MiejscowośćKielce
strona 139 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »
-
~Artur G / 2019-03-20 22:29
Korzystam z Vectry od początku stycznia 2019. Co do telewizji wszystko jest jak ma być, nic się nie zacina, kanały wyświetlane prawidłowo. Co do internetu max prędkość powinna być 150mbs. Na speedtestach pokazuje 160, krótko mówiąc, zapiernicza i to na bezprzewodowym łączu. Nigdy nie było problemu z niestabilnością łącza. Gościu który przyszedł montować tv dał popkorn i 2 miesiące wszystkich kanałów za darmo, zajebista sprawa. Na infolinii spoko ludzie. Ja tam polecam -
-
~Zttf / 2019-03-16 12:47
Internet to porażka mam 200mbs a na speed testach wykazuje ok30/40
Pobieranie pliku zajmuje ok. 15min/gb
A zasięg ginie w następnym pokoju.
Poza tym ceny wysokie, częste awarie liczne problemy z routerem trzeba codziennie resetować bo bez tego jakość spada do poziomu z punktów darmowego wifi na którym jest 30 osóbZaletyBrak jakichkolwiekWadyBardzo sporoMiejscowośćRuda Śląska -
~RAL / 2019-03-16 12:16
Bardzo wiele problemów z internetem, obsługa klienta to żart i wysoka cena za internet ZaletyŻadneWadyWiele -
~Zbyszek / 2019-03-15 18:01
Czysta masakra. Jakość świadczonych usług tragiczna, awarie sprzętu i infrastruktury doprowadzajacej. Polecam omijać szerokim łukiem. ZaletyDosyć dobre cenyWadySprzęt, awarię, beztroska postawa BOKMiejscowośćWarszawa -
~Darknes / 2019-03-14 20:14
Wasz internet jest tak słaby że nie da się nawet muzyki pobrać
Szybkość połączenia (pobieranie)
129.9 kb/s
Szybkość połączenia (przesyłanie)
62.2 kb/s
Bardzo polecam tak szybki internet
(Sarkazm)MiejscowośćKuźnia Raciborska -
~Natalia / 2019-03-14 10:26
Powolny, w godzinach wieczornych wszystko się zacina, 2 razy dzwoniłam, 2 razy coś zmienili, miało być lepiej, nic się nie zmieniło. Dramat. MiejscowośćWrocław -
~EWA / 2019-03-14 07:08
Od lat mam vectre, dużo usterek i brak usług A rachunki na całą kwotę. Po zmianie routera nagle dostępność Internetu została ograniczona do dwóch urządzeń, każde dodatkowe płatne po kilkanaście złotych. Więc dwa lata była walka w domu o dostęp i ciągle resetowanie. Teraz w końcu skończyła się umowa, zadzwoniłam z wypowiedzeniem i tu nagle okazało się że już od dawna, a napewno od roku już nie ma ograniczeń urządzeń. O czym nikt nie wspominałprzez tak długo czas. Dopiero wczoraj Pani odblokowala router i nie ma problemu z ilością. Na pytanie dlaczego nie informowali o tej zmianie, powiedziała że to jest infolinia przychodzące A nie wychodząca. Dodam że z ofertą zwiększenia nocy intranet dzwonili co miesiąc, więc jednak można bylo. Jestem wiele lat rozczarowana usługami, decyduje się na zmianę firmy. MiejscowośćWROCŁAW -
~Ewelina / 2019-03-13 22:18
Internet to jakaś tragedia... Codziennie w godzinach wieczornych (18-23) nie da się otworzyć praktycznie żadnej strony, nie mówiąc już o obejrzeniu jakiegokolwiek serialu czy filmu...Nie polecam WadyBardzo wolny internet, utrudnione korzystanie ze stron internetowychMiejscowośćBiałystok -
-
~Rob / 2019-03-13 16:32
Cóż, ta firma nie jest ani najgorsza ani najlepsza. Jak popracują nad jakością usług i serwisów w razie awarii, to będzie tylko lepiej. Zaletycena, parametryMiejscowośćzachodniopomorskie -
~Klient Vectra / 2019-03-11 22:23
Dno i kilo mułu. Zależało mi na bajkach i je otrzymałem w przyzwoitej cenie ale na okres 30 dni po czym ograniczył dostęp twierdząc że każdy nowy klient dostaje najwyższy abonament na okres próbny. Moje prośby tłumaczenia na nic się nie zdały. NIE POLECAM OSZUSTÓW!!! ZaletyPVR VODWadyObsługa klienta, zamulony dekoder, słaby internet i wiele innychMiejscowośćWarszawa -
~Ja / 2019-03-10 08:20
Właśnie jestem świeżo po wymianie dekodera TV z HD ( takiego ośmioletniego ) na HD z nagrywarką. Szlag mnie trafia - jakość obrazu na telewizorze plazmowym spadła prawie do zera. Szczególnie kanały HD które dawniej chodziły jak żyleta teraz są jakieś przypruszone, bez wyrażnej ostrości, nie pomogło restartowanie od nowa instalacji ani zakup nowego kabla HDMI, panie na infolinii nie są w stanie nic pomóc, umówiony jestem z monterem na poniedziałek - zobaczymy jak to dalej będzie. P.S Na chwilę podłączyłem drugi ( stary ) dekoder HD który mam zainstalowany w drugim pokoju w miejsce tego nowego, obraz chodzi rewelacyjnie, więć nie jest to wina telewizora tylko dekodera. Już się zastanawiam czy nie odstąpić od umowy jak instalator nie pomoże gdyż byle jak telewizji w plazmie to mi się nie chce oglądać... MiejscowośćKielce -
~Niezadowolony klient / 2019-03-06 16:21
Odradzam przedłużanie umów z tą firmą. W ogóle nie liczą się z klientem, którego już mają. Oferują gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci. Otrzymałem ulotkę z ofertą i zadzwoniłem na infolinię to oferowali mi wyższe stawki niż mam w ulotce. To jakaś kpina. -
~Wanda / 2019-03-05 21:56
Podczas ostatniego zgłoszenia nie otrzymałam fachowej pomocy i rozwiązania mojego problemu, który nadal istnieje. MiejscowośćNidzica -
~Krystian / 2019-03-05 12:56
Nowy dekoder to jakaś kpina. Strasznie się zacina podczas użytkowania, utrudniając włączenie określonego programu, dodatkowo w obsłudze strasznie nie intuicyjny. Obsługa klienta nigdy nic nie wie, umywa ręce od każdej awarii. Gość który zmieniał, montowal nowy dekoder-burak, wiesniak, cham. Również nic nie potrafił wytłumaczyć prócz podłączenia kilku kabli, a cwaniakowal jak by sam zaprojektował to marne urzadzenie.
Ogólnie dno, nie mogę się doczekac aż umowa wygasnie. NiepozdrawiamZaletyCena ok,WadyWszystkoMiejscowośćKielce -
~Adam / 2019-03-05 11:17
Złożyłem zamówienie na internet wraz z montażem. Termin montażu był wyznaczony na tydzień do przodu - jakoś przecierpiałem tak długi okres oczekiwania. W dniu montażu kurier się nie zjawił. Skończyło się na dzwonieniu na infolinię i wielokrotnym przełączaniu, gdzie konsultanci stwierdzali, że takiego zamówienia w ogóle nie było (mimo co najmniej kilku maili potwierdzających złożenie zamówienia). Mówi się no trudno - postanowiłem złożyć zamówienie ponownie tym razem drogą telefoniczną. Udało mi się nawet dostać rabat w postaci 2 miesięcy za jeden złoty. Oczywiście nie odbyło się bez haczyka - montaż będzie płatny 49zł zamiast 1zł - tak jak w przypadku zamówienia przez internet. Kojarzyłem, że cena USŁUGI INSTALACYJNEJ jest podana na stronie i wynosi 1zł, ale konsultant szedł w zaparte, że to tylko aktywacja, a montaż jest płatny 49zł ;) Przy tej firmie trzeba uważać na wszelkie wciskane usługi dodatkowe, o których wyłączeniu trzeba pamiętać w odpowiednim czasie. MiejscowośćWarszawa -
~Kinga / 2019-03-05 00:23
Co najmniej dwa razy w tygodniu brak telewizji, bo akurat mają awarie w okolicy. Internet to już w ogóle masakra, takie widmo płaci się za niego ,a jak nie było tak nie ma ,nic kompletnie nie da się na nim zrobić. Siedząc w domu muszę udostępniać internet z telefonu na komputer, bo przy podłączeniu nawet KABLOWYM wciąż go rozłącza i jest napisane , że internet ograniczony. Dzwoni się tam ale podobno wszystko działa jak trzeba. Moim zdaniem najgorsza rzecz to podpisanie z nimi na coś umowy, wywalanie pieniędzy na nic, masakra. MiejscowośćOlsztyn -
-
~Klaudia / 2019-03-04 15:42
Nie polecam! 3 raz w ciągu tygodnia brak telewizji i Internetu ! Jak się dzwoni do nich pierw mówią że o 16 30 później o 18 później o 20.. odradzam ! WadyBrak dostępu do Internetu oraz brak telewizji. W ciągu tygodnia 3 razy.MiejscowośćWrocław -
~ogl / 2019-03-03 21:22
Witam od grudnia 18 roku niestety jestem abonentem internet domowy wifi od vectry załatwiając z konsultantem sprzedażowym vectry telefonicznie zapewniano mnie ze po kablu 100 mb/s a i stabilne połączenie przez wifi a tu po miesiącu klapa konsultanci doradzają zainstalowania wifi analizer i skakania po kanałach które są mniej obciążone technik vectry w przeciągu 2 miesiecy ich super vectra magic box zmieniał juz mi 3 razy z coraz gorszym skutkiem predkosć po wifi 0d 2 do 7 mb zasięg wifi tylko albo aż na jeden pokój 60 m mieszkanie porażka odradzam straszą karami umownymi a co ma zrobic klient któremu nie świadczą na poziomie usług, złapali frajera i doją,
pamiętaj osobo czytająca to, vectra nie gwarantuje niczego jedynie ty drogi złapany kliencie masz płacić i tyleZaletytylko cena 50 złWadyinternet wolny nie gwarantują żadnej prędkości po wifi jak i samego wifi
po kablu który nie jest mi potrzebny bo mam wiekszość urządzeń bez kabla tablet tv itd odradzamMiejscowośćGłubczyce -
~S4 / 2019-03-02 20:49
4x1 to i tak powód do dumy, gdyż nie ma zer ;) człowiek płaci śmieszne 29 zł za internet a dostaje śmiesznie 800kB zamiast 10mB o ile w ogóle się połączy, centrum Katowic a zasięg jak w bunkrze za czasów 1 WŚ, najgorszemu wrogowi odradzam wzięcie czegokolwiek od tychże ludzi :D Wadysame wady, brak zalet -
~Elka / 2019-02-25 09:38
Ja jestem bardzo zadowolona. Internet na 150 jest ok 140, korzystam od 1,5 roku w tym czasie była 1 awaria naprawiona po 6 godzinach, za 70 zł mam kanały sportowe 150 kanałów w tym sportowe i internet 150 w przyszłym miesiącu maja mi wymienić dekoder ma 4k ZaletyDobra cena
Szybki internet
Dużo kanałów
Dekoder 4kWadyTrzeba długo czekać na połączenie z infoliniaMiejscowośćTychy
strona 139 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »