo od komornika zajęcie wynagrodzenia w kwocie 1863 zł plus 280 koszty komornicze sprawa odbyła się zaocznie w oddalonym odemnie Lublinie 300 km bez mojego informowania
WadyBrak zalet
MiejscowośćSkierniewice
~Marcin / 2018-03-26 22:17
Ocena: 2.25 / 5
O ile internet i telewizja działają w miarę przyzwoicie, to obsługa w oddziale w Nowym Sączu jest dramatyczna! Począwszy od instalatora, który wydaje się być w pracy "za karę" - nieprzyjemny, apatyczny gbur. Kolejny raz bym go do siebie nie wpuścił! Panie w oddziale mówią co innego niż obsługa na infolinii.
Ogólnie nie polecam, bo nawet cena za internet i telewizję jak w moim przypadku nie jest atrakcyjna.
Spotykając się z innym dostawcą zobaczyłem zupełnie inną jakość obsługi klienta.
MiejscowośćNowy Sącz
~Andrzej / 2018-03-26 20:10
Ocena: 2.25 / 5
Zamówiłem pakiet platynowy a ci debile wyłączają mi programy tv i dzwonią proponując włączenie ich za 15pln.
Hahaha wyśmiałem tego durnia który do mnie dzwonił.
Nie polecam frajerskiej vectry bo to oszuści i złodzieje
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2018-03-26 08:41
Ocena: 1.50 / 5
Stanowczo odradzam tę firmę i radzę się trzymać z dala od niej.
W ostatnim czasie Vectra naliczyla mi dosc znaczna kare z powodu przedwczesnego wypowiedzenia umowy.
Bylo to dla mnie zaskoczeniem, gdyz umowa która podpisywalem zawarta zostala na czas nieokreslony i powinienem móc rozwiazac ja w kazdej chwili bez oplat.
Za te mozliwosc musialem doplacic 100zl podczas aktywacji uslugi.
Okazalo sie, ze w to z powodu aneksu do umowy który Vectra wyslala do mnie w listopadzie zeszlego roku.
Najpierw zadzwonil do mnie przedstawiciel Vectry proponujac mi aneks.
Kiedy zapytalem na czym aneks polega, to ten odpowiedzial ze z racji tego ze korzystam z ich uslug dosc dlugo to bede mógl placic 10zl mniej miesiecznie. Zgodzilem sie na wyslanie mi aneksu.
Pracownik ten nie powiedzial mi, o tej czesci umowy, która zobowiazuje mnie do kontynuowania umowy (pod grozba kar) przez kolejny rok. Wiedzac o zblizajacej sie przeprowadzce (i planowanym wypowiedzeniu umowy o internet) nigdy bym nie zgodzil sie na wyslanie aneksu.
Kilka dni pózniej pod drzwiami mojego mieszkania pojawilo sie 2 kurierów z umowa do podpisania. Mnie wtedy nie bylo w mieszkaniu, wiec zona zlozyla podpis, bedac przekonana ze jedyna zmiana to nizsza cena.
Sytuacja w której kurier stoi pod drzwiami i czeka na podpis nie sprzyja zapoznaniu sie z kilkustronicowa i dosc zawila umowa.
Kiedy juz wypowiedzialem umowe w lutym tego roku, przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naliczonych kar.
Oczywiscie zglosilem reklamacje. Zostala rozpatrzona negatywnie.
W uzasadnieniu napisano, ze Vectra nie ma mozliwosci analizy rozmowy z przedstawicielem handlowym (to po co te rozmowy sa nagrywane?)
Napisano równiez, ze ciezar udowodnienia, ze podpis pod aneksem nie byl mój spoczywa na mnie.
Sprawę będę musiał przekazać do rzecznika konsumentów.
Zaletyniedrogo
Wszystko dobrze do momentu wypowiedzenia umowy
WadyWprowadzanie w błąd
Naliczanie kar
Fatalna obsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~kiwi / 2018-03-24 12:23
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Internet ciągle szwankuje, ciężko się dodzwonić do BOK - długo się czeka na połączenie. Dziś znowu dzwoniłam z awarią internetu (4 raz w tym tygodniu!) - rozmowa trwała 43 minuty!!!!! Jesli macie innego dostawcę to lepiej spróbować z inną firmą.
Zaletymożna zamówić pakiet TV + interenet
Wadysłaby interenet, ciągłe awarie, ciężko się dodzwonić do BOK
MiejscowośćOlsztyn
~Zordon / 2018-03-22 21:02
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy operator, z jakim miałem okazje pracować. Kiedy się tylko da wciska dodatkowe opłaty, jeżeli chodzi o urządzenia dostępne w ofercie mają głównie takie co nie działają ( o wifi można zapomniec, chyba ze sie zainwestuje we własny router). Technik nie jest w stanie stwierdzić usterki. W przypadku chęci rozwiązania umowy , oczerniają innych operatorów.
1 gwiazdka za niezawodońć to zdecydowanie za dużo.
Zaletycena?
WadyJakość usług
Naliczanie kar
Urządzenia dostępne w ofercie
MiejscowośćWarszawa
~Kris / 2018-03-21 14:06
Ocena: 2.00 / 5
Dostalem propozycje Vectry na Pakiet Srebrny-podczas rozmow konsultant zachwala,oddzwanial zawsze,zaproponowal zgode na reklamy w kwestii obnizki o 5zl pakietu,oraz podobnie za efakture tez za 5zl obnizki,oraz zgody marketingowe.Wszsytko bylo dogadane,piekne,mowil ze przyjada,zaloza i Pan tam podpisze papiery.Podczas spisywania na umowie jasno nie widac okreslonej ceny za usluge,sa te rubryki dotyczace tych reklam podpisanych itp i potwierdzaja Panowie,ze bedzie 10 zl mniej 18.01.18,a teraz pare dni do tychu przychodzi pelna normalna faktura do zaplaty na kwote 50pln,nie 39pln jak bylo obiecane!Rekalmacja praktycznie nie istnieje,bo podpisalem umowe,na ktorej te rubryki do znizek byly,ale znizek nie ma i za friko!Tak to wyludzili na okres umowy 2 letniej ponad 200pln oraz moje zgody marketingowe podstepem.Pierwszy i ostatni raz jestem w Vectrze,jeszcze dobrze nie zaczelismy swej umowy a tu juz oszukuja.Na wojne z nimi nikt nie pojdzie ale reklame taka ,na ktora zasluguja mozna im zrobic.Umowa do konca i ani minuty dluzej!
MiejscowośćRybnik
~Michał / 2018-03-18 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Non stop przerwy w dostawie internetu, na infolinie nie idzie się dodzwonić, aż szkoda słów