WadyJesteście jedna wielka wadą
strona 136 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »
-
~Piotr / 2019-06-18 16:14
Nigdy więcej takiego g*****. Nie polecam słaby i beznadziejny -
-
~barbarossa / 2019-06-17 11:58
infolinia cały czas sie rozłącza. Nie można zfinalizowac omów. Przykład dziś jest 17.06.2019 ustaliłem nowe warunki z dniem 14.05.2019 - przeszło miesiąc czekam a vectra zagubiona totalnie. Zlecenie w trakcie brak informacji zwrotnej. Paranoja. ocena źle - bardzo źle bardzo tragicznie. Moja sugestia to uzbroić sie w cierpliwość. Nie da się zrobic tu nic w normalnym czasie. Na dodatek cały czas odstlaja Cie z dzialu do dzialu po czyn rozłacza ZaletyżadnychWadywszystkie - przede wszystkim obsluga klienta na bardzo ale to bardzo niskim poziomieMiejscowośćOlsztyn -
~Maksim / 2019-06-16 13:07
Prędkość Internetu niższa niż minimalno dopuszczalna według umowy.
Cały czas przerywa.ZaletyBrakWadyJakość usług.MiejscowośćGdańsk -
~qwe / 2019-06-16 11:22
nie polecam technik przyszedł tydzien temu wymienic router bo sam się restartowął. nowy router działa jeszcze gorzej.
Nie umieją rozwiązywac problemów.ZaletyżadneWadynie umieją rozwiązywać problemówMiejscowośćwarszawa -
~Barbara / 2019-06-14 19:19
Nie polecam, z tv zrezygnowałam już dawno, korzystam tylko z internetu, niestety. Ciągłe problemy. Dlaczego? Moim zdaniem brak kompetentnych osób zatrudnionych w pomocy technicznej a może brak należytej kontroli. Dzisiaj (14.06.19 r.)znów zgłosiłam brak internetu. Otrzymałam informację, że technik przybędzie 22.06.19 r. czyli muszę czekać 8 dni. Problem ten ciągnie się już ponad miesiąc i zdaje się, że będzie trwał i trwał i trwał aż zdarzy się jakiś cud.
Korzystam bo nie mam wyboru, Vectra nie ma konkurencji w Radomiu.Zaletynie znalazłamWadynie potrafią rozwiązywać problemów - niech sami wyciągną wnioski dlaczego tak się dziejeMiejscowośćRadom -
~Tk joop / 2019-06-14 08:30
Nigdy, ale to nigdy wiecej vectra.... Oszukuja ludzi srednio internet nie dziala 3 tyg w miesiacu potem tydzień tak wolno i co chwile trzeba niby resetowac. Kompletny brak szacunku do klienta... W dziale obslugi nikt nic nie wie... Zglaszam problem jednego dnia, a nastepnoego nikt nic juz nie wie i tak co chwilę.... Powinni sie zajac w twj firmie moze czymkolwiek innym np sprzedaz warzyw lub owocow... Ale to nigdy przenigdy internetem.
.. Wykonczyli mnie swim idiotyzmem..... Nikou nie polecam.... Ludzie nie wiazcie sie z ta amatorszczyzna.... To najwiekszyoj blad....ZaletyNie maWadyZa duzo, aby pisac...MiejscowośćGdansk -
~Klient / 2019-06-14 00:43
Jak placisz i sie nie domagasz to ok. A jak sprobujesz rozwiazac umowe to ci sie dowala. MiejscowośćŻory -
~Dorota / 2019-06-12 17:41
Tragedia !!! Nie polecam !!! Dzwonię na infolinię w sprawie awarii nikt nie odbiera !!! Tydzień już mi telewizja nie działa!!! Na infolinii nikt nie odbiera, w biurze gdy zgłaszam awarię każą dzwonić na infolinię. ZaletyBrakWadySame wedyMiejscowośćPrudbik -
-
~roland / 2019-06-11 12:34
zlodzieje !!!! oszusci !!!! NIE POLECAM !!!
