Infolinia, nie istnieje czekam na połączenie po czym konstulant odbiera i rozłącza polecenie.
Jakość, jakości również nie ma. Internet na WiFi działa może parę godzin w ciągu tygodnia. Słowa konsultanta „nikt nie obiecywał działającego internetu”
Telewizja, ciągle ucinają programy, w zamian nie dodają innych .
UWAGA NA ZAPIS INFLACYJNY, podpisujesz umowę na 80 zł po czym po 3 miesiącach dostajesz informację że opłaty za już za 150 zł!!!
WadyPodpisanie umowy z tą firmą.
MiejscowośćWarszawa
~Z / 2024-02-14 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Ciągle są problemy nic nie działa. Żałuję że popisałam umowę z nimi
WadyInternet, ciągle niedziałające programy wszystkie lub kilka
MiejscowośćRadom
~Duszka / 2024-02-14 01:51
Ocena: 2.25 / 5
Nawet KONSULTANT nie wiedział że na dekoderze 4730CD(x) o którym mówiłam, można pominąć krok "usuń nagrania ".
Nie dosyć że NIC NIE MÓGŁ ZROBIĆ WIECEJ TO JESZCZE POZBAWIŁ MNIE NAGRAŃ!!!!
Kogo Vectra zatrudnienia!!!! I dlaczego dla takich... I za takich ....MY PŁACIMY !
ZaletyBrak
WadyPowyżej
MiejscowośćJelenia Góra
~Dorota / 2024-02-14 00:55
Ocena: 2.33 / 5
Fajnie było przez prawie 20 lat. w Jeleniej Górze szczycono się tą Siecią, mimo że wiele ze światłowodem wchodzili na Zabobrze! TERAZ TRAGEGIA !!!!!!!!!!!!! Od 3 tygodni nie mam pomocy, TOTALNA BEZSILNOŚĆ vectry. Wmówili mi że brak zasilania dot. całego Osiedla , CO ZA BZDURA, moi sąsiedzi odbierają to czego u nie nie ma! A VECTRA I JEJ PSEUDOSERWISANCI ROZKŁADAJĄ RECE lub każa czekać do 30 dni. CO ZA INDOLENCJA I BRAK POSZANOWANIA KLIERTA !!!!! Który ICH UTRZYMUJE!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyJW
MiejscowośćJelenia Góra
~Przemek / 2024-02-13 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Teściowie mają od nich telewizję i 3 dni z rzędu awaria po kilka godzin. Poszukam im coś innego bo to jest kompletna porażka.
ZaletyŻadne
WadyAwaria za awaria i zero wytłumaczenia
MiejscowośćRzeszów
~Krze / 2024-02-13 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca usług z jakim miałem do czynienia. Od 2 miesięcy mają poważne problemy z jakością świadczonych usług, udokumentowane przerwy w usłudze, mimo to nie uznają żadnych reklamacji, nie przyznają się do jakiegokolwiek problemu... Mam 3 lokalizacje, indywidualny i biznes. Uciekać!
ZaletyJak działa, to całkiem dobrze działa
WadyNie działa regularnie
MiejscowośćPyskowice
~Witold / 2024-02-12 23:02
Ocena: 1.50 / 5
Vectra to klasyczna firma typu "Złap klienta". Jeżeli klient podpisze umowę, to Vectra ma go daleko w "d"
Zgłosiłem brak sygnału i bujałem się z nimi przez miesiąc. Oczywiście zachowywali się jak modelowy "Pan majster" ze skecza J.Kobuszewskiego i W.Gołasa. Dramat!!!
Jako rekompensatę za codzienne - wielogodzinne przerwy w dostarczaniu sygnału tv I internetu, dli mi kilka złotych rabatu na jednomiesięcznej fakturze. Według moich wyliczeń, powinni obniżyć wartość faktury o minimum 50%, nie mówiąc już o przeprosinach i choćby najmniejszemu zadość uczynieniu.
Po roku i zmianie miejsca zamieszkania, wypowiedziałem umowę ponieważ sygnał Vectry w moim nowym miejscu zamieszkania, jest znacznie ograniczony, a ponadto Vectra zaniechała współpracy z TIDAL, z którego to usługi często korzystałem.
Brak TIDAL to zmiana warunków umowy po stronie Vectry, tak więc kara za zerwanie umowy przeze mnie powinna wynosić "0 zł", a w ostateczności symboliczną złotówkę. Niestety; monopoloista Vectra, nie wiadomo w jaki sposób i Według jakiego klucza wyliczył kwotę: 1430 zł.
Jeżeli ktokolwiek zamierza podpisać umowę z Vectra; szczerze odradzam.
A, i jeszcze jedno - co roku, dwa razy podwyższają opłatę i to o kwoty nijak nie przystające do rzeczywistości.
ZaletyBrak
WadyOpisałem w opinii
MiejscowośćŁańcut
~Bernarda / 2024-02-11 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Popieramy Pana Henryka w całości. Nareszcie się odczepię od vectra internet. Od niewłaściwej umowy internetu z TV którego nie posiadam, co mowilam w salonie oraz od dalszej przyklejonej umowy do tejże mimo objaśnień że tej nie używam bo nie mam tv. Nowa na telefon kom smartphon, nie czytając plikow papierów w salonie. Płaciłam bez sensu jak oszukana dwie umowy Zaufanie do pani ze sztucznymi rzęsami jest u mnie w koszu. Także vectra za przerwanie "umowy płacę 60.- złotych. Rachunki jeszcze przychodzą. Nigdy więcej. Mam tel na kartę, to jest pewniejsze.
~Henryk / 2024-02-10 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w Vectrze prawie od początku i tak źle jak jest teraz to nie było nigdy. Jakość obsługi "pod psem" na reklamacje za każdym razem odpowiedź brzmi, że po stronie Vectry nie ma winy. Ciekawe jak to stwierdzają skoro na ok. 20 reklamacji przez te lata ani razu nie przyszedł fachowiec, żeby sprawdzić i pomierzyć przesyły itd. Koniec......Nie wierzcie w reklamy bo nie dostaniecie nawet 50% tego za co płacicie. Szkoda, że nie ma bata na takie firmy.Powinni dostać zakaz prowadzenia działalności. Klientów mają za debili.
Pozdrawiam i przestrzegam.
MiejscowośćŻory
~cf / 2024-02-09 11:43
Ocena: 1.00 / 5
obsługa techniczna brak kompetencji oraz obsługa biura abonenta .widać że poprawa oferty programowej 2024 luty niema wcale nowe kanały niema odkodowanie na promocje kanałów niema nic .abonenci mogą zrezygnować i odejść do konkurencji .np POLSAT BOX Zaletynie ma
Wadywiele wad .brak kompetencji obsługi biura .
MiejscowośćKalisz
~Michał / 2024-02-08 13:15
Ocena: 3.00 / 5
Technicznie działa, ale obsługa klienta porażka. Przychodzą kwoty do płacenia wyssane z palca, nie ma z kim tego wyjaśnić. Odpowiedzi z BZOK są mało wyjaśniające
ZaletyBrak
WadyBOK
MiejscowośćKatowice
~Tomasz / 2024-02-08 03:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaką miałem do tej pory, non stop się zawiesza
MiejscowośćPruszków
~Dorota / 2024-02-08 01:03
Ocena: 1.00 / 5
Przez ponad 2 tygodnie czekam na zlikwidowanie usterki. Po koszmarnym wreszcie kontakcie na infolinię usłyszałam że przyjdzie serwisant. OCZYWIŚCIE NIE PRZYSZEDŁ, mimo że poświeciłam na jego obecność swój zawodowy czas, nie miałam nawet żadnej informacji tel. !!!!!!.Z infolinii GrubiaNsko !!! poinformowano mnie, że za miejscowych nie odpowiadają!!!! Po raz kolejny dzwoniłam na infolinię - krok, po kroku zrobiłam co mi kazano - ustawienie fabryczne, likwidując na żądanie moje NAGRANIA. nic to nie dało!!! Ale wreszcie pojawili się technicy i stwierdzili, że bez potrzeby ZLIKWIDOWWAŁAM NAGRANIA o Smutku!, BO PONOĆ tą USTEKĘ MA całe moje osiedle i to WINA CENTRALI! I TYLE OD PONAD 2 TYGODNI POMOCY!!!!!! KAŻDY CO INNEGO MÓWI I ZERO..... CO ŚMIESZNE : MOJA OBOK MIESZKAJĄCA SĄSIADKA BEZ PROBLEMU MOŻE COFAĆ PROGRAMY I OGLĄDAĆ JE, TAK SAMO JAK INNI MIESZKAJĄCY NA TYM SAMYM OSIEDLU.
BRAK PROFESJONALIZMU TO ZA MAŁO!!!! NIEKOMPETENCJA , BRAK SZACNKU DLA KLIENTA!!!! ZA CO JA PŁACĘ!
ZaletyBRAK
Wadyza długo by wymienić wszystkie!!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~cx / 2024-02-07 15:09
Ocena: 1.00 / 5
widać vectra niema zamiaru poprawić oferty programowej oraz usług 2024 .najbardziej zależy im podnosić cenny ale jakości usług już nie .obsługa w biurze abonenta brak kompetencji jedynie wciskanie tego co żaden abonent nie chce . nowy kanałów niema w cale a od kodowanie w ramach okna odkodowanego nie istnieje wcale od lat.
Zaletynie ma
Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 luty .
Miejscowośćkalsz
~Ron / 2024-02-07 11:57
Ocena: 1.75 / 5
Omijać tę firmę kogucik szerokim łukiem. Obsługa koszmarna w punkcie konkretnie Świdnica. Chciałem przenieść usługę z jednej ulicy na drugą. (Przeprowadzka). To już na starcie nie dokonano migracji z multimediów do vectry, tylko zwęszono okazję do wyłudzenia pieniędzy wymuszając opłacanie dwóch kont jednocześnie. Nie zamknięto mi starego konta i faktury przyszły na @ do opłacenia. Nie ma z kim rozmawiać na miejscu bo kazdy jest sobie kierownikiem. Szefa brak. Wszystkie panie mają Cię za szmatę oprócz może jednego pana z obslugi Zgłoszenie reklamacji na infolinię dało dopiero poządany efekt ale i tam musisz trafić na kogoś z dobrą wolą. Rezygnuję z ich usług po 2gim miesiącu i przestrzegam innych żeby nie zadawać sie z nimi.
MiejscowośćŚwidnica
~NADIA / 2024-02-07 00:11
Ocena: 3.25 / 5
Sieć komórkowa działa poprawnie ale to nie zasługa vectry tylko dostawcy głównego.Ale nie o tym rzecz.Przed podpisaniem umowy nie ma mowy o dostępie do warunków szczegółowych.Po pół roku użytkowania podnieśli cenę powołując się na zapisy do których wcześniejszy dostęp był niemożliwy,jeszcze to nazywając takim emeryckim terminem "waloryzacja".Nowa stawka jest uśredniona za ostatni rok cho c klientem jestem tylko 6 m-cy.Nie pierwszy raz jestem klientem vectry,jak długo pamiętam zawsze z problemami,że swojej głupoty dałam się naciągnąć kolejny raz.Absolutnie nie polecam,jak masz wybór omijaj szerokim łukiem.
MiejscowośćKATOWICE
~Adam / 2024-02-06 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Przedłużyłem umowę na kolejny okres na takich samych zasadach co w poprzedniej umowie. Zapewniono mnie że nic się nie zmieni. Przy pierwszym rachunku okazało się że jest o 10 zł większa. Nie otrzymałem pisemnej umowy pomimo że prosiłem o nią. Jestem zawiedziony tą firmą.
ZaletyInternet ok
WadyObsługa i robienie z ludzi idiotów
MiejscowośćElbląg
~Vectra to rak / 2024-02-05 23:04
Ocena: 1.00 / 5
gorzej niż źle.
Gubienie pakietów
lagi
przerwy w dostawach
obsługa klienta nie istnieje
firma do zaorania
Zalety:D wtf ?
Wadyzdecydowanie wszystko
Miejscowośćpoznań
~Andrzej / 2024-02-05 17:44
Ocena: 2.00 / 5
Witam
Uważajcie na Vectrę bo podpisuje się umowę na niskiej stawce a zachwalę podnoszą stawki korzystając z inflacji. Oszukują klientów!!!!
Wadyzmieniają stawki w trakcie trwania umowy oczywiście do góry.
MiejscowośćWrocław
~Young_Szefix_ / 2024-02-05 10:16
Ocena: 1.50 / 5
Internet bardzo słabej jakości, obsługa klienta jest bardzo słaba. Myślę że lepszym rozwiązaniem będzie wymiana Internetu na inny np: strong-pc lub play.