Wadyna każdej płaszczyźnie, począwszy od braku kompetencji, poprzez chamstwo i brak szacunku do klienta, z pieniędzy którego żyją
strona 132 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~dexter / 2019-08-20 15:15
hej, od wtorku 13.08 do chwili obecnej nie mam internetu ani tv(tydzień czasu )!!!!!. Usterka zgłaszana była 3 razy, za każdym razem nikt nic nie wiedział, a technika jak nie ma tak nie było. W salonie stacjonarnym pani również nie była zorientowana kiedy naprawią usterkę , nie wiem czy w ogóle niej wiedziała. Ludzie, za co ja płacę 150 zł????? I nawet meczu nie mogę sobie oglądnąć.. Jutro teoretycznie ma przyjść technik ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Miał ktoś taką sytuację ? Chyba trzeba iść do rzecznika praw konsumenta...Proszę o poradę, bo takiego chamskiego zachowania jak w vectra dawno nie widziałam -
-
~cope / 2019-08-20 08:58
mam kilka lat internet w Vectrze. Najpierw mialem 100 za 49zl ale wystarczy mi połowa za 5zl mniej tzn za 45. Po zmianie na nizszą prędkość wymienili mi router CISCO na bardziej badziewny Technicolor.
Nigdy nie były osiągane te prędkości za które się płaciło. Teraz za 45 zeta mam działający ping 7 i 31mb/s. Nigdy nie mialem problemu z obslugą klienta bo nigdy niczego nie zgłaszałem. Ostatnio w sobotę od 6 rano do ósmej rano nie było internetu. Potem się pojawił. Magia....Zaletykrótkie tylko 2 godzinne przerwy w dostawie usługi. Raz lub 2 razy w miesiącu.Wadysłaby na wifi router Technicolor. Trzeba na kablu.MiejscowośćWarszawa -
~enedue / 2019-08-19 13:30
Ciągłe zerwania połączenia internetowego, przy zakupie 600MB łapie ok 30 co jest smieszne, problemy z łącznością są praktycznie codziennie, internet jest beznadziejny. Telewizja jak najbardziej na plus! ZaletyTelewizjaWadySłaby internetMiejscowośćRacibórz -
~Michał / 2019-08-15 16:00
Opieszałość w realizacji zgłoszeń, problemy z internetem. ZaletyBrakWadyopieszałość, arogancja obsługi klientaMiejscowośćWarszawa -
~wielkieM / 2019-08-13 17:14
Nie jest źle. Łącze stabilne, prędkość nawet nawet - przy wykupionych 150 mam 120/140. Upload stabilne 15 - czyli tyle ile powinno być. Cena 35zł. Jest OK Zalety- stabilność
- szybkość
- niezawodnośćWady- brakMiejscowośćSkarżysko-Kamienna -
~marcin / 2019-08-12 21:46
WIFI praktycznie zrywa non-stop,reklamacja nieuwzględniona, bo tak ma być, gdyż obok są inne sieci Wi-Fi. Zaletytelewizja działaWadywifi zrywa non-stop , nie polecamMiejscowośćOżarów Mazowiecki -
~Nixol / 2019-08-11 22:44
Powiem krótko jeżeli nie chcesz mieć internetu oraz tv przez miesiąc bez podania przyczyny , proszę bardzo wybierz Vectrę.
Jeżeli lubisz czasem pograć z kolegami w jakieś ciekawe tytuły ,to wybierz Vectre. Będziesz miał gwarancję braku połączenia przez kilka dni.
I na koniec proszę nie usuwać moich komentarzy na temat vecry. Mam prawo wypowiedzieć się jako użytkownik tego syfu. Koniec umowy i zmieniam dostawcę.MiejscowośćUstka -
~kzoak / 2019-08-11 14:44
Jestescie najgorszym dostawca internetu,to jest kur.. tragedia,wieczne lagi,ciagłe spadki,za co wy hajs bierzecie.Jestescie jedna wielka porazka,nic ani nikt mnie nie skusci zeby od was cos wziasc,kazdej osobie która powie ze chce od was internet to powiem zeby wzieła psychologa w gratsie,bo podczas korzystania z waszych usług mozna dostac pierdolca , powinna byc kara za ciagłe awarie,zatrudnijcie kogos kto sie na tym zna i zeby doprowadzil do tego ze nie bedziecie miec 1,5 na 5 bo to chb sirednio swiadczy Zaletynie ma,a nie jest jedna mozna to rozwalic ruter bo jest tak słaby jak cały internet,że schodzi na strzałaWadywszystkoMiejscowośćLegnica -
-
~Agulola / 2019-08-10 16:27
Firma tragedia, zrezygnowalam z niej, gdyż ciągle nie chodził internet. Ponadt mam nadplate na koncie i nie moge dogadać sie z firmą , zeby mi ja zwrócili. Sprawa prawdopodobie skomczy sie u Rzecznika. ZaletyBrakWadyBrakMiejscowośćRuda Śląska -
~Konrad / 2019-08-07 16:18
5 razy umawiany był technik który się nie zjawił i dostałem kolejny telefon o przesunięciu montażu. Na Internet czekam ponad tydzień i nadal żadnych postępów w tej sprawie. Do siedziby Vectry mam 200 metrów i nikt nie raczy przyjść i poświęcić 20 minut na założenie Internetu. Żałosne. Odradzam firmy. Unikać jak ognia. ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Monika / 2019-08-06 21:33
Podpisywania była umowa z abonamentem 79.90 co 2 Msc przychodzi rachunek 99.90 ostatnio przysłali 159zl mimo że nic nie płatnego nie było włączanie w sprawie rachunku ciągle przelaczaja aż wkoncu się rozlaczaja ZaletyZadnychMiejscowośćRadom -
~Lesław / 2019-08-05 17:50
Dziady i złodzieje, odradzam z całego serca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBrakWadyZamiast 150 kanałów było 60, zresztą same badziewie.MiejscowośćWarszawa -
~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49
Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetuWadySłaby internet
Częsty brak internetuMiejscowośćRzeszów -
~Żaneta / 2019-08-02 23:38
Własnie jestem w trakcie zakańczania współpracy z tą dziwną firmą,po 20 latach użytkowania. To co dzieje się tam od października to juz nie na moje nerwy. Od środy jestem kolejny raz bez Internetu, gdzie niby technik oczywiscie naprawia,a po kolejny telefonie dzisiaj dowiedziałam się,że przyjdzie w najbliższym dniu roboczym, czyli w poniedziałek po 16. Więc będę 6 dni bez Internetu, gdzie jest mi on potrzebny do pracy,ale nikogo to nie interesuje. Kiedy powiedziałam,że w takim razie rezygnuje z usług od ostatniego lipca ( w sierpniu nie mam w ogóle internetu) pani poinformowała mnie,że muszę zapłacić za sierpień i wrzesień. Dlatego ta sprawa zakończy się w sądzie, bo nie zamierzam placić za coś,z czego nie mogę korzystać. Dodam,że nie ma miesiąca,żebym nie miała problemów z internetem po kilka dni i za to nikt mi pieniedzy nie zwrócił. Nigdy wiecej VECTRY WadyCiągłe usterkiMiejscowośćRadziejów -
~Toni / 2019-08-01 09:45
28-07-2019 brak internetu jak również brak w tym czasie możliwości kontaktu z nr infolinii a nawet z tel. komórkowym. Kiedy po powrocie łączności wysłałem zgłoszenie dostałem odpowiedź, że nie stwierdzono w tym czasie awarii na terenie Jeleniej Góry. Mam WiFi i stwierdziłem, że smartfon w tym czasie nie "widział" nikogo od tego operatora, a inni byli, czyli wniosek nasuwa się sam, ktoś tu kłamie ZaletybrakWadybrak możliwości wysłania samego zgłoszenia przez strefę klienta bez odznaczenia, że odbiorca usługi żąda rekompensaty, co nie zawsze jest konieczne.MiejscowośćJelenia Góra -
~tengu / 2019-07-28 19:31
od kilku miesięcy tata boryka się ,z dziwnymi płatnościami na rzecz firmy Vectra. Dziwnymi przy każdym kwicie do zapłaty są bezpodstawne stwierdzenia że abonament jest nie zapłacony za dany okres ,gdzie jest to nie prawda.Tata posiada wpłaty dokonywane na poczcie .Nikt nie stara się wyjaśnić takiego stanu wydarzeń .W punkcie obsługi klienta ,obsługujące tam panie nie potrafią wyjaśnić przyczyny .Winny jest system ,tak brzmi odpowiedzi.Firma nie stara się wyjaśnić gdzie tkwi problem,prowadzi politykę zastraszania, płacenia ,kar za,właśnie za co?Nikt nie jest w stanie tego wyjaśnić ?A pisma firmowe którymi się Vectra posługuje ,są z klauzulą że nie są wiarygodne dlaczego?Bez poinformowania klienta zostaje mu zablokowany pakiet telewizji.Czy tak się podchodzi do klienta który współpracuje od 2016.r. Wadynie ma rocznego podsumowania płatności ile i kiedy ,czy są zaległości ?MiejscowośćGdańsk -
-
~Tom / 2019-07-27 18:21
Odradzam. Jesli jest dobrze to dobrze. Gdy zaczna sie klopoty umywaja rece. Nie mowie o incydentalnej usterce lecz pernamentnym braku sygnalu i szybkosci internetu. Szkoda nerwow. Maja wywalone na klientow ktorzy przeciez placa za uslugi. Same problemy. 3 tygodnie nie sa w stanie usunac usterki !!!! Nie warto ryzykowac. Zrywam umowe bo szkoda zdrowia. ZaletyZalety ?WadyOpisaneMiejscowośćKamienna Góra -
~Hipolit / 2019-07-26 12:38
total syf, nie polecam
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbZaletyżadneWadyprawie wszystkoMiejscowośćBielsko-Biała -
~ag / 2019-07-26 09:22
Odradzam wszystkim poziom obsługi klienta po podpisaniu umowy poniżej krytyki totalna porażka wg mnie najgorsza firma wśród trójmiejskich operatorów MiejscowośćGdańsk -
~Zielasss / 2019-07-25 13:54
Po wyprowadzce z poprzedniego mieszkania, pan monter nie raczył dać protokołu odbioru modemu, przez co firma naliczała przez kolejne pół roku dodatkowe opłaty, oczywiście nie racząc o tym poinformować. Wpłaty oczywiście muszę dokonać bo protokół się w firmie "zagubił".
strona 132 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »