Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2020-03-19 03:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Brak połączenia z internetem gdzie jest potrzebny do nauki dziecku.jt koszmar. To jest jedyny dostawca internetu i kablówki na tym osiedlu Gdańsk Orunia. Ciągle awarie
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agnieszka / 2020-03-18 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W okresie korona wirusa gdy tak ważna jest praca online vectra nadal blokuje dostęp do VPN. Czy teraz gdy jest taka potrzeba izolacji i zostania w domu i pracy zdalnej firma VECTRA NIE MOGŁABY ZROBIĆ COŚ ABY POMÓC I ODBLOKOWAĆ DOSTĘP DO VPN?
    WadyZablokowanie pracy zdalnej po VPN
    MiejscowośćGdańsk
  • ~brunet301 / 2020-03-16 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Łudziłem się że może część opinii nie jest prawdziwa, przecież nie może być aż tak źle. Ale niestety internet to jakaś porażka, zwłaszcza jego prędkość (Internet z prędkością niby 300Mb a ledwo dochodzi do 100 i to też nie zawsze! przy podłączeniu dwóch lub trzech urządzeń to już wogóle tragedia, 10mimut otwiera stronę... ) Podejście do klienta, ręce opadaj! Obiecują cuda-niewidy aby tylko podpisać umowę a później tylko zbywanie, albo nie mają czasu albo nie odbierają telefonu.
    ZaletyBrak
    WadyKłamią, oszukują z parametrami internetu. BOK to jakaś pomyłka!
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Dk / 2020-03-14 17:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Korzystaliśmy ok 4 lat z usług Vectry, wtedy nie było operatora i dostawcy internetu.Została nam tylko ta pseudo firma. Zmieniała ustawienia kanałów, słodziła na tydzień jakąś nową stacją aby tylko wykupić pakiet. Niedawno otrzymaliśmy pismo, że firma chce zmienić warunki umowy, m.in.chciała dopuść możliwość podwyższania abonamentu w trakcie trwania umowy, czyli zmiana opłaty taryfy kiedy firma ma ochotę. Nareszcie mogliśmy wypowiedzieć umowę bez konsekwencji. Zrobiliśmy to, zapłaciliśmy abonament za m-c bieżący i następny, odcięli bez informacji dostęp do telewizji. Jedynie sms przypominający o zwrocie urządzenia w terminie do dnia i informacja,że jeśli nie zwrócimy w terminie urządzenia naliczona zostanie kara. Nie ma u nas w miasteczku biura, konsultanta, żeby móc zapytać o coś. Firma tragedia, internet do bani. Ostrzegam przed cwaniakami.
    ZaletyBrak
    Wadyciągła zmiana kanałów, wolny internet, w razie braku nadawania trzeba czekać
    MiejscowośćGraj
  • ~7 / 2020-03-14 15:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie da się napisać rzetelnej opinii bez używania agresywnego języka! Złodziejskie praktyki stosowane w każdym miejscu i w każdej okazji. Bezczelność w "obsłudze klienta" mają już w genach.
    WadyChamstwo i bezczelność do sześcianu (opakowane w gładkie słówka dla zamaskowania).
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zttfpl / 2020-03-13 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra porażka wystarczy podłączyć 2 urządzenia a z 200mb/s zrobi sie 2mb/s poza tym granie jest niemożliwe bo ping nieraz przekracza 2tys. Nie mówie nawet o płynnym oglądaniu youtube przy 480p.Wczytywanie stron potrafi trwać pare minut
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Brak dostępu do rutera, aby dokupić 2 router trzeba speca od vectry aby sie zalogować do routera
    Nie da sie grać ani oglądać yt
    Cięzko prowadzić wideoczat w 144p
    MiejscowośćRuda śląska
  • ~artur4236 / 2020-03-12 18:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam umów terminowych z cenami okazyjnymi, w przypadku konieczności rozwiązania umowy w sytuacji nieprzewidzianej (sprzedaż mieszkania- kto planuje prawie dwa lata wcześniej sprzedaż mieszkania)w dniu zawierania umowy, Vectra nalicza kary za rozwiązanie umowy. Żenada i prostactwo, mam nadzieje że 250 zł wyjdzie bokiem dla tej firmy.
    Zaletyżadnych
    Wadynigdy więcej umowy z tą "firmą".
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jery / 2020-03-12 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Każdy kto ma problem z tą firmą powinien składać skargi do UOKiK oraz UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej). Firma otrzymała już kilka solidnych kopniaków od tych instytucji i kilka solidnych kar, ale dalej pogrywa sobie z klientami. Proszę konsultować swoje sprawy z prawnikami lub miejskimi rzecznikami konsumenta i się nie poddawać, nawet jak straszą pozwami. Jeśli wasze roszczenia są zasadne, a ich praktyki niezgodne z prawem, to nie ma się nawet nad czym zastanawiać. Im więcej konsumentów będzie dokopywać takim podmiotom, tym lepiej dla konsumentów. W Niemczech za swoje praktyki zostaliby już zmasakrowani skargami i pozwami sądowymi, a różne ruchy konsumenckie tylko czekają, aby dobrać się takim podmiotom do tyłka.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele, aby je wymieniać
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zygmunt / 2020-03-04 18:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Konsultanci zalecają aby modem i zasilacz były cały czas włączone Ja po skończonej pracy przy kom. wyłaczam zasilanie ze względów bezpieczeństwa.Skoro konsultańci zalecają aby użądzenia zostawały pod prąndem kto będzie odpowiadał za powstały pożar i zniszczenia.
    ZaletyŻadnych
    Wadyczęsty brak internetu
  • ~Gfds / 2020-03-02 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brakk słów konsultanci najgorsze zło
    Doliczaja nie wiadomo za co male kwoty
    Wysylaja z aplikacji wiadomosci o rzekomej rezygnacji usług oczywiscie nie świadomy bylem tego totalną masakra na sam koniec jestem bez telewizji
    ZaletyŻadnych
    WadyNie przyjemni konsultanci
    Doliczaja bez żadnych podstaw drobne kwoty do rachunków
  • ~zygmunt / 2020-02-28 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Często jest brak dostępu do internetu w godzinach nocnych ale też w godzinach popołudniowych .Konsultanci nie potrafią udzielić wiążącej odpowiedzi, mówią że to się może zdarzać .A ja odpowiadam że nie i polecam wszystkim zainteresowanym rozwiązywać umowy i żądać wysokich odszkodowań na drodze sądowej. W takich przypadkach prawo pozwala na natychmiastowe rozwiązanie umowy z firmą Vectra
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo!! braku dostępu do internetu " serwer DNS nie działa"
    MiejscowośćGdynia
  • ~gość / 2020-02-27 19:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Oszustwo.
    Internet nigdy nie działa prawidłowo, a o prędkości deklarowanej można pomarzyć.
    Wadyfaktyczna prędkość, ping, cena/jakość, obsługa klienta, przerwy w dostawie
    Miejscowośćchoszczno
  • ~pawel / 2020-02-27 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    witam przy łączu 600mb transfer od 180mb do 210mb,wiec ręce opadają..nie wiem czym jest to spowodowane...zapis w umowie do 600mb ale transfer 3 krotnie niższy szok
    Zaletybrak
    Wadyprędkość,infolinia
  • ~kronic / 2020-02-27 10:33
    Ocena: 2.25 / 5
    W tej firmie internet nie leżał nawet koło internetu.Wiecznie ale to non top coś się sypie.Nigdy praktycznie nie osiągnąłem deklarowanego łącza z umowy.W weekend ha to już bez komentarza.Co jeszcze najlepsze raz ich miałem dosyć totalnie pisałem do głównej ,dzwoniłem i co najlepsze oddzwonił do mnie technik tej firmy i sam ich sprzedał.Problemy które istniały i dalej istnieją i o których oni dobrze wiedzą są od co najmniej roku ,bo ich serwery nie wyrabiają.Sam technik potwierdził,że o tym wiedzą i ma mnóstwo takich telefonów.Ugrałem aż 10zł rekompensaty (zainwestowałem na giełdzie) i co?Dalej to samo.I jeszcze mają tupet truć ci dupę na wyższe pakiety jak nie ogarniają podstawy.Potwierdzam też że przy każdej zmianie jakiegoś pakietu wciskanie na siłę dodatkowego syfu,zmiany routerów itp.Porażka na całej linii mam ich dosyć.Czasy takiej technologi ,a ja ściągam filmy 3gb po 1 godz z łączem 150mb/s wszystko w temacie.
    WadyNiedeklarowana prędkość internety do umowy.Ciągłe awarie zaniki sygnału.
    MiejscowośćGolenów
  • ~Piotr / 2020-02-25 13:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet 300 Mb/s chodzi poprawnie przy założeniu że na Wi-Fi korzystacie z łącza 5 GHz a nie 2,4. Przy 2,4 "traci się" 90% łacza (transfer 30 Mb/s w porywach 50), przy 5 GHz "tylko" 10 % (transfer 250 Mb/s). Po kablu ok... Kabłowka jak najbardziej ok, tylko cena trochę za wysoka.
    Zaletyłacze szybkie, nawet nie powiadomili o zwiększeniu down z 20 na 40, a cena pozostałą taka sama
    Wadyczasem niestabilne łącze, zbyt wysoka cena
    MiejscowośćGliwice
  • ~Vectra - nieporozumienie / 2020-02-22 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesiecy nie potrafię uwolnić się od tej fatalnej firmy. Zerwalam umowe mimo to płacę rachunki wystawiane co miesiąc. Zawsze czegoś brakuje i są niedomowienia. Podpisanie umowy było dziecinnie proste bez dokumentów podpisów podczas rozmowy telefonicznej. Natomiast w drugą stronę sprawa się komplikuje. Firma nastawiona głównie na zysk. Utrudnia i blokuje dostep do informacji. Pracownicy infolinii ignoruja klienta,nie aktualizujä danych. Traktują sprawę niepowaznie. Stąd opłaty manipulacyjne,kary i dodatkowe dopłaty. Brak rzetelnych informacji brak empatii że strony pracowników.
    Ogólnie słabo wręcz beznadziejnie.
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko jest wadliwe
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Cold / 2020-02-19 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, do rachunku ciągle doliczane są dodatkowe opłaty. Łącze jest niestabilne.

    Tl;dr
    Usługa "bezpieczny internet" miała zostać wyłączona po 3 miesiącach automatycznie, mimo to zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o wyłączenie. Konsultant nie wyłączył jej w obecnym miesiącu, następnym, ani kolejnym. Konsultanci nie mają nawet podstawowej wiedzy dotyczącej sieci internetowych. Przykładowo przy awarii łącza przewodowego kazano mi zmienić kanał wi-fi. Cena usługi nie zgadza się z ceną zadeklarowaną przez producenta a konsultanci odsyłają mnie w nieskończoność, i mówią, że nic nie wiedzą na ten temat.

    Zdecydowanie nie polecam. Usługa nie warta tych pieniędzy, tragiczna obsługa klienta.
    Zaletybrak
    Wadyciężko mi wymienić jakokolwiek aspekt, na którym się nie zawiodłem
    MiejscowośćOpole
  • ~mizdek / 2020-02-19 09:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedyś to była jedna z najlepszych firm. Dziś internet to jest jedno wielkie nieporozumienie. Zadeklarowane 150 mb/s, rzeczywiste 5-10. Czekam tylko, aż się umowa skończy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta na poziomie PRL
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Vectraaa:) / 2020-02-18 18:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Każdy kto ma problem z tą firmą jak ja kiedyś, proszę do prawnika bądź radcy prawnego również darmowego o poradę w tej sprawie ja wygrałem tego samego życzę wszystkim poszkodowanym. PS. Oni tylko straszą proszę jako zwykła osoba nic nie robić w momencie stosownego pisma przez osobę doświadczona sprawa została umorzona przez sąd. Powodzenia!!!
  • ~sylwiap / 2020-02-17 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana firmą. Ok. dwóch lat temu złożyliśmy wypowiedzenie umowy i oddaliśmy sprzęt. Po ponad roku otrzymaliśmy windykacyjne wezwanie do zapłaty. Byliśmy w szoku, opłaciliśmy rachunki, ponieważ braliśmy kredyt i nie mogliśmy pozwolić sobie na windykacyjne wezwania do zapłaty, tym samym poszliśmy do oddziału w NDM wypowiedzieć umowę, nie otrzymaliśmy potwierdzenia. Wcześniejsze potwierdzenia, gdzieś są, ale nie możemy ich teraz znaleźć. Po dwóch miesiącach znów otrzymaliśmy rachunki. Byliśmy znów w szoku, telefonicznie nie można było załatwić nic. Każda rozmowa zaczynała się od tego samego, nie zapisywali naszych rozmów, za każdym razem musieliśmy opowiadać sprawę na nowo. Pisałam reklamację, niestety odpowiedź negatywna, oraz prośba o przekierowanie sprawy do sądu. Niestety w Suwałkach, gdzie wypowiedzieliśmy pierwszy raz umowę i zdaliśmy sprzęt, nie mają żądnych dokumentów. Jestem rozczarowana i nie wiem co robić. Czy ktoś ma podobną sytuację? Proszę o kontakt.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016