strona 118 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »
-
~s / 2020-11-11 21:50
Dramat, internet nie dziala jak powinien zadzwonilem na infolnie wybralem "temat" internet stacjonarny (po 7minutach oczekiwania) odbrala konsultantka po wytlumaczniu problemu przelaczyla mnie dalej (podobno problemy z kablem to cos innego nie problem techniczny). Tak wiec dramat. -
-
~Waldek / 2020-11-07 19:42
Internet działa bardzo kiepsko. Dzwonić na infolinie to męczarnia, człowiek rozmawia ze "sztuczną inteligencją" która działa tak jak cała Vectra- czyli kiepsko. Potem rozmowa z konsultantem. Receptą na wszystko jest reset modemu i wysłanie technika. Reset nic nie daje. Technik przychodzi coś kręci, coś pościemnia i dalej jest jak było. Firma w której jest bałagan, niekompetencja, kłamstwa wobec klienta, jednym słowem "bierz pieniądze i w nogi". No i jeszcze jedno : dodzwonisz się na infolinie to i zdarzy się, że jak za dużo gadasz to cie konsultant po prostu rozłączy. Mówię tu o grzecznej rozmowie klienta.Odradzam i ostrzegam przed podpisywaniem długotrwałej umowy. ZaletyBrakWadyZła jakość, przerywane połączenia, awarie, bałagan w firmie, niekompetencja.MiejscowośćKatowice -
~Radek / 2020-11-07 15:46
Infolinia - porazka. Kilka minut wywiadu prowadzonego przez automat, zeby stwierdzili czy jest sie klientem.
Internet - porazka. Wlasnie mija szesnasta godzina bez internetu, termin usuniecia usterki jest wciaz odsuwany, zero konkretnych informacji.Wady1. Infolinia dla klientow
2. Strasznie zawodny, zwlaszcza w czasie pandemii i pracy zdalnej.
3. Niekompetentni pracownicy infoliniiMiejscowośćWarszawa -
~to ja / 2020-11-05 19:12
Witam. Posiadam pakiet ze wszystkimi kanałami + HBO, oraz internet do 150Mb/s. Telewizja ok. Internet mam max 100. Ale ku*wa największa porażka to jest ta ich jeb*na telewizja online. Nawet w domu na wifi( telefon czy laptop ) z ich routera nie mam ponad połowy programów ze swojego "top" pakietu. Zwykłego Polsatu czy TVN nawet sobie nie zobaczycie. No żeby blokować kanały, które są dostępne w zwyklym TV z DVBT to już urwa przesada Mieszkam w małej wsi pod Warszawą. Mianowicie w Grójcu. Jedyne co mnie u nich trzyma to to, że w tej wiosce nie ma UPC czy innej potocznie mówiąc kablówki. W Orange zapłacę jakieś 30 pln więcej za miesiąc za podobny pakiet, ale jak sobie będę chciał popatrzeć w Polsat na telefonie to sobie go obejrzę!!! Czekam tylko do końca abonamentu i pie*dolę t MiejscowośćGrójec -
~Beata / 2020-11-02 16:26
Wszystko było ok póki nie próbowałam sie od nich uwolnić. Przeprowadzalam sie ale i tak musialam płacić - niemogac korzystac z uslugi 1,5 roku! Jak już kogoś mają to nie chca wypuscic. Balagan i nieprofesjonalizm. 1,5 r temu oddalam sprzet a ci znowu chcą żebym go zwróciła i tak co chwila coś. MiejscowośćSlaskie -
~Tomasz / 2020-11-01 13:00
Jestem w Vectra jakieś 15 lat, działa bardzo stabilne, tv najwyższą platinum +internet 300mbit za 79zl/mc mam Zaletystabilny internet, tanie pakiety tv+internet, karta ci+ za darmo zamiast dekoderaWadynie dostrzegłemMiejscowośćGdańsk -
~Bartman503 / 2020-10-30 15:07
Najgorszy dostawca uslug internetowych od czasów telekomunikacji polskiej. Niekompetentni i chamscy pracownicy na każdym szczeblu. Sprzęt tragiczny bubel przy którym chinszczyzna od Polsatu wyglada godnie. Jakość usług poniżej krytyki. ZaletyBrakWadyCałokształt firmyMiejscowośćBraniewo -
~Misieczek / 2020-10-29 10:20
Właśnie przeczytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat UPC i w szczególności ich dekodera Horizon. Uwierzcie mi, w porównaniu ze sprzętem Vectry i poziomem obsługi pracowników Vectry, UPC jest mercedesem przy trabancie. Dekoder Vectry to szmelc, biuro obsługi chamskie i niekompetentne, internet rwie się, jak papierowy sznurek. Podsumowując, Vectra to DNO. W moich oczach nie pomoże im reklama z podstarzałym gwiazdorem kina. ZaletyheheheheheheWadyOpisałemMiejscowośćWarszawa -
-
~EStop447 / 2020-10-28 13:46
Bardzo słaba jakość. Jak kupisz to już jesteś nieważny. W razie problemów mają to w poważaniu. ZaletyBrakWadyJakość obsługi
Cena
Podejście do klienta
Łapanie nowych, tylko żeby podpisać lojalkę. Potem się kończy grzecznie -
~Artur / 2020-10-23 12:54
Forma windykacji niedopuszczalna! Jest to nękanie przez komputer. Żeby tak dużą firmę nie było stać na konsultantów - to jest najdalej posunięte lekceważenie klienta. I chyba niezgodne z prawem. Ja mam podawać komputerowi swoje dane osobowe - łamanie RODO. ZaletyMałoWadyLiczne "awarie".MiejscowośćGoleniów -
~Mike / 2020-10-21 10:46
Internet z Vectry to jakiś żart. Prędkości z umowy praktycznie nie do osiągnięcia. Często nawet połowa prędkości z umowy jest niemożliwa do osiągnięcia na ich necie. Odradzam, bo technicy i ich obsługa z fb w niczym Wam nie pomoże. Oni są od klepania standardowych regułek i spławiania. ZaletyBrakWadyBrak transferów z umowy, często sporo poniżej połowy download z umowy. Kosmiczny ping uniemożliwiający granie online.MiejscowośćOlsztyn -
~krzysztof / 2020-10-20 17:15
Wszystko dobrze,internet stabilny,szybki,jestem zadowolony MiejscowośćBiała Podlaska -
~jd312 / 2020-10-19 20:14
Internet powinien mieć prędkość pobierania 150 mb/s a ma 3mb/s WadyWszystkoMiejscowośćGoleniów -
~Tomasz / 2020-10-06 21:49
Przez większość czasu dostęp do internetu jest stabilny, prędkość po kablu ZAWSZE zgodna z deklarowaną (150 Mbit). Jak ktoś robi testy prędkości po WiFi przez kilka grubych ścian z żelbetu i narzeka na uzyskane wyniki, czy też rwanie połączenia to gratuluję wiedzy o tym jak działa radio, testy zawsze robi się przez kabel (karta sieciowa musi obsługiwać 1Gbit, no bo wiecie...). Od ponad 3 lat pracuję w pełni zdalnie w IT i niezawodne połączenie jest mi niezbędne. Gdyby Vectra takiego mi nie zapewniała, to od razu bym zmieniał ISP. Telewizja działa wyśmienicie (moduł CI w telewizorze). Dział marketingu do przeszkolenia - nie można wielokrotnie dzwonić do klienta i proponować mu oferty droższej niż w oficjalnych paczkach na stronie www - za to minus dwie gwiazdki. Obecnie zastanawiam się nad zawarciem kolejnej umowy. Jeśli Vectra zaoferuje to samo co UPC (168 kanałów i do 750 Mbit za 99,99) to podpiszę z nimi kolejną umowę, bo jakość dostępu do Internetu jest w miarę dobra. Jak ostatnio uruchomiłem ping z rejestracją daty i czasu, to przez trzy dni pomiarów nie było żadnych strat pakietów. Jak ktoś ma Linux'a to sam może sprawdzić :)
ping 1.1.1.1 | xargs -n1 -i bash -c 'echo `date +"%Y-%m-%d %H:%M:%S"`" {}"' >> "./test_do_1.1.1.1.txt"
Przykładowe wyniki:
2020-10-02 21:05:58 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65522 ttl=56 time=14.8 ms
2020-10-02 21:05:59 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65523 ttl=56 time=16.2 ms
2020-10-02 21:06:00 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65524 ttl=56 time=13.8 ms
Pozdrowienia dla technika z Kamienia, bardzo profesjonalny i sympatyczny człowiek.ZaletyParametry łącza zgodne z umową, sygnał TV bardzo dobry (mieszkam na ostatnim piętrze).WadyRaz na kilka dni zdarzają się krótkie przerwy w dostępie do sieci, ping szybuje pod niebiosa, ale po minucie, dwóch wszystko wraca do normy. Sporadycznie dłuższe niż godzina przerwy, przeważnie kiedy normalni ludzie już dawno śpią (a ja akurat pracuję) :)MiejscowośćGdańsk Chełm -
~Ziemniok / 2020-10-06 17:43
kontaktuje się z tą firmą od 3 tygodni a oni wciąż ani nie odpisują ani nie oddzwaniają. Internet od 4 tygodni jest 6 krotnie wolniejszy niż zakładana prędkość w umowie. ZaletynicWadyczęsto się zacina, słaba obsługa klienta, wolniejsze transfery niż to za co płace i brak poprawyMiejscowośćBydgoszcz -
~Zawiedziony / 2020-10-04 16:24
Nie polecam. Wyczarowują jakieś faktury znikąd. Sami nie wiedzą skąd. Nawet po paru latach. MiejscowośćRuda Śląska -
-
~redo / 2020-10-04 13:24
Dno. W swoim czasie "udało" im się zablokować dostęp do mojego konta bankowego po trzykrotnym zerwaniu połączenia w trakcie realizacji przelewu. Omijać z bardzo daleka. Zaletykończąca się już niedługo umowa terminowaWadytego się nie da naprawićMiejscowośćSosnowiec -
~Zawiedziony / 2020-09-29 01:25
Nie polecam. Internet niby 5g, a tu jakiś dramat. Ciągle się ścina. W tej chwili nie wiedzieć czemu nie ma ani internetu, ani telewizji MiejscowośćOlsztyn -
~adam / 2020-09-23 11:50
uwaga na sprzedawcow vectry obiecuja moze cos wiecej niz pozniej sie oczekuje.. a potem przychodzi ci montowac w butach i zabrudza podloge, i przewierca listwy.. potem jedzie i kupuje i naprawia.. wogule kabel krzywo mu sie montowalo ze zwrocilem uwage... i sie zapytalem czy podloge tez mi bedzie wymienial... to zciagnal buty.... ale na klatce zostawil tak jak rozwallil.. ze trzeba poprawiac.. a potem vectra sobie nalicza po swojemu i musisz placic.. uwaga nie dajcie sie wrobic netia jest o polowy ceny tansza i masz 100% wiecej kalalow.. i 300 internet zamiast 150.... uwaga ostrzebgam przed vectra!!! MiejscowośćKamień Pomorski -
~belushi71 / 2020-09-22 18:16
No cóz kiedys Vectra naprawde strała sie dbac o klienta obecnie hmmmm to bardzo powazny problem dostawcy usłóg multimedialnych . Sprzed do odbioru kanałów tv ciagle sie wiesza i zeruje masakra ja juz wymienialem w ciagu roku 3 razy i ciagle ten sam problem nie wiem czemu mimo monit ow z mojej strony nie robia nic aby zmienic i naprawic te problemy .Jesli chodzi o internet no tu trzeba miec stoicki spokoj ale jesli ktos zna sie na prawie chodz troche to ze skutkiem pozytywnym mozna wymusic na sieci zwrot kosztów . Router tez m problemy i nie rozumie tlumaczenia sieci skoro udostepnia sprzet ktory posiada wifi to odpowiada tez za łaczei jakośc wiwi a nie jak sie tłómacza ze tylko za połaczenie kablowe trzeba tu twardo negocjowac. Jesli chodzi o przedłozenia umowy to juz chyba norma jest w polskich sieciach kablowych i tlekomunikacyjnych że maja w dupie stałych klientów ZaletyNie wiele jest tego wrecz bardzo mało .Jedyny mły pół plusik to ilośc programówWadyZ wadami to juz jest gorzej ale wiekszosc wypisałem tych naj powazniejszych w/wMiejscowośćGliwice
strona 118 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »