NAJGORSZY DOSTAWCA!!!
NIE POLECAM!!!
Zero szacunku do człowieka.
Od prawie 10 lat korzystam z usług Vectra (mimo że często zawodzi) i kiedy postanowiłem zrezygnować z pakietu telewizyjnego otrzymałem termin 14 dni (mimo że wypadały tam święta w które salon był zamknięty i nie było możliwości oddania) na bezzwłoczne zwrócenie karty telewizyjnej. Chciałem skontaktować się z kimś i powiedzieć że nie mam możliwości oddania jej w terminie ponieważ są duże utrudnienia dla wszystkich z powodu pandemii, a ja mam w domu 3 miesięczne dziecko, ale nie dało się znaleźć osoby decyzyjnej, bo albo odbierał wirtualny robot albo słyszałem odpowiedź "to system sam nalicza, nic nie mogę zrobić". Spóźniłem się z oddaniem 5 dni i postanowili naliczyć kwotę księgowa 60zl i nękać smsami i mailami przez kilka dni (codziennie!) Aż ich zablokowałem. Pisałem odwołanie o anulowanie noty jednak słyszałem tylko odpowiedź jakbym pisał z robotem (zgodnie z przepisami naliczona została nota prawidlowo). Postanowiłem jej nie płacić do czasu wyjaśnienia sprawy, a jednak Vectra postanowilia przywlaczyc sobie moje pieniądze, które wysłałem do zapłaty za bieżące faktury, która w tej chwili widnieje jako niezapłacona!!!
Ktoś musi mieć nieźle znajomości że otrzymali nagrodę za jakość obsługi bo przy tych dzialaniach otrzymanie jej jest poprostu niemozliwe. ODRADZAM I SAM REZYGNUJE z reszty usług!!!
WadyBrak ludzi do obsługi, same roboty.
MiejscowośćBydgoszcz
~Kajtek / 2021-03-25 10:06
Ocena: 2.50 / 5
NIGDY wiecej vectry. W lipcu konczy mi sie umowa (na szczescie) i szczerze nie polecam. Internet w ciagu dnia potrafi wyrzucic nie na dlugo bo na ok. 5 minut na jeden raz znajomi maja to samo. Router? Do routera nie mozna sie zalogowac nawet do zmiany hasla trzeba do nich dzwonic. Router to taki gniot ze wi-fi 2 metry! dalej nie łapie. Sprawdzane na urzadzeniach takich jak p30 pro czy A51 5G... Telewizor w salonie jedyne wyjscie to podpiac pod kabel bo wifi nie ma szans (2 mies. tv a poprzedni ten sam problem mial). Po kontaktach o wymiany routera na inny caly czas temat ze maja tylko te i innego mi nie moga dac. Dla mnie kpina. Czas zmienic firme dostawcy internetu a tej szczerze nie polecam. A dodam jeszcze ze jak ich brałem i przyjechal ich "monter" to nie umial nawet przez peszel przepuscic kabla i PRZY NIM musialem wszystko przeciagac bo on chciał sie "zawinąć" z tekstem ze beda musieli cos wymyslic.
ZaletyBrak
WadySlaba jakosc wi-fi, kontakt obslugi klienta słaby. Przerywanie internetu.
MiejscowośćKnurów
~Oliwia / 2021-03-23 00:19
Ocena: 1.00 / 5
Regularnie wyłączany internet i TV w godzinach późno wieczornych/ nocnych. Wielokrotne telefony nie poprawiły sytuacji. Problem jest permanentny. To jest po prostu żenujące.
ZaletyBrak
WadyBrak internetu w godzinach wieczornych
Brak tv w godzinach nocnych
Brak reakcji po zgłaszaniu problemu
Słaba jakość i zasięg internetu
MiejscowośćBydgoszcz
~Staś / 2021-03-22 16:12
Ocena: 3.00 / 5
W mojej okolicy Vectra nie ma usług stacjonarnych. Są tylko mobilne.
ZaletyNie wiem co napisać
WadyJak wyżej
MiejscowośćCzernikowo
~Jacek / 2021-03-22 07:46
Ocena: 2.00 / 5
w tegorocznej ofercie , naciągają klientów
nikt nie informuje w pakiecie z dekoderem 4K większość kanałów nie da się nagrywać ,cofać , i oglądać 5 dni wstecz
co do internetu , to też wiele brakuje do parametrów opisanych w umowie , nie wspominam już o prędkości reklamowanej , bo to już kosmos , poza zasięgiem
Zaletytylko pan z ekipy instalacyjnej
Wadyobsługa
MiejscowośćBialystok
~Krzys / 2021-03-19 15:23
Ocena: 2.00 / 5
od czasu duzej awarii kilka tygodni temu ciagle zrywa na kilka , kilkansacie sekund wi-fi. Resetuje modem. Po kilku dniach to samo. Pomoc techniczna jest do d........ Dla nich najwazniejsze , aby zapłacic w terminie. Ich pomoc polega na tym , aby napisac o resecie modemu , który wykonuje i pomaga na 2 dni. Szukam już innego dostawcy netu i tv , bo Vectry - jej podejscia do klienta mam dość.
Zaletyobecnie brak
Wadyopisane wyżej
MiejscowośćZabrze
~Michał / 2021-03-19 11:48
Ocena: 2.67 / 5
Nigdy nie doświadczyłem takiego dna. Wykonałem 30 telefonów aby załatwić sprawę byłem w biurze 3 razy. Każdy mówi coś innego a na koniec z bezsilności chce zamknąć umowę, która kończy mi się za 3 miesiące i chce zapłacić 3 faktury z góry tzn 350 pln a oni każą mi zapłacić za zerwanie umowy 600 PLN. Świadczą mi usługę w sprzedanym przeze mnie miesiąc temu mieszkaniu. Nie można od tych gnoi się uwolnić.
MiejscowośćGDYNIA
~Uzytkownik Vectry / 2021-03-18 12:03
Ocena: 1.50 / 5
od 1,5 roku ciagłe rozłączanie sieci, brak dostępu do internetu niejednokrotnie tydzień czasu, technik nie raczy zadzwonić gdy jest na miejscu po czym dostaje informacje że nie został wpuszczony. LAN nie działa w ogóle, Wifi prędkość wysyłania poniżej 1Mb/s - co skutkuje kilkuminotowym wysyłaniem prostego maila z jednym zdjęciem. Rozmowa wideo z jednym odbiorcą przykładowo poprzez WhatsApp jest niemożliwa przy takich parametrach. Oczywiście fakturki podsyłane pełne i terminowo. Brak możliwości zerwania umowy przed końcem jej trwania, w przypadku zerwania umowy przed jej końcem naliczana jest kara.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta
MiejscowośćGdynia
~Marcin / 2021-03-17 16:30
Ocena: 2.50 / 5
Po zgłoszenie ze nie ma sygnału tv oraz internetu usłyszałem ze w takim przypadku bedzie bardzo szybka interwencja serwisu po czym dostaje informacje ze.serais pokarze.sie za 3 dni. Morał taki ze 3 dni bez usług za które trzeba płacić.
MiejscowośćWejherowo
~Maciejka / 2021-03-16 19:08
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA VECTRA TO SCAM!
internetu nie ma 23 godziny i 59minut dziennie i nie można ich pozwać bo musi go nie być więcej niż 24h bo tak mają w umowie.
UWAŻAJCIE NA NICH, TA FIRMA TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO TYLKO UDAJĄ, ŻE MAJĄ JAKIŚ INTERNET A W PRAKTYCE TEN INTERNET CZASEM SIĘ TYLKO NA CHWILE POJAWI.
Jedyne co słyszę, to że usterka została już naprawiona a pewnie nikt nawet nie sprawdza o jakim adresie jest mowa, zero poszanowania dla klienta i poi prostu jakaś kpina. Na szczęście od niedawna na moją ulicę dostarcza już stacjonarnie internet play bez limitu więc vectra idzie w odstawkę i przestrzegam każdego, żeby się nie dał przypadkiem naciąć na tą patologie jaką jest vectra.
ZaletyNie ma
Wadyvectra
MiejscowośćKowale
~Nieistniejący użytkownik / 2021-03-15 17:25
Ocena: 2.25 / 5
Internet WI-FI od 5 dni. W panelu użytkownika, na stronie Vectry informacja, że muszę zakupić usługę WI-FI (którą mam).
Na zgłoszenie, dostaję odpowiedź, że po 48 godz. będzie aktyny panel konfiguracji, minęło kilka dni i nic, tylko informacja, że mam dzwonić na 601 601 601. Dzwonię - nie ma takiego abonenta jak ja, i dowiaduję się, że muszę zadzwonić na numer na który dzwonię (śmieszne).
Ogólnie po kilku połączeniach telefonicznych z przekierowaniem, nic nie załatwione, bo jak czekam na konsultanta, który jest tym jedynym co wie, połączenie jest rozłączane.
MiejscowośćGdynia
~Kamilo / 2021-03-14 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Problemy problemy i ciągłe awarie i przeprosiny, placi sie za miesiac a conajmniej 2 łikendy mam bez internetu albo telewizji. Nie polecam i czekam tylko az skonczy sie umowa
WadyAwarie, problemy z predkoscia, ebok regularnie niedostepny
MiejscowośćBędzin
~Gliwice Zygmunta / 2021-03-14 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet daremny, oszukują klienta na temat prędkości, nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWszystko co mają w ofercie
MiejscowośćGliwice
~Mm / 2021-03-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od miesiąca nie mam telewizji prubuje rozwiązać na wszelkie sposoby dlaczego i otrzymuje wiadomość zle wystawione zlecenie skontaktujemy się z Panem ale rachunek naliczają bo w moim okręgu nie było awarii oszuści i tyle
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
MiejscowośćBytom
~Olanyklient / 2021-03-13 13:06
Ocena: 3.00 / 5
Witam wszystkich. Mam w domu internet i TV z Vectry. Internet 100Mb/s rzadko kiedy osiąga zadowalające prędkości. Przeważnie chodzi jak moja wcześniejsza usługa 50Mb/s też z Vectry. Napisałem więc meila do obsługi klienta wraz z pomiarami łącza oraz pełną dokumentacją w postaci screenów... W odpowiedzi na mój problem umyli ręce że sprawdzili u siebie zdalnie że przez ostatni czas mój modem był cały czas zalogowany w sieci i nie odnotowali żadnych problemów technicznych w moim rejonie więc są jak najbardziej w porządku... Po prostu mają mnie gdzieś... Nie jestem zadowolony z ich usług a już nie mówiąc o podejściu do klienta... Umowa do czerwca więc podziękuję i zakładam światłowód od konkurencji w tych samych pieniądzach.
MiejscowośćStaszów
~Martin / 2021-03-12 13:00
Ocena: 1.00 / 5
VECTRA to najgorszy operator. Nie popełniajcie błędu podpisywania umowy. Infolinia notorycznie nie dostępna a w przypadku awarii to zupełnie zero kontaktu. Częste awarie a cena co chwilę w górę. W czasie umowy podwyżka o 5 zł a tak sobie, bo można. Za cały dzień awarii zwrot/rekompensata w wysokości UWAGA!!! 63 groszy !!!
Poniżej odpowiedź na reklamację:
uprzejmie informujemy, że dnia 05.03.2021 r. do konta została dodana rekompensata o numerze REK/.......... w wysokości 63 gr w związku z awarią usług w dniu 25.02.2021 r.
VECTRA - nie polecam i nigdy więcej
Zaletybrak
Wadybrak dostępu do infolinii, częste awarie, po podpisaniu umowy traktowanie Klienta z góry, spamowanie poczty niechcianymi reklamami
MiejscowośćWarszawa
~Łukasz / 2021-03-10 19:57
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia jednym słowem... Obsługa to dno i trzy metry mułu... Od tygodnia nie mogę się doprosić o telefon w sprawie przedłużenia umowy. A gdy już zadzwoniłem sam na infolinie sprzedażową, byłem przełączany na infolinie sprzedażową... bo ponoć zadzwoniłem pod zły numer, aż w czasie rozmowy z konsultantem połączenie zostało zerwane, nie z mojej winy.
Przed chwilą łaskawie był telefon, dwa sygnały i rozłączenie... i za sekundę mail że nie udało się ze mną skontaktować...
No kur... mać!!!
Szczerze nie polecam nikomu!
MiejscowośćWarszawa
~Vectra złodzieje / 2021-03-10 01:30
Ocena: 1.00 / 5
Ich usługi to jest jakaś porażka, posiadam „najszybszy internet” za który płace nie mało, a ciągle jest z nim jakiś problem!!!! Więcej korzystam z mobilnego niż wi-fi, pracując zdalnie z domu, bo inaczej się nie da!!! To jest kpina!!! Obsługa klienta tez daje dużo do życzenia... Niemili i niedoinformowani konsultanci, wprowadzający w błąd i nie mający pojęcia o świadczonych przez tą „firmę” usługach!!!! To jest jawne złodziejstwo!!!! Jutro idzie pozew do sądu o wyłudzenie, ponieważ płace za rzekomą usługę, z której nie mogę korzystać...
ZaletyNie ma żadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyW każdej sferze!!!!!!! Zaczynajac od usług kończąc na beznadziejnej obsłudze klienta!!!!!!!!
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2021-03-09 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Wectra to jest jakaś porażka dopiero zaczęłam współpracę z nimi i już mam dość umowe zawieralam na odległość gdzie podobno jest nagrywana na czas bezterminowo aktywacja miała być 99zl a przy pierwszym rachunku dostalam 200 zł próby wyjaśnienia tej sytuacji to błędne koło ja swoje oni swoje niby mieli odsłuchać rozmowę zawierania umowy i natym się kończy jednym słowem robią z ludzi idiototow pierwszy rachunek 340 zł.wyrzucone w błoto i trzeba od nich uciekać
ZaletyBrak
WadyKonsultanci chyba dopiero się przyuczaja
MiejscowośćTorun
~Ad / 2021-03-08 19:57
Ocena: 1.50 / 5
Przy przeniesieniu numeru mój numer otrzymał ktoś inny i sobie z niego korzysta. Ja od 5 dni jestem pozbawiony kontaktu, a każdy kto chce się dodzwonić do mnie, dodzwania się do innej osoby. Ta osoba otrzymuje też moje hasła SMS do banku i inne wiadomości. "Trzeba czekać na rozwiązanie problemu" to tekst, który słyszę od blisko tygodnia.