Po prostu dno. Ciągłe awarie, a operatorzy nic nigdy nie robią.
Zaletybrak
WadyNiestabilne łączę, 2MB/s gdzie powinno być 100MB/s parodia internetu.
MiejscowośćRypin
~MS / 2019-01-11 15:49
Ocena: 1.75 / 5
Nie mam słów na to jak vectra traktuje stalych klientów. Jestem ich klientem od 2013 roku. Posiadam pakiet złoty +60Mb/s. Chciałam zmienić pakiet na zloty+ sport na ostro+600mMb/s. Na infolinii podano mi cenę 99,99 zł ale powiedziano,że jak zamówię online to będzie taniej bo 84,99 zł. Faktycznie znalazłam ten pakiet online, zamówiłam i następnie dostałam maila z linkiem aktywacyjnym. Po wejściu w link pojawił się komunikat,że nie mogę zamówić online i aby to zrobić mam zadzwonić do vectry. Tak więc zrobiłam i usłyszałam na infolinii,że cena 84,99 zł jest dla nowych klientów a jeśli chcę dokończyć zamówienie to cena wynosi 114,99 zł. I co powiecie na takie traktowanie klienta. Żenada i brak słów!!!
MiejscowośćBiałystok
~Kowalski / 2019-01-11 08:15
Ocena: 1.25 / 5
Mocno nie polecam!!! Oszuści i nic więcej. Wysyłają fakturki i tłumaczą się błędem systemowym, po czym oczywiście oczekują na przelew. Bardzo słaba komunikacja, czekanie na weryfikacje tydzień czasu. Żałuje, ze wcześniej związałem się z tą firmą.
MiejscowośćLegnica
~Oksana / 2019-01-10 10:52
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam. Oszukują i ściągają dodatkowe pieniądze za nic.. Przyniosłam dekoder do oddania-nie zabrali. Dopiero za pół roku wystawili karę za niezwrocony sprzęt w wysokości 285.00 płn., nie dając żadnej informacji na ten temat wcześniej.
MiejscowośćWarszawa
~Chomik / 2019-01-06 13:22
Ocena: 2.25 / 5
Płace za internet 150 mg/s, a dostaje poniżej 10 czasem 1-2, dla spraiwedliwosci dodam ze czasem zbliza sie do 100. Router to jakis przedpotopowy dają. Czekam na sierpien by przerniesc sie do UPC. Moja cierpliwosc sie po prostu wyczerpala po ponad 10 latach czas sprawdzic konkurencje.
ZaletyMniej niz kiedys awarii gdzie nie bylo wogole internetu
WadyMega niestabilne lącze
MiejscowośćŻORY
~Mariusz / 2019-01-04 08:39
Ocena: 4.50 / 5
Posiadam pakiet platynowy oraz internet 150 mb wszystko działa jak należy nie moge zlego slowa powiedzieć,owszem zdarzają sie konserwacje ale to chyba normalne.Sami narzekacze gdzie wy mieszkacie że tak zle oceniacie Vectre ? Myslicie ze inne sieci telewizji kablowej to cuda bez wad ? Oszukuja? Jak sie nie czyta co się podpisuje to taki efekt,sami przedłużają umowę ? Jak sie nie pilnuje terminu jej zakończenia to przedłużają normalne ,sieci komórkowe robia tak zawsze a mimo to nikt nie płacze.Ogarnijcie sie ludzie bo tylko narzekac potraficie????
ZaletyInternet,telewizja
WadyBrak światłowodu
MiejscowośćWejherowo
~Mateusz / 2019-01-03 23:46
Ocena: 3.00 / 5
Jestem abonentem Vectry od wielu lat. Może to zależy od miejsca (dzielnicy), ale jeszcze 5 lat temu stabilność łącza i prędkość oceniłbym na 4/5, dziś jest to tylko 3 - zwłaszcza wieczorem, kiedy najczęściej łączę się z siecią. Są dni kiedy jest ok, ale są też takie wieczory kiedy przerywa co kilka minut, niezależnie od źródła. Co do prędkości, to nie zauważyłem większych odstępstw od deklarowanych wartości (jak wszystko działa).
ZaletyTelewizja - działa prawie zawsze
WadyStabilność łącza internetowego
MiejscowośćWarszawa
~Jarek / 2019-01-02 14:22
Ocena: 1.00 / 5
W moim odczuciu ta firma ma wpisaną w reguły działania nieuczciwość. Dowie się o tym każdy, kto spróbuje się od niej uwolnić. Vectra potrafi na przykład, przy okazji rozwiązywania problemu wadliwej usługi w ramach gwarancji, podsunąć użytkownikowi do podpisania aneks do umowy, prolongujący umowę zamiast protokołu wykonania wymiany zepsutego dekodera na działający. Kiedy zechcecie zakończyć współpracę, pracownik biura obsługi może np. odmówić przyjęcia sprzętu i rozwiązania umowy i już. Może oznajmić, że nie interesują go ustalenia z innym pracownikiem Vectry, ani zapisy umowy. Oczywiście obsługa telefoniczna nie istnieje. To znaczy można tego próbować, ale niczego nie da się ustalić, bo każdy następny kontakt rozpoczyna sprawę od nowa.
Już nawet po rozwiązaniu umowy, co trwało półtora roku od momentu jej wypowiedzenia (po okresie umownym!), Vectra nadal przysyła wezwania do regulowania bieżących opłat, jakby fakt rozwiązania nigdy nie miał miejsca.
Wszystko to jest obliczone na zmęczenie użytkownika, który może dla świętego spokoju będzie płacił w nieskończoność. To prawdziwa zmora starszych osób, które nie radzą sobie z krętactwami. Moja rada - trzymajcie się od Vectry z daleka.
Zaletynie istnieją
WadyUprawianie polityki krętactw i na wszelkie sposoby opóźnianie rozwiązania umowy.
MiejscowośćWrocław
~Robert / 2019-01-02 05:23
Ocena: 2.50 / 5
nie ma programów po za WI fi brak np. H2 ktore mam w TV
MiejscowośćTychy
~uwolniłam się / 2018-12-31 14:25
Ocena: 1.00 / 5
To właśnie dziś ten dzień kiedy ostateczne po 10 latach uwolniłam się od szanownej Vectry. Gdzie kłamią sami przedłużają umowy oczywiście bez możliwości jej wypowiedzenia. Tylko straszą karami. Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku dla siebie i dla innych którzy zrezygnowali i są zadowoleni.
ZaletyBrak
WadyKłamią wprowadzają klienta w błąd i robią to bez żadnych skrupułów.
MiejscowośćZabrze
~Robi / 2018-12-30 22:23
Ocena: 1.25 / 5
Totalna beznadzieja. Prędkość internetu zbliża się do deklarowanej między trzecią a piątą rano, poza tym prędkość to mniej więcej 110 tego, za co płacisz. Połączenie niestabilne, router fatalnej jakości, który najlepiej restartować co godzinę. Obsługa klienta (jeżeli już się dodzwonisz i wytrzymasz ich zabójczą muzę przez kilkanaście minut) na poziomie średnio rozgarniętego licealisty. Częste i regularne awarie umilają współpracę z tą firmą. Telewizji nie oceniam, bo na szczęście mam komfort niekorzystania z ich usług. Ostatni raz dałem się nabrać na gadkę o świetlanej przyszłości (już kładziemy światłowody i będzie pięknie...). Posiadam na szczęście znacznie wolniejszą (na papierze) Netię, z którą nie mam od lat żadnych problemów. Jest tu trochę mojej winy, bo zachciało mi się szybkości, a nie sprawdziłem z jaką firmą mam do czynienia. Szczerze odradzam!
ZaletyBrak
WadyWolne i niestabilne łącze internetowe, dalekie od zadeklarowanego w umowie. Tandetny router, od którego nie sposób się uwolnić. Fatalna obsługa klienta. Częste awarie.
Miejscowośćłęcz
~tede / 2018-12-29 15:03
Ocena: 2.25 / 5
Od 12.2017 do 12.2018 (teraz) mnóstwo problemów z internetem. Wielokrotnie zgłaszane awarie nie zostały naprawione. Dzwoniąc na infolinię miałem wrażenie, że pracownik nie ma kompletnie pojęcia o czym mówi i co powinien zrobić.
WadyNieprofesjonalna i niekompetentna obsługa.
~daga483 / 2018-12-29 12:01
Ocena: 1.25 / 5
Chciałbym podzielić się moja ocena. Jeżeli chodzi o zwykłą tv jest ok. Niestety w momencie kiedy Internet jest dla nas ważny wówczas pojawiają się bardzo duże problemy. Płaciłem za 50 Mb a otrzymywaniem najczęściej poniżej 10 Mb a nawet 1 Mb. Masakra że strony operatora rzadnej pomocy a za wizyty technika kazali sobie słono płacić. Jedyną radą doczekać do końca umowy i rzucić ich w cholerę. Teraz korzystam z usług Orange wraz z tv mam zawsze powyżej 100 Mb i to po wi-fi. Vectra powinna brać z nich przykład.
ZaletyDobra oferta tv
WadyInyernet
MiejscowośćSłupsk
~roman / 2018-12-28 19:24
Ocena: 1.75 / 5
Płacę za 100 Mb/s ,dostaję od 2Mb/s do 85Mb/s.Zgłaszałem to już bardzo dużo razy i nic.Wczoraj podpisałem aneks do umowy,bo jak zwykle dałem się omamić,że już wszystko będzie dobrze,że przyjdzie technik i wszystko naprawi.Miał przyjść dzisiaj tj.28.12.2018r między godz.14 a 16.Zwolniłem się z pracy ,i co , i nic.nawet telefonu ,że mają mnie gdzieś.Umowa podpisana i można jechać z gościem.Normalka jak to w Vectrze.
Wadybardzo niestabilny internet i totalne olewanie klienta.
MiejscowośćLębork
~Snip / 2018-12-27 14:30
Ocena: 1.00 / 5
dzieki ze zabraliscie mi 20 lp smiecie ..............................................
Zaletynic
Wadywszystko
MiejscowośćSiedlce
~klient nr 52847401 / 2018-12-27 11:23
Ocena: 2.00 / 5
Nie ma tematu o telewizji kablowej, a szkoda Vectra to nie tylko internet.
Zainstalowano u mnie uszkodzony tuner tel. kablowej. Uszkodzenie to brak masy, a objaw to głośne buczenie, które ma różne natężenie, czasami wręcz zagłusza dźwięk. Zgłosiłem problem nazajutrz i tu zaczynają się schody. Minęło już 14 dni i dalej Vectra olewa problem, nie pomagają telefony kolejne do "obsługi klienta". Nie ma kontaktu do zwierzchników olewaczy czyli dostępnego numeru czy maila aby zrobić olewaczom ciepełko pod nogami, sprytnie zasłaniają się aby za wiele nie usłyszeć.
Więc kliencie płacz i płać- odradzam każdemu korzystanie z usług tych naciągaczy
Zaletybrak
Wadyto jedna wielka wada
MiejscowośćKnurów
~Arkadiusz / 2018-12-25 21:45
Ocena: 1.50 / 5
Fatalny sprzęt, fatalne połączenie z internetem, fatalny kontakt z obsługą, cena jedynie niska ale pierwsze trzy argumenty ja chyba tłumacza. Jedyne rzetelna osoba w tej firmie jest Pan który przychodzi i podłącza sprzęt, niestety Pan te posiada kablowke w UPC i nie może wyobrazić sobie mojego smutku ale ja szczęście jeszcze tylko 3 miesiące i koniec tego dramatu.
ZaletyPan który podłącza sprzęt.
WadyWszystko
MiejscowośćSosnowiec
~Adam / 2018-12-25 18:54
Ocena: 1.50 / 5
Ping na grach co chwile rozłancza neta, telewizja cały czas przerywa wszystkie kanały nawet te w hd niepolecam nic
ZaletyNie znalazłem
WadyPing. Rozłancza neta. Telewizja przerywa cały dzień i całą noc
MiejscowośćRuda Śląska
~Użytkownik/Gracz / 2018-12-25 01:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet do bani. Jeżeli jesteś graczem i zastanawiasz się nad przejściem do Vectry to zapomnij o normalnym graniu. Oczywiście możesz próbować ale według mnie to po prostu męczarnia a do tego bardzo często między godziną 22 a 2 w nocy jest awaria. Jednak co do telewizji nie jest tak źle.
MiejscowośćStargard
~Damian / 2018-12-24 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Totalne gowno , nie polecam , speed test pokazuje 3 mb pobierania , przesylania 0.34 czasami 5 mb /s , po grac w gry to mozna zapomniec , ping do 1500 w grach , lepszy internet mam w lte na telefonie , a chcialbym dodac ze mam 300m/s :) Nie polecam ! Trzymac sie od vectry z daleka !!!!