Mam tylko TV światłowodową. I to jedyna zaleta, że nie podłączyłam jeszcze Internetu. Wysoka awaryjność. W ciągu 3 tygodni, 4 razy: brak sygnału, po prawie 24 godziny! O zwykłym: "przepraszam", proszę zapomnieć. Trudno więc odnieść się do ceny przy takiej jakości świadczenia usług. Korzystałam z innych operatorów, nie ma porównania. Nawet POLSAT wypada rewelacyjnie. Czekam na koniec umowy z tym Dostawcą.
ZaletyBrak
WadyAwaryjność, co przy światłowodach wydaje się niemożliwe....
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Piotr / 2018-12-17 18:53
Ocena: 4.00 / 5
Nie wiem czemu ludzie, aż tak narzekają na tego usługodawcę.. wystarczy poczytać o innych i wychodzi na to, ze wgl najlepiej nie posiadać internetu i telewizji. Mam wrażenie, ze komentarze pisze konkurencja. Ja osobiście jestem zadowolony z jakości usług. Nie miałem żadnej awarii, a problem, który wystąpił podczas przenoszenia usługi został mi zrekompensowany. Polecam :)
ZaletyCena
Brak awaryjności
Jakość internetu(tv tak średnio)
Obsługa
WadyŚrednia jakość tv
Umowy (trzeba czytać co się podpisuje)
MiejscowośćWrocław
~Karol / 2018-12-16 22:43
Ocena: 4.75 / 5
Posiadam od 3 dni pakiet telewizyjny Vectry Srebrny wraz z internetem 150mbit/s i jest to bardzo dobra opcja jak dla mnie i abonament nie jest wysoki wynosi 59zł co miesiąc, zważywszy na tle konkurencji - jest to dobra cena!
Ponieważ jest to internet do powtarzam - Do 150Mbit więc i w testach speedtest i na stronie Vectry prędkość oscyluje w granicach 100Mbit - testowałem o różnych porach dnia i jest podobnie - generalnie nie spada poniżej 40Mbit więc jestem zadowolony. Poza tym myślałem że podczas włączenia telewizji spadnie drastycznie prędkość internetu - tak się nie dzieje, internet chodzi cały czas tak samo niezależnie od włączonej telewizji. Jest to duży plus.
ZaletyPrędkość pobierania, stabilność, brak limitu danych, telewizja działa w burzę, router z wifi i lan, prędkość internetu niezależna od włączonej telewizji
WadyNa razie nie widzę
MiejscowośćBraniewo
~legeartis / 2018-12-16 22:05
Ocena: 1.75 / 5
Nigdy więcej tego czegoś. Sieć zacina prawie codziennie, tak więc o grach możecie zapomnieć. Dodatkowo wcisnęli mi HBO GO pod przykrywką zwiększenia prędkości internetu za niewielką kwotę i nie dość, że umowa zaczęła się na nowo, to jeszcze musiałem płacić za coś, czego nie używałem. A na dodatek wysłali ją po okresie przysługującym na zrezygnowanie (2 tygodnie). Jak tylko będzie można, to uciekam od tych złodziei i oszustów do konkurencji. Nie bierzcie tego syfu, bo będziecie żałować.
MiejscowośćŚwiętochłowice
~tosia78 / 2018-12-16 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu. Oszukują ludzi z ceną miesięczną, dekodary są stare i kilka razy musiałam już wymieniać na inny. Bardzo częste awarie; internet często nie działa całkowicie lub bardzo wolno. Pracownicy zwykle nieuprzejmi i niepomocni.
Już lepeiej nie mieć internetu niż go mieć od Vectry.
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Nie ujawniam / 2018-12-16 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystacie z tych usług bo oszukują ludzi i też w pracy na ulotkach nie dotrzymuja słowa z wypłata i pracują się na czarno UWWGA OSZUŚCI OSTRZEGAM!!!!!!
ZaletyŹle
~Nie ujawnia / 2018-12-16 10:55
Ocena: 1.25 / 5
Uwaga nie warto na ulotkach pracować bo wypłaty miały być co piątek a są do niedzieli lub wcale ich nie ma to są oszuści i na czarno się pracuje ja z kolega dostać nie możemy do tej pory pieniędzy są problemy mają dać nam pieniądze UWAŻAJCIE LUDZIE GDZIE CHCECIE PRACOWAĆ UWAŻAJCIE NA JEDNEGO GOŚCIA Z VECTRY OSTRZEGWM!!!!!!
ZaletyOSZUŚCI
WadyŹle
~Mich / 2018-12-14 23:55
Ocena: 1.50 / 5
Gorszego internetu nie miałem. Pomijając fakt, ze internet, który miał dzialac na terenie całego domu (55m2) działa w niecałej połowie domu, a po zgłoszeniu problemu obsługa zwalała wszystko na wadliwy modem - po wymianie na nowy nic się nie zmieniło, to częste przerywanie sygnału na ~5-10, a czasem więcej minut jest codziennoscia wśród „szczesliwych posiadaczy vectry”.
Internetu od tej firmy nie zyczylbym najgorszemu wrogowi.
Pozdrawiam serdecznie :)
ZaletyCena adekwatna do jakosci
WadyWad istnieje całe multum.
Częste przerywanie sygnału
Internet nie działa na obszarze, na ktorym powinien działać.
Obsługa zwala wszystkie niedogodności na wadliwe modemy
MiejscowośćWarszawa
~Hubson / 2018-12-14 20:26
Ocena: 5.00 / 5
korzystam z usług Vectry od ponad 10 lat. Prędkość internetu na przestrzeni lat wahała się w okolicach ponad 05% posiadanego abonamentu. Obecnie mam 100mbps i przy testach prędkości mam wyniki 96-99 mbps. kilka lat temu gdy miałem np. 24 mbps miałem około 23 mbps. Przez te lata było maksymalnie 2 dni gdy były przerwy w dostawie internetu na mniej niż 6 godzin, ale to były przyczyny niezależne od Vectry typu przecięty kabel itp.
Zaletystabilność, prędkość, cena
Wadybrak
MiejscowośćSłupsk
~ograbiony / 2018-12-14 20:10
Ocena: 1.00 / 5
@wściekły miałem to samo-naciągneli mnie na 150Mb/s -mialem zaniki internetu.Wypowiedziałem umowę i powróciłem do 100Mb/s i wszystko wróciło do normy.Teraz po 14 dniach gdy umowa weszła w życie .Mam od 3Mb/s do 80Mb/s.
Wszelkie reklamacje -odpowiadają blondynki-"nie stwierdzono uchybień .Reklamacji nie uwzględniają,fachowców nie przysyłają. Jak można stwierdzić szybkość internetu na odległość 720 KM? Mam tak jak wyżej.Ta Blondyna za biurkiem ma 100Mb/s a ja mam 7Mb/s.
ZaletyŻadnych
WadyNajgorszy operator na rynku internetowym wmawiający sobie,że jest ok
MiejscowośćPolkowice
~Wściekły / 2018-12-14 18:40
Ocena: 1.50 / 5
Dzisiaj gość z działu technicznego mnie oświecił mówiąc że w umowie nie ma zapewnionego internetu po wi-fi.
Przez ostatnie 2 lata mając internet 100Mb po wi-fi śmigał mi 50-60 a po podpisaniu aneksu do umowy i zmianie sprzętu spowodowanej podniesieniem prędkości do 150M wi-fi chodzi z prędkością 1-7Mb.
Dodatkowo w tej firmie kompletnie nie szanują klienta, z 4 umówionych wizyt na wymianę sprzętu lub serwis straciłem 7 godzin, bo 3 razy nikt się nie pojawił i nie raczył nawet o tym mnie powiadomić.
Po dzisiejszym braku serwisanta jak do nich zadzwoniłem dowiedziałem się że informowali kogoś z rodziny będącego za granicą (obecnie za granicą najbliższa rodzina to żony kuzynki mąż) przy każdym telefonie każą potwierdzać aktualny nr tel. i adres email, a jak trzeba powiadomić to do Angli dzwonią????
Wiadomo że na rynku pracy ciężko o pracownika, ale oni chyba przyjmują tych co wg CV są na samym dnie.
Następnego aneksu z nimi na pewno nie podpiszę, mam wybór np UPC.
Zaletytelewizja jako tako
Wadyobsługa infolinii pod zdechłym azorkiem, internet masakra
MiejscowośćZabrze
~Klient / 2018-12-13 19:36
Ocena: 3.00 / 5
Internet w Vectra to dno i degenerat.od pewnego czasu otwierają mi się tylko strony z treściami porno. Onet i wp nie działa. Nie polecam.
ZaletyDziała
WadyOtwierają się tylko strony z HARD PORNO
MiejscowośćOlsztyn
~Dawid / 2018-12-13 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj o 16 zgłosiłem na infolinii awarie i dowiedziałem się ze dotyczy ona całego bloku i ze technicy zostaną wysłani. Dzisiaj po 16 tv i internetu dalej nie ma, zadzwoniłem wiec na infolinie i dowiedziałem się, że żadna awaria w moim bloku nie jest zgłoszona i ze być może wynika ona z awari całego miasta i ze technicy pracują już od 12:00. Tak ... wszyscy z Gdańska korzystający z usług vectry bez tv i internetu a technicy zaczynają prace o 12 następnego dnia. Wcześniej co chwila zdarzały się inne mniejsze awarie a stabilność łącza nigdy nie była zadowalająca. Nie polecam tego operatora!
MiejscowośćGdańsk
~Niezadowolony klient Vectry / 2018-12-13 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany przez tą firmę. Dlaczego:
1. Po pierwsze byłem w terminie zwrócić ruter. Adres nie był właściwy. Widniał w internecie stary adres. W związku z tym nie mogłem pojawić się po raz kolejny w terminie, aby zwrócić ruter. Pojawiłem się 2 dni później i dostałem informację z karą wysokości 60 zł.
2. Przedstawiciele Vectry wielokrotnie do mnie dzwonili po tym jak zrezygnowałem celem zamówienia mnie na powrót pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt w celach marketingowych.
3. Były dni w których nie mogłem korzystać z internetu z względy na problemy techniczne Vectry. Prosiłem o ograniczenie mojego kosztu w związku z tym. Nie dostałem odzewu ze strony Vectry.
4. Dostałem ofertę cenową na początku umowy. Pytałem czy jest to najlepsza oferta w tej okolicy. Byłem zapewniany, że tak. Kilka dni później dowiedziałem się, że Vectra oferuje w mojej klatce opcję 20% tańszą.
Zdecydowanie odradzam.
~rein / 2018-12-12 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Cudownie! Brak internetu przez 3 miesiące (z przerwami) techincy byli u mnie kilka razy: oczywiście musiałem urwać się z pracy i wisieć na telefonie z 2 h. P
ZaletyPrzyznali odszkodowanie 6 zł za 3 miesiące!!!
Miejscowośćwrocław
~Ferduś / 2018-12-12 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Wiecie co uwielbiam w VECTRA ? Ludzi, którzy tam pracują TOTALNA OLEWKA klienta !!!
Kiedy bym nie zadzwonił to, albo ktoś je czyli spożywa jakiś pokarm lub gumę żuje czy coś pije typu herbata czy kawa, bo wiadomo w pracy są i pewnie nie piją alko. KOCHAM ICH i KOCHAM się wkur... na nich. POZDRAWIAM całą ekipę VECTRA. HAHAHA. Nic nie da się z nimi załatwić !!! Nawet z przełożonymi. Mówię tu o awariach czy np. o rachunkach itd., bo wiadomo, że dot. sprzedaży to jest profesjonalizm. Zauważcie jak dzwonicie do nich jest komunikat ROZMOWA "MOŻE" BYĆ NAGRYWANA, nie typu, że jest nagrywana. Ja już kiedyś z nimi miałem taką sytuację, że rozmowa nie była nagrywana. Takie jaja. No i z czym nie mogłem ich przeskoczyć :)
~byczu / 2018-12-12 18:42
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa bardzo wolno, częste braki w dostępie do sieci. Dekoder telewizyjny raz działa, raz nie działa. Ponadto po próbie przedłużenia umowy monter nie zjawia się w umówionym terminie nie informując mnie o tym a firma kłamie, że monter był i nikogo nie zastał. Po tej sytuacji im podziękowałem. Są znacznie lepsi dostawcy Internetu i telewizji. Nikomu nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWolno działający Internet, częste przerwy w dostawie usług, beznadziejna obsługa klienta, kłamanie klientom w żywe oczy
MiejscowośćWrocław
~Madzior / 2018-12-12 04:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu i telewizji raz na tydzień awarie nie są usuwane szybko tylko czeka się po dwa dni.Internet ciągle się wiesza a telewizji potrafi nie być nawet kilka razy dziennie.Dno i masakra.Nie polecam takiego dziadostwa nigdy nie miałam.A na infoliniie nie można się dodzwonić a jak ktoś łaskawie odbierze to oszukują ze naprawiają a wcale tego nie robią.
ZaletyŹadnych
WadyBrak internetu i telewizji notorycznie
MiejscowośćWarszawa
~Madzior / 2018-12-12 04:37
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu i telewizji raz na tydzień awarie nie są usuwane szybko tylko czeka się po dwa dni.Internet ciągle się wiesza a telewizji potrafi nie być nawet kilka razy dziennie.Dno i masakra.Nie polecam takiego dziadostwa nigdy nie miałam.A na infoliniie nie można się dodzwonić a jak ktoś łaskawie odbierze to oszukują ze naprawiają a wcale tego nie robią.
ZaletyŹadnych
WadyBrak internetu i telewizji notorycznie
MiejscowośćWarszawa
~vacban / 2018-12-10 21:48
Ocena: 4.75 / 5
Jestem u Vectry od około 12 lat, mam starą ofertę 40mb/5mb i zawsze jest tyle na liczniku. Ping w grach np. LoL i CSGO to około 40ms ,więc normalnie jak na kabel koncentryczny. Awarii już nie pamiętam bo była parę lat temu na sylwestra, ale za tą awarię Vectra dała mi wszystkie kanały i internet 100mb/10mb za darmo na 6 miesięcy. Zanim zamówicie usługę sprawdźcie gdzie jest rozdzielacz łącza na klatce bo ma to duże znaczenie. Mój jest 80cm od drzwi więc pewno dlatego nie mam żadnych strat. Zamierzam zmienić operatora na Orange światłowód bo mają ofertę szybszego internetu. Jeśli chodzi o Vectrę to nigdy nie przerywa , nigdy się nie zawiesza, awaria 1 raz na 6 lat. Na drodze do serwerów nie ma dużych strat.)