MiejscowośćGdańsk
strona 152 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »
-
~Paula / 2018-06-14 15:15
Dramat z obsługą. Miesiac czasu załatwiamy umowe z mężem. Wszystko pomylili. Potem znowu odwołali instalacje. Koszmar. -
-
~Dawid / 2018-06-14 13:52
Bardzo ciekawy wpis o Vectrze: @vectra_pl https://www.wykop.pl/link/4362877/jak-vectra-olewa-swoich-klientow/
Widzieliście? Jesteście gwiazdą strony głównej :)MiejscowośćGdańsk -
~Olo / 2018-06-14 13:36
Nie szanują starych klientów,nowi mają lepsze oferty i tańsze WadyBrak dobrych ofert dla stałych klientówMiejscowośćRybnik -
~Ewita / 2018-06-14 05:20
Usługi kiepskiej jakosci. Obsługa klienta fatalna, brak komunikacji (z wyjątkiem prób zawarcia umowy=zdobycia klienta), lekceważenie, brak reakcji na zgłoszenia. Postępowanie reklamacyjne to farsa.
Generalnie, jeśli chcesz mieć kłopoty podpisz umowę.MiejscowośćBielsko-Biała -
~Mariano / 2018-06-13 23:44
Vectra proponuje przez telefon najszybszy internet w Polsce 600Mb/s, po podpisaniu umowy otrzymuje sie totalny chłam: ogromne skoki prędkości przy standardowej ok.50 Mb/s !!! Ruter dziadowski przy odległości 4 m traci prawie zasięg.Cała usługa powinna być zakwestionowana przez UOKiK i prokuraturę. Odradzam Vectre ! MiejscowośćRadom -
~joasia / 2018-06-13 21:17
Vectra - 4 dni bez internetu i 5 bez telewizji. Probowano mi wmowic, ze to tylko u mnie w mieszkaniu. Niestety paru sasiadow bylo w tej samej sytuacji. Nikt z dzialu technicznego sie nie skontaktowal, chociaz mial. Internet powrocil magicznie sam, telewizji juz nie obejrzelismy, poniewaz odstapilismy od umowy.Fakture za to przyslali tydzien po podlaczeniu...szkoda, ze nie odliczyli kwoty za dni, kiedy nie bylo uslugi. Faktura zostala wyslana juz po zgloszeniu problemow. MiejscowośćKatowice -
~Alka / 2018-06-12 21:01
Kiepski internet, obsluga fatalna. Zero kontaktu w sprawie konca umowy. Brak dbalosci o klienta. Jestem bardzo rozczarowana. WadyWysoka cena
Kiepski internet
Niewiele programow do wyboru
Brak kontaktu firmy z klientemMiejscowośćBydgoszcz -
~Karok / 2018-06-10 20:01
Nie jestem zadowolony z usług, problem z programem 412 jak występował tak występuje. I nie można się doprosić by usunięto problem. ZaletyBrakWadyCiągle zgłaszanie problemu. I dalej nicMiejscowośćWrocław -
-
~Grzegorz / 2018-06-09 11:23
Ogólnie nie polecam tylko czekam aż się umowa skończy połasiłem się na niską cene i teraz żałuje powinienem mieć 50 mb a aktualnie mam 4 ciągłe problemy z internetem jeśli chodzi o kablówkę to nie ma źle ale internet tragedia ... Zaletycena
kablówkaWadyINTERNET - ciągłe problemyMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Dark Lord / 2018-06-06 21:20
Jest to bardzo słaby dostawca internetu. Praktycznie w każdym tygodniu mam przerwy w dostawach i cały czas się internet zacina. ZaletyBrakWadymała prędkość, duża cena, częste i długie przerwy w dostawieMiejscowośćZawadzkie -
~Maciej 100 / 2018-06-06 17:23
Fatalnie oszuści brak informacji przy zakupie pakietu o oplacie aktywizacyjnej plus brak informacji o tym ze po miesiacu wiekszosc dostepnych kanałów Będzie usunieta. Niepozdrawiam,niepolecam ZaletyW miare tanio ale nie dziwota bo nic nie ma dobrego w pakietachWadyBrak informacjiMiejscowośćGlogow -
~Zygmunt / 2018-06-05 15:41
