Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4631 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2018-11-14 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Jeżeli masz choć trochę nadziei, że w Twoim wypadku serwis dostarczany przez Vectrę będzie ok to możecie mi wierzyć, że nie. Klienci Vectry, którzy na nich nie narzekają są albo wyjątkami od reguły, pracownikami Vectry albo ludźmi, którzy jedzą mortadele z biedronki za zł/kg i mówią, że ambrozja. Ktoś kto nie narzeka na Vectrę najprawdopodobniej nigdy nie miał do czynienia z dobrym dostawcą usług internetowych. Dodatkowo obsługa okłamała mnie kilkukrotnie - m.in. w sprawie odstąpienia od umowy. Odstąpienie złożyłem zgodnie z instrukcją z infolinii przez portal klienta i o dziwo nikt się do mnie nie odezwał (dział zatrzymania klienta itd). Następnego dnia na infolinii dowiedziałem się, że żadnego zgłoszenia w systemie nie widzą (oczywiście w strefie klienta jest). Moim zdaniem była to jawna próba przeciągnięcia sprawy poza 14 termin do odstąpienia od umowy.
    Zaletyduża dostępność terminów na instalacje usług - pewnie dlatego, że jest mało chętnych na ten syf.
    Wady- nie wywiązują się z umowy
    - pracownicy infolinii kłamią - może są niedoinformowani, może głupi, a może takich udają. Moim zdaniem zdarza się to zbyt notorycznie aby wykluczyć przypadek.
    - Prędkość internetu to śmiech, zamiast deklarowanych 300mb/s, często miałem 20mb/s po kablu!
    - brak aktywacji usług na czas
    - zgłoszenie serwisowe po dziś dzień wisi w ich serwisie a problem nie rozwiązany - 6 dzień
    MiejscowośćWarszawa
  • ~danuta / 2018-11-14 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałam wyboru (na osiedlu brak innej kablówki), podpisałam umowę z VECTRĄ. Oczywiście nie mniej niż 24 miesiące. Pakiet promocyjny przez 6 miesięcy po 1 zł. Ale od dnia podłączenia usług telewizyjnych nie mogę w spokoju oglądać telewizji ponieważ obraz się rozjeżdża, szaro białe prostokąty, kwadraciki postacie zamazane tzw pikselki na ekranie. I tak od września 2018 r. do dnia dzisiejszego. Po zgłoszeniu usterek (4 x) technicy przychodzą coś gmerają w skrzynkach i już; a obraz bez zmian. Napisałam reklamacje i dzisiaj otrzymałam drogą e-meilową odpowiedź, że przecież technicy przychodzą na moje zgłoszenia i że usterki zostały już zlikwidowane. A to czysta nieprawda. Dzisiaj znowu zgłosiłam poprzez infolinię zły odbiór obrazu. Proszę Was omijajcie szerokim łukiem tę firmę, żyję już trochę na tym świecie i miałam do czynienia z kilkoma kablówkami ale VECTRA to PORAŻKA : Oczywiście faktur nie przesyłają drogą e-meilową. Dzisiaj dostałam wezwanie do zapłaty wystawione przez windykatora ponieważ nikt mi nie powiedział, że muszę się logować na ich stronę i tam dopiero gdzieś będzie Strefa Klienta i mogę sobie poszukać swoich płatności. Mam 60+ i nie koniecznie chce mi się bawić w internecie. A firma VECTRA ma w głębokim poważaniu klienta ;dałam się złapać i będę dwa lata cierpieć. Ale już nigdy więcej nie podpiszę z nimi umowy. danuta
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko nie profesjonalne, dział obsługi klienta - do szkoły po nauki
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Bożena / 2018-11-14 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator jakiego znam. Obsługa klienta do bani jedyną odpowiedź jaką udzielają to nie mam możliwości. Internet 100 MB a jak osiągnie się 40 MB to już sukces. Telewizja pakiet platynowy a co drugi kanał brak sygnału. Nie mówiąc już o niedbałości o klienta. Zrobiłem przelew ktoś zapomniał zapomniał zaksięgować dowiedziałem się dopiero jak mi programy zakodowały dzwoniłem 40 razy i nie ma kompetentnej osoby do usunięcia błędu. Jedyne to przepraszamy za błąd do 7 dni odblokujemy, ale kasa biorą za cały miesiąc, bo przecież oni tylko zapomnieli.
    Zaletybrak
    Wadyniedbałość o klienta,lekceważenie klienta,
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~krzysiek / 2018-11-14 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!!
    Po wielu latach korzystania z usług tego operatora doszedłem do smutnego wniosku;
    Całkowity brak dbania o dobro klienta (który płaci duże rachunki);
    wciskanie klientowi usługi której nie chce (w ramach paczki i obciążanie kosztami mimo że się nie korzysta)
    brak profesjonalizmu w prowadzeniu działalności (liczy się tylko dochód )
    brak podejmowania zdecydowanych kroków w przypadku usunięcia zgłoszonej usterki,
    infolinia działa fatalnie a osoby obsługujące nieraz nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi,
    opieszałość w wykonaniu zgłoszonej usterki.
    W związku z tym podjąłem decyzję o rezygnacji z usług tego operatora i nikomu absolutnie jego nie polecam.
    Bardzo rozgoryczony klient!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćRadom
  • ~Jo / 2018-11-09 18:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa interesuje się klientem dopiero, gdy ten chce zrezygnować. Komunikacja wewnętrzna w firmie na bardzo słabym poziomie. Trzy razy przekazywałam tez same informacje. Konsultanci telefoniczni potrafią odpowiedzieć takim tonem, że odechciewa się rozmowy.
    WadySłabe parametry (obiecane #rzeczywiste) wysokie ceny
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Patryk / 2018-11-06 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakis żart dostaje białej gorączki gdy ten operator odcina mi internet w nocy to są żarty a nie podejście do klienta... Internet bardzo niestabilny!!
    MiejscowośćZabrze
  • ~Natalia / 2018-11-05 00:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet sredinio co drugi dzień przerywa. Po zgłoszeniu telefonicznym I USTALENIU DATY I GODZINY SERWISANTA zazwyczaj nikt nie przyjeżdża po 2 próbie. Trzeba dzwonić i się awanturowac żaby ktoś w końcu przyjechal. Czekam na koniec umowy i każdemu radzę zmienić operators w tym którzy się nie zdecydowali nie polecam Vectry.
    ZaletyNic
    WadyCzeste przerywanie. Problem z przyjazdem serwisantów - brak informacji o nie przybyciu . Obsługa klienta fatalna
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Simba / 2018-11-04 20:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Zgadzam się ze wcześniejszymi opiniami, niestety negatywnymi. Vectra oszukuje jak każdy operator, mam umowę na 100 MB/s, a w praktyce nie więcej jak 40-50 MB/s. Są dni, że jest mniej niż 10 MB/s
    ZaletyBez limitu GB (he he he!)
    Wadyj.w.
    MiejscowośćZabrze
  • ~arek / 2018-11-04 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Miernota jakoś połączenia -z internetem porażka.Płacę za 100 MB a mam 35MB
    ZaletyŻadnych
    Wadyzrywane połączenie internetowe-totalne fiasko
  • ~Kajtek / 2018-11-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    nie dzila czesto sie wylacza i zamiast 100 mb na s ma 50 nie polecam codziennie o 23 internet przestaje dzilac poprawne
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~MaTr0k / 2018-11-01 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca Internetu. Brak choćby 30% deklarowanej prędkości, ciągły brak sygnału,a większość konsultantów to chamy i gbury!
    NIEPOLECAM!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak sygnału, bardzo słaba prędkość
    MiejscowośćWiślinka
  • ~Sucha / 2018-11-01 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka. Ceny kosmos, zasieg słaby, i zadowolenie klienta mają gdzieś.Nie polecam.
    MiejscowośćStargard
  • ~Kejt / 2018-10-29 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarie , naciągacze , oszuści , ceny wysokie a jakość świadczonych usług beznadziejna. Nie polecam z całego serca.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2018-10-29 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, montaż trwa juz drugi tydzień, bo monter uznal ze będzie w nieustalonych godzinach
    Zaletybrak
    Wadymonter przychodzi o nieustalonych godzinach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jadwiga / 2018-10-27 17:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Awaria w całym bloku,zgłoszona w sobotę,tj.27.10.O godz.9.10 nie jest jeszcze usunięta godz.17.30. I nie wiadomo,Kiedy to nastąpi.Trzeba przyznać,że tempo ekspresowe,a wszystko w trosce o klienta.Po co ma psuć sobie oczy oglądając tv lub siedzieć przed komputerem.Masakra!!!
    ZaletyTrudno powiedzieć
    WadyCzęsty zanik sygnału
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~AngryBurd / 2018-10-26 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Avoid these cheaters, worse company ever, cheated me all the time, support is not responsive, people on phone drop calls, no respect for the clients
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jola / 2018-10-26 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Fajnie jak muszą dostać płatność ale niestety jak jest brak internetu sprawę zgłasza się przez infolinię , technik serwisowy miał być , nie przyszedł , nikt nie powiadomił nawet , że nie dojedzie tylko na darmo czekanie w domu w określonych godzinach. Ponadto zwrot nadpłaty na moim koncie wysyłają już miesiąc. Mało tego dział techniczny źle informuje klientów np takich którzy mają LAN że należy zresetować router, tylko ,że potem ktoś musi przyjść go skonfigurować bo samemu się tego nie dokona. W dziale technicznym pracują niekompetentne osoby, nie wiedzące co mówią. W księgowości nic lepiej, różne odpowiedzi od tej samej firmy. Sprawę proponuje kierować do Urzędu komunikacji elektronicznej. Za tydzień braku dostarczania usługi zwrot w postaci 10 zł
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu w dziale technicznym i księgowości , niekompetencja pracujących osób, zwłoka w powiadamianiu, brak kompletny odpowiedzi
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Adam / 2018-10-26 12:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Byelem zadowolony przez pierwsze pol roku, pozniej to jakies nieporozumienie. Brak internetu i telewizji przez kilka dni, pomoc techniczna na niskim poziomie.
    Zaletyswiatowod,
    Wadyzrywa polaczenie na kilka dni, brak pomocy technicznej, predkosc bardzo niska
    MiejscowośćBogatynia
  • ~wisla779 / 2018-10-25 18:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, bardzo wolny internet!!!
    Nie dość, że internet wolno działa, to internet nie sięga do wszystkich pomieszczeń w domu
  • ~Blick / 2018-10-24 18:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. 5-10 sekundowe przerwy zdarzają się kilka razy dziennie. Akurat grasz? No trudno, po meczu, wywala cię.
    Dłuższe kilkugodzinne awarie raz na tydzień, często w weekendy.
    Dodatkowo dostałem internet mobilny, to już jakiś żart, całkiem nie działa bez przesadzania połowę czasu.
    WadyBardzo częste przerwy.
    MiejscowośćŁomża
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2720
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070