Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4514 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~przemyslaw / 2019-11-28 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    doradca zanim się przedstawi mówi że rozmowa jest nagrywania, a później jak muszą odsłuchać tę rozmowę bo im tłumacze że tak mi powiedział konsultant i mogą sobie to odsłuchać to nie potrafią/nie chcą/nie mogą, nie wiem. ogólnie zawsze jakiś problem. w d.. mają klienta, wina nigdy po ich stronie, wieczna walka, miliony pism a sprawa jest jasna i oczywista (rzecznik praw konsumenta się śmieje)
    Zaletytelefonicznie można załatwić podłączenie
    Wadyniedbałosc o klienta, niechęć w pomocy klientowi, wrogość od pierwszej sekundy rozmowy (zawsze to czułem), awaria u nich przez co nie mam internetu - nie ich wina,
    Miejscowośćrybnik
  • ~Jendrek / 2019-11-27 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 5 lat nie działa prawidłowo opcja "nagraj serię". Nienagrywa odcinków seriali w całości lub pomija odcinki. Wielokrotna wymiana sprzętu daremne wizyty techników,setki zgłoszeń i reklamacji i nic. Napisali że wina leży po stronie dostawcy programów czyli TVP tvn Polsat itd. Co do Internetu to pracę spowalnia zbyt duża odległość modemu od komputera (3metry ?)
    ZaletyNiema zalet
    WadyNie radzą sobie z licznymi awariami i usterkami
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Leon / 2019-11-26 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie i tyle dzwoniłem parę razy że brak internetu miał ktoś podjechać i naprawić to tylko smsy wysyłają internetu dalej nie ma a płace 120 złotych za NIC
    Zaletybrak
    WadyVectra to dno
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Harry / 2019-11-21 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne ignorowanie zgłaszanych problemów.Zarząd powinien się temu przyjrzeć. Chyba nie zależy im na klientach .
    Zaletybrak
    Wadyinternet
    MiejscowośćElbląg
  • ~zenek 1785 / 2019-11-20 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra- tragedia. Aktualnie przeszedłem do multimedii i jestem zadowolony w 100%. Koleś uczciwie dobrał ofertę do moich potrzeb, a nie jak wszędzie każdy wciskał mi internety po 1,5GB i pakiety których nie potrzebuje. Na infoliniach to samo. 609 901 237 - doradca z którym rozmawiałem.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~mhg66 / 2019-11-20 12:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Dodzwonienie się na infolinię trwa wieki. Jeśli chcą abyś kupił usługi - nie ma problemu. Jeśli później coś jest nie tak - traktują cię jako wroga. Fatalna polityka utrzymania relacji z klientem (właściwie antypolityka). Szczerze ODRADZAM
    WadyObsługa klienta, traktowanie go jak wroga
    MiejscowośćWrocław
  • ~NieZadowolonyKlient / 2019-11-19 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Gówno nie polecam nic nie działa co chwile są awarie
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćGoleniów
  • ~niezadowolony użytkownik / 2019-11-19 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno!! Często urywa neta. Naprawdę CZĘSTO! Słaba jakość łącza. Prędkość rzadko osiąga minimum. DNO!
    Zaletybrak
    Wadyniestałe łącze
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Franz / 2019-11-18 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Skończyła mi się umowa na internet nie oddałem modemu po upływie 180 dni. I regulamin nie zezwala na zwrot tylko rzadaja 200 zł za sprzęt który jest sprawny. Sprzęty nie chcą tylko kasę rozbój w biały dzień. NIE POLECAM VECTRY.
    ZaletyBrak
    WadyNaciagacze
  • ~Adam / 2019-11-16 22:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Wczoraj na swoje nieszczęście podpisałem umowę z Vectrą !!!! Takiego dna jak nowy dekoder jeszcze nie widziałem. Na starych 3831 CDX wszystko chodziło bardzo dobrze nowy 4730CDX to dno i trzy metry mułu !! żeby zmienić program trzeba klikać pilotem kilka albo kilkanaście razy. O przewijaniu reklam w nagraniach można zapomnieć bo jak już wreszcie ruszy to trudno zatrzymać. Na złożoną reklamację technik Vectry z uśmiechem stwierdził że te typy tak mają i trzeba się przyzwyczaić. Do takiego badziewia nie da się przyzwyczaić !! W Vectrze doskonale wiedzą że trzeba zmienić oprogramowanie ale kiedy to nastąpi nikt nie umie powiedzieć . Na swoje nieszczęście umowę podpisałem w biurze i muszę się z tym badziewiem dwa lata mordować !!!
    Zaletybrak
    Wadytragiczne oprogramowanie nowego dekodera
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aaaaa / 2019-11-16 16:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Każdy problem z internetem, to zawsze odpowiedź "u nas wszystko wygląda dobrze". Modemy z routerem mają tragiczne, trzeba dokupić sobie zewnętrzny router, żeby WiFi było znośne...
    MiejscowośćGłogów
  • ~Monika / 2019-11-07 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina do potegi!!! Podalam dane przez telefon do instalacji internetu vectry.Technik nie zjawił sie.Zrezygnowalam ze skorzystania telefonicznie i mailowo (2maile)Po czym znowu dostaje sms ze technik przyjedzie zainstalowac....Ku..wa co za burdel.Jakie szczescie ze ja z tym gownem nie podpisalam umowy..Dno dno dno!!!!!
