MiejscowośćWARSZAWA
strona 126 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
-
~Wlodi / 2020-01-15 20:48
Od paru tygodni proszę się w tej pseudo firmie o anulowanie faktur (za grudzień 2019 r, i styczeń 2020 r.) za usługi których w nich nie posiadam. Umowa na telefon zakończyła się w listopadzie 2019 r. (co jest potwierdzone pismem od VECTRY), a oni z uporem maniaka wystawiają faktury. Po prostu ŻENADA. -
-
~Minnie / 2020-01-14 22:15
Przerzuciłam się z Orange, które co pół roku przenosiło swoje plany na światłowód w moim miejscu zamieszkania o kolejne pół roku. Skorzystałam z promocji światłowodu do 150Mb/s za 39,99 w umowie na czas nieokreślony. Monter załatwił wszystko szybko i sprawnie. Router działa świetnie, na zakresach 2,4G i 5G. Na telefonie jestem w stanie wyciągnąć 125Mb/s niezależnie od pory dnia. Mimo wyrażonych zgód nie uświadczyłam dotąd żadnych nachalnych ofert marketingowych. Zaletydobra cena, świetna jakość, dobre rozwiązania technologiczne.Wadyna razie żadnychMiejscowośćBielsko-Biała -
~Lolo poza kontrolo / 2020-01-14 16:50
Odradzam wszystkim tej firmy i ostrzegam przed ich zlodzidjskimi sztuczkami i prajtyka. Zdecydowanie odradzam po podpisaniu umowy klient jest dla nich gownem, i wychodza dodatkowe oplaty. MiejscowośćPyskowice -
~ja / 2020-01-12 14:40
No jakaś masakra! Od kilku dni proszę o kontakt w sprawie podwyższenia pakietu usług i jestem ciągle odsyłana, a to do pani x, która miała się ze mną skontaktować w ciągu 15 min. a to do jej szefa, który miał zadzwonić...i do tej pory nic, cisza....Klientów mają w d.... MiejscowośćReda -
~aneta / 2020-01-10 20:12
Syf, żenada, kpiny z klienta. Oby zdechli z głodu kiedy wreszcie to gówno upadnie. ZaletyżadnychWadyWszystko począwszy od jakości usług, która nie istnieje, bo są ciągłe awarie po bezmózgowie debili z infolinii. -
~Margaret / 2020-01-09 10:30
Jeszcze 3 lata temu świadczyli usługi na miernym poziomie, teraz to jest dno. Infolinia zamawia mi do domu technika, a technik nie przychodzi. Wydzwaniają w chorych porach godzinowych, że albo człowiek w pracy albo śpi. Żałuję podpisanej umowy z vectrą. Niech ten czad szybciej mija, bo szkoda kasy na takie pakiety i marne usługi. Internet działa idealnie tylko koło routera a za ścianą już nie. Niestety Bielsko Biała nie ma technika bo tyle razy miał przyjść a chłopa ni ma. WadyPłatna infolinia
Niekompetentna placówka i infolinia również
Technik widmo, którego nie ma.
Usługi drogie a na bardzo marnym poziomie, zwłaszcza internet.MiejscowośćBielsko-Biała -
~Sławek / 2020-01-08 10:25
Totalne dno !!! Brak szacunku dla klienta. Banda nieodpowiedzialnych ignorantów na infolinii WadyDnoMiejscowośćWarszawa -
~Trigen / 2020-01-08 05:17
Nie rozumiem dlaczego tyle negatywnych opinii, mam 150mb i zawsze działa dobrze i stabilnie nawet w wekkendy jak robię speed testa (nie vektroweo) jest w granicach 150-100 i nigdy się nie zawiesił, albo w moim mieście mam najlepsze łączą vektry po prostu MiejscowośćGliwice -
-
~Rein / 2020-01-06 19:56
Banda ignorantów! Nie polecił bym nawet wrogowi. Obsługa klienta leży. Serwis leży i kwiczy! MiejscowośćWrocław -
~sello / 2020-01-04 14:16
Totalne dno nie gwarantują prędkości wi fi góra 2 mb/s, infolinia beznadziejna obsługa totalne dno i hamstwo, podpisałeś umowę to się męcz i płać. vectra totalne dno skonczy sie umowa wracam do alfanetu porażka na całej linii odradzam i ostrzegam przed tym badziweiem w Głubczycach ZaletyżadnychWadywszystkoMiejscowośćGłubczyce -
~Michał / 2020-01-04 05:36
Nie warto, lepiej dołożyć co miesiąc 5 zł w orange niż potem użerać się z firmą, ktora klienta ma w głębokim poważaniu, a usługa działa 10 min po instalacji, by potem czekac tydzien na technika, ktory i tak sie nie pojawia. Najgorszy rodzaj firmy, która, byle tylko naciągnąć klienta, wciska tyle ściemy, ile sie tylko da. Odradzam serdecznie. Zalety5 zł rozniczy w abonamencie...WadyWszystko pozostałeMiejscowośćLegionowo -
~Andrzej / 2019-12-28 10:42
Klamcy oszuści napiszą że usterka jest usunięta jak nie jest nadal aktualna ocena to zero dla nich nie polecam nikomu jak ktoś ma problem z ciśnieniem czy z sercem to odradzam dlatego że oni potrafią ciśnienie podnieść jedną usterkę usuwają przez pięć lat WadyKłamią że usterka jest usunięta a nie jestMiejscowośćRACIBÓRZ -
~Michał / 2019-12-23 22:53
Najgorszy syf jaki może być, słabe łącze, słaby internet, każą płacić a nie wywiązują się z umowy, pomoc techniczna jedyne co potrafi zrobić to "Proszę wyłączyć router i uruchomić go ponownie". ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćRzeszów -
~SpeedyGonzalez / 2019-12-22 09:38
TV może być ale internet to porażka. Często nie ma nawet połowy prędkości jaka jest na umowie. ZaletybrakWadyNiestabilny internetMiejscowośćRuda Śląska -
~Vectra lipa / 2019-12-21 21:45
Nie polecam nikomu Vectry, ciągle jakieś problemy albo co drugi dzień nie ma internetu a dziś zamiast 100mb mam prędkość 1mb ani nic pooglądać a technik przyjdzie dopiero za 2 dni, bo dziś sobota. ZaletyCzasem działaWadyBeznadziejna stabilnośćMiejscowośćGłubczyce -
~bot z czata / 2019-12-20 16:06
Internet w godzinach porannych działa „jako-tako”. Wieczorami i w weekendy praktycznie nieużywalny. Prędkość na umowie 100 Mbps a realna prędkość w godzinach szczytu to około 10 Mbps w porywach do 30. Łącze wyjątkowo niestabilne, w godzinach wieczornych i w weekendy wysoki ping praktycznie uniemożliwiający grę online. Nagłe zmiany parametrów, w jednej chwili wyśmienity ping 10ms by po chwili skoczyć do 200ms. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony BOK, techników czy osób obsługujących czat na facebooku. Te same regułki powtarzane wszystkim klientom przy każdej okazji. Kiedy udają, że chcą pomóc najpierw pada pytanie czy aby na pewno pomiar wykonywany jest na kablu. Później chcą wyniki z winMTR i zrzuty ekranu z pomiarów prędkości łącza. Do tego jak wyniki są złe to macie im zrobić to samo w trybie awaryjnym. Jeśli wciąż macie dla nich złe wiadomości to umówia Wam technika, który nigdy sie nie zjawi a w prywatnej rozmowie przy okazji wymiany routera, potwierdza, że nie jest w stanie nic pomóc. Że potrzebna jest modernizacja infrastruktury oraz brak jest zasobów dla wszystkich chętnych w godzinach szczytu. Technika mogą Wam umawiać 3 razy a on i tak się nie zjawi. Jeśli macie słabe nerwy odradzam jakikolwiek kontakt z obsługujacymi czat na facebooku. Oni wszystko rozumieją, oni we wszystkim pomogą. Problem w tym, że absolutnie nic z ich pomocy nie wynika. NIC! Internet po ich „pomocy” działa dokładnie tak samo jak przed. Polecam za to TV od nich, praktycznie brak problemów. ZaletyZalet internetu z Vectry nie stwierdzono.WadyWyjątkowo niestabilny internet.
Bardzo niskie prędkości po południu, wieczorami i w weekendy.
Bardzo wysoki i wyjątkowo zmienny ping we wspomnianych wcześniej porach.
W mojej lokalizacji ich internet nadaje się do używania wyłącznie rano i bardzo późno w nocy.
Pomoc w rozwiązywaniu problemu wolnego i niestabilnego internetu nie istnieje.MiejscowośćNidzica -
-
~Rafał / 2019-12-20 14:06
Klientem Vectry byłem przez 2 lata, umowę rozwiązałem z powodu przeprowadzki, nie kontynuując jej tylko dlatego, że na nowym adresie vecra nie oferuje usługi. Dodam, iż przez te 2 lata nie miałem większych problemów ani z usługą, ani ze sprzętem, dlatego postanowiłem polecić nowej lokatorce usługi Vectra, lokatorka ta będąc kilkunastoletnia klientka UPC zdecydowała się za moim poleceniem zawrzeć umowę pakietu platynowego. Dodatkowo, jako że Pani ta mieszkała już w tamtym lokalu, kiedy moja umowa jeszcze trwała i podpisała w tym czasie nową umowę, Vectra miala zysk z nas obojga - mimo, że już nigdy w odbierałem sygnału, opłacałem usługę. Z tego też powodu zwrotu sprzętu mialem dokonać dopiero po zakończeniu umowy tj. do 14.10.2019; z tego powodu wyleciało mi to z głowy (ponad miesiąc musiałem odczekać ze zwrotem); i zwróciłem sprzęt 2 dni po terminie. Naliczono mi opłatę w wysokości 320 zl, mimo że na dokumencie zwrotu było ostrzeżenie że za niezwrócony w terminie sprzęt pobierana jest opłata 60 zł za sztukę, czyli Vectra powinna naliczyć opłatę 180 zł. Wierząc naiwnie w ta firme napisałem odwołanie, powołując się na niewątpliwą reklame firmy z mojej strony - umowę z Vectra zawarła nowa lokatorka, umowę przedłużyła również moja matka mimo, iż nie zamierzała przedłużać, gdyż była niezadowolona z jakości internetu - jak się okazalo, z powodu niedobrego sprzętu. Za moją namową - przypomnę tu, iż ja byłem bardzo zadowolonym odbiorca usługi, stąd moja namową, aby moja matka w dalszym ciągu korzystała z usług firmy Vectra; wiem także, że kilkoro mich znajomych, idąc za moim przykładem zadowolonego klienta, również podpisało z Vectra umowy. Wiem też od znajomych, że cyfrowy Polsat nie robił takich cyrków o spóźnienie że zwrotem sprzętu, większym niż te moje 2 dni. Po powrocie do miasta gdzie Vectra świadczy usługę zamierzałem znów korzystać z ich usług (obecny adres będę zmaieszkiwal niedługo czas). Jednak po tym, jak zostałem potraktowany po zerwaniu uslugi, odradze KAZDEMU kto będzie rozwalal współpracę z nimi. Jako, że mam kontakt z nowa lokatorka na moim poprzednim adresie, wiem że po zakończeniu umowy nie zamierza ona jej kontynuować, jak się dowiedziała o tej szopce, jaka Vectra urządziła o 2 dni spóźnienia. Moja matka oczywiście też nie podpisze nowej usługi; obydwie zamierzają przejść do konkurencji. Także znajomi, ktorym w najbliższym czasie kończy się umowa (trojgu znajomych kończy się umowa w pierwszej połowie przyszłego roku), nie podpisza nowej. Vectra w dalszym ciągu toczy ze mną boje o kwotę do zapłaty - niedawno otrzymałem korektę noty karnej na kwotę 140 złotych, czego oczywiście dział obsługi klienta tel nie widzi w systemie - burdel na kółkach...
Przestrzegam wszystkich przed zawieraniem umowy z firmą Vectra - patrząc na mój przykład nie polecam NIKOMU, odradze tą firmę każdemu, kto mnie o to spyta. Dodam również iż firma już straciła możliwość zawarcia kilku umów z powodu wojny ze mną, straci kolejne - najwidoczniej uważają, że warto walczyć o 140 złotych z BYŁYM klienteM, który zawsze i wszędzie, każdemu zachwalał jej usługi. Warto było stracić kilku klientów i możliwość zyskania nowych. Tak oto wygląda traktowanie byłego klienta.WadyTraktowanie byłych klientówMiejscowośćRuda Śląska -
~Дом / 2019-12-15 15:03
Самый конченный интернет в Варшаве MiejscowośćJozefow -
~Piotr / 2019-12-14 20:39
Za krótko używanie żeby oceniać niezawodnosc Pakiet Platynowy + 300 Internet Ok Cena w promocji Ok Montaż Ok Karta C+ super jeden pilot ZaletyCENA ZA PAKIET PLATYNOWY/ 300 INTERNET KARTA C+ NA STARTWadyPRZY KARCIE C+ brak VODMiejscowośćGdańsk -
~Darek / 2019-12-14 18:48
Dzień Dobry,
Usterka VOD od 09/2019 do dzisiaj 12/12/2019. Kilkanaście telefonów, maili i zgłoszeń na e-platformie i do dzisiaj nic. Otrzymałem jedynie w tym czasie 3 pisemne odpowiedzi, że usługa jest bezpłatna i mam cierpliwie czekać aż usterka zostanie usunięta. A jak mi to nie wystarczy to mogę iść z problemem do sądu !!!ZaletyAktywna umowa przeniesiona z poprzedniej lokalizacji.WadyFatalny serwis i obsługa klienta z podpisaną umową !!!MiejscowośćWarszawa
strona 126 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »