Masakra. Zgłaszasz brak usług a oni nic - zero reakcji. Tydzień minął a usługi jak nie było tak nie ma. Wcześniej też z problemami. Co innego mówią co innego wciskają.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Vectra do kosza / 2018-08-07 09:21
Ocena: 1.25 / 5
Oszuści. Co to za firma co własnego klienta oszukuję. Pożegnałem się z tymi oszustami to jeszcze za ponoć nieterminowe zwrócenie sprzętu mam zapłacić 150 złotych. Oby upadli jak najszybciej, nigdy więcej tych złodziei.
ZaletyBRAK
WadyZłodzieje
MiejscowośćWarszawa
~Lukasz / 2018-07-24 08:33
Ocena: 2.00 / 5
Stare modemy, jakość połączenia internetowego w porównaniu do innych usługodawców tj. UPC, Interkar, itd. tragiczna, przy 100mbps dość często filmy w HD na YouTube ciągle się buforują - mordęga. Zdecydowanie odradzam, chyba, że tylko się sprawdza e-mail i wiadomości.
Wielokrotnie kontaktowałem się działem technicznym... syzyfowa praca.
Zalety-telewizja ok.
Wady-jakość połączenia internetowego.
MiejscowośćWejherowo
~toja / 2018-07-24 08:21
Ocena: 4.25 / 5
Może po kolei:
Parametry - zarówno Internet jak i TV zgodnie z umową, a czasami nawet i odrobinę lepiej (wysyłanie internet powinno być 2Mb/s, a jest 2,4Mb/s).
Cena - za wysoka w odniesieniu do oferty i konkurencji.Dla nowych klientów OK.
Obsługa klienta - czasami są problemy z dodzwonieniem się, długi czas oczekiwania. Jeśli jednak się to już uda to można załatwić swoje sprawy.
Niezawodność - wzorowa
ZaletyNiezawodność, parametry
WadyBrak dbałości o "starych" klientów.
MiejscowośćRuda Śląska
~HaBe / 2018-07-24 00:37
Ocena: 1.50 / 5
To co ostatnimi czasy dzieje się z Internetem to już nawet przegięciem nazwać nie można! Ciągle zrywa połączenie, w środku akcji filmu (hboGO) załącza się buforowanie i koniec oglądania! Ale to to pikuś! Gorzej dla mnie, że podczas realizacji projektów muszę być online! A coraz rzadziej mi się to udaje. Totalny brak profesjonalizmu że strony Vectry! Potwornie żałuję, że 2 miesiące temu zmieniłam operatora. Nie polecam.
ZaletyW zasadzie ostatnimi czasy brak
WadyJak w opisie: zrywa połączenie z netem bez względu na porę doby
MiejscowośćPiła
~Alicja / 2018-07-22 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem od ponad 20 lat i do tego roku byłam zadowolona z Vectry, ale po wymianie w styczniu br. dekodera, który miał być za darmo, nagle policzyli mi za wymianę i do tego bez mojej zgody podwyższyli abonament o 20 zł.!! zostałam oszukana i co gorsze do dziś nie mogę wyprostować sytuacji!! "Dobra zmiana" nie wyszła Vectrze na dobre bo ja na pewno już więcej nie przedłużę Umowy z Vectrą..nigdy więcej!!
MiejscowośćRadom
~Johny / 2018-07-20 18:38
Ocena: 1.75 / 5
Prędkośc przesyłu internetu żenująca, brak sygnału TV od 3 dni, technik widmo nadchodzi i nie może nadejść, BOK- niesympatyczna kobieta, która nic nie wie i próbuje na mnie nakrzyczeć, infolinia- ściema totalna. Nie polecam nikomu Vectry w Trójmieście
~Abonament Vectry / 2018-07-19 23:26
Ocena: 4.00 / 5
Polecam jest ok. Jedynie co to popsuł się dekoder. ( tego samego dnia po zgłoszeniu awarii technik przyszedł max po 3h i wymienił dekoder)
Ja polecam
ZaletyCena, obsługa klienta, jakość usług
WadyBrak
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~zrażony klient / 2018-07-19 06:19
Ocena: 2.25 / 5
Wyrażam złą opinię. Mieszkam s środku Polski, Vectra ma tu swoje przedstawicielstwo, ale żeby cokolwiek załatwić trzeba dzwonić do Gdyni i bardzo długo czekać na rozmowę. Za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Ostatnio odbiór TV był z przerwami, 2 dni po zgłoszeniu awarii przybył miły lokalny technik i bez sprawdzania czegokolwiek zainstalował nowy dekoder. nie poinstruował i nie zostawił żadnej instrukcji. Sprzęt działał kilka godzin i usterka wróciła.Po wielu rozmowach (pani plująca zwrotami angielskimi, symbolami i pojęciami technicznymi zamiast próbować pomóc ogranicza się do poleceń, które mają się nijak do tego, co jest na pilocie i na ekranie - zero zainteresowania i skutku). Trzeci z kolei rozmówca przekazał, że jest nowa funkcja (powinien o tym poinformować technik wymieniający dekoder, ale pewnie nie wiedział, która z pilota pozwala załatwić problem. Mam nieodparte wrażenie, że podejście do klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia i praca większości konsultantów ogranicza się do zbycia klienta. A brak kontaktu z przedstawicielem w swojej miejscowości, to już żenada.
MiejscowośćRadom
~Przemysław / 2018-07-18 22:34
Ocena: 3.00 / 5
Czy mnie ucho zawodzi ? podczas rozmowy z bok dowiedziałem się, że nie posiadam funkcji wifi, chyba że dopłacę. Oni tak serio ?
MiejscowośćRuda Śląska
~Marcin / 2018-07-17 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Prędkość internetu do 100mb/s w rzeczywistości wynosi około 2-4mb/s, co kilka minut przerywa połączenie, brak zasięgu w pokoju obok w mieszkaniu poniżej 50m2. Nie polecam dla zwykłych użytkowników, a w szczególności dla graczy, nawet po kablu szybkość jest niewystarczająca
ZaletyBrak
WadySzybkość przesyłu danych, ping, cena
MiejscowośćWarszawa
~niukron / 2018-07-17 01:47
Ocena: 1.00 / 5
Co kilka dni w całej Polsce awarie internetu i brak dostępu do usług jak internet czy tv. W dodatku internet przerywa i rozłącza co kilka minut. Technicy widmo od miesiąca naprawiają i ani nie widać efektow ani tych techników.
ZaletyBrak
WadySłabą jakość połączenia i przerwy w dostępie do usług.
Miejscowośćkielce
~Kasia / 2018-07-13 10:56
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu
Ciągle probley z internetem nie dziala na wszystkich urządzeniach
Nie ma zasięgu nawet na 52 m 2
Usterki zglaszane
Czekalam na pana który się nie pojawił
Jakoś usług nie jest warta tej ceny
Czekam tylko na inna oferte z innej firmy aby zaprzestać świadczenia usług z vectry .
Szybki Internet ktory wolno działa lub wcale
Tylko przy ruterze mozna cokolwiek zrobić
Masakra NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu, możliwość korzystania tylko na jedynym urządzeniu, szybkosc bardzo minimalna , ciagle przerwy w usługach,
MiejscowośćRzeszów
~poprostuklient / 2018-07-12 23:32
Ocena: 1.50 / 5
Kilka razy zmieniali mi pasma serwerów, bo internetu albo po prostu nie było albo pojawiał się i znikał. Dodatkowo, nie jestem stanie wyłapać internetu w mieszkaniu raptem 6 metrów dalej. Co więcej, spadki przesyłu danych, które jak wiemy, ma każda sieć, trwają zdecydowanie za długo (dzisiejszy - 12.07.2018 - trwał 1,5 h co najmniej). Na domiar złego dzisiejszy od 19 do 21, czyli wtedy, gdy zazwyczaj się z niego korzysta.
MiejscowośćWałbrzych
~123123 / 2018-07-12 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma gorszego internetu, nie polecam dla graczy jak i dla normalnych użytkowników internetu!
Zaletynic
Wadywszystko
MiejscowośćRzeszów
~qaz / 2018-07-10 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Zenujacy poziom obslugi. Jakosc zerowa. To przyniosla VECTRA po przejeciu mojej sieci kablowej.
ZaletyBrak
WadyPrawie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~michalmichal / 2018-07-09 21:39
Ocena: 1.50 / 5
Chcąc napisać tą opinie musiałem 2 razy odświeżać przeglądarkę. Jak jeszcze kilka miesięcy temu internet działał płynnie tak od kilku ostatnich tygodni z dnia na dzień jest coraz gorzej. W odpowiedzi na zgłoszenie problemu usłyszałem że oni nic nie mogą zrobić bo to nie od nich zależy.. Zdecydowanie nie polecam.
Zaletybrak poza ceną
Miejscowośćsiedlce
~Talia / 2018-07-09 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Takiego wolnego internetu nie miałam od lat 90tych naprawdę fatalnie! Place za 100mb, nigdy się nie zdarza się że jest taki szybki a ostatnio to często mam poniżej 1mb!! Chciałbym zrezygnować z tej firmy ale niestety nie ma lepszej w mojej miejscowości :(
WadyBardzo słaby internet!
MiejscowośćGdańsk
~Xxx / 2018-07-09 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Pan z którym podpisywalam umowę błędnie poinformował mnie, że dekoder Dostaje za darmo po czym przypadkiem dowiedziałam się że jednak trzeba go zwrócić, w innym wypadku trzeba zapłacić około 200 zł. Druga sprawa to fakt iż poinformowano mnie, że po dacie zakończenia umowy ona automatycznie się rozwiązuje, jak się okazało umowę jednak trzeba wypowiedzieć więc muszę płacić za dodatkowe 2 miesiące mimo iż dekoder już zwróciłam. Dowiedziałam się w biurze obsługi klienta że owszem mogę złożyć reklamację ale małe są szanse że udowodnie te kłamstwa które usłyszałam od pracownika a póki sprawa się nie zostanie rozpatrzona będę musiała płacić ciągle faktury pomimo że z internetu korzystać nie będę.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKielce
~VectraToPorazka / 2018-07-06 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Ciagle zrywanie polaczenia to norma. Nie pamietam juz kiedy byl ost dzien bez jakiejs awarii. W wakacje jest jeszcze gorzej pewnie przez obciazenie sieci. Wniosek jest prosty za duzo chca za malo moga. Ogolnie nie polecam. Szkoda nerwow. Lepiej doplacic 20 zlotych i miec pewny i stabilny internet w konkurencji niz internet nadawany alfabetem morsa.