MiejscowośćRuda Śląska
strona 116 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »
-
~Zawiedziony / 2020-10-04 16:24
Nie polecam. Wyczarowują jakieś faktury znikąd. Sami nie wiedzą skąd. Nawet po paru latach. -
-
~redo / 2020-10-04 13:24
Dno. W swoim czasie "udało" im się zablokować dostęp do mojego konta bankowego po trzykrotnym zerwaniu połączenia w trakcie realizacji przelewu. Omijać z bardzo daleka. Zaletykończąca się już niedługo umowa terminowaWadytego się nie da naprawićMiejscowośćSosnowiec -
~Zawiedziony / 2020-09-29 01:25
Nie polecam. Internet niby 5g, a tu jakiś dramat. Ciągle się ścina. W tej chwili nie wiedzieć czemu nie ma ani internetu, ani telewizji MiejscowośćOlsztyn -
~adam / 2020-09-23 11:50
uwaga na sprzedawcow vectry obiecuja moze cos wiecej niz pozniej sie oczekuje.. a potem przychodzi ci montowac w butach i zabrudza podloge, i przewierca listwy.. potem jedzie i kupuje i naprawia.. wogule kabel krzywo mu sie montowalo ze zwrocilem uwage... i sie zapytalem czy podloge tez mi bedzie wymienial... to zciagnal buty.... ale na klatce zostawil tak jak rozwallil.. ze trzeba poprawiac.. a potem vectra sobie nalicza po swojemu i musisz placic.. uwaga nie dajcie sie wrobic netia jest o polowy ceny tansza i masz 100% wiecej kalalow.. i 300 internet zamiast 150.... uwaga ostrzebgam przed vectra!!! MiejscowośćKamień Pomorski -
~belushi71 / 2020-09-22 18:16
No cóz kiedys Vectra naprawde strała sie dbac o klienta obecnie hmmmm to bardzo powazny problem dostawcy usłóg multimedialnych . Sprzed do odbioru kanałów tv ciagle sie wiesza i zeruje masakra ja juz wymienialem w ciagu roku 3 razy i ciagle ten sam problem nie wiem czemu mimo monit ow z mojej strony nie robia nic aby zmienic i naprawic te problemy .Jesli chodzi o internet no tu trzeba miec stoicki spokoj ale jesli ktos zna sie na prawie chodz troche to ze skutkiem pozytywnym mozna wymusic na sieci zwrot kosztów . Router tez m problemy i nie rozumie tlumaczenia sieci skoro udostepnia sprzet ktory posiada wifi to odpowiada tez za łaczei jakośc wiwi a nie jak sie tłómacza ze tylko za połaczenie kablowe trzeba tu twardo negocjowac. Jesli chodzi o przedłozenia umowy to juz chyba norma jest w polskich sieciach kablowych i tlekomunikacyjnych że maja w dupie stałych klientów ZaletyNie wiele jest tego wrecz bardzo mało .Jedyny mły pół plusik to ilośc programówWadyZ wadami to juz jest gorzej ale wiekszosc wypisałem tych naj powazniejszych w/wMiejscowośćGliwice -
~cec / 2020-09-22 10:35
Co chwile awarie internetu, losowe skoki opoznienia, 95% czasu internet nie osiaga predkosci zawartej w umowie. Boli mnie to ze ta firma jeszcze funkcjonuje i wciaz nie splajtowala. nie polecam Wadydziennie braki w dostawie usługi internetuMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Mariusz / 2020-09-18 08:39
operator podniósł cenę usług bez mojej zgody. Od dwóch miesięcy mam podwyższone rachunki a nie podpisywałem żadnej zgody. To rozbój w biały dzień. Poza tym brak mozliwości rozmowy z konsultantem. Rozmawiasz z bootem ZaletybrakWadybrak infoliniiMiejscowośćCisie -
~Roberts / 2020-09-17 19:59
Ludzie omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Podniesiono mi opłaty bez jakiegokolwiek powiadomienia, oczywiście konsultant upiera się że wiadomość była wysłana. Posiadam pocztę 10 lat i nie kasowałem ani jednego maila oczywiście wiadomości nie było.
Kolejna rzecz, zamówiony internet 300mb, ponoć miał mieć super nowy router z zasięgiem na cały dom. Rzeczywistość: gorsza jakość niż ich stary router, ciągłe przerwy i oczywiście według konsultantów problemu nie ma. DLACZEGO UOKIK NIE ZAJMIE SIĘ TĄ FIRMĄ POMIMO TYLU SKARG ??????????????ZaletyBrakWadyMnogość -
-
~Nill / 2020-09-09 12:17
Kpina z klienta. Podpisany cyrograf na 24 miesiące i jedna wielka olewka. Internet nie działa a jakbdziała to ledwo ciurla mimo deklarowanych 600mbit.
NaciągaczeZaletyBrakMiejscowośćLegionowo -
~Shopen / 2020-09-02 08:42
Bardzo słaba jakość internetu. Częste, krótkie przerwy. Jeśli chodzi o szybkość, nie ma mowy, aby zbliżyli się do parametrów podanych w umowie. W razie awarii bardzo utrudniają kontakt. Poniżej oryginalna rozmowa z czatu:
[Hanna] Witamy w Vectrze, w czym mogę pomóc?
[Grzegorz] dzień dobry, od dwóch godzin nie działa (tutaj adres). Proszę o informację, kiedy awaria zostanie usunięta.
[Hanna] Obecnie nie mamy zgłoszonej awarii
[Hanna] Proszę o informacje czy na modemie świeci się dioda power
[Grzegorz] no to właśnie zgłaszam
[Grzegorz] nie mam modemu
[Grzegorz] mam kabel który jest podłączony do routera
[Grzegorz] router działa
[Hanna] Czy umowa jest na Pana zawarta?
[Grzegorz] a jakie to ma znacznie? na moją żonę
[Hanna] Proszę o podanie numeru klienta oraz imienia i nazwiska Głównego abonenta.
[Grzegorz] [tutaj podałęm dane]
[Hanna] w celu właściwej diagnozy zgłoszonych nieprawidłowości konieczne jest wykonanie następujących czynności: 1. Podłączyć komputer bezpośrednio do sieci LAN (z pominięciem prywatnego routera). 2. Wejść w „Start” i „Panel sterowania”, następnie w „Stan połączenia lokalnego” oraz „Szczegóły”. Podać „Adres fizyczny” oraz „Adres IP v4”. Dzięki tym danym będę mogła udzielić odpowiedniej pomocy i podać rozwiązanie dla zgłaszanych niedogodności.
[Hanna] All Agents have left the conversation
Pani konsultantka zamknęła czat podczas diagnozowania.Zaletynie maMiejscowośćGliwice -
~Max / 2020-08-30 00:35
Cały czas przerywa internet, reklamacji nie uznają ponieważ liczą brak internetu w procentach na dobę, a to że co chwilę przerywa to ich nie obchodzi. I prędkość ... dobrze jak jest 1/4 od obiecanej. ZaletyBrakMiejscowośćGdańsk -
~Klient / 2020-08-26 13:14
Niska jakość połączenia, częste "zrywanie" internetu, prędkość pobierania daleka od założonej. Podczas zwrotu sprzętu zostałem oszukany, sprzęt zaginął na magazynie Vectry a ja zostałem obarczony kosztem "braku zwróconego sprzętu". Infolinia działa słabo, długi czas oczekiwania, zaś konsultanci podają sprzeczne informacje. Jedna z konsultantek w trakcie rozmowy zapomniała wyciszyć telefon i zaczęła plotkować z Kolegą. MiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2020-08-24 14:30
Dzień dobry,
Chciałem poinformować, że zostałem oszukany przez firmę VECTRA, w zwiazku z przedłużeniem umowy a mianowicie chodzi o to, że podczas rozmowy telefonicznej podałem, że jestem w stanie przedłużyć umowę jeżeli swiadczą usługi na innym adresie który wskazałem. Pan poinformował mnie, że nie ma najmniejszego problemu i zajmą się tym od ręki. Po czym dostałem odpowiedź po przedłużeniu umowy oczywiście że nie świadczą usług pod tym adresem. Złożyłem reklamację którą pozostawili bez rozpoznania. Nie POLECAM USŁUG TEJ FIRMYWadyDzień dobry,
Chciałem poinformować, że zostałem oszukany przez firmę VECTRA, w zwiazku z przedłużeniem umowy a mianowicie chodzi o to, że podczas rozmowy telefonicznej podałem, że jestem w stanie przedłużyć umowę jeżeli swiadczą usługi na innym adresie który wskazałem. Pan poinformował mnie, że nie ma najmniejszego problemu i zajmą się tym od ręki. Po czym dostałem odpowiedź po przedłużeniu umowy oczywiście że nie świadczą usług pod tym adresem. Złożyłem reklamację którą pozostawili bez rozpoznania. Nie POLECAM USŁUG TEJ FIRMYMiejscowośćGdańsk -
~Irena / 2020-08-24 13:47
Nie polecam, niestety musieli podłączyć vectra, nie mieliśmy innego w naszym bloku, dwa lata korzystaliśmy z UPC - polecam, dwa miesiące mamy vectra i niestety nic dobrego, play w telefonie lepszy w 1000% razy, szkoda, że mamy podpisaną umowę na rok!!!
Odradzam!MiejscowośćWarszawa -
~bob / 2020-08-21 15:41
Pomimo wielokrotnego (15+ maili, 4+ telefonicznie) przedstawienia dowodów że Inpost przekazał firmie VECTRA zwrócony sprzęt, wyjaśniania że wg prawa pocztowego mają również prawo do sprawdzenia w Inposcie tego, iż przesyłka do nich dotarła - firma miga się od uznania reklamacji i zniesienia bezprawnej kary 200zl - twierdząc że nie ma dowodów. Wadyniemożliwość zrealizowania reklamacji, dezinformacjaMiejscowośćWarszawa -
~Daniel841 / 2020-08-03 17:21
Nie ma tygodnia żeby kilka razy nie było przerw w dostawie internetu. Przestrzegam przed was, nie dajcie się nabrać. Jeśli w ofercie jest napisane dużymi literami 150mb/s to jest wartość maksymalna. Minimalna to zazwyczaj połoea tej wartości, ale tylko na kablu. Z obiecanych 150mb/s, przez wifi jest zwykle 67mb/s i jeszcze te przerwy w dostawie internetu. MiejscowośćKielce -
-
~Magdalena / 2020-08-01 08:51
Największy problem jest z dodzwonieniem się do obsługi technicznej. 30.07.2020 czekałam ponad godzinę. Pan zechciał pomóc, dopiero po moim stanowczym naleganiu nie potraktował sprawy jak 7 poprzednich. Bez internetu byliśmy prawie przez miesiąc (złożę reklamację) Gdyby pierwsza osoba potraktowała problem poważnie, nie poniosłabym kosztu nowego routera, bo problemem okazał się switch.
Maksymalną ocenę 5 wystawiam technikowi, który naprawdę chciał nam pomóc i szukał wszystkich rozwiązań. Pomógł i dla niego 5, to pracownik który pracował jeszcze gdy ro był Spray.
Żeby coś załatwić trzeba być upartym.ZaletyTechnicy, ale osoby które pracują tu od dawna, gdy to był Spray. Naprawdę chcą pomóc i znają się na rzeczy.WadyWirtualny doradca.
Czas oczekiwania na połączenie z pomocą techniczną.
Brak zaangażowania pracowników z pomocy technicznejMiejscowośćWarszawa -
~K / 2020-07-31 17:25
Nie jest możliwe dodzwonić się na infolinie.
Prędkość internetu dość często nie odpowiada deklarowanej w umowie.
Awarii urządzeńMiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2020-07-29 20:40
Pracownicy kłamią i mimo telefonicznych ustaleń zawierają umowy na usługi, których się nie zamawia. Strach w ogóle odbierać telefon od nich, bo nie wiadomo za co beda kazali płacic. ZaletyJakość usługWadyFatalny dobór pracowników, chyba że szkolą ich, by kłamali i wrabiali ludzi w umowy.MiejscowośćPiła -
~Michał / 2020-07-29 13:27
klientem byłem przez lata, i to na niemały abonament, a kiedy z powodu przeprowadzki przestałem chwilowo płacić i rozwiązałem umowę, traktowany jestem jak złodziej. jakość usługi niezła, ale samej firmy nikomu nie polecam, obsługa to wręcz jakaś drwina. MiejscowośćWarszawa
strona 116 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »