Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemysław / 2020-11-16 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedażowo są do rany przyłóż.

    Gdy chce się przenieść usługę, zrobić cesje - jeden wielki chaos i bałagan.

    Niekiedy warto dołożyć kilka złotych konkurencji ale być traktowanym na dobrym poziomie w każdej sytuacji.
    Nie polecam, kto ma jeszcze możliwość niech się zastanowi dwa razy.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~ddd / 2020-11-14 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie kupa.Mam łącze 600 Mb,od trzech miesiecy tragedia się dzieje,co chwilę im serwery dns wywala,pngi nawet do 1000 ms.Dzis jest sobota a od wczoraj vectra ma jakąś awarię ze nie mam nawet polowy downloadu a upload mam UWAGA 0 kb.I tak już drugi dzień z rzedu.Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Grzegorz / 2020-11-14 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak internetu od 12 godziny 14 listopada 2020 , kiedy zadzwoniłem do biura powiedzieli że w całym budynku jest słaby sygnał i musi przyjść serwisant. Po chwili dostałem wiadomość że serwisant zjawi się 18 listopada (czyli za 4 dni). Śmiech na sali ,ludzie przecież muszą pracować a poza tym co wy tam macie jednego serwisanta co objeżdża całe trójmiasto? Chyba trzeba będzie zrezygnować bo to jest jakiś kabaret!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo , dnia by nie starczyło aby wymienić
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kacper / 2020-11-12 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da sie grac w zadna gre profesjonalnie co chwile internet przerywa lub laguje, kiedys bylo dobrze a od 2 miesieacy odpierdala
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Bartosz / 2020-11-12 08:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to jakaś pomyłka! Na odpowiedź do zgłoszenia trzeba czekać dwa tygodnie - dosłownie!
    Nie potrafią wyjaśnić skąd się wzięła dodatkowa pozycja na fakturze (usługa Bezpieczny Internet) ale jednocześnie odrzucają wniosek o skorygowanie tej faktury! Niestety był to jedyny dostawca, który oferował umowę na czas nieokreślony. Jak tylko pojawiła się na osiedlu konkurencja (i to ze światłowodem) - od razu Ci bardziej świadomi zerwali umowy z Vectrą. Odradzam jakikolwiek kontakt z nimi - jak tylko masz do wyboru kogokolwiek innego, to wybierz tą drugą firmę.
    Wady- długi czas odpowiedzi na złożone wnioski (14 dni)
    - Sami podwyższają wysokość faktury, doliczając jakieś dodatkowe usługi bez mojej zgody
    MiejscowośćPoznań
  • ~s / 2020-11-11 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, internet nie dziala jak powinien zadzwonilem na infolnie wybralem "temat" internet stacjonarny (po 7minutach oczekiwania) odbrala konsultantka po wytlumaczniu problemu przelaczyla mnie dalej (podobno problemy z kablem to cos innego nie problem techniczny). Tak wiec dramat.
  • ~Waldek / 2020-11-07 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa bardzo kiepsko. Dzwonić na infolinie to męczarnia, człowiek rozmawia ze "sztuczną inteligencją" która działa tak jak cała Vectra- czyli kiepsko. Potem rozmowa z konsultantem. Receptą na wszystko jest reset modemu i wysłanie technika. Reset nic nie daje. Technik przychodzi coś kręci, coś pościemnia i dalej jest jak było. Firma w której jest bałagan, niekompetencja, kłamstwa wobec klienta, jednym słowem "bierz pieniądze i w nogi". No i jeszcze jedno : dodzwonisz się na infolinie to i zdarzy się, że jak za dużo gadasz to cie konsultant po prostu rozłączy. Mówię tu o grzecznej rozmowie klienta.Odradzam i ostrzegam przed podpisywaniem długotrwałej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyZła jakość, przerywane połączenia, awarie, bałagan w firmie, niekompetencja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Radek / 2020-11-07 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia - porazka. Kilka minut wywiadu prowadzonego przez automat, zeby stwierdzili czy jest sie klientem.
    Internet - porazka. Wlasnie mija szesnasta godzina bez internetu, termin usuniecia usterki jest wciaz odsuwany, zero konkretnych informacji.
    Wady1. Infolinia dla klientow
    2. Strasznie zawodny, zwlaszcza w czasie pandemii i pracy zdalnej.
    3. Niekompetentni pracownicy infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~to ja / 2020-11-05 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Posiadam pakiet ze wszystkimi kanałami + HBO, oraz internet do 150Mb/s. Telewizja ok. Internet mam max 100. Ale ku*wa największa porażka to jest ta ich jeb*na telewizja online. Nawet w domu na wifi( telefon czy laptop ) z ich routera nie mam ponad połowy programów ze swojego "top" pakietu. Zwykłego Polsatu czy TVN nawet sobie nie zobaczycie. No żeby blokować kanały, które są dostępne w zwyklym TV z DVBT to już urwa przesada Mieszkam w małej wsi pod Warszawą. Mianowicie w Grójcu. Jedyne co mnie u nich trzyma to to, że w tej wiosce nie ma UPC czy innej potocznie mówiąc kablówki. W Orange zapłacę jakieś 30 pln więcej za miesiąc za podobny pakiet, ale jak sobie będę chciał popatrzeć w Polsat na telefonie to sobie go obejrzę!!! Czekam tylko do końca abonamentu i pie*dolę t
    MiejscowośćGrójec
  • ~Beata / 2020-11-02 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko było ok póki nie próbowałam sie od nich uwolnić. Przeprowadzalam sie ale i tak musialam płacić - niemogac korzystac z uslugi 1,5 roku! Jak już kogoś mają to nie chca wypuscic. Balagan i nieprofesjonalizm. 1,5 r temu oddalam sprzet a ci znowu chcą żebym go zwróciła i tak co chwila coś.
    MiejscowośćSlaskie
  • ~Tomasz / 2020-11-01 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w Vectra jakieś 15 lat, działa bardzo stabilne, tv najwyższą platinum +internet 300mbit za 79zl/mc mam
    Zaletystabilny internet, tanie pakiety tv+internet, karta ci+ za darmo zamiast dekodera
    Wadynie dostrzegłem
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Bartman503 / 2020-10-30 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca uslug internetowych od czasów telekomunikacji polskiej. Niekompetentni i chamscy pracownicy na każdym szczeblu. Sprzęt tragiczny bubel przy którym chinszczyzna od Polsatu wyglada godnie. Jakość usług poniżej krytyki.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt firmy
    MiejscowośćBraniewo
  • ~Misieczek / 2020-10-29 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat UPC i w szczególności ich dekodera Horizon. Uwierzcie mi, w porównaniu ze sprzętem Vectry i poziomem obsługi pracowników Vectry, UPC jest mercedesem przy trabancie. Dekoder Vectry to szmelc, biuro obsługi chamskie i niekompetentne, internet rwie się, jak papierowy sznurek. Podsumowując, Vectra to DNO. W moich oczach nie pomoże im reklama z podstarzałym gwiazdorem kina.
    Zaletyhehehehehehe
    WadyOpisałem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~EStop447 / 2020-10-28 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość. Jak kupisz to już jesteś nieważny. W razie problemów mają to w poważaniu.
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi
    Cena
    Podejście do klienta
    Łapanie nowych, tylko żeby podpisać lojalkę. Potem się kończy grzecznie
  • ~Artur / 2020-10-23 12:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Forma windykacji niedopuszczalna! Jest to nękanie przez komputer. Żeby tak dużą firmę nie było stać na konsultantów - to jest najdalej posunięte lekceważenie klienta. I chyba niezgodne z prawem. Ja mam podawać komputerowi swoje dane osobowe - łamanie RODO.
    ZaletyMało
    WadyLiczne "awarie".
    MiejscowośćGoleniów
  • ~Mike / 2020-10-21 10:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z Vectry to jakiś żart. Prędkości z umowy praktycznie nie do osiągnięcia. Często nawet połowa prędkości z umowy jest niemożliwa do osiągnięcia na ich necie. Odradzam, bo technicy i ich obsługa z fb w niczym Wam nie pomoże. Oni są od klepania standardowych regułek i spławiania.
    ZaletyBrak
    WadyBrak transferów z umowy, często sporo poniżej połowy download z umowy. Kosmiczny ping uniemożliwiający granie online.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~krzysztof / 2020-10-20 17:15
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko dobrze,internet stabilny,szybki,jestem zadowolony
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~jd312 / 2020-10-19 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet powinien mieć prędkość pobierania 150 mb/s a ma 3mb/s
    WadyWszystko
    MiejscowośćGoleniów
  • ~Tomasz / 2020-10-06 21:49
    Ocena: 3.75 / 5
    Przez większość czasu dostęp do internetu jest stabilny, prędkość po kablu ZAWSZE zgodna z deklarowaną (150 Mbit). Jak ktoś robi testy prędkości po WiFi przez kilka grubych ścian z żelbetu i narzeka na uzyskane wyniki, czy też rwanie połączenia to gratuluję wiedzy o tym jak działa radio, testy zawsze robi się przez kabel (karta sieciowa musi obsługiwać 1Gbit, no bo wiecie...). Od ponad 3 lat pracuję w pełni zdalnie w IT i niezawodne połączenie jest mi niezbędne. Gdyby Vectra takiego mi nie zapewniała, to od razu bym zmieniał ISP. Telewizja działa wyśmienicie (moduł CI w telewizorze). Dział marketingu do przeszkolenia - nie można wielokrotnie dzwonić do klienta i proponować mu oferty droższej niż w oficjalnych paczkach na stronie www - za to minus dwie gwiazdki. Obecnie zastanawiam się nad zawarciem kolejnej umowy. Jeśli Vectra zaoferuje to samo co UPC (168 kanałów i do 750 Mbit za 99,99) to podpiszę z nimi kolejną umowę, bo jakość dostępu do Internetu jest w miarę dobra. Jak ostatnio uruchomiłem ping z rejestracją daty i czasu, to przez trzy dni pomiarów nie było żadnych strat pakietów. Jak ktoś ma Linux'a to sam może sprawdzić :)
    ping 1.1.1.1 | xargs -n1 -i bash -c 'echo `date +"%Y-%m-%d %H:%M:%S"`" {}"' >> "./test_do_1.1.1.1.txt"

    Przykładowe wyniki:
    2020-10-02 21:05:58 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65522 ttl=56 time=14.8 ms
    2020-10-02 21:05:59 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65523 ttl=56 time=16.2 ms
    2020-10-02 21:06:00 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65524 ttl=56 time=13.8 ms

    Pozdrowienia dla technika z Kamienia, bardzo profesjonalny i sympatyczny człowiek.
    ZaletyParametry łącza zgodne z umową, sygnał TV bardzo dobry (mieszkam na ostatnim piętrze).
    WadyRaz na kilka dni zdarzają się krótkie przerwy w dostępie do sieci, ping szybuje pod niebiosa, ale po minucie, dwóch wszystko wraca do normy. Sporadycznie dłuższe niż godzina przerwy, przeważnie kiedy normalni ludzie już dawno śpią (a ja akurat pracuję) :)
    MiejscowośćGdańsk Chełm
  • ~Ziemniok / 2020-10-06 17:43
    Ocena: 1.50 / 5
    kontaktuje się z tą firmą od 3 tygodni a oni wciąż ani nie odpisują ani nie oddzwaniają. Internet od 4 tygodni jest 6 krotnie wolniejszy niż zakładana prędkość w umowie.
    Zaletynic
    Wadyczęsto się zacina, słaba obsługa klienta, wolniejsze transfery niż to za co płace i brak poprawy
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016