    Zaletybrak
    WadyTotalny haos,obsluga na poziomie zerowym
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~RB / 2019-11-06 02:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko działa super, żadnych zastrzeżeń :-)
    Po poprzednich doświadczeniach z Internetem mobilnym i małymi lokalnymi operatorami to naprawdę miła odmiana. Internet działa stabilnie, prędkość zgodna z umową i nie zauważyłem żadnych przestojów.
  • ~Mariusz / 2019-11-05 13:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Info tylko przez email, dodzwonić się to loteria, dekoder do d.... choćby z tego powodu że nie pokazuje aktualnej godziny, tylko podczas włączenia pokazuje ostatnią godzinę wyłącznie, co za debil programował ten dekoder, TVN24 płatny???? ja pierdziele w innych platformach darmowy w tu w tej niby tv Vectra płatny, chyba prezesowi brakuje do wymiany opon że tak skrobie z użytkowników tej niby TV
    Zaletybrak
    WadyStary dekoder, brak zegara, brak nagrywarki (oczywiście za dod. opłatą)
    MiejscowośćZabrze
  • ~Edward 1 / 2019-11-03 22:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak za tak wysoką cenę to nie warto. Fatalna jakość i podejście do klienta. Jak na 21 wiek to firma tkwi w 19-stym.
    Zaletybrak
    WadyCiągłe problemy z internetem i TV. Fatalna jakość kart dekodujących. Pokazują brak dostępu do opłaconych programów. Długie przełączanie między kanałami na różnych telewizorach sprawdzałem. Nie podchodzą profesjonalnie do klientów i próbują obciążać ich bezpodstawnie kosztami. Nie polecam - szkoda na udrękę czasu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Noname / 2019-11-03 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w vectrrze jest bardzo słąby i nie zgodny z opisem. Pisze że pobieranie 600 Mb/s a mam około 14 Mb/s.
    Zalety-brak
    Wady-zły opis,
    -niezgodne parametry
  • ~Ruda / 2019-11-01 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec jaka może byc nie mamy kablowki ani internetu od 30.10.2019
    Dzwonisz na infolinie a oni robia cię jawnie za h.....
    Porażka totalne i za co my placimy!!!!
  • ~Teszni / 2019-10-31 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma dnia bez zrywania połączenia. Powiem więcej- często nawet 10 pełnych minut nie może wytrzymać.
    ZaletyNie potrafię przedstawić
    WadyNotoryczne zrywanie połączenia/
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2019-10-28 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra - Co to jest ? Przeniosłem telefony komórkowe z T-mobile do Vectry i to był strzał w kolano. Zadzwonił Pan z zapytaniem czy przypadkiem nie przeniósł bym telefonów do nich. Zapytałem o warunki i szybko dostałem odpowiedź - standard czyli sms, mms i wszystkie połączenia krajowe w abonamencie, tylko zagraniczne dodatkowo płatne. Zapytałem o billingi, miały być wszystkie dostępne. Zgodziłem się. Zapytałem czy nasza rozmowa jest nagrywana - ależ oczywiście, że tak. Za kilka dni Pan z biura zadzwonił i zapytał czy możemy sporządzić umowę. Owszem możemy odpowiedziałem. Umowa była nagrywana ale tylko sprawy merytoryczne czyli kto z kim jakie numery telefonów etc - za to nic o warunkach. Jak przyszło co do czego okazało się, że mms-y są płatne. No i się zaczęło . Poprosiłem o wyjaśnienie i odtworzenie rozmowy. Odtworzyli mi rozmowę ale tylko merytoryczną i bez warunków a na początku tej że rozmowy jest tylko zdanie że warunki zostały ustalone wcześniej. Niestety tej rozmowy(o warunkach) nie mają i będą liczyć mms-y dodatkowo. Poprosiłem o przysłanie tej rozmowy do domu na płycie i dostałem ....... pustą płytę. A to nie koniec, poprosiłem o zablokowanie sms-ów przychodzących z numerów czterocyfrowych (a to też dodatkowo płatne). Już załatwione i zablokowane odpowiedziano mi . Przyszedł mi nawet sms że usługa jest wykonana. Mijają dwa dni dostałem własnie takiego sms-a a za dwa dni kolejnego. Chciałem zobaczyć w billingach czy naliczyli jakieś dodatkowe koszty a tu kolejna niespodzianka bo billingów nie ma, będą jak się miesiąc skończy. Według zapewnień billingi miały być dostępne wszystkie. W pakiecie miałem internet mobilny i według zapewnień zasięg miał być . Niestety nie ma, więc płacę za nic. Zareklamowałem mobilny i dostałem odpowiedź że to ja powinienem być w zasięgu sieci. Po prostu cyrk. Na koniec dodam że wszystko było załatwiane telefonicznie. To jest jeden wielki skandal.
    Zaletyjedna faktura za wszystko TV i telefony
    WadyKlientów maja gdzieś
    MiejscowośćPrażmów
  • ~so / 2019-10-28 13:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Klient 1416856 (telefon + internet). Wolą stracić klienta, niż zafakturować cały rok z góry (zapłata też) - to podstawowy powód rezygnacji z usług.
    Często gubi Wi-Fi (konieczność resetu routera), sporadycznie brak internetu (mam w smartfonie rezerwowy LTE 30GB i nielimitowane rozmowy).

    MiejscowośćBełchatów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4514
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3057
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2628
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1304