najgorsza firma z jaką do tej pory podpisywałem umowy o świadczenie usług. Rozwiązanie umowy to jakiś koszmar infolinia niekompetentna nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie. Jeśli ktoś ma podpisaną z nimi umowę na internet to proszę sprawdzić prędkość bo nigdy nie dostarczają takiej jak powinna być. Zawsze obniżają prędkość
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćRzeszów
~Kubek13skill / 2019-02-05 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgotszy ruter z vectry nigdy nie kupujcie tego zdzierstwa. Gram sobie w fortnite jest wszystko okej a zaraz utracono pelaczenie z internetem
WadyNajgorszy internet na swiecie
MiejscowośćRadomsko
~Marek / 2019-02-05 12:07
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Stabilnosc lacza to jakas paranoja. Co chwile jakies awarie, usterki a naprawa zajmuje kilka godzin. Nie polecam nikomu.
ZaletyNie ma
WadyPowyzej
MiejscowośćJelenia Góra
~pEstka / 2019-02-05 07:46
Ocena: 2.00 / 5
dla firmy nie liczy sie klient tylko zyski.
po rozwiazaniu umowy nie zapomnijcie oddac dekodera,bo jeszcze na koniec kare zaplacicie..
MiejscowośćWroclaw
~Kaśka/psinca / 2019-02-04 22:14
Ocena: 1.25 / 5
Ogólnie firma wyrwana z czasów PRL bo w tych mogłaby funkcjonować.Pracownicy nastawieni wyłącznie na zyski,interes klienta mają w "poważaniu"znaczy gdzieś.Jakość usługi -100% nie polecam i omijajcie szerokim łukiem ten komunistyczny twór.(Musielibyście zobaczyć ich siedzibę"Dzban")Szefostwo ma gdzieś co się dzieje z tym tworem....drogie fury,drogie wczasy,własny zysk....a szkielet do d*p* jeśli wiedzie o czym piszę.Pozdrawiam i z całego serca nie polecam
ZaletyWybór innego operatora(zalecane)
Wadywszystko jest jedną wielką wadą,nie polecam.
MiejscowośćOlsztyn
~Jerzy / 2019-02-04 11:41
Ocena: 1.50 / 5
Brak zyczliwej i profesjonalnej obsługi klienta. Klient -
starszy, umierający na raka człowiek - chcący pozamykać swoje sprawy i złożyć wypowiedzenie umowy jest odsyłany,
by przyszedł w innym terminie. Następnie Klient ze swym opiekunem jest w chamski sposób atakowany przez 4 panie z obsługi za " trzymanie telefonu w rece" . Otrzymuje polecenie schowane telefonu, bo Paniom się wydaje, że rozmowa jest nagrywana.
MiejscowośćJelenia Góra
~xyz / 2019-02-03 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Po przejściu od innego operatora nie wiedziałem, że takie dziadostwo jest możliwe w 21 wieku w Polsce. Toć to komuna w nowoczesnym wydaniu, mam na szczęście tylko internet, ale pieniądze zmarnowane, ze względu na permanentny brak odpowiedniej prędkości, usunięcie awarii przekracza możliwości kogokolwiek w tej firmie. Omijajcie z daleka tę firmę jeśli zależy wam na stabilnym łączu internetowym.
Zaletynie zauważyłem
Wadyjak w opisie
MiejscowośćBraniewo
~olka / 2019-01-31 14:32
Ocena: 1.50 / 5
No wiec do sedna. Klientem Vectry bylem dobre 4 lata. Na poczatku miod mleko itd. Co prawda gdyby nie trchnik ktorego znalem osobiscie to pewnie wielu problemow bym nie rozwiazal. No cóż, przyszedl w koncu czas na rozwiazanie umowy z powodu przeprowadzki a oferta vectry nie byla dostepna w okolicy nowego miejsca zamieszkania, zaczal sie proces wypowiedzenia umowy. Konsultanci niestety nic nie moga wiec daja namiery na forme do wypelnienia i wyslania. Vectra odpowiada na forme raz na 2 tygodnie bardzo wymijajaco. Po 3 miesiacach batalii w koncu stwierdzili ze muze napisac wypowiedzenie samemu! No ok, ale za 3 miesiace trzeba bylo zaplacic. Sprzet juz dawno zwrocony, protokol na mailu, a tu nagle zonk. Informacja z vectry ze beda naliczac oplaty za nie zwrocenie sprzetu, co wiecej, policzyli faktury za 3 miesiace nie uzywania ich uslug. Gdyby Pasja byla krecona w dzisiejszych czasach to Jezus bylby ukrzyzowany przez ludzi z Vectry. Oczywiscie zaplace za naliczone faktury, ale ustawilem im przelew na 10 zl /miesiecznie i juz sie zaczely telefony z windykacji. Wykazanie checi splaty poprzez miesieczne wplaty w tej wysokosci okreslaja jasno ze gowno moga zrobic, ale nie przeszkadza im zastraszanie kogos odsetkami (7% w skali roku). Smieszni sa i tyle, gdybym drugi raz mial wybrac uslugodawce to wybralbym edka z krainy kredek, ale na pewno nie Vectre :)
Zaletybrak
Wadyza duzo zeby pisac
MiejscowośćZawadzkie
~Stanisław / 2019-01-31 08:30
Ocena: 5.00 / 5
Klientem Vectry jestem od siedmiu lat. Mam do wyboru kilku dostawców. Vectra jest opcjonalnie najlepsza.
ZaletyStabilny internet. Szybka reakcja w przypadku problemu.
WadyBrak
MiejscowośćRuda Śląska
~okopan / 2019-01-30 13:03
Ocena: 3.75 / 5
Od ponad pół roku jakość połączenia sieciowego jest trragiczna. Nawet google nie wczytuje. reklamowałem, ale coś technik nie może dojechać.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Banan / 2019-01-30 07:27
Ocena: 1.25 / 5
Ciągle a nawet cały czas internet źle chodzi. WiFi to już wgl porażka. Lepiej jest z telewizja.
WadyWiecznie zły internet
MiejscowośćPolice
~Harry / 2019-01-29 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Dno i złodziejstwo. Wyłudzanie pieniędzy, naliczanie kar z wyimaginowanymi podstawami. Zdecydowanie odradzam - omijać szerokim łukiem.
~Maciek / 2019-01-26 20:49
Ocena: 1.75 / 5
Nie poważna firma że wszystkich aspektów
- infolinia 2/10 to i tak za dużo
Dzwoniłem żeby zmienić adres e mail do dziś dzień nie został zmieniony
-cena nie jest adekwatna do świadczonych usług 2/10
- Internet choć łącze stałe naprawdejest do duszy. 3/10
Jak ktoś ma do wyboru upc A vectra to lepiej niech nie wybiera vectry
ZaletyBrak
WadyWyżej wymienione
MiejscowośćKarczew
~Solider / 2019-01-26 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo wolny internet.
Pisze żę jest 150 Mb/s a tak naprawde jest 10.
~karol / 2019-01-25 14:56
Ocena: 1.50 / 5
często się wyłącza dekoder, przerwy po kilka ale też kilkanaście sekund, przez "specjalistę", który nie zgłosił poprzedniemu operatorowi mojej rezygnacji, musiałam płacić i tu i tu, a z poprzednim operatorem załatwić wszystko sama. wielotygodniowa korespondencja z vectra nic nie dała. nie mogę się doczekać kiedy mi się kończy umowa. Cenowo też nie rewelacja .
Wadyj/w
MiejscowośćWarszawa
~Janusz / 2019-01-24 23:17
Ocena: 2.25 / 5
Nowy dekoder TV 4730CDX nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.
UWAGA UWAGA UWAGA nie dajcie sobie wcisnąć dekodera 4730CDX
Uważam że to skandaliczna sytuacja,brak w nim możliwości sortowania własnej listy programów i raczej nie zanosi się na to, by łaskawie naprawili te spaprane oprogramowanie.
ZaletyBRAK
WadyBRAK możliwości sortowania własnej listy kanałów
MiejscowośćRuda Śląska
~Witek / 2019-01-22 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej tej telewizji i internetu. Co innego wciskają przez telefon a co innego próbują wcisnąć klientowi. Znajdą wszędzie lukę żeby dorobić się każdych ochłapów. Omijajcie tą firmę z daleka ! ! !
MiejscowośćWarszawa
~kristoff / 2019-01-21 10:15
Ocena: 4.00 / 5
Jestem klientem Vectry od 5 lat.Nie mam większysch zastrzeżeń.Sporadycznie ok3-4 razy w roku zdarzają się awarie.
Szybkość internetu nie odbiega znacząco od tej w umowie
Zaletyduży wybór kanałów tv
cena
Wadytrudno dodzwonić się na infolinię
MiejscowośćWschowa
~Przecież bęcie wiedzieć, kto dokonuje o / 2019-01-20 19:33
Ocena: 1.50 / 5
1. Nowy dekoder TV nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.
2. Kilka wciśnięć klawiatury i pilot "jest zmęczony". Trzeba odczekać jakiś czas, bo nawet nie można wybrać trzech cyfr kanału
ZaletyJedyna zaleta, to tylko to, że dekoder jest nowy
MiejscowośćZabrze
~andrzej / 2019-01-19 22:55
Ocena: 1.00 / 5
cały czas przycina, czasem w ogóle nie ma internetu, a jeśli chcesz zadzwonić do nich to nigdy się nie dodzwonisz, ogólnie gówno, którego nikomu nie polecam