Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PATRYK / 2019-03-25 13:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Złodzieje mówią co innego i robią inaczej miałem mieć promocje przez pierwsze dwa miesiące a muszę jeszcze więcej płacić. Nie polecam tylko ba ciagaja
    ZaletyBrak
    WadyZlodzieje
  • ~Lewy / 2019-03-23 15:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam,
    Jestem posiadaczem internetu Vectry od dwóch lat i nie narzekam. Przedłużyłem o kolejny okres umowę . Nie zdarzyło mi się abym miał przerwy w internecie. Miałem spięcie z operatorem w kwestii księgowania rachunków (panuje burdel) ale osiągnąłem cel prawdy.Składałem dwie reklamacje , których Vectra chciała udowodnić swoją racje i znów było po mojej stronie. Ogólnie biorąc jako operatora to nie narzekam na jego usługę Internet stabilny,z czystym sumieniem polecam.
    Zaletystabilność internetu,cena rozsądna
    WadyLekceważący stosunek do klienta przez biuro obsługi
    MiejscowośćBiałobrzegi radomskie
  • ~J / 2019-03-20 22:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Badziewie jak każde inne 100 Mb a w rzeczywistości z 12 Mb jak z kilka razy speedujesz pomiar i jak wyczują, że coś chcesz sprawdzić to jest 90 Mb no teraz jest 60 Mb po wifi , na lanie pewnie by było z 90 Mb

    Pierwsze pingi około 60 potem po minucie z 25 niby dobrze

    ale w innym miejscu na prowincji po radiówce mam pingi poniżej 10 ms , jednak można.
    Zalety-------
    Wadynie mam telewizji z Vectry ale widziałem u znajomego że mają po kablówce opóźniony sygnał około 60 sekund to bardzo pomaga mojemu znajomemu w oglądaniu transmisji sportowych.
    Często dzwonię do niego i mówię do niego że padła bramka i po kilku sekundach słyszę głos sprawozdawcy z jego kablówki gool
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Artur G / 2019-03-20 22:29
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z Vectry od początku stycznia 2019. Co do telewizji wszystko jest jak ma być, nic się nie zacina, kanały wyświetlane prawidłowo. Co do internetu max prędkość powinna być 150mbs. Na speedtestach pokazuje 160, krótko mówiąc, zapiernicza i to na bezprzewodowym łączu. Nigdy nie było problemu z niestabilnością łącza. Gościu który przyszedł montować tv dał popkorn i 2 miesiące wszystkich kanałów za darmo, zajebista sprawa. Na infolinii spoko ludzie. Ja tam polecam
    MiejscowośćKielce
  • ~Zttf / 2019-03-16 12:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet to porażka mam 200mbs a na speed testach wykazuje ok30/40
    Pobieranie pliku zajmuje ok. 15min/gb
    A zasięg ginie w następnym pokoju.
    Poza tym ceny wysokie, częste awarie liczne problemy z routerem trzeba codziennie resetować bo bez tego jakość spada do poziomu z punktów darmowego wifi na którym jest 30 osób
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyBardzo sporo
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~RAL / 2019-03-16 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wiele problemów z internetem, obsługa klienta to żart i wysoka cena za internet
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
  • ~Zbyszek / 2019-03-15 18:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Czysta masakra. Jakość świadczonych usług tragiczna, awarie sprzętu i infrastruktury doprowadzajacej. Polecam omijać szerokim łukiem.
    ZaletyDosyć dobre ceny
    WadySprzęt, awarię, beztroska postawa BOK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Darknes / 2019-03-14 20:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Wasz internet jest tak słaby że nie da się nawet muzyki pobrać

    Szybkość połączenia (pobieranie)
    129.9 kb/s

    Szybkość połączenia (przesyłanie)
    62.2 kb/s

    Bardzo polecam tak szybki internet
    (Sarkazm)
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~Natalia / 2019-03-14 10:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Powolny, w godzinach wieczornych wszystko się zacina, 2 razy dzwoniłam, 2 razy coś zmienili, miało być lepiej, nic się nie zmieniło. Dramat.
    MiejscowośćWrocław
  • ~EWA / 2019-03-14 07:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Od lat mam vectre, dużo usterek i brak usług A rachunki na całą kwotę. Po zmianie routera nagle dostępność Internetu została ograniczona do dwóch urządzeń, każde dodatkowe płatne po kilkanaście złotych. Więc dwa lata była walka w domu o dostęp i ciągle resetowanie. Teraz w końcu skończyła się umowa, zadzwoniłam z wypowiedzeniem i tu nagle okazało się że już od dawna, a napewno od roku już nie ma ograniczeń urządzeń. O czym nikt nie wspominałprzez tak długo czas. Dopiero wczoraj Pani odblokowala router i nie ma problemu z ilością. Na pytanie dlaczego nie informowali o tej zmianie, powiedziała że to jest infolinia przychodzące A nie wychodząca. Dodam że z ofertą zwiększenia nocy intranet dzwonili co miesiąc, więc jednak można bylo. Jestem wiele lat rozczarowana usługami, decyduje się na zmianę firmy.
    MiejscowośćWROCŁAW
  • ~Ewelina / 2019-03-13 22:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet to jakaś tragedia... Codziennie w godzinach wieczornych (18-23) nie da się otworzyć praktycznie żadnej strony, nie mówiąc już o obejrzeniu jakiegokolwiek serialu czy filmu...Nie polecam
    WadyBardzo wolny internet, utrudnione korzystanie ze stron internetowych
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Rob / 2019-03-13 16:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Cóż, ta firma nie jest ani najgorsza ani najlepsza. Jak popracują nad jakością usług i serwisów w razie awarii, to będzie tylko lepiej.
    Zaletycena, parametry
    Miejscowośćzachodniopomorskie
  • ~Klient Vectra / 2019-03-11 22:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno i kilo mułu. Zależało mi na bajkach i je otrzymałem w przyzwoitej cenie ale na okres 30 dni po czym ograniczył dostęp twierdząc że każdy nowy klient dostaje najwyższy abonament na okres próbny. Moje prośby tłumaczenia na nic się nie zdały. NIE POLECAM OSZUSTÓW!!!
    ZaletyPVR VOD
    WadyObsługa klienta, zamulony dekoder, słaby internet i wiele innych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ja / 2019-03-10 08:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie jestem świeżo po wymianie dekodera TV z HD ( takiego ośmioletniego ) na HD z nagrywarką. Szlag mnie trafia - jakość obrazu na telewizorze plazmowym spadła prawie do zera. Szczególnie kanały HD które dawniej chodziły jak żyleta teraz są jakieś przypruszone, bez wyrażnej ostrości, nie pomogło restartowanie od nowa instalacji ani zakup nowego kabla HDMI, panie na infolinii nie są w stanie nic pomóc, umówiony jestem z monterem na poniedziałek - zobaczymy jak to dalej będzie. P.S Na chwilę podłączyłem drugi ( stary ) dekoder HD który mam zainstalowany w drugim pokoju w miejsce tego nowego, obraz chodzi rewelacyjnie, więć nie jest to wina telewizora tylko dekodera. Już się zastanawiam czy nie odstąpić od umowy jak instalator nie pomoże gdyż byle jak telewizji w plazmie to mi się nie chce oglądać...
    MiejscowośćKielce
  • ~Niezadowolony klient / 2019-03-06 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam przedłużanie umów z tą firmą. W ogóle nie liczą się z klientem, którego już mają. Oferują gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci. Otrzymałem ulotkę z ofertą i zadzwoniłem na infolinię to oferowali mi wyższe stawki niż mam w ulotce. To jakaś kpina.
  • ~Wanda / 2019-03-05 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas ostatniego zgłoszenia nie otrzymałam fachowej pomocy i rozwiązania mojego problemu, który nadal istnieje.
    MiejscowośćNidzica
  • ~Krystian / 2019-03-05 12:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Nowy dekoder to jakaś kpina. Strasznie się zacina podczas użytkowania, utrudniając włączenie określonego programu, dodatkowo w obsłudze strasznie nie intuicyjny. Obsługa klienta nigdy nic nie wie, umywa ręce od każdej awarii. Gość który zmieniał, montowal nowy dekoder-burak, wiesniak, cham. Również nic nie potrafił wytłumaczyć prócz podłączenia kilku kabli, a cwaniakowal jak by sam zaprojektował to marne urzadzenie.
    Ogólnie dno, nie mogę się doczekac aż umowa wygasnie. Niepozdrawiam
    ZaletyCena ok,
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~Adam / 2019-03-05 11:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Złożyłem zamówienie na internet wraz z montażem. Termin montażu był wyznaczony na tydzień do przodu - jakoś przecierpiałem tak długi okres oczekiwania. W dniu montażu kurier się nie zjawił. Skończyło się na dzwonieniu na infolinię i wielokrotnym przełączaniu, gdzie konsultanci stwierdzali, że takiego zamówienia w ogóle nie było (mimo co najmniej kilku maili potwierdzających złożenie zamówienia). Mówi się no trudno - postanowiłem złożyć zamówienie ponownie tym razem drogą telefoniczną. Udało mi się nawet dostać rabat w postaci 2 miesięcy za jeden złoty. Oczywiście nie odbyło się bez haczyka - montaż będzie płatny 49zł zamiast 1zł - tak jak w przypadku zamówienia przez internet. Kojarzyłem, że cena USŁUGI INSTALACYJNEJ jest podana na stronie i wynosi 1zł, ale konsultant szedł w zaparte, że to tylko aktywacja, a montaż jest płatny 49zł ;) Przy tej firmie trzeba uważać na wszelkie wciskane usługi dodatkowe, o których wyłączeniu trzeba pamiętać w odpowiednim czasie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kinga / 2019-03-05 00:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Co najmniej dwa razy w tygodniu brak telewizji, bo akurat mają awarie w okolicy. Internet to już w ogóle masakra, takie widmo płaci się za niego ,a jak nie było tak nie ma ,nic kompletnie nie da się na nim zrobić. Siedząc w domu muszę udostępniać internet z telefonu na komputer, bo przy podłączeniu nawet KABLOWYM wciąż go rozłącza i jest napisane , że internet ograniczony. Dzwoni się tam ale podobno wszystko działa jak trzeba. Moim zdaniem najgorsza rzecz to podpisanie z nimi na coś umowy, wywalanie pieniędzy na nic, masakra.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Klaudia / 2019-03-04 15:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam! 3 raz w ciągu tygodnia brak telewizji i Internetu ! Jak się dzwoni do nich pierw mówią że o 16 30 później o 18 później o 20.. odradzam !
    WadyBrak dostępu do Internetu oraz brak telewizji. W ciągu tygodnia 3 razy.
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016