MiejscowośćSlupsk
strona 148 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~Rafal / 2018-08-15 20:17
Mam niby 150mb/s w testach do 100 nie zbliża się. A Internet o godzinie 19 nie działa w ogóle i tak do 22 jak już chyba wszyscy idą powoli spać to zaczyna coś działać.reset routera nic nie pomaga. Tragedia -
-
~Jacek / 2018-08-14 14:39
Witam wszystkich, Ludzie nie bierzcie nic z vectry !!! To jakaś pseudo firma , brak profesjonalnej obsługi w małych placówkach jak i w warszawie. Pozatym wpisują klijętów do baz typu BIK i KRD poczym nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi.
Normalnie Żenada !!! Nie polecam i odradzam . Pozdrawiam. JacekMiejscowośćSłubice -
~Daro / 2018-08-13 13:34
Złodziejska firma, odradzam wszystkim. Przez kilka dni miałem problemy ze wszystkimi usługami (TV, Internet, telefon), działały w kratkę. Sama obsługa przyznawała, że mają problem z urządzeniem, a mimo to nie uwzględnili mojej reklamacji i ze mnie próbowali zrobić niedorozwoja. Trzymajcie się od nich z daleka, w razie problemów wypinają się, a winę zwalają na klientów. ZaletyBrakWadyOszukują na każdym kroku
Nie przyznają się do błędów i awariiMiejscowośćSuwałki -
~MADLUNG / 2018-08-12 17:07
Witajcie,
Byłem klientem Vectry przez 18 lat. W czerwcu tego roku zmieniłem mieszkanie, a że miałem aktualna umowę z Vectra, udałem się do salonu w celu przeniesienia świadczenia usług. Według danych z salonu, w obecnym lokalu była kiedyś świadczona ich usługa. Za trzy dni przyszedł monter i stwierdził, że może kiedyś i była tu ich instalacja, ale po remoncie została gdzieś zamurowana. W mieszkanie po kapitalnym remoncie władowałem "kupę" kasy i nie wyraziłem zgody na przewiercenie się. A do przewiercenia było 4 ściany i oczywiście kabel , bez żadnej osłony byłby widoczny na zewnątrz , pod sufitem. Przy kolejnej wizycie w BOK, obsługujący mnie Pan zasugerował, bym się skontaktował z centralą z prośbą o bezkosztowe rozwiązanie umowy. Zgadnijcie co odpisali ( po 45 dniach ) ?
Oczywiście rozwiązali umowę, a na dodatek dowalili karę, która jest wyższa , niż gdybym normalnie płacić umowę do końca jej trwania. TO OSZUŚCI !!!!
Może jakie rady. Będę wdzięcznyZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćRadom -
~Nie z zadowolony klient / 2018-08-11 18:43
Straszna lipa telewizja nawet ok nieliczac że połowy kanałów które powinny być nie ma ich. A internet to jest tragedia ruter przerywa internet raz chodzi raz nie zależy jaki ma chumor wi-fi nie działa już dobrze z odległości 3metrow zasięg jest tragiczny. ZaletyNie maWadyMnóstwoMiejscowośćWarszawa -
~Katarzyna / 2018-08-09 09:44
Uwaga na firmę Vectra !!!
Oto jak firma Vectra traktuje klientów...z 10 letnim stażem – ku przestrodze:
Korzystam z usług firmy Vectra od ponad 10 lat. Wielokrotnie były problemy z dostawą usług – przerwy w dostępie do internetu, brak sygnału w telefonie oraz problemy z odbiorem telewizji. Nie robiłam z tego problemów. Przedłużałam umowę ponieważ zapewniano mnie za każdym razem, że już sieć jest zmodernizowana i problemów nie będzie. Oczywiście to bzdury – problemy były, są i będą.
Ale tak jak mnie tym razem potraktowała firma Vectra jest nie do przyjęcia:
posiadam w domu 2 dekodery i pojawił się problem z odbiorem telewizji w jednym z pokoi. Standardowo zadzwoniłam do biura obsługi klienta i wykonałam wszystkie czynności o jakich mi mówił pracownik firmy. Nie przyniosło to efektu i pracownik umówił tzw. serwisanta. Serwisant przyszedł i stwierdził, że trzeba kupić nowy telewizor i na tym skończyła się jego wizyta. Po czym firma Vectra obciążyła mnie kosztami wizyty tego pana.
W międzyczasie niestety znowu przedłużyłam umowę z firmą Vectra (zanim obciążyła mnie firma kosztami przyjazdu serwisanta) i pani w salonie zaproponowała wymianę dekoderów bo były już starszego typu a zwłaszcza ten, do którego był podłączony ów wadliwy telewizor.
Po raz kolejny przyszedł pan serwisant i stwierdził, że dekoder, do którego jest podłączony w/w telewizor jest zepsuty i wymagał już dawno wymiany. Dekoder był zepsuty a nie telewizor! Pan podłączył nowy dekoder i nagle telewizor się naprawił. Odbiera idealnie i nie ma żadnych póki co problemów.
Złożyłam w firmie Vectra 3-krotnie reklamacje a firma na zasadzie kopiuj wklej odpisuje mi na moje reklamacje, oczywiście nie uwzględniając ich. Poniosłam koszt za zepsuty dekoder. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku.
Tak firma Vectra buduje zaufanie wśród klientów.MiejscowośćWrocław -
~Macieju / 2018-08-08 09:02
Tv może być, ale internet to masakra, ciągle przerywa połączenie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Nie polecam. MiejscowośćOpole -
~Niezadowolona / 2018-08-07 22:23
Masakra. Zgłaszasz brak usług a oni nic - zero reakcji. Tydzień minął a usługi jak nie było tak nie ma. Wcześniej też z problemami. Co innego mówią co innego wciskają. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
-
~Vectra do kosza / 2018-08-07 09:21
Oszuści. Co to za firma co własnego klienta oszukuję. Pożegnałem się z tymi oszustami to jeszcze za ponoć nieterminowe zwrócenie sprzętu mam zapłacić 150 złotych. Oby upadli jak najszybciej, nigdy więcej tych złodziei. ZaletyBRAKWadyZłodziejeMiejscowośćWarszawa -
~Lukasz / 2018-07-24 08:33
Stare modemy, jakość połączenia internetowego w porównaniu do innych usługodawców tj. UPC, Interkar, itd. tragiczna, przy 100mbps dość często filmy w HD na YouTube ciągle się buforują - mordęga. Zdecydowanie odradzam, chyba, że tylko się sprawdza e-mail i wiadomości.
Wielokrotnie kontaktowałem się działem technicznym... syzyfowa praca.Zalety-telewizja ok.Wady-jakość połączenia internetowego.MiejscowośćWejherowo -
~toja / 2018-07-24 08:21
Może po kolei:
Parametry - zarówno Internet jak i TV zgodnie z umową, a czasami nawet i odrobinę lepiej (wysyłanie internet powinno być 2Mb/s, a jest 2,4Mb/s).
Cena - za wysoka w odniesieniu do oferty i konkurencji.Dla nowych klientów OK.
Obsługa klienta - czasami są problemy z dodzwonieniem się, długi czas oczekiwania. Jeśli jednak się to już uda to można załatwić swoje sprawy.
Niezawodność - wzorowaZaletyNiezawodność, parametryWadyBrak dbałości o "starych" klientów.MiejscowośćRuda Śląska -
~HaBe / 2018-07-24 00:37
To co ostatnimi czasy dzieje się z Internetem to już nawet przegięciem nazwać nie można! Ciągle zrywa połączenie, w środku akcji filmu (hboGO) załącza się buforowanie i koniec oglądania! Ale to to pikuś! Gorzej dla mnie, że podczas realizacji projektów muszę być online! A coraz rzadziej mi się to udaje. Totalny brak profesjonalizmu że strony Vectry! Potwornie żałuję, że 2 miesiące temu zmieniłam operatora. Nie polecam. ZaletyW zasadzie ostatnimi czasy brakWadyJak w opisie: zrywa połączenie z netem bez względu na porę dobyMiejscowośćPiła -
~Alicja / 2018-07-22 10:02
Jestem klientem od ponad 20 lat i do tego roku byłam zadowolona z Vectry, ale po wymianie w styczniu br. dekodera, który miał być za darmo, nagle policzyli mi za wymianę i do tego bez mojej zgody podwyższyli abonament o 20 zł.!! zostałam oszukana i co gorsze do dziś nie mogę wyprostować sytuacji!! "Dobra zmiana" nie wyszła Vectrze na dobre bo ja na pewno już więcej nie przedłużę Umowy z Vectrą..nigdy więcej!! MiejscowośćRadom -
~Johny / 2018-07-20 18:38
Prędkośc przesyłu internetu żenująca, brak sygnału TV od 3 dni, technik widmo nadchodzi i nie może nadejść, BOK- niesympatyczna kobieta, która nic nie wie i próbuje na mnie nakrzyczeć, infolinia- ściema totalna. Nie polecam nikomu Vectry w Trójmieście -
~Abonament Vectry / 2018-07-19 23:26
Polecam jest ok. Jedynie co to popsuł się dekoder. ( tego samego dnia po zgłoszeniu awarii technik przyszedł max po 3h i wymienił dekoder)
Ja polecamZaletyCena, obsługa klienta, jakość usługWadyBrakMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~zrażony klient / 2018-07-19 06:19
Wyrażam złą opinię. Mieszkam s środku Polski, Vectra ma tu swoje przedstawicielstwo, ale żeby cokolwiek załatwić trzeba dzwonić do Gdyni i bardzo długo czekać na rozmowę. Za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Ostatnio odbiór TV był z przerwami, 2 dni po zgłoszeniu awarii przybył miły lokalny technik i bez sprawdzania czegokolwiek zainstalował nowy dekoder. nie poinstruował i nie zostawił żadnej instrukcji. Sprzęt działał kilka godzin i usterka wróciła.Po wielu rozmowach (pani plująca zwrotami angielskimi, symbolami i pojęciami technicznymi zamiast próbować pomóc ogranicza się do poleceń, które mają się nijak do tego, co jest na pilocie i na ekranie - zero zainteresowania i skutku). Trzeci z kolei rozmówca przekazał, że jest nowa funkcja (powinien o tym poinformować technik wymieniający dekoder, ale pewnie nie wiedział, która z pilota pozwala załatwić problem. Mam nieodparte wrażenie, że podejście do klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia i praca większości konsultantów ogranicza się do zbycia klienta. A brak kontaktu z przedstawicielem w swojej miejscowości, to już żenada. MiejscowośćRadom -
-
~Przemysław / 2018-07-18 22:34
Czy mnie ucho zawodzi ? podczas rozmowy z bok dowiedziałem się, że nie posiadam funkcji wifi, chyba że dopłacę. Oni tak serio ? MiejscowośćRuda Śląska -
~Marcin / 2018-07-17 12:12
Prędkość internetu do 100mb/s w rzeczywistości wynosi około 2-4mb/s, co kilka minut przerywa połączenie, brak zasięgu w pokoju obok w mieszkaniu poniżej 50m2. Nie polecam dla zwykłych użytkowników, a w szczególności dla graczy, nawet po kablu szybkość jest niewystarczająca ZaletyBrakWadySzybkość przesyłu danych, ping, cenaMiejscowośćWarszawa -
~niukron / 2018-07-17 01:47
Co kilka dni w całej Polsce awarie internetu i brak dostępu do usług jak internet czy tv. W dodatku internet przerywa i rozłącza co kilka minut. Technicy widmo od miesiąca naprawiają i ani nie widać efektow ani tych techników. ZaletyBrakWadySłabą jakość połączenia i przerwy w dostępie do usług.Miejscowośćkielce -
~Kasia / 2018-07-13 10:56
Nie polecam nikomu
Ciągle probley z internetem nie dziala na wszystkich urządzeniach
Nie ma zasięgu nawet na 52 m 2
Usterki zglaszane
Czekalam na pana który się nie pojawił
Jakoś usług nie jest warta tej ceny
Czekam tylko na inna oferte z innej firmy aby zaprzestać świadczenia usług z vectry .
Szybki Internet ktory wolno działa lub wcale
Tylko przy ruterze mozna cokolwiek zrobić
Masakra NIE POLECAMZaletyBrakWadyBrak zasięgu, możliwość korzystania tylko na jedynym urządzeniu, szybkosc bardzo minimalna , ciagle przerwy w usługach,MiejscowośćRzeszów
strona 148 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »