Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
ZaletyBrak
WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
MiejscowośćOpole
~Karol / 2021-01-12 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2021-01-12 08:04
Ocena: 2.50 / 5
Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
Zaletycena
Wadyjakość
MiejscowośćGdańsk
~micbard / 2021-01-11 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
Miejscowośćwarszawa
~Kamil / 2021-01-10 19:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
~Pan / 2021-01-10 19:15
Ocena: 2.00 / 5
Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
WadyVECTRA
MiejscowośćGrodków
~Elka / 2021-01-08 20:56
Ocena: 1.25 / 5
Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam
~Danuta da / 2021-01-07 21:34
Ocena: 1.25 / 5
Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą.
ZaletyZadne
WadyKłopoty z Internetem codziennie,
MiejscowośćEŁK
~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
Ocena: 1.75 / 5
Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
MiejscowośćWaeszawa
~Beny79 / 2021-01-06 23:43
Ocena: 3.75 / 5
Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
konsultanci uprzejmi
Zaletyna razie jestem zadowolony
Wadynie mam uwag
MiejscowośćCzęstochowa
~Mm / 2021-01-06 11:21
Ocena: 1.25 / 5
Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka
MiejscowośćKielce
~Dorota / 2021-01-05 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przy zawieraniu umowy nawijają makaron na uszy, obiecując pomoc, fachowców, etc.
Po zawarciu umowy radź sobie sam i w ogóle to spadaj. Nie działa, choć tuż przed instalacją działało? To twój problem.
Skoro dioda się świeci na dekoderze, to my odpowiadamy tylko za dekoder, a że dekoder nie współpracuje z 1-rocznym dotychczas sprawnym telewizorem, to zmień sobie telewizor.
"Proszę wyłączyć system HDMI w telewizorze, a fakturę wyślemy elektronicznie" do samotnej 80-latki, która nie ma i nigdy nie miała poczty elektronicznej.
Przebicie się przez infolinię, by usłyszeć takie mądrości to pół godziny czekania.
MiejscowośćSopot
~ganjetotrik420 / 2021-01-04 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to totalna porażka przez nich nie da się korzystać normalnie z internetu Wifi raz jest raz go nie ma to masakra...
Zaletybrak
WadyWszystko
MiejscowośćRadom
~Niezadowolona / 2021-01-04 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe przerwy w dostawie internetu. Po upływie okresu wypowiedzenia umowy, brak telewizji. Żałuję, że podpisałam umowę. Pozew zbiorowy to dobra myśl.
ZaletyBrak
Wady- niekompetencja osób w BOK
- dodzwonić się na BOk masakra, trzymają klienta na linii po 30 min po czym okazuje się, że niewiele mogą.
- internet 5G kpina!!! zwykły nie działa, a już nie ma mowy o 5G
- i tak można więcej........
MiejscowośćSzczytno
~Mac / 2021-01-02 23:29
Ocena: 2.50 / 5
W przerwy w dostawie internetu są bardzo częste i zdarzają się ostatnio bez jakich kolwiek powiadomien.
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Robert / 2021-01-02 22:06
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, nigdy więcej. Bardzo słaby internet miałbyć 100 a był 25 max.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćLubin
~KAROL / 2020-12-31 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Witam chciałem zakupić pakiety ale przez 4 dni wydzwaniania i czekania po godzinie, a szczytem bezczelności było czekanie 2 godziny na połączenie z konsultantem, a on twierdzi, że ktoś zadzwoni do mnie (a to inny kolsuntant lub ich szef). Cztery dni czekania i nic (maja klienta w dupie kolsuntanci jak i szefostwo). Nadmieniam , że w poprzedniej sieci nie miałem żadnych zaległości wręcz przeciwnie zawsze regularne płatności i nadpłaty. Pozdrawiam i omijać tą firmę szerokim (bardzo szerokim) łukiem.
Zaletybrak
Wadywiele i to nagminne u nich jest
MiejscowośćSZCZECIN
~Marilyn / 2020-12-31 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Doprawdy nie mogę pojąć dlaczego jeszcze istnieją. Za brak profesjonalizmu i oszukiwanie klienta powinni zostać zamknięci. Technologia z początku wieku. Obiecują 300 mb a dostajesz 30 mb. Potem mówią, że w umowie albo w jakichś warunkach firmowych zawarli, że nie zawsze będzie 300 mb. Ale nie ma wcale.
ZaletyWcale
WadyKłamią
MiejscowośćGdynia
~mick / 2020-12-30 12:22
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa, przedstawiciel vectry twierdzi, że nie odpowiadają za jakość połączenia z internetem. vectra jest żartem
~Helena / 2020-12-29 20:41
Ocena: 1.50 / 5
Jestem klientem Vectry 12 lat i teraz niestety stwierdziłam (zwłaszcza po ostatniej świątecznej awarii telewizji cyfrowej), że czas się z nią pożegnać. Słaby zasięg internetu,ciągle zmiany kanałów no i ostatnia świąteczna awaria. Przez trzy dni świąteczne mieliśmy problem z telewizja cyfrowa, i pomimo zgłoszeń do siedziby firmy w Gdyni awaria została naprawiona dopiero 28.12.2020, czyli po świętach. A dzisiaj jeszcze doszły do mnie wieści, że pomimo awarii, nikt nie informował o awarii biura obsługi w Gdyni, co było kłamstwem.