Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Konrad / 2021-01-12 16:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
    MiejscowośćOpole
  • ~Karol / 2021-01-12 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2021-01-12 08:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
    Zaletycena
    Wadyjakość
    MiejscowośćGdańsk
  • ~micbard / 2021-01-11 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Kamil / 2021-01-10 19:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
    Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
  • ~Pan / 2021-01-10 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
    WadyVECTRA
    MiejscowośćGrodków
  • ~Elka / 2021-01-08 20:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam
  • ~Danuta da / 2021-01-07 21:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą.
    ZaletyZadne
    WadyKłopoty z Internetem codziennie,
    MiejscowośćEŁK
  • ~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
    MiejscowośćWaeszawa
  • ~Beny79 / 2021-01-06 23:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
    konsultanci uprzejmi
    Zaletyna razie jestem zadowolony
    Wadynie mam uwag
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Mm / 2021-01-06 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka
    MiejscowośćKielce
  • ~Dorota / 2021-01-05 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przy zawieraniu umowy nawijają makaron na uszy, obiecując pomoc, fachowców, etc.
    Po zawarciu umowy radź sobie sam i w ogóle to spadaj. Nie działa, choć tuż przed instalacją działało? To twój problem.
    Skoro dioda się świeci na dekoderze, to my odpowiadamy tylko za dekoder, a że dekoder nie współpracuje z 1-rocznym dotychczas sprawnym telewizorem, to zmień sobie telewizor.
    "Proszę wyłączyć system HDMI w telewizorze, a fakturę wyślemy elektronicznie" do samotnej 80-latki, która nie ma i nigdy nie miała poczty elektronicznej.
    Przebicie się przez infolinię, by usłyszeć takie mądrości to pół godziny czekania.
    MiejscowośćSopot
  • ~ganjetotrik420 / 2021-01-04 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to totalna porażka przez nich nie da się korzystać normalnie z internetu Wifi raz jest raz go nie ma to masakra...
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Niezadowolona / 2021-01-04 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internetu. Po upływie okresu wypowiedzenia umowy, brak telewizji. Żałuję, że podpisałam umowę. Pozew zbiorowy to dobra myśl.
    ZaletyBrak
    Wady- niekompetencja osób w BOK
    - dodzwonić się na BOk masakra, trzymają klienta na linii po 30 min po czym okazuje się, że niewiele mogą.
    - internet 5G kpina!!! zwykły nie działa, a już nie ma mowy o 5G
    - i tak można więcej........

    MiejscowośćSzczytno
  • ~Mac / 2021-01-02 23:29
    Ocena: 2.50 / 5
    W przerwy w dostawie internetu są bardzo częste i zdarzają się ostatnio bez jakich kolwiek powiadomien.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Robert / 2021-01-02 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, nigdy więcej. Bardzo słaby internet miałbyć 100 a był 25 max.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLubin
  • ~KAROL / 2020-12-31 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałem zakupić pakiety ale przez 4 dni wydzwaniania i czekania po godzinie, a szczytem bezczelności było czekanie 2 godziny na połączenie z konsultantem, a on twierdzi, że ktoś zadzwoni do mnie (a to inny kolsuntant lub ich szef). Cztery dni czekania i nic (maja klienta w dupie kolsuntanci jak i szefostwo). Nadmieniam , że w poprzedniej sieci nie miałem żadnych zaległości wręcz przeciwnie zawsze regularne płatności i nadpłaty. Pozdrawiam i omijać tą firmę szerokim (bardzo szerokim) łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywiele i to nagminne u nich jest
    MiejscowośćSZCZECIN
  • ~Marilyn / 2020-12-31 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Doprawdy nie mogę pojąć dlaczego jeszcze istnieją. Za brak profesjonalizmu i oszukiwanie klienta powinni zostać zamknięci. Technologia z początku wieku. Obiecują 300 mb a dostajesz 30 mb. Potem mówią, że w umowie albo w jakichś warunkach firmowych zawarli, że nie zawsze będzie 300 mb. Ale nie ma wcale.
    ZaletyWcale
    WadyKłamią
    MiejscowośćGdynia
  • ~mick / 2020-12-30 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie działa, przedstawiciel vectry twierdzi, że nie odpowiadają za jakość połączenia z internetem. vectra jest żartem
  • ~Helena / 2020-12-29 20:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem Vectry 12 lat i teraz niestety stwierdziłam (zwłaszcza po ostatniej świątecznej awarii telewizji cyfrowej), że czas się z nią pożegnać. Słaby zasięg internetu,ciągle zmiany kanałów no i ostatnia świąteczna awaria. Przez trzy dni świąteczne mieliśmy problem z telewizja cyfrowa, i pomimo zgłoszeń do siedziby firmy w Gdyni awaria została naprawiona dopiero 28.12.2020, czyli po świętach. A dzisiaj jeszcze doszły do mnie wieści, że pomimo awarii, nikt nie informował o awarii biura obsługi w Gdyni, co było kłamstwem.
    MiejscowośćChoszczno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2675
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319