Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4518 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agulola / 2019-08-10 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia, zrezygnowalam z niej, gdyż ciągle nie chodził internet. Ponadt mam nadplate na koncie i nie moge dogadać sie z firmą , zeby mi ja zwrócili. Sprawa prawdopodobie skomczy sie u Rzecznika.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Konrad / 2019-08-07 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    5 razy umawiany był technik który się nie zjawił i dostałem kolejny telefon o przesunięciu montażu. Na Internet czekam ponad tydzień i nadal żadnych postępów w tej sprawie. Do siedziby Vectry mam 200 metrów i nikt nie raczy przyjść i poświęcić 20 minut na założenie Internetu. Żałosne. Odradzam firmy. Unikać jak ognia.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2019-08-06 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisywania była umowa z abonamentem 79.90 co 2 Msc przychodzi rachunek 99.90 ostatnio przysłali 159zl mimo że nic nie płatnego nie było włączanie w sprawie rachunku ciągle przelaczaja aż wkoncu się rozlaczaja
    ZaletyZadnych
    MiejscowośćRadom
  • ~Lesław / 2019-08-05 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady i złodzieje, odradzam z całego serca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZamiast 150 kanałów było 60, zresztą same badziewie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
    W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetu
    WadySłaby internet
    Częsty brak internetu
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Żaneta / 2019-08-02 23:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Własnie jestem w trakcie zakańczania współpracy z tą dziwną firmą,po 20 latach użytkowania. To co dzieje się tam od października to juz nie na moje nerwy. Od środy jestem kolejny raz bez Internetu, gdzie niby technik oczywiscie naprawia,a po kolejny telefonie dzisiaj dowiedziałam się,że przyjdzie w najbliższym dniu roboczym, czyli w poniedziałek po 16. Więc będę 6 dni bez Internetu, gdzie jest mi on potrzebny do pracy,ale nikogo to nie interesuje. Kiedy powiedziałam,że w takim razie rezygnuje z usług od ostatniego lipca ( w sierpniu nie mam w ogóle internetu) pani poinformowała mnie,że muszę zapłacić za sierpień i wrzesień. Dlatego ta sprawa zakończy się w sądzie, bo nie zamierzam placić za coś,z czego nie mogę korzystać. Dodam,że nie ma miesiąca,żebym nie miała problemów z internetem po kilka dni i za to nikt mi pieniedzy nie zwrócił. Nigdy wiecej VECTRY
    WadyCiągłe usterki
    MiejscowośćRadziejów
  • ~Toni / 2019-08-01 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    28-07-2019 brak internetu jak również brak w tym czasie możliwości kontaktu z nr infolinii a nawet z tel. komórkowym. Kiedy po powrocie łączności wysłałem zgłoszenie dostałem odpowiedź, że nie stwierdzono w tym czasie awarii na terenie Jeleniej Góry. Mam WiFi i stwierdziłem, że smartfon w tym czasie nie "widział" nikogo od tego operatora, a inni byli, czyli wniosek nasuwa się sam, ktoś tu kłamie
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości wysłania samego zgłoszenia przez strefę klienta bez odznaczenia, że odbiorca usługi żąda rekompensaty, co nie zawsze jest konieczne.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~tengu / 2019-07-28 19:31
    Ocena: 2.50 / 5
    od kilku miesięcy tata boryka się ,z dziwnymi płatnościami na rzecz firmy Vectra. Dziwnymi przy każdym kwicie do zapłaty są bezpodstawne stwierdzenia że abonament jest nie zapłacony za dany okres ,gdzie jest to nie prawda.Tata posiada wpłaty dokonywane na poczcie .Nikt nie stara się wyjaśnić takiego stanu wydarzeń .W punkcie obsługi klienta ,obsługujące tam panie nie potrafią wyjaśnić przyczyny .Winny jest system ,tak brzmi odpowiedzi.Firma nie stara się wyjaśnić gdzie tkwi problem,prowadzi politykę zastraszania, płacenia ,kar za,właśnie za co?Nikt nie jest w stanie tego wyjaśnić ?A pisma firmowe którymi się Vectra posługuje ,są z klauzulą że nie są wiarygodne dlaczego?Bez poinformowania klienta zostaje mu zablokowany pakiet telewizji.Czy tak się podchodzi do klienta który współpracuje od 2016.r.
    Wadynie ma rocznego podsumowania płatności ile i kiedy ,czy są zaległości ?
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tom / 2019-07-27 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Jesli jest dobrze to dobrze. Gdy zaczna sie klopoty umywaja rece. Nie mowie o incydentalnej usterce lecz pernamentnym braku sygnalu i szybkosci internetu. Szkoda nerwow. Maja wywalone na klientow ktorzy przeciez placa za uslugi. Same problemy. 3 tygodnie nie sa w stanie usunac usterki !!!! Nie warto ryzykowac. Zrywam umowe bo szkoda zdrowia.
    ZaletyZalety ?
    WadyOpisane
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Hipolit / 2019-07-26 12:38
    Ocena: 1.25 / 5
    total syf, nie polecam
    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    Zaletyżadne
    Wadyprawie wszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~ag / 2019-07-26 09:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam wszystkim poziom obsługi klienta po podpisaniu umowy poniżej krytyki totalna porażka wg mnie najgorsza firma wśród trójmiejskich operatorów
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zielasss / 2019-07-25 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wyprowadzce z poprzedniego mieszkania, pan monter nie raczył dać protokołu odbioru modemu, przez co firma naliczała przez kolejne pół roku dodatkowe opłaty, oczywiście nie racząc o tym poinformować. Wpłaty oczywiście muszę dokonać bo protokół się w firmie "zagubił".