wysylaja faktury a umowa byla rozwiazana. odlaczyli tv i internet ale faktury dalej przychodza !!!! sprawa juz chyba tylko dla prokuratury , wszyscy konsultanci sa niekompetetniZaletyzadnychWadywszystkoMiejscowośćRadom -
~Lilianna / 2019-06-10 19:13
Dramat. Nigdy więcej vectry. Non stop się zacina, ładuje wiecznie strony, ma opóźnienia. Mieszkam w samym centrum Wrocławia i nawet w jednym z największych miast Polski internet vectry nie działa sprawnie. Nie wiem jakim cudem jeszcze czegoś z tym nie zrobili. Wstyd, po prostu wstyd. ZaletyBRAKWadyczas ładowania, zacinanie się stron, internet działa w żółwim tempieMiejscowośćwrocław -
~Beata / 2019-06-06 20:19
Jedna z najgorszych firm jakie miałam okazję spotkać.Od trzech lat korzystam z ich usług,ale tylko kiedy podpisywałam umowę ktoś był łaskaw ze mną rozmawiać,umowa się skończyła,nawet nikt nie zadzwonił i nie zapytał czy przedłużamy,nie zaproponował nowej oferty!Jestem dalej na starych zasadach,płace taki sam abonament,a kanałów ubywa!Jestem wkurzona,bo to oszuści,którzy ściągają kasę,nie polecam i radzę trzymać się od nich z daleka!! ZaletyŻadneWadyTo,że istnieją,oszuściMiejscowośćWarszawa -
~Globus / 2019-06-05 12:22
Ci ludzie biorą pieniądze za usługi Ale w wakacje rano częściej nie ma Internetu niż jest żałosne prawie codziennie awarie WadyAwarieMiejscowośćBielsko-Biała -
~Poprik / 2019-05-29 08:39
Sprzedaż ok
Serwis infolinia zeeeroooo pompcy
Prośba o przelaczenie do kogos bardziej kompetentnego wzbudzil smiech
Jak podziekowalem za taka pomoc i pbsluge
I stwierdzilem ze jak umowa mi sie skonczy to ie przedluze pani z dzialu technicznego na infolini stwierdzila ze nie ma problemu maja mase klijentowWadyZero momocy i olewanie klijenta
Jesli pani miala gprsze dni to niech je zostawia w domuMiejscowośćZabrze -
~Karol / 2019-05-28 23:27
Częste awarie brak informacji o nich na stronie. W godzinach wieczornych lepiej nie sprawdzać szybkości Internetu. MiejscowośćPiła -
~danmark / 2019-05-28 19:25
Internet z Vectry mam od miesiąca i jestem bardzo zadowolony, wcześniej korzystałem z mobilnego internetu Plusa. Szybkość, stabilność transmisji i niezawodność to charakteryzuje internet z Vectry czego nie mogę powiedzieć o internecie mobilnym Plusa. ZaletyWysoka szybkość transmisji, dobry modem, bardzo dobra współpraca z personelem technicznymWadyCena pakietu internetowego mogła by być trochę niższa.MiejscowośćŁosice -
~Robert / 2019-05-26 21:08
Posiadam pakiet platynowy bez internetu od dwóch lat.
Bywa, że dekoder samoczynnie się resetuje w trakcie oglądania telewizji.Są okresy, że kilka razy w tygodniu bez ostrzeżenia.
Raz na jakiś czas zupełny brak sygnału przez kilka/kilkanaście godzin.Infolinia twierdzi, że to przez awarię w rejonie...MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
-
~Michał / 2019-05-26 19:52
Parametry są dobre a cena jest adekwatna do jakości lecz częstość zmywania łączą jest nienormalna. ZaletyPrędkość łączą jest przyzwoitaWadyW godzinach wieczornych mimo podłączenia sprzętu kablem internetowym połączenie często jest przerywane.MiejscowośćBraniewo -
~Beata / 2019-05-21 17:11
Bardzo nie kompetentna informacja przez konsultanta.Młodzi i bez wiedzy. A mianowicie chciałam się dowiedzieć czy doszło upoważnienie wysłane e mailem i czy już mogę załatwiać sprawy mojej teściowej ponieważ nie wychodzi z domu i ma 88 lat.Prosiłam aby rachunki przychodziły drogą elektroniczną nic z tego .Pan konsultant zaproponował mi żeby teściowa przyszła do biura OB, i żadnych informacji mi nie udzieli. MiejscowośćWarszawa -
~Radziu / 2019-05-20 21:59
Firma to zbiór znajomych, Prezes Jan, siedział w więzieniu a jego kochanka jest dyrektorem regionu centralnego, słabo, każdy z każdym itd ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWarszawa -
~Beny / 2019-05-20 18:50
3ci miesiąc z vectrą, internet zasuwa jak szalony. Stabilny, bez skoków pingu, w ciągu tych 3 miesięcy 2 razy na dosłownie 2 minuty zamulił. Także szczerze polecam 600mb/s, i obstawiam że większość negatywnych ocen pochodzi od większych bądź mniejszych dzieci, mieszkających z rodzicami, u których za pewne stoi router. Ja router mam oddalony od pcta o 2 metry, więc łączę się przez wifi o częstotliwości 5g, i tak jak na poniższym obrazku pobierałem po 50-60mb/s, a ping nawet nie podskoczył. Polecam
https://i.imgur.com/f8zOD8r.pngZaletyStabilny, szybki.WadyHard to sayMiejscowośćGliwice
strona 136 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »