Technicy pracujący w swinoujsciu to cymbały nie mające pojęcia o tym co robią dodatkowo od pewnego czasu zamiast przyjść sprawdzić stan techniczny sowich nie działających urządzeń nie kontaktują się nie przychodzą a następnie dowiaduje sie ze miała miejsce zdalna kontrola mojego sprzętu . Z całego serca odradzam
ZaletyBrak
MiejscowośćSwinoujscie
~agata / 2019-08-23 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, opryskliwi, niekompetentni ludzie - nawet monter chciał przytulic extra kasę za coś, co miało być darmowe zgodnie z umową! Rozwiązanie umowy - koszmar. Kilka miesięcy po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu wystawiają NOTY KSIĘGOWE za zaległości nie podając o co chodzi. Na infolinii potwierdzą że wszystko ok, a na drugi dzień windykacja wysyła upomnienia,. Jeden wielki dramat, z całego serca życzę upadłości!
Miejscowośćwarszawa
~Stefan / 2019-08-22 21:27
Ocena: 1.75 / 5
Nie spełnia warunków umowy internet non stop zrywa technicy wymyślają że to wina systemu może pan sobie przeinstaluje po drugim podejściu mówiom że może to wina karty sieciowej same problemy szkoda gadać
ZaletyTelewizja
WadyInternet
MiejscowośćSkierniewice
~Jaro / 2019-08-20 17:03
Ocena: 1.00 / 5
przy 300 mega na lapku z wifi 21 porażka ,co chwile przerwy w necie 10 min 20 min przynajmniej raz na dzien umowa sie konczy i rezygnuje porażka totalna
Zaletytelewizja
Wadyinternet
MiejscowośćŻory
~BOGDAN / 2019-08-20 16:34
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa bardzo profesjonalna bardzo chciałbym podziękować pani Marcie PADUCH za bardzo szybkie załatwienie sprawy
~dexter / 2019-08-20 15:15
Ocena: 1.50 / 5
hej, od wtorku 13.08 do chwili obecnej nie mam internetu ani tv(tydzień czasu )!!!!!. Usterka zgłaszana była 3 razy, za każdym razem nikt nic nie wiedział, a technika jak nie ma tak nie było. W salonie stacjonarnym pani również nie była zorientowana kiedy naprawią usterkę , nie wiem czy w ogóle niej wiedziała. Ludzie, za co ja płacę 150 zł????? I nawet meczu nie mogę sobie oglądnąć.. Jutro teoretycznie ma przyjść technik ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Miał ktoś taką sytuację ? Chyba trzeba iść do rzecznika praw konsumenta...Proszę o poradę, bo takiego chamskiego zachowania jak w vectra dawno nie widziałam
Wadyna każdej płaszczyźnie, począwszy od braku kompetencji, poprzez chamstwo i brak szacunku do klienta, z pieniędzy którego żyją
~cope / 2019-08-20 08:58
Ocena: 3.00 / 5
mam kilka lat internet w Vectrze. Najpierw mialem 100 za 49zl ale wystarczy mi połowa za 5zl mniej tzn za 45. Po zmianie na nizszą prędkość wymienili mi router CISCO na bardziej badziewny Technicolor.
Nigdy nie były osiągane te prędkości za które się płaciło. Teraz za 45 zeta mam działający ping 7 i 31mb/s. Nigdy nie mialem problemu z obslugą klienta bo nigdy niczego nie zgłaszałem. Ostatnio w sobotę od 6 rano do ósmej rano nie było internetu. Potem się pojawił. Magia....
Zaletykrótkie tylko 2 godzinne przerwy w dostawie usługi. Raz lub 2 razy w miesiącu.
Wadysłaby na wifi router Technicolor. Trzeba na kablu.
MiejscowośćWarszawa
~enedue / 2019-08-19 13:30
Ocena: 1.50 / 5
Ciągłe zerwania połączenia internetowego, przy zakupie 600MB łapie ok 30 co jest smieszne, problemy z łącznością są praktycznie codziennie, internet jest beznadziejny. Telewizja jak najbardziej na plus!
ZaletyTelewizja
WadySłaby internet
MiejscowośćRacibórz
~Michał / 2019-08-15 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Opieszałość w realizacji zgłoszeń, problemy z internetem.
ZaletyBrak
Wadyopieszałość, arogancja obsługi klienta
MiejscowośćWarszawa
~wielkieM / 2019-08-13 17:14
Ocena: 4.25 / 5
Nie jest źle. Łącze stabilne, prędkość nawet nawet - przy wykupionych 150 mam 120/140. Upload stabilne 15 - czyli tyle ile powinno być. Cena 35zł. Jest OK
Zalety- stabilność
- szybkość
- niezawodność
Wady- brak
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~marcin / 2019-08-12 21:46
Ocena: 1.00 / 5
WIFI praktycznie zrywa non-stop,reklamacja nieuwzględniona, bo tak ma być, gdyż obok są inne sieci Wi-Fi.
Zaletytelewizja działa
Wadywifi zrywa non-stop , nie polecam
MiejscowośćOżarów Mazowiecki
~Nixol / 2019-08-11 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Powiem krótko jeżeli nie chcesz mieć internetu oraz tv przez miesiąc bez podania przyczyny , proszę bardzo wybierz Vectrę.
Jeżeli lubisz czasem pograć z kolegami w jakieś ciekawe tytuły ,to wybierz Vectre. Będziesz miał gwarancję braku połączenia przez kilka dni.
I na koniec proszę nie usuwać moich komentarzy na temat vecry. Mam prawo wypowiedzieć się jako użytkownik tego syfu. Koniec umowy i zmieniam dostawcę.
MiejscowośćUstka
~kzoak / 2019-08-11 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Jestescie najgorszym dostawca internetu,to jest kur.. tragedia,wieczne lagi,ciagłe spadki,za co wy hajs bierzecie.Jestescie jedna wielka porazka,nic ani nikt mnie nie skusci zeby od was cos wziasc,kazdej osobie która powie ze chce od was internet to powiem zeby wzieła psychologa w gratsie,bo podczas korzystania z waszych usług mozna dostac pierdolca , powinna byc kara za ciagłe awarie,zatrudnijcie kogos kto sie na tym zna i zeby doprowadzil do tego ze nie bedziecie miec 1,5 na 5 bo to chb sirednio swiadczy
Zaletynie ma,a nie jest jedna mozna to rozwalic ruter bo jest tak słaby jak cały internet,że schodzi na strzała
Wadywszystko
MiejscowośćLegnica
~Agulola / 2019-08-10 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Firma tragedia, zrezygnowalam z niej, gdyż ciągle nie chodził internet. Ponadt mam nadplate na koncie i nie moge dogadać sie z firmą , zeby mi ja zwrócili. Sprawa prawdopodobie skomczy sie u Rzecznika.
ZaletyBrak
WadyBrak
MiejscowośćRuda Śląska
~Konrad / 2019-08-07 16:18
Ocena: 1.00 / 5
5 razy umawiany był technik który się nie zjawił i dostałem kolejny telefon o przesunięciu montażu. Na Internet czekam ponad tydzień i nadal żadnych postępów w tej sprawie. Do siedziby Vectry mam 200 metrów i nikt nie raczy przyjść i poświęcić 20 minut na założenie Internetu. Żałosne. Odradzam firmy. Unikać jak ognia.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Monika / 2019-08-06 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Podpisywania była umowa z abonamentem 79.90 co 2 Msc przychodzi rachunek 99.90 ostatnio przysłali 159zl mimo że nic nie płatnego nie było włączanie w sprawie rachunku ciągle przelaczaja aż wkoncu się rozlaczaja
ZaletyZadnych
MiejscowośćRadom
~Lesław / 2019-08-05 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Dziady i złodzieje, odradzam z całego serca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyZamiast 150 kanałów było 60, zresztą same badziewie.
MiejscowośćWarszawa
~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49
Ocena: 2.00 / 5
Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetu
WadySłaby internet
Częsty brak internetu
MiejscowośćRzeszów
~Żaneta / 2019-08-02 23:38
Ocena: 2.75 / 5
Własnie jestem w trakcie zakańczania współpracy z tą dziwną firmą,po 20 latach użytkowania. To co dzieje się tam od października to juz nie na moje nerwy. Od środy jestem kolejny raz bez Internetu, gdzie niby technik oczywiscie naprawia,a po kolejny telefonie dzisiaj dowiedziałam się,że przyjdzie w najbliższym dniu roboczym, czyli w poniedziałek po 16. Więc będę 6 dni bez Internetu, gdzie jest mi on potrzebny do pracy,ale nikogo to nie interesuje. Kiedy powiedziałam,że w takim razie rezygnuje z usług od ostatniego lipca ( w sierpniu nie mam w ogóle internetu) pani poinformowała mnie,że muszę zapłacić za sierpień i wrzesień. Dlatego ta sprawa zakończy się w sądzie, bo nie zamierzam placić za coś,z czego nie mogę korzystać. Dodam,że nie ma miesiąca,żebym nie miała problemów z internetem po kilka dni i za to nikt mi pieniedzy nie zwrócił. Nigdy wiecej VECTRY
WadyCiągłe usterki
MiejscowośćRadziejów
~Toni / 2019-08-01 09:45
Ocena: 2.33 / 5
28-07-2019 brak internetu jak również brak w tym czasie możliwości kontaktu z nr infolinii a nawet z tel. komórkowym. Kiedy po powrocie łączności wysłałem zgłoszenie dostałem odpowiedź, że nie stwierdzono w tym czasie awarii na terenie Jeleniej Góry. Mam WiFi i stwierdziłem, że smartfon w tym czasie nie "widział" nikogo od tego operatora, a inni byli, czyli wniosek nasuwa się sam, ktoś tu kłamie
Zaletybrak
Wadybrak możliwości wysłania samego zgłoszenia przez strefę klienta bez odznaczenia, że odbiorca usługi żąda rekompensaty, co nie zawsze jest konieczne.