  • ~John / 2019-07-23 19:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet 150mb/s co chwila skoki pingu w grach do 12k.
    Technik powiedział, że jak chce cokolwiek zdziałać, to żebym od razu dzwonił do działu technicznego do Gdyni bo on nic nie zrobi. Na poprzednim internecie 40mb/s wszystko działał obez zarzutu, gratuluje vectra! więcej was nie wezmę
    Zalety- TV
    Wady- Skoki pingu po wifi
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Majlosz / 2019-07-22 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile duży ping około 400ms, a szybkość mam 150mb/s. Tak na każdym komputerze i telefonie.
    MiejscowośćBielawa
  • ~stasiek / 2019-07-21 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni państwo przeczytałem wypowiedzi odnośnie TV VECTRA Zastanawiam się nad tymi wypowiedziami jakie opisujecie Przecież ta praktyka jaką stosuje TV VECTRA zalicza się do łamania prawa i moim zdaniem powinna zając się tym Prokuratura. Czy ktokolwiek z państwa próbował wystąpić na drogę prawną i jakie były skutki, czy Prokuratura wogóle zajeła się tym procederem. Zwracam się z prośbą jeśli ktoś z państwa miałby chęć podzielić się taką informacją to byłbym zobowiązany .Jesteśmy klientami Vectry i to co przeczytaliśmy nie ukrywam zatyka oddech w płucach Mój adres email
    stasiek641@op.pl
    ZaletyNiemozliwe
    WadySzok
    MiejscowośćŁowicz
  • ~P.P / 2019-07-19 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! Jestem długoletnim klientem vectry . Mam Internet i telewizje. Niestety kiedyś na moim osiedlu nie było niczego lepszego więc musiałem zawiązać umowę z tym właśnie operatorem . Niestety od 2 lat są ciągle problemy co najlepsze szwankuje tylko Internet ( chociaż od jakiegoś czasu również telewizja) . Ciągle są jakieś awarie jak dzowniny do obsługi klienta zazwyczaj konsultanci nie są w stanie nam pomóc albo niechętnie ten problem rozwiązują . Kiedyś nawet gdy rozmawiała z nami jedna pani w Vectrze ,kiedy zacząłem mówić jaki jest problem i ,że nic nie robią, aby ten problem rozwiazac konsultantka ( po chamsku ) się rozlaczyła tak po prostu. Szanowny Pan monter ,który jest u nas stałym bywalcem nic innego nie robi jak resetuje router i chodzi z pokoju do pokoju i ( puka w gniazdka) ,aby sprawdzić czy nie ma zwarcia, a jak się zapytałem co mają gniazdka do szybkości Internetu Pan odpowiadał, że problem tkwi w naszej instalacji elektrycznej, która jest nowa . Już nie będę wymieniał wszystkich sytuacji z vectra bo o tym to można książkę napisać. Pozdrawiam i serdecznie nie polecam nikomu vectry.
    ZaletyBrak , zero , nulll.
    WadySłaby i wolny Internet, bardzo słaba obsługa klienta , niekompetetni pracownicy , problemy z telewizja .
    MiejscowośćKielce
  • ~xd / 2019-07-17 19:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Problemy są ze wszystkim. Wieszające się dekodery (Zamawiając usługę w 2012 dostałem dekoder, a w 2017/2018, drugi multiroom identyczny), "Do 150 Mb/s" rzadko dochodzi do 100, problemy z VOD-em, brak możliwości konfiguracji routera, po za ich panelem.
    ZaletyA ja wiem?
    WadyWszystko
    MiejscowośćSochaczew
  • ~Krzysztof / 2019-07-17 14:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed ukończeniem umowy propozycja by przedluzyc umowę z szybszymi łaczem i nowym routerem wifi. Prędkość pozostała taka sama a na dodatek wifi działa tylko na 2 metry od routera. Problem zgłoszony a vectra stwierdziła ze wifi jest darmowe oni gwarantują tylko na kablu wifi ich nie interesuje. Dodam tylko ze na starej prędkości ze starym routerem było wszystko dobrze.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćElbląg
  • ~Miszkurka2000 / 2019-07-16 03:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Żadnych problemów. Trzyma parametry. Brak przerw. Dobra cena.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Ten / 2019-07-15 11:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Kilkanaście lat w całym mieście VECTRA żerowała na tym że mieli monopol na wszystkie osiedla.
    Jawne okłamywanie klientów, wadliwe sprzęty, chore ceny za żałosne usługi.
    Szczytem bezczelności jest to że teraz nagle gdy konkurencja zaczęła ich wygryzać okazało się że od lat już można było zaoferować przeszło 4x szybszy internet jak i tańsze inne usługi ale nie chcieli bo szkoda im było kasy i lepiej było zdzierać z ludzi majątek za internet 50~150mb.
    Do tego 30zł za sam telefon stacjonarny, a teraz nagle się dało zrobić za 15.

    Do tego jedynym argumentem przy rozmowie na temat powodu rezygnacji z usług na rzecz innego operatora było oczernianie konkurencji i mówienie że "konkurencja ma tak samo beznadziejny internety jak i my".
    Podczas jednej z rozmów telefonicznych pani w obsłudze nie wiedziała co to jest ping.
    Po prostu śmiech na sali.
    ZaletyTechnicy są spoko
    Wadypraktycznie wszystko
    MiejscowośćOświęcim
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306