Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4520 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2018-08-29 14:56
    Ocena: 1.25 / 5
    VECTRA to najgorszy internet jaki kto kolwiek kiedykolwiek stworzy. Pomimo 4 zmian rutera(kaźdy miał być lepszy) to internet muli, jest wolny i jeśli chodzi o gry to nie będę się wypowiadał.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCała VECTRA to wada.
    MiejscowośćRadom
  • ~mborus / 2018-08-28 23:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem zadowolony dopuki nie zmienili mi modem na Technicolor. Zaczęły się problemy. Zadzwoniłem do BOK. Takiej niekompetencji już dawno nie doświadczyłem. Rozmowy mam nagrane. W tle słychać jak konsultanci klną. Obsługa poniżej mułu rzecznego. Jedynie Pan, odpowiedzialny za włączenie usługi (lokalny przedstawiciel), mimo późnej pory porozmawiał, starał się mi dogodzić. Dla niego szacunek. Dla Panów klnących na infolinii (przypominam mam nagranie, gdyby komuś przyszło do głowy pozywać mnie) mam radę, aby zadawali się z kimś innym, bo psują opinię o firmie - czyli pracują tam ludzie klnący.

    Transfer Internetu poniżej umowy. Moim zdaniem umowa jest do wypowiedzenia.
    ZaletyKiedyś było dobrze.
    WadyFatalny internet. Wolny. Niedziałający zgodnie z umową o świadczenie usług.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna / 2018-08-27 21:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta Vektry skusila mnie,teraz zaluje ze podpisalam umowę.
    ZaletyDo tej pory bylam zadowolona z telewizjo i inernetu.
    WadyInternet zawodzi,jest wolny.
    MiejscowośćGrajewo
  • ~Locky7 / 2018-08-27 01:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągły brak inetrnetu, w godzinach popoludniowych zamula jak cholera. W godzina wieczornych nic nie obejrzysz.Nocą też się wyłącza.

    NIE POLECAM. DNO I WODOROSTY!!!!!
    ZaletyBRAK!!!!!!!
    WadyDno nie internet. Nie polecam. Ciągle brak internetu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bolek / 2018-08-23 20:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Po 11 latach użytkowania wysiadł modem do telefonu, przez co przestał całkowicie działać telefon stacjonarny. Wyznaczony termin wizyty technika w celu jego sprawdzenia i wymiany - za dwa tygodnie (!!!). Zero reakcji na źądania skrócenia tego terminu - jest to najbliższy wolny termin technika i już, a ty abonencie źyj sobie dwa tygodnie z niedziałającym telefonem i pocałuj się w ****. Ta firma to jedna wielka pomyłka.
    WadyAwarie telefonii stacjonarnej (VoIP) na porządku dziennym - przerwanie połączeń, nagłe spadki jakości dźwięku uniemożliwiające rozmowę, brak możliwości dodzwonienia się. W przypadku awarii sprzętu (np. modemu telefonicznego czy dekodera) oczekiwanie na wizytę technika tygodniami!
    MiejscowośćRadom
  • ~ala / 2018-08-22 22:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Zero dbałości o stałego klienta. Korzystam z ich usług od 14 (!!!) lat. Obsługa fatalna. Po technikach trzeba wszystko poprawiać. Wysoka cena usług. Zero rabatu, zero promocji.
    WadyWysoka cena, zlej jakości technicy
    MiejscowośćRadom
  • ~Qba / 2018-08-22 21:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Z Vectrą jest jak z ruletką, jednego dnia wszystko będzię działać cacy, na medal, drugiego dnia straconego pakiety będą sięgać 90% a sam internet będzię co chwilę tracił sygnał, nie wspominając o telewizji.
    ZaletyZnikome
    WadyOgrom
    MiejscowośćZabrze
  • ~Chemik / 2018-08-21 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Codziennie zrywanie połączenia. Zawsze wieczorem.
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~ZAWIEDZIONY I OSZUKANY / 2018-08-21 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    w ramach przedluzenia umowy mieli mi dac pakiet zloty z 100 mb/s (AKTUALNIE MIALEM SREBRNY +50 MB/S)
    za pierwszym razem czekalem na technika jak sie okazalo potem jeden z tych pajacow nie dokonczyl zlecenia
    dzis mialem wlasnie umowiona wizyte technika.Przyniosl umowe w ktorej jednak bylo napisane pakiet zloty i ponownie 50 mb/s
    I wlasnie sie zastanowiam czy oni w vectrze sa naprawde tacy tepi czy tylko udaja
    ZaletyZERO
    WadyTYSIACE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewaryst / 2018-08-18 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne awarie, sprawy router i dekoder do tv to szmelc. Konsultanci zwalają winę na urządzenia użytkownika typu laptop, ale jak karwa ma być laptop winny jak telefony tez nie łapią wifi i nie ważne czy są na androidzie czy iOS. Standardem jest, ze chcąc używać wydajnie internetu to trzeba resetować router co cztery godziny.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Majkel95 / 2018-08-17 14:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Tv spoko, internet koszmar ciągłe problemy z routerem, strasznie wysoki ping.
    ZaletyTV
    Wady4000-8000 pingu
    Słabe routery
    MiejscowośćSieradz
  • ~Kamil / 2018-08-16 10:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka nie ma z kim się połączyć aby ktoś zareagował na to że od 2 dni nie mam tv bo wszyscy tłumaczą że to zależy od techników ale my żyjemy 21 wieku i takie sytuacje powinny być rozwiązywane szybko
    ZaletyPorażka
    WadyPorażka
    MiejscowośćRadom
  • ~ed / 2018-08-15 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    od prawie tygodnia problemy z internetem , brak możliwości połączenia się z bankiem
    strony ciagle się zawieszają , szybkość internetu w porywach dochodzi do do 300 kilo bajtów ,a placę kilkadziesiąt Mb. Vectra to totalne dno
    Miejscowośćgliwice
  • ~Rafal / 2018-08-15 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam niby 150mb/s w testach do 100 nie zbliża się. A Internet o godzinie 19 nie działa w ogóle i tak do 22 jak już chyba wszyscy idą powoli spać to zaczyna coś działać.reset routera nic nie pomaga. Tragedia
    MiejscowośćSlupsk
  • ~Jacek / 2018-08-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich, Ludzie nie bierzcie nic z vectry !!! To jakaś pseudo firma , brak profesjonalnej obsługi w małych placówkach jak i w warszawie. Pozatym wpisują klijętów do baz typu BIK i KRD poczym nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi.
    Normalnie Żenada !!! Nie polecam i odradzam . Pozdrawiam. Jacek
    MiejscowośćSłubice
  • ~Daro / 2018-08-13 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma, odradzam wszystkim. Przez kilka dni miałem problemy ze wszystkimi usługami (TV, Internet, telefon), działały w kratkę. Sama obsługa przyznawała, że mają problem z urządzeniem, a mimo to nie uwzględnili mojej reklamacji i ze mnie próbowali zrobić niedorozwoja. Trzymajcie się od nich z daleka, w razie problemów wypinają się, a winę zwalają na klientów.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują na każdym kroku
    Nie przyznają się do błędów i awarii
    MiejscowośćSuwałki
  • ~MADLUNG / 2018-08-12 17:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Witajcie,
    Byłem klientem Vectry przez 18 lat. W czerwcu tego roku zmieniłem mieszkanie, a że miałem aktualna umowę z Vectra, udałem się do salonu w celu przeniesienia świadczenia usług. Według danych z salonu, w obecnym lokalu była kiedyś świadczona ich usługa. Za trzy dni przyszedł monter i stwierdził, że może kiedyś i była tu ich instalacja, ale po remoncie została gdzieś zamurowana. W mieszkanie po kapitalnym remoncie władowałem "kupę" kasy i nie wyraziłem zgody na przewiercenie się. A do przewiercenia było 4 ściany i oczywiście kabel , bez żadnej osłony byłby widoczny na zewnątrz , pod sufitem. Przy kolejnej wizycie w BOK, obsługujący mnie Pan zasugerował, bym się skontaktował z centralą z prośbą o bezkosztowe rozwiązanie umowy. Zgadnijcie co odpisali ( po 45 dniach ) ?
    Oczywiście rozwiązali umowę, a na dodatek dowalili karę, która jest wyższa , niż gdybym normalnie płacić umowę do końca jej trwania. TO OSZUŚCI !!!!
    Może jakie rady. Będę wdzięczny
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćRadom
  • ~Nie z zadowolony klient / 2018-08-11 18:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Straszna lipa telewizja nawet ok nieliczac że połowy kanałów które powinny być nie ma ich. A internet to jest tragedia ruter przerywa internet raz chodzi raz nie zależy jaki ma chumor wi-fi nie działa już dobrze z odległości 3metrow zasięg jest tragiczny.
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katarzyna / 2018-08-09 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę Vectra !!!

    Oto jak firma Vectra traktuje klientów...z 10 letnim stażem – ku przestrodze:

    Korzystam z usług firmy Vectra od ponad 10 lat. Wielokrotnie były problemy z dostawą usług – przerwy w dostępie do internetu, brak sygnału w telefonie oraz problemy z odbiorem telewizji. Nie robiłam z tego problemów. Przedłużałam umowę ponieważ zapewniano mnie za każdym razem, że już sieć jest zmodernizowana i problemów nie będzie. Oczywiście to bzdury – problemy były, są i będą.
    Ale tak jak mnie tym razem potraktowała firma Vectra jest nie do przyjęcia:
    posiadam w domu 2 dekodery i pojawił się problem z odbiorem telewizji w jednym z pokoi. Standardowo zadzwoniłam do biura obsługi klienta i wykonałam wszystkie czynności o jakich mi mówił pracownik firmy. Nie przyniosło to efektu i pracownik umówił tzw. serwisanta. Serwisant przyszedł i stwierdził, że trzeba kupić nowy telewizor i na tym skończyła się jego wizyta. Po czym firma Vectra obciążyła mnie kosztami wizyty tego pana.
    W międzyczasie niestety znowu przedłużyłam umowę z firmą Vectra (zanim obciążyła mnie firma kosztami przyjazdu serwisanta) i pani w salonie zaproponowała wymianę dekoderów bo były już starszego typu a zwłaszcza ten, do którego był podłączony ów wadliwy telewizor.
    Po raz kolejny przyszedł pan serwisant i stwierdził, że dekoder, do którego jest podłączony w/w telewizor jest zepsuty i wymagał już dawno wymiany. Dekoder był zepsuty a nie telewizor! Pan podłączył nowy dekoder i nagle telewizor się naprawił. Odbiera idealnie i nie ma żadnych póki co problemów.
    Złożyłam w firmie Vectra 3-krotnie reklamacje a firma na zasadzie kopiuj wklej odpisuje mi na moje reklamacje, oczywiście nie uwzględniając ich. Poniosłam koszt za zepsuty dekoder. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku.

    Tak firma Vectra buduje zaufanie wśród klientów.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Macieju / 2018-08-08 09:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Tv może być, ale internet to masakra, ciągle przerywa połączenie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Nie polecam.
    MiejscowośćOpole
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306