Nie polecam tej kablówki olewajom człowieka czekam na przeniesienie numeru już 5 dni nie można się z nimi dogadać zbywajom Cię za każdym tel musi on że jest w trakcie a numeru jak niema tak niema ZaletyNimaWadyOpieszałość zbywanie klienta że już że jeszcze dzisMiejscowośćZory -
~Michał / 2018-06-04 13:01
W zasadzie do oferty i ceny nie można się przyczepić. Jest całkiem dobrze. Problem jest jeśli chodzi o ich sprzęt : modem który większość dnia gubi sygnał, zawiesza się, cały czas coś , dekoder z nagrywarką w ciągu roku wymieniłem 2 razy... Na prawdę nie rozumiem dlaczego taki badziew wciskaja I skąd to biorą. ZaletyOferta Internet/tvWadySprzęt
SerwisMiejscowośćGłogów -
~Krzysztof R. / 2018-06-04 12:31
Ceny w miarę przyzwoite. Wszytko poza nimi to dno. ZaletyHmmmmWadyUbezwłasnowolniony router z żenującym zasięgiem Wi-Fi. Telewizja kablowa bardzo często "gubi" ponadpodstawowe kanały, które wracają po resetowaniu ustawień :( Obsługa techniczna problemów z usługami lub ich parametrami fatalna.MiejscowośćElbląg -
~Vixu4$ / 2018-06-01 18:15
Nagłe skoki pingu z 38 ms do 400 mg, nigdy więcej tg czegoś. ZaletyŻadnych ale to akurat każdy wie :)WadyWszystko od A do Z :)MiejscowośćWrocław -
~gienek / 2018-06-01 16:56
rezygnuje,normalny szajs,brak sygnalu i brak powiadomien,normale g.... ZaletybrakWadywszystkie mozliwe,brak powiadomien o przerwach w dostawie sygnalow,brak szybkich krokow.itd,itpMiejscowośćRybnik -
-
~Jakub / 2018-06-01 16:52
Gówniany internet którego nie ma pół dnia, a przez drugie pół internet ma opóźnienia dochodzące do 500ms.
Ping skacze z normalnych 40ms do 500ms raz na 5-10 minut co utrudnia jakiekolwiek prace.
Serdecznie nie polecam tego syfu.Zaletybrak zaletWady-brak internetu
-strata połączenia co 5 minut na sekundę co zrywa sygnał i łączenie trwa przez kolejne 5 minutMiejscowośćPiła -
~Wkurzona konsumentka / 2018-05-31 23:28
Największe gówno z jakiego korzystałam, nie dość, że internet znika na 40 minut każdego dnia o losowych godzinach, to jeszcze jedyne co Vectra z tym robi, to wkleja gotowe formułki w wiadomości i dalej nic nie robi w tym kierunku. NIE POLECAM ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćŻory -
~Monika / 2018-05-29 14:32
Ostatnio dwa razy umówiliśmy montera, dwa razy nas wystawił i nawet nie zadzwonili. Jak dla mnie porażka ZaletyTrudno powiedziećWadyKiepska obsługa klienta,MiejscowośćWarszawa -
~Kamila / 2018-05-26 20:21
Jestem klientką Vectry od około 3 lat i jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Telewizja kablowa działa bez zarzutu, nie zdarzyło się jeszcze, aby jakieś kanały nie odbierały. Troszkę gorzej jest z Internetem, przytrafia się, że połączenie zostaje przerwane i przez jakiś czas nie mogę się połączyć ze swoją siecią - mimo, że router był resetowany.
Plusem Vectry jest to, że często mają jakieś promocje, ja na przykład za telewizję kablową, internet i telefon stacjonarny (rozmowy bez limitu na tel. komórkowe i stacjonarne) płacę 75 zł miesięcznie. Warto się przejść do punktu i popytać o jakieś specjalne oferty.
Obsługa klienta jest w porządku, jedynie raz zdarzyło się, że trafiłam na niekompetentną panią w punkcie, która nie potrafiła mi udzielić żadnej rzetelnej informacji.
Ogólnie polecam.ZaletyOferta, indywidualne podejście do klienta, cena.WadyAwaryjny internet.MiejscowośćOlsztyn
strona 152 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »