Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tajemniczy / 2020-12-10 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dno totalne. Nic nie działa. Po rozmowie stwierdzono że trzeba zmienić kanał z automatycznego na statyczny. Zmiany na lepsze powinno odczuć się po kilku godzinach, jednak po tym co zrobili nic nie działa kompletnie nic. Odradzam usług od nich! Są tylko dobrzy gdy trzeba podpisać umowę.
    ZaletyBrak
    WadySą niekompetentni co robią i najprawdopodobniej nie wiedzą co
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-10 09:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo żałuje, że podpisałam z nimi umowę. Internet często zrywa połączenie, a do tego obsługa zgłoszenia braku internetu to jakaś kpina. Przez tydzień byłam bez internetu. Pierwszy serwisant przyszedł, wymienił router i nic. Miał przyjść inny następnego dnia z miernikem, ale się nikt nie odezwał. Jak zadzwoniłam to oznajmiono, że termin jest na następny dzień wieczorem, kiedy mnie w domu nie ma. Co dziwne nie dali znać o tym terminie, podejrzewam że zapomnieli o mnie i dopiero chcieli mnie umówić. Przesunęłam na kolejny dzień. A tu nagle wieczorem internet jest...wiec odwołałam rano wizytę technika który miał być tego dnia. Złożyłam reklamację na nieudolność obsługi i brak kontaktu.. A oni odrzucili ją podając podstawę odwołanie wizyty technika... Jak tylko okres umowy się skończy rezygnuje i wszystkim będę odradzać Vectre. Ta firma nie liczy się że swoimi klientami.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie internetowe nawet na kablu przerwa, obsługa serwisowa brak kontaktu
    MiejscowośćGdynia
  • ~Riczi / 2020-12-09 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet dramat, ciągle zrywa połączenia, nauka zdalna dziecka graniczy z cudem ciągły lament iż nie ma Internetu podczas pisania testu, sprawdzianu etc. Wifi i po kablu to samo dramat. Wcześniej to kupiłem najsilniejszy repiter do zwiększenia sygnału Wifi( sygnał jest potężny ale jak nie ma Internetu to niepotrzebne urzadzenie). Skladanie reklamacji nic nie daje twierdza że wszystko jest wporządku.Nie polecam. Korzystałem w ciągu 20 lat z różnych operatorów ale to co zostałem w Wektrze to przegięcie po całej Czekam tylko na zakończenie umowy i basta
    ZaletyBrak
    Wady- zrywanie połączeń Internetu
    - router do D...py
    - wifi dramat bez ripitera zasięg 5m.
    - prędkości dużo zanizone niż w umowie
    MiejscowośćRokitnica
  • ~Piotr / 2020-12-08 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać, ciagle przelewy w dostawie. Prędkość za słaba. Brak możliwości wbicia na router. Umówieni technicy nie przychodzą. Vectra nie szanuje ludzkiego czasu.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe przerwy w dostawie. Umawiają się na wizytę technika i nikt nie przychodzi. Nie szanują klientów.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~robin / 2020-12-08 09:28
    Ocena: 1.25 / 5
    vectra porażka zamawiam tv mieli przyjechac od 10-12 nikogo nie bylo nastepny telefon pan mowi ze od 14-16 znowu zadnego odzewu po kilku telefonch wreszcie ktos odebral powiedzieli ze zadzwonia o ktorej beda do wieczora nikt nie zadzwonil nastepny dzien zero odzweu pelna ignorancja klienta ciekawe ile placa panu w tej reklamie napewno za darmo tam nie bierze udzialu
    Zaletybrak
    Wadybardzo duzo
    Miejscowośćrybnik
  • ~JA / 2020-12-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie Polecam, a wręcz odradzam. Jakoś WiFi beznadziejna. Obsługa klienta ??? hmm wźąłęś Vectre radź sobie sam. Sprzęt dzierżawisz, czyli nie jest twój, ale koszty eksploatacji ponosisz Ty, mimo tego, że z powodu wady sprzętu nie są w stanie świadczyć usług zgodnie z umową. RZENADA
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćŚląskie
  • ~pawi / 2020-12-05 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam bardzo tego dostawcy internetu. Wiem że są tu fani vectry ale jak grałem w grę cs:go vectra postanowiła odetnąć mi internet na kilka godzin przez co dostałem kare turniejową na tydzień. Jak jestem oddalony od routera 10 cm w drugim pomieszczeniu nie mam ani jednej kreski internetu. Nie polecam serdecznie pozdrawiam
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    Miejscowośćmiasteczko śląskie
  • ~Włodzimierz / 2020-12-05 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W 21 wieku takie rzeczy jak w tej firmie to się w filmach z lat 70 oglądało. No ale do rzeczy
    - internet przerywa non stop choć reklamują super przepustowość. Wysłanie maila graniczy z cudem (jak za PRL-u dostać polędwicę na Święta)
    - WI-FI w tej firmie nie wiedzą co to jest, choć oferują cuda. W rozmowie z obsługą klienta w ogóle nie ma możliwości zgłoszenia jakości sygnału. Tłumaczą to tym że oni mają w ofercie internet z kabla a Wi-Fi tej oferty nie dotyczy. W rezultacie - wychodzę do drugiego pokoju oddalonego od modemu 10m2 i zero szans na korzystanie z Wi-Fi.
    - Zgłaszanie usterek w aplikacji Vectra - nie ma czegoś takiego, choć reklamują że jest. Moje zgłoszenie czeka od roku na odpowiedź - ZERO kontaktu.
    JEDYNIE CENA TRZYMA MNIE PRZY TYM CZYMŚ. Płacę 134 zł za wszystko prócz kanałów XXX
    Chcesz korzystać ? Masz prawo
    Zaletycena
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maju / 2020-12-05 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle przerwy w dostępie do Internetu bądź jego całkowity brak Zamiast rekompensaty ostatnio zauważyłem że mój rachunek urosnął o 10zł/msc. Zdecydowanie odradzam państwu korzystania z tej firmy
    ZaletyGorzej być nie może
    MiejscowośćRybnik
  • ~Mrkura / 2020-12-04 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    często mi się wyłącza internet gdy gram lub mam e-lekcje
    Wadygówniany internet
  • ~Michnik / 2020-12-03 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Strasznie nie przyjemne panie siedzą na infolinii. Brak zamiany Internetu na telewizję, a sami wprowadzili w błąd. Porażka!!!!
    ZaletyInternet ok
    WadyOszukują i wprowadzają w błąd
    MiejscowośćPlock
  • ~Karlos / 2020-12-01 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Vectrze jest żartem. Godziny spędzone na próbie połączenia z konsultantami, brak możliwości zapoznania się z treścią umowy przed jej podpisaniem, problemy z wypowiedzeniem umowy. Ogólna ocena -fatalnie, nie poleciłabym nawet największym wrogom.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jolanta / 2020-12-01 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę pozostawić tu opinię o VECTRA i o podejściu firmy do trudnej sytuacji klienta. Od 3 miesięcy prosiłam operatora, by zgodził się na bezkosztowe rozwiązanie ze mną umowy, głównie z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że zmuszona byłam do zmiany miejsca zamieszkania w Gdańsku na takie, gdzie z usługi VECTRA nie mogę korzystać z powodu braku zasięgu do świadczenia usługi TV i Internetu. Drugi powód, ważniejszy, że z uwagi na stan mojego zdrowia utraciłam pracę i drastycznie spadły moje dochody, a poza tym musiałam podjąć od marca 2020 roku długotrwałe, kosztowne leczenie. Prosiłam Zarząd Vectry także o ewentualne obniżenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Po kilkumiesięcznej korespondencji (m.in wysyłaniu moich zaświadczeń lekarskich dot. leczenia) otrzymałam odmowę pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby. Odmowę także o zastosowaniu jakiejkolwiek ulgi, rabatu, w abonamencie jaki opłacam nie korzystając z usług tego operatora. Vectra nie zaproponowała ze swojej strony też żadnego rozwiązania dla mnie, choćby wydłużenia okresu spłaty za usługę, z której i tak nie mogę korzystać, nie zrozumiała, że choruję, że moja szansa na pracę w dobie pandemii jest znikoma. Jestem rozgoryczona i rozczarowana, że tak duży operator, z kapitałem zakładowym w kwocie ponad 300 mln złotych) nie wziął pod uwagę mojej trudnej sytuacji życiowej. VECTRA nie jest równorzędnym partnerem dla swoich klientów. Wykorzystuje pozycję silniejszego. Kochani, zanim podejmiecie decyzję o zawarciu z VECTRA umowy, zapoznajcie się z ofertą innych operatorów. Takich, którzy będą dla Was prawdziwymi, równorzędnymi partnerami.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~arek / 2020-11-30 21:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 2 miesięcy im odwala mam tylko internet 300mb spadki nawet poniżej 150mb.Walka o poziom usługi za który płace to walka z wiatrakami moim zdaniem nie mam dowodów zanikają celowo neta bo nie maja tyle transferu co podpisują umowę i tak w skali każdego abonamenta mając ten sam internet mogą proponować więcej przepustowosci nie posiadając takowej ale kasa leci trzeba płacić A ile zaoszczędzając na transferze to tylko oni wiedzą ja podejzewam kilka g.s
    ZaletyŻadne
    WadyZawsze może być gorzej
    MiejscowośćŻary
  • ~Alek / 2020-11-25 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Po kilku dniach bez internetu i telewizji wypowiedziałem umowę. Obsługa techniczna to jakieś nieporozumienie. Infolinia... jak już uda się przebrnąć przez automat i połączyć w końcu z konsultantem to w efekcie i tak zostaniesz odesłany do strony internetowej która nie działa.
    Zaletymoże jakieś są ale bezobjawowe
    Wadytylko z tym się zetkniesz przy wyborze ich usług
    MiejscowośćGOLENIÓW
  • ~Jacek / 2020-11-24 18:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa w Goleniowie mało profesjonalna. Informacje uzyskane w biurze nie pokrywają się z uzyskanymi telefonicznie.
    ZaletyIstniejąca sieć kablowa w bloku.
    WadyCzęste awarie internetu.
    MiejscowośćGoleniów
  • ~mam dość! / 2020-11-24 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdza to co napisała poprzedniczka! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA!
    Codzienny brak Internetu od kilku do kilkudziesięciu minut, przy najwyższym abonamencie czyli 600MB. I tak od kiedy mam Internet od nich czyli ok. 3 lat. Niestety nie miałem alternatywy. Generalnie o 600 MB tez można zapomnieć, chyba nigdy nie udało mis się startować porządnie nawet połowy. Infolinia, to kilkanaście komunikatów powtarzanych w kółko, po to byś się nie dodzwonił, ciągłe odsyłanie do strony w necie, który przecież NIE DZIAŁA! Bo po co innego dzwonisz na infolinię? Przecież , żeby zgłosić awarię …. więc “zaloguj się do portalu klienta i …. ” PARODIA! A i jeszcze jedno, jak nie będzie przerwy dłuższej niż 12 godzin w dostawie neta, to nie zobaczysz złamanego grosza rekompensaty, za to za każdy dzień opóźnienia zapłaty rachunku naliczają solidnie ???? Ot taka to polityka.
    Przestrzegam, przed tą firmą! Ja masz czas na walkę o Internet to powodzenia życzę.
    Zaletybrak
    Wadyszkoda czasu by wyliczać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Justyna / 2020-11-23 13:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Częste awarie, długie terminy oczekiwania na serwisanta. Kontakt telefoniczny porażka. System po czasie rejestruje reklamacje, wypowiedzenia umowy itp.....
    Miejscowośćknurów
  • ~Siteh / 2020-11-22 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Od samego początku użytkowania problemy z dostawą internetu. Ciągle restartowanie lacza i przerwy w nadawaniu sygnału. Jestem klientem od wielu lat mieszkając w różnych miastach problem sie nie zmienia. Informacja na temat usterek na poziomie średniowiecza jak i ich rozwiązywanie. Wielki minus... brak nadzoru.
    Wadyxiaglhproblem z łączem internetowym.
    MiejscowośćElblag Gdansk Goleniow
  • ~Marek / 2020-11-21 12:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja działa z przerwami a internet to porażka więcej nie działa niż działa
    MiejscowośćTuchola
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016