Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4520 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2019-02-05 12:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Stabilnosc lacza to jakas paranoja. Co chwile jakies awarie, usterki a naprawa zajmuje kilka godzin. Nie polecam nikomu.
    ZaletyNie ma
    WadyPowyzej
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~pEstka / 2019-02-05 07:46
    Ocena: 2.00 / 5
    dla firmy nie liczy sie klient tylko zyski.
    po rozwiazaniu umowy nie zapomnijcie oddac dekodera,bo jeszcze na koniec kare zaplacicie..
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Kaśka/psinca / 2019-02-04 22:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Ogólnie firma wyrwana z czasów PRL bo w tych mogłaby funkcjonować.Pracownicy nastawieni wyłącznie na zyski,interes klienta mają w "poważaniu"znaczy gdzieś.Jakość usługi -100% nie polecam i omijajcie szerokim łukiem ten komunistyczny twór.(Musielibyście zobaczyć ich siedzibę"Dzban")Szefostwo ma gdzieś co się dzieje z tym tworem....drogie fury,drogie wczasy,własny zysk....a szkielet do d*p* jeśli wiedzie o czym piszę.Pozdrawiam i z całego serca nie polecam
    ZaletyWybór innego operatora(zalecane)
    Wadywszystko jest jedną wielką wadą,nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Jerzy / 2019-02-04 11:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak zyczliwej i profesjonalnej obsługi klienta. Klient -
    starszy, umierający na raka człowiek - chcący pozamykać swoje sprawy i złożyć wypowiedzenie umowy jest odsyłany,
    by przyszedł w innym terminie. Następnie Klient ze swym opiekunem jest w chamski sposób atakowany przez 4 panie z obsługi za " trzymanie telefonu w rece" . Otrzymuje polecenie schowane telefonu, bo Paniom się wydaje, że rozmowa jest nagrywana.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~xyz / 2019-02-03 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejściu od innego operatora nie wiedziałem, że takie dziadostwo jest możliwe w 21 wieku w Polsce. Toć to komuna w nowoczesnym wydaniu, mam na szczęście tylko internet, ale pieniądze zmarnowane, ze względu na permanentny brak odpowiedniej prędkości, usunięcie awarii przekracza możliwości kogokolwiek w tej firmie. Omijajcie z daleka tę firmę jeśli zależy wam na stabilnym łączu internetowym.
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyjak w opisie
    MiejscowośćBraniewo
  • ~olka / 2019-01-31 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    No wiec do sedna. Klientem Vectry bylem dobre 4 lata. Na poczatku miod mleko itd. Co prawda gdyby nie trchnik ktorego znalem osobiscie to pewnie wielu problemow bym nie rozwiazal. No cóż, przyszedl w koncu czas na rozwiazanie umowy z powodu przeprowadzki a oferta vectry nie byla dostepna w okolicy nowego miejsca zamieszkania, zaczal sie proces wypowiedzenia umowy. Konsultanci niestety nic nie moga wiec daja namiery na forme do wypelnienia i wyslania. Vectra odpowiada na forme raz na 2 tygodnie bardzo wymijajaco. Po 3 miesiacach batalii w koncu stwierdzili ze muze napisac wypowiedzenie samemu! No ok, ale za 3 miesiace trzeba bylo zaplacic. Sprzet juz dawno zwrocony, protokol na mailu, a tu nagle zonk. Informacja z vectry ze beda naliczac oplaty za nie zwrocenie sprzetu, co wiecej, policzyli faktury za 3 miesiace nie uzywania ich uslug. Gdyby Pasja byla krecona w dzisiejszych czasach to Jezus bylby ukrzyzowany przez ludzi z Vectry. Oczywiscie zaplace za naliczone faktury, ale ustawilem im przelew na 10 zl /miesiecznie i juz sie zaczely telefony z windykacji. Wykazanie checi splaty poprzez miesieczne wplaty w tej wysokosci okreslaja jasno ze gowno moga zrobic, ale nie przeszkadza im zastraszanie kogos odsetkami (7% w skali roku). Smieszni sa i tyle, gdybym drugi raz mial wybrac uslugodawce to wybralbym edka z krainy kredek, ale na pewno nie Vectre :)
    Zaletybrak
    Wadyza duzo zeby pisac
    MiejscowośćZawadzkie
  • ~Stanisław / 2019-01-31 08:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Klientem Vectry jestem od siedmiu lat. Mam do wyboru kilku dostawców. Vectra jest opcjonalnie najlepsza.
    ZaletyStabilny internet. Szybka reakcja w przypadku problemu.
    WadyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~okopan / 2019-01-30 13:03
    Ocena: 3.75 / 5
    Od ponad pół roku jakość połączenia sieciowego jest trragiczna. Nawet google nie wczytuje. reklamowałem, ale coś technik nie może dojechać.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Banan / 2019-01-30 07:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągle a nawet cały czas internet źle chodzi. WiFi to już wgl porażka. Lepiej jest z telewizja.
    WadyWiecznie zły internet
    MiejscowośćPolice
  • ~Harry / 2019-01-29 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i złodziejstwo. Wyłudzanie pieniędzy, naliczanie kar z wyimaginowanymi podstawami. Zdecydowanie odradzam - omijać szerokim łukiem.
  • ~Maciek / 2019-01-26 20:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie poważna firma że wszystkich aspektów
    - infolinia 2/10 to i tak za dużo
    Dzwoniłem żeby zmienić adres e mail do dziś dzień nie został zmieniony
    -cena nie jest adekwatna do świadczonych usług 2/10

    - Internet choć łącze stałe naprawdejest do duszy. 3/10
    Jak ktoś ma do wyboru upc A vectra to lepiej niech nie wybiera vectry
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
    MiejscowośćKarczew
  • ~Solider / 2019-01-26 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wolny internet.
    Pisze żę jest 150 Mb/s a tak naprawde jest 10.
  • ~karol / 2019-01-25 14:56
    Ocena: 1.50 / 5
    często się wyłącza dekoder, przerwy po kilka ale też kilkanaście sekund, przez "specjalistę", który nie zgłosił poprzedniemu operatorowi mojej rezygnacji, musiałam płacić i tu i tu, a z poprzednim operatorem załatwić wszystko sama. wielotygodniowa korespondencja z vectra nic nie dała. nie mogę się doczekać kiedy mi się kończy umowa. Cenowo też nie rewelacja .
    Wadyj/w
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2019-01-24 23:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Nowy dekoder TV 4730CDX nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.

    UWAGA UWAGA UWAGA nie dajcie sobie wcisnąć dekodera 4730CDX

    Uważam że to skandaliczna sytuacja,brak w nim możliwości sortowania własnej listy programów i raczej nie zanosi się na to, by łaskawie naprawili te spaprane oprogramowanie.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK możliwości sortowania własnej listy kanałów
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Witek / 2019-01-22 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej tej telewizji i internetu. Co innego wciskają przez telefon a co innego próbują wcisnąć klientowi. Znajdą wszędzie lukę żeby dorobić się każdych ochłapów. Omijajcie tą firmę z daleka ! ! !
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kristoff / 2019-01-21 10:15
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem Vectry od 5 lat.Nie mam większysch zastrzeżeń.Sporadycznie ok3-4 razy w roku zdarzają się awarie.
    Szybkość internetu nie odbiega znacząco od tej w umowie
    Zaletyduży wybór kanałów tv
    cena
    Wadytrudno dodzwonić się na infolinię
    MiejscowośćWschowa
  • ~Przecież bęcie wiedzieć, kto dokonuje o / 2019-01-20 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    1. Nowy dekoder TV nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.
    2. Kilka wciśnięć klawiatury i pilot "jest zmęczony". Trzeba odczekać jakiś czas, bo nawet nie można wybrać trzech cyfr kanału
    ZaletyJedyna zaleta, to tylko to, że dekoder jest nowy
    MiejscowośćZabrze
  • ~andrzej / 2019-01-19 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    cały czas przycina, czasem w ogóle nie ma internetu, a jeśli chcesz zadzwonić do nich to nigdy się nie dodzwonisz, ogólnie gówno, którego nikomu nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyma tylko jedną wade brak zalet
    MiejscowośćRadom
  • ~2 / 2019-01-17 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 5x gorszy niz bylo w umowie, brak odpowudzi na prosby o poprawinie wad
    MiejscowośćŚwiecie nad Osą
  • ~Sivien / 2019-01-17 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace 70 zl miesiecznie za 600 dowload i 30 uploadu. Gwarantowane mam polowe z tego. Co tydzien psuje sie internet i nie mam nawet tyle. Czesto jest to jakies 20 downloadu na 0.01 uploadu. Technik nie przychodzi i pomimo obietnic, że będzie nie zjawia się. Vectra to jakaś kpina.